UMP Danteze

Administrator
  • Content count

    4,739
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

20 Zadowalająca

About UMP Danteze

  • Rank
    Boss
  • Birthday 01/07/1986

Contact

Additional information

  • Name
    Marcin
  • Gender
    Mężczyzna / Male
  • Driver license
    Profesjonalna

Recent Profile Visitors

9,684 profile views
  1. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 19:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 19:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 02.12 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 2: Piątek 03.12 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 04.12 - 21:00, host: URT Papaya Sesja 4: Niedziela 05.12 - 19:30, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 18:00 lub 19:30 (zależy od godziny wyścigu), nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  2. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 19:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 19:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 25.11 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 2: Piątek 26.11 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 27.11 - 21:00, host: URT Papaya Sesja 4: Niedziela 28.11 - 18:00, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 18:00 lub 19:30 (zależy od godziny wyścigu), nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  3. Kwalifikacje kończą się gdy zegar wyścigowy pokaże 15 minutę! https://i.imgur.com/nIYzpUs.jpg
  4. UMP Danteze

    Gracze na PC

    Już wszystko wiesz :D
  5. UMP Danteze

    Polish Masters Championship AMR

    Już tylko tydzień dzieli nas od startu nowej ligi z serii Polish Masters Championship! Sezon zainaugurujemy na torze Spa-Francorchamps w najbliższą niedzielę o godzinie 20:00. Tym razem zawodnicy zasiądą za kierownicą specjalnie przygotowanego samochodu Aston Martin Vantage GT12. Zapisy do ligi są w dalszym ciągu otwarte, dlatego zachęcamy wszystkich do wspólnej rywalizacji na torze. Jak zawsze nowi kierowcy mogą liczyć na wsparcie oraz pomoc przy stawianiu pierwszych kroków w esporcie. Liga organizowana jest przez Forza Motorsport Polska, a naszym głównym partnerem i sponsorem jest Frenemies. Kwalifikacje do wyścigów będą organizowane w wielu sesjach przed wyścigiem, tak aby dopasować się do kierowców, a ostatnia sesja zaplanowana jest na trzydzieści minut przed wyścigiem. Dodatkowe informacje o PMC AMR będziemy publikować na fanpagach Forza Motorsport Polska i MaD Players oraz grupach Polish Masters Championship i Forza Motorsport Polska. Live z wyścigów będzie można obejrzeć na Twitchu oraz Facebooku. Zapraszamy również na naszą wewnętrzną grupę na messengerze, prośby o zaproszenie do niej prosimy składać w wiadomościach lub postach na naszych profilach na Facebooku. Dział ligi na naszym forum ---> Polish Masters Championship AMR Zapisy ---> fanpage i grupy na Facebooku lub bezpośrednio na forum Terminarz: Runda 1: 21.11 - 20:00 - Spa-Francorchamps Runda 2: 28.11 - 18:30 - Mugello Runda 3. 05.12 - 20:00 - Le Mans Runda 4: 12.12 - 18:30 - Sebring Runda 5: 19.12 - 20:00 - Bathurst Runda 6: 09.01 - 18:30 - Monza Runda 7: 16.01 - 20:00 - Daytona Runda 8: 30.01 - 20:00 - Nurburgring GP Autor: Marcin Piekarz
  6. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 19:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 19:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 18.11 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 2: Piątek 19.05 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 20.05 - 21:00, host: URT Papaya Sesja 4: Niedziela 21.05 - 19:00, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 19:30, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  7. UMP Danteze

    Supplementary regulations (EN)

    1. Painting regulations Racing label - need to be placed at front door, size 0.21. Racing number - black colour, font 11, size 0.28 by 0.28. Racing number' - on rear bumper, font 11, size 0.20 by 0.20. Forza Motorsport Polska www.forzamotorsport.pl PMC or Polish Masters Championship - you can choose which one you like or use both. MaD logo - size 0.05 (three stickers - left and right side of the car + front hood) MaD Racing - size 0.05 (two stickers - left and right side of the car) Frenemies - on rear bumper, size 0.09 - (search: Frenemies liga) Drivers must have at least one of each stickers in a visible place, unless otherwise specified. You can find all the stickers in game at UMP Hornet and LESIO PL profiles. You can also find them by searching PMC. Racing label you can find at PMC Adi profile, name: Porsche FMPL. 2. Car 3. Calendar A number of laps will be announced at least a week before round. 4. Form of race Quali Sessions: https://forzamotorsport.pl/forums/forum/641-kwalifikacje/ 17:30 CET - Last Quali Session - 15 min 19:00 CET - Race 45min (in laps), two mandatory pitstops - start from the positions reached in qualifying  5. Race start procedure The race has a standing start without a formation lap beforehand, at a specific second on upper race timer defined by the host, in most cases 1 minute and 30 seconds. This should provide better organization when streaming the race live. Drivers wait on their positions, until the host determins moment of the race start. While awaiting for "green light", it's prohibited to move from your starting spot. For instance, after loading the race, when every driver is on their spot, host will check for no technical problems disturbing any of the racers. If everything is fine, he will pick a starting point according to the race timer, by choosing a specific second. Timing will be announced at least 30 seconds beforehand, just so everyone can prepare. Cases of false-start will be punished severely and without urgency. Remember about cold tires and drive safely and try to avoid collisions. Every accident on the first lap will be more penalised than one in later stage of race. 6. Virtual safety car Lobby 1: If a collision with more than two cars occurs on the first two laps, which causes damaging of at least one car, or in a case of significant danger on the track, stewards might decide to roll out the safety car (later referred to as SC). Host of the race is the main steward. After signalling the SC track assistance, drivers are absolutely permitted from overtaking each other. Their task is to line up behind the SC in the order in which they appeared on the track at the moment of SC signal. SC will take a spot on the track in front of the race leader, and to do that it has to overtake some of the drivers. Racers must stay on the left side of the track and leave the space for SC to overtake on the right side. Until SC reaches the leader, drivers can't go over 60 kmph. After reaching the front, SC will set the pace for others with speed no higher than 80kmph. Racers which got damage in the collision causing the SC assistance and the rest of grid might take a pitstop, and go to the pit lane without overtaking of the any drivers. After pitstop, driver should line up at the end of the queue. When the grid will be correctly lined up behind the SC, lapped drivers are allowed to overtake the SC and unlap themselves (make up their lost lap). To do that, they have to make a request for such a move, and get the stewards' approval. Unlapping drivers are allowed to make up only a single lap, and after doing so they have to line up at the end of the queue. Stewards can make a call SC assistance in an extraordinary situation at any moment of the race, in a case of safety risk of the drivers on the track. Safety car must be on the track for a minimum of two laps. Restart takes place on the start-finish line after the safety car comes off. All the drivers need to keep formation as tight as possible and can start accelerating after passing the start-finish line. After every Safety Car a referees gonna check replay to see if all drivers they complied with the rules. Every driver who get advantage of accelerating before start-finish line will be penalized. Lobby 2: Only virtual safety car. Rules similar to Lobby 1, first driver in the race becomes the virtual safety car. 7. Points system Scoring for 2 Lobbys: Driver who didn't get to finish line after drove 80% of laps will get points equal to his last position. Driver who didn't finish a race (before drove 80% of laps) or didn't start a race because of technical problems will get points equal last position. The best 7 race results counts for the classfication. In case of the same amount of points a numbers of wins matter. If the numbers of wins is the same then 2nd, 3rd positions and etc. 8. Team classification Maximum three drivers in team. Scoring: dwo best drivers results will be counted. 9. Report offences Reporting offenses in a thread about a particular race, a thread will be created after race. 10. Assists Forza race regulation: on (only track limit) Suggested line : any Breaking : ABS on/off Steering : any Traction control : any Stability control : any Shifting : no clutch Damage, fuel & tyre wear : Simulation Friction assist : off Camera : any Collision assit : off 11. Registration: Each player before the start must be signed on the start list of the championships, together with the GT and the starting number and country In the team can be 3 drivers, who use the same livery on the car 12. Penalties No mandatory stickers - moves to lobby 2 or disqualification Falstart -15pts Accident at SC -10pts Various painting on cars in 1 team -5pts in the team standings Causing an accident - from a warning for minor infractions, to disqualification from the race. Start another car than originally selected - disqualification from the race. In the case of several players punished start from the back of the order of results is determined qualifications. Organisators reserve a rights to change regulations at any time. All the changes will be mentioned on the top of this thread.
  8. UMP Danteze

    Regulamin uzupełniający (PL)

    1. Zasady malowania samochodów Etykieta wyścigowa - umiejscowiona na przednich drzwiach, rozmiar 0.21. Numer wyścigowy - czarny kolor, czcionka 11, rozmiar 0.28 na 0.28. Numer wyścigowy' - na tylnym zderzaku, czcionka 11, rozmiar 0.20 by 0.20. Forza Motorsport Polska www.forzamotorsport.pl PMC lub Polish Masters Championship - można wybrać jedno lub oba loga. MaD logo - rozmiar 0.05 (trzy naklejki - prawa i lewa strona samochodu oraz przednia maska) MaD Racing - rozmiar 0.05 (dwie naklejki - prawa i lewa strona samochodu) Frenemies - na tylnym zderzaku, rozmiar 0.09 - (opis : Frenemies liga) Kierowcy muszą mieć na samochodzie każdą z powyższych naklejek/logotypów. Wszystkie loga i naklejki można znaleźć na witrynie UMP Hornet i LESIO PL. Możesz też wyszukać część z nich wpisując w nazwę PMC. Etykietę wyścigową znajdziesz na witrynie PMC Adi, lub po nazwie: Porsche FMPL. 2. Samochody 3. Kalendarz Ilość okrążeń zostanie podana na tydzień przed wyścigiem. 4. Forma wyścigów Kwalifikacje: https://forzamotorsport.pl/forums/forum/641-kwalifikacje/ 17:30 CET - ostatnia sesja kwalifikacyjna - 15 min 19:00 CET - wyścig 45min (podany w okrążeniach), dwa obowiązkowe pitstopy - start z pozycji uzyskanych w kwalifikacjach  5. Procedura startowa Wyścig startuje z miejsca bez okrążenia formującego na określoną przez hosta sekundę na zegarze wyścigowym (górny zegar), zazwyczaj będzie to 1 minuta i 30 sekunda wyścigu. Ma to zapewnić lepszą jakość organizacji transmisji na żywo z wy wyścigu. Kierowcy czekają na swoich miejscach startowych, aż host wyznaczy czas startu wyścigu. Oczekując na start nie można ruszać się ze swoich miejsc. Dla przykładu, po załadowaniu się wyścigu, gdy wszyscy kierowcy będą ustawieni na swoich miejscach host sprawdzi czy kierowcy nie mają problemów technicznych, w przypadku ich braku wyznaczy czas startu wybