UMP Danteze

Administrator
  • Content count

    4,686
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

17 Zadowalająca

About UMP Danteze

  • Rank
    Boss
  • Birthday 01/07/1986

Contact

Additional information

  • Name
    Marcin
  • Gender
    Mężczyzna / Male
  • Driver license
    Profesjonalna

Recent Profile Visitors

8,727 profile views
  1. UMP Danteze

    PMC Runda 2 - Indianapolis - Wywiady

    Druga runda Polish Masters Championship za nami. Na amerykańskim torze Indianaplis rywalizowało łącznie trzydziestu czterech kierowców. Zwycięzcą został Adrian Scholtyssek (PMC Adi), a zaraz za nim uplasował się włoski kierowca teamu Scuderia Pit Corse (Xbacco8635). W klasyfikacji drużynowej na pierwszym miejscu plasuje się Pachura Moto Center E-Sports z trzydziestoma dziewięcioma punktami przewagi nad Scuderia Pit Corse. Zapraszamy do przeczytania wywiadów z czterema kierowcami, którzy odpowiedzą na parę pytań dotyczących wyścigu. Wywiady będą przeprowadzane po każdej z rund, z co najmniej trzema wybranymi kierowcami. Zachęcamy również kierowców do czynnego uczestnictwa z wywiadach i podsyłania swoich zgłoszeń. Marcin Piekarz: to twój pierwszy wyścig w lidze PMC, jakie są twoje wrażenia? Mariusz Suchocki (admiralsuchy): wrażenia? Nie wiem jak je opisać. Są ogromne. Podejście organizatorów na najwyższym poziomie. Pamiętam stare ligi gdzie wchodziliśmy do lobby, odpalaliśmy wyścig i heja. Teraz? Profesjonalna organizacja w kwestii audiowizualnej ze streamem i komentatorami na żywo, lektura regulaminu, zasad, dostosowywanie handicupu do ścigających się samochodów, safety car i jeszcze multum sponsorów. Cała ta otoczka sprawia, że jedziesz w czymś "większym". Miałeś pewne przygody podczas wyścigu, możesz o nich opowiedzieć? Przygód było co nie miara przez całe dziewięć pierwszych okrążeń. Start miałem słaby poprzez "niestety" włączoną kontrolę trakcji, która troszkę mocniej zadziałała przy ruszaniu i zadławiła silnik przez co spadłem o jedną lub dwie pozycje w pierwszych sekundach wyścigu. Na szczęście pamięć mięśniowa dopisała i dogoniłem mojego ulubionego rywala Oskara Kochanowskiego (UMP Hornet) z którym mam podobny poziom umiejętności "za kierownicą" i mieliśmy piękną walkę z wymianami pozycji. Niestety co dobre szybko się kończy i podczas dziewiątego okrążenia w siódmym zakręcie kierowca za mną "zaspał" na dohamowaniu i ucierpiałem lądując poza torem. Reszta wyścigu odbyła się bez większego optymizmu gdyż straciłem duży dystans do stawki, która stety/niestety trzymała dobre tempo. Marcin Piekarz: w poprzednim wyścigu udało ci się dostać do najlepszego lobby, jak się czułeś jadąc z czołówka i jakie były twoje wrażenia z wyścigu? Bartosz Suma (Sumeczek8278): dla wielu kierowców jeżdżących na co dzień w drugim lobby, dostanie się do najlepszej szesnastki jest marzeniem. Mi udało się je spełnić przy okazji drugiego wyścigu sezonu PMC na torze Indianapolis. Nie będę ukrywać, że byłem tym nieco zaskoczony, ponieważ poziom obecnej ligi jest bardzo wysoki. Jazda wśród najlepszych dawała ogromną satysfakcję i radość. Niestety moje tempo wyścigowe odbiegało nieco od kierowców przede mną, więc walki na torze nie było zbyt wiele, jednak bawiłem się świetnie i mam nadzieję, że nie była to moja ostatnia wizyta w czołówce. Kolejny wyścig na torze Barhurst, czego możemy się od ciebie spodziewać? Barhurst to bardzo wymagający tor, na którym nigdy nie czułem się zbyt pewnie. Dlatego razem z Naszym zespołem (SRT – Silesian Racing Team) ciężko trenujemy, aby pozostać konkurencji. Osobiście liczę, że po udanym wyścigu na Indy, uda mi się utrzymać wysoką dyspozycję i ponownie auto z numerem #104 pojawi się w najlepszej szesnastce. Na pewno dołożę wszelkich starań, aby właśnie tak się stało. Marcin Piekarz: jak przebiegała twoja walka w lobby drugim? LukaszRei: trochę ciężko nazwać mój wyścig walką. Nie licząc pierwszych kilku okrążeń, to moja rywalizacja tej rundy, odbyła się w osamotnieniu i bylem oddalony od konkurentów o jakieś 5-15 sekund. Po kwalifikacjach, byłem dosyć pozytywnie nastawiony, bo zazwyczaj podczas nich byłem wolniejszy o jakaś sekundę, niż podczas treningów. W wyścigu postawiłem na dość wczesny pierwszy pit stop, by uniknąć tłoku na wczesnym etapie wyścigu i choć sam plan nie był zły, to jednak wykonanie było tragiczne. Zbyt późne do hamowanie na zakręcie poprzedzającym zjazd do alei serwisowej, a także utrata zimnej krwi i chęć odrobienia kosztowały mnie co najmniej 10 sekund. Potem prowadziłem samotną jazdę aż do mety. Choć nadrabiałem tempem, to jednak nie udało mi się nawiązać walki i kolejne zmiany pozycji odbywały się poprzez pit stopy, co było także spowodowane spinem w środkowej fazie wyścigu. Wieku przypuszcza, ze nadchodzący wyścig będzie jednym z najcięższych w sezonie, jak ty się do tego odnosisz? Może nie będzie to najcięższy wyścig, ale jako tor na pewno. Pętla Bathurst Circuit posiadająca 23 zakręty, jest bardzo trudna i wymagająca ogromnego skupienia oraz precyzji. Tor od zakrętu 4 do 18, jest bardzo ciasny i granicę toru stanowią głównie bandy, prze co potrafi naprawdę bardzo brutalnie ukarać, nawet za drobne błędy, straty powinny wynosić od kilku sekund do nawet kilku minut. W sumie nie trzeba samemu popełnić błędu, by być stratnym, a jeśli kilka pojazdów będzie dość blisko siebie, to jest spora szansa na karambol. Ta runda może być dość ważna w klasyfikacji końcowej, ponieważ zależności od strategii i zaistniałych sytuacji podczas rundy, można zdobyć lub stracić sporo punktów. Marcin Piekarz: w drugim lobby udało ci się wywalczyć drugie miejsce, jak ci się jechało? Bartek Pietrzyk (ARP Franklin): na torze Indianapolis jechało mi się bardzo dobrze. Czego nie mogę powiedzieć o pierwszym wyścigu na torze Suzuka, gdzie wszystko poszło nie tak. Niestety było kilka błędów i szansa na pierwsze miejsce oddalała się z każdym okrążeniem. Mimo wszystko mogę zaliczyć wyścig do udanych i już z niecierpliwością czekam na następny wyścig który z pewnością będzie dużym wyzwaniem Tuż są tobą uplasował się twój kolega z zespołu. Jak wygląda wasza współpraca i czego spodziewasz się podczas kolejnej rundy? A co do współpracy z kolegą z zespołu jest wszystko na najwyższym poziomie, wspólne treningi, ustawienia samochodów oraz wymiana doświadczeń. Liczę na to, że na torze Bathrust też będę czuł presję ze strony ARP Hejkum i skończymy na dwóch pierwszych miejscach. Autor: Marcin Piekarz
  2. UMP Danteze

    Indianapolis

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zg łoszeń / Form of applications Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Okrążenie / Lap: Lobby: Opis incydentu / Incident description:
  3. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 17:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 17:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 25.02 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 2: Piątek 26.02 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 27.02 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 4: Niedziela 28.02 - 17:30, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 20:00, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  4. UMP Danteze

    Zgłoszenia

    W tym temacie będzie udostępniać zgłoszenia do konkursu.
  5. UMP Danteze

    Dyskusja ogólna

    Zapraszam do dyskusji!
  6. UMP Danteze

    Regulamin

    Regulamin 1. Konkurs ma za zadanie wyłonić laureata najlepszego projektu malowania samochodu w lidze Polish Masters Championship. 2. Malowanie musi być używane podczas wyścigów przez cały sezon. 3. W konkursie mogą wziąć udział zarówno drużyny jak i kierowcy startujący indywidualnie. 4. Na zdjęciach muszą być widoczni wszyscy sponsorzy ligi PMC. 5. Zdjęcia muszą być zrobione identycznie jak na wzorze, który znajduje się pod regulaminem. a) dwa zdjęcia ustawione tak jak na wzorze b) pozycja kamery zdjęcia od przodu: - wysokość: 1,4 m - x powiększenie: 1,4x - pion: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru - poziom: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru - obrót: 0,0 stopni c) pozycja kamery zdjęcia od tyłu: - wysokość: 1,4 m - x powiększenie: 1,4x - pion: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru - poziom: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru d) do zdjęć należy ukryć UI e) światła wyłączone 6. Zdjęcia nie mogą być edytowane/przerabiane w programach graficznych. 7. Zdjęcia należy wysłać na adres [email protected] 8. Na zdjęcia czekamy do 07.03.2021 roku. 9. Zespoły i kierowcy indywidualni mogą przesłać tylko jedno zgłoszenie. 10. Laureata wyłonimy poprzez serię ankiet, a rywalizacja projektów będzie przebiegała w formie drabinki. 11. Do wygrania nagroda niespodzianka o wartości 100 zł. Wzór zdjęcia od przodu: Wzór zdjęcia od tyłu:
  7. UMP Danteze

    PMC Runda 1 - Suzuka - Wywiady

    Pierwsza runda Polish Masters Championship za nami. Na japońskim torze Suzuka rywalizowało łącznie czterdziestu dwóch kierowców. Zwycięzcą został Arek Franiczek (Awrexas IG), a zaraz za nim uplasował się Adrian Scholyssek (PMC Adi). W klasyfikacji drużynowej na pierwszym miejscu plasuje się Inertia Garage z jednym punktem przewagi nad Pachura Moto Center E-Sports. Zapraszamy do przeczytania wywiadów z trzema kierowcami, którzy odpowiedzą na parę pytań dotyczących wyścigu. Wywiady będą przeprowadzane po każdej z rund, z co najmniej trzema wybranymi kierowcami. Zachęcamy również kierowców do czynnego uczestnictwa z wywiadach i podsyłania swoich zgłoszeń. Marcin Piekarz: Jakie są twoje wrażenia po pierwszym wyścigu PMC? Arek Franiczek (Awrexas IG): wrażenia po wyścigu? Generalnie dobra walka w każdym miejscu stawki, dużo emocji. Lecz trochę na samym sobie się zawiodłem, gdyż już na pierwszym okrążeniu uszkodziłem sobie silnik na 16% przez co szybko straciłem pozycje na rzecz Adriana (PMC Adi), ale mimo uszkodzeń utrzymywałem się za nim i wywierałem presje co pozwoliło mi maksymalnie opóźnić zjazd do boxu. Ostatecznie Adi popełnił błąd co pozwoliło mi odzyskać pozycje i narzucić tempo, któremu on nie podołał i ostatecznie wygrać wyścig. Jak sprawował się samochód i czego możemy się spodziewać w nadchodzącej drugiej rundzie? Samochód sprawuje się bez zarzutów. Czas poświęcony na dopracowanie tuningu się opłacił. Myślę, że w nadchodzącej rundzie jak i przez cały sezon nie zawiedziemy się na naszym samochodzie. Jak wygląda twoja współpraca z Michałem (FTP MichalZdr)? Współpraca z Michałem jest owocna. McLaren jest autem z którym Michał nie ma zbyt dużego doświadczenia i ciągle się go uczy, a sam też jest relatywnie świeżym kierowcą, a mimo to już w pierwszej rundzie pokazał, że jest w nim potencjał uzyskując 6 pozycje. Marcin Piekarz: Jakie są twoje wrażenia po pierwszym wyścigu PMC? Adrian Scholyssek (PMC Adi): wrażenia tak naprawdę są mieszane. Na początku wyścigu udało się objąć prowadzenie, lecz tempo Lamborghini nie było wystarczające by zatrzymać Arka w McLarenie. Więc to drugie miejsce to było maksimum w tym wyścigu. Jak sprawował się samochód i czego możemy się spodziewać w nadchodzącej drugiej rundzie? Jak powiedziałem wcześniej, Lamborghini nie jest na tym samym poziomie co McLaren. Mam wrażenie że wybraliśmy zły samochód na ligę PMC. Przez nałożony Handicap na Lamborghini, McLaren ma o wiele więcej mocy i momentu obrotowego od nas. Przeliczyliśmy się przy wyborze samochodu i teraz walczymy z resztą i samochodem. Trzeba dużo popracować nad setupem, żeby zaatakować Awrexasa w szybszym McLarenie. Jak wygląda twoja współpraca z PMC SUPRA MK4? Z Suprą bardzo dobrze mi się pracuje. Znamy się już kilka dobrych lat, jak jeszcze nie jeździliśmy w tych samych barwach. To naprawdę fajny gość. Jest szybki i potrafi dobrze ustawić samochód na wyścig. Na ostatniej rundzie miał lekkie problemy, ale możecie się go spodziewać na podium w kolejnych wyścigach. Marcin Piekarz: Jakie są twoje wrażenia po pierwszym wyścigu PMC? Zdybix (30 miejsce w wyścigu i 15 w lobby 2): to będzie bardzo zaciekła walka do samego końca. Pierwszy wyścig pokazał, że nawet Awrexas IG czuje oddech na plecach. To dobrze dla rywalizacji i rozwoju naszej ligi. Sezon będzie naprawdę ciekawy. Myślę, że czeka nas w nim wiele niespodzianek. Jak sprawował się samochód i czego możemy się spodziewać w nadchodzącej drugiej rundzie? Niestety jak było widać już po kwalifikacjach Porsche nie należało do ścisłej czołówki. Odstajemy na prostych. Generalnie samochód prowadzi się bardzo dobrze, ale tracimy na prostych mimo dobrej trakcji na wyjściu z zakrętu. Musimy zmienić pewne ustawienia i przedyskutować parę spraw. Może więcej mocy i prędkości na prostej kosztem docisku? Pracujemy nad tym z naszymi inżynierami. Jak wygląda twoja współpraca z resztą kolegów z zespołu? Współpraca układa nam się bardzo dobrze. Michał Włodarczyk (FTP Mickey) i Bartosz Suma (Sumeczek) to dobrzy kumple. Atmosfera w zespole jest bardzo ważna. Szczególnie po takim wyścigu. Zrobiliśmy analizę, poruszyliśmy kilka kwestii dotyczących prac rozwojowych nad samochodem. Liczyliśmy po cichu na wejście jako 15 i 16 do 1 lobby. Trzy samochody w lobby 1 - każdy zespół tego chce! Może w przyszłym wyścigu się uda. Było blisko, ale trzeba walczyć. Nie poddajemy się. Autor: Marcin Piekarz
  8. UMP Danteze

    Suzuka

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zg łoszeń / Form of applications Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Okrążenie / Lap: Lobby: Opis incydentu / Incident description:
  9. https://i.imgur.com/aSAWgNP.jpg https://i.imgur.com/TwfIgam.jpg https://i.imgur.com/uEAvdgX.png https://i.imgur.com/YjcL1hj.png https://i.imgur.com/8rcUoZX.png https://i.imgur.com/NC2bQUU.png https://i.imgur.com/lXofopc.png
  10. UMP Danteze

    Polish Masters Championship GT3 (EN)

    According to the maxim "new year and new challenges", cooperating with MaD Racing, we present the Polish Masters Championship GT3, which at the same time will be the Forza Motorsport 7 Championship. As you've probably guessed, we'll be competing in the GT3 car class. We choose from eight different main car brands, such as BMW, Mercedes, and Porsche. The league is divided into eight rounds, hosted on some of the most famous race tracks all over the world, known from such sports as F1 and V8 Supercars. Our reigning champion is UMP Hornet, which will be defending his title this season. Can someone take his crown of the best Polish Forza Motorsport driver? The answer to that will be coming near the end of may from Daytona. Other teams competing in PMC, apart from United Motorsport Poland, represented by Hornet, are Alpina Racing Poland and junior teams Silesian Racing Team and Drunk Summer Quest Racing. Each season sees addition of brand new regional teams, this year probably won't be different. Each race will be transmitted live by a proffesionalists, and between races we offer many attractions such as interviews with drivers, and highlights of each round. First round of PMC GT3 will be held at 7th February at the Japanese track Suzuka. During the season we will be hosting three training sessions, in which we're able to perfect our car setups and have a talk about the next races. Before each round we'll host qualifying sessions from Thursday do Sunday, just so everyone can match their free time to the events. One session lasts only 15 minutes, and driver can take part in only one session during these four days. Last qualifying session is hosted at 18:30 CET on Sunday, just half an hour before the race. Additionally, we'd love it if you joined sessions prior to the race, so we can adapt our systems. Events will be livestreamed and casted by MaD Rojek, huge fan of motorsports, especially Formula 1, in his free time a hardcore gamer streaming his gameplay on Twitch for fun. These two hobbies combined during creation of MaD Racing in February 2020, where he started his career as a Formula 1 commentator, gaining experience. Right now, his content is expanded by Forza Motorsport. His current background will make PMC even better, up to a level not present in our region up to this point. Below is the full season schedule including scheduled training sessions: 07.02 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 1 (Suzuka) 14.02 21:00 CET - PMC Test Day 28.02 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 2 (Indianapolis) 14.03 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 3 (Bathurst) 28.03 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 4 (Sebring) 04.04 21:00 CET - PMC Test Day 11.04 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 5 (Nurburgring GP) 25.04 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 6 (Catalunya) 02.05 21:00 CET - PMC Test Day 09.05 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 7 (Spa-Francorchamps) 23.05 19:00 CET - Polish Masters Championship - GT3 - Round 8 (Daytona) Just as in the previous season, drivers can create their teams containing up to three players. We invite both experienced and fresh drivers to sign up. Our administrators offer support and guarantee charge over new players. Every information, and our rules, are posted on our PMC forum in the league subforum. We've also created a Facebook group, where we'll be posting different stuff, and where you can sign to our league. In addition, you can visit the server at Discord, where you can find all the information you need. Drivers fight for prizes valued at around 500€, this amount will increase when additional sponsors are included in the league. The main prize founded by Playseat Polska is the Puma Active Gaming Seat. Our sponsors: Playseat Polska, Royal Rent Service, CarTests, Eseltech, Gamefinity, Micha Się Cieszy and Forza Motorsport Polska. Our media patrons: Microsoft and CarTests. Author: Marcin Piekarz
  11. UMP Danteze

    Photo Competition #4: Lata dziewięćdziesiąte!

    ZGŁOSZONE PRACE Zdjęcie 1 Zdjęcie 2 Zdjęcie 3 Zdjęcie 4
  12. Photo Competition #4: Lata dziewięćdziesiąte Witamy serdecznie! Rozpoczynamy kolejną edycję Photo Competition! Temat na ten tydzień to: Lata dziewięćdziesiąte! Wymagania: Lata dziewięćdziesiąte - tylko samochodu z lat dziewięćdziesiątych. Na zgłoszenia czekamy do środy (03.02) do 23:59. Przed wysłaniem zdjęcia należy przeczytać regulamin. NIE WOLNO UMIESZCZAĆ ZDJĘĆ KTÓRE WCZEŚNIEJ BYŁY PUBLIKOWANE W SIECI ! Punktacja: Pierwsze miejsce - 3 pkt Drugie miejsce - 2 pkt Trzecie miejsce - 1 pkt Czwarte miejsce - 0,5 pkt Podczas sześciu kolejnych edycji będziecie zdobywać punkty, a dwóch najlepszych otrzyma miesięczne abonamenty Xbox Game Pass Ultimate. Klasyfikacja: 1. JablonSon92 - 5 pkt 1. Stopro Piotr - 5 pkt 2. LancePL - 4 pkt 2. ARP JAROBOSS - 4 pkt 2. JaroTT - 4 pkt 3. Pelczar01 - 2,5 pkt 4. wiexczor - 2 pkt 5. Mikołaj A. - 1 pkt 5. fladi 02 - 1 pkt 6. FTP M0RC1NUS - 0,5 pkt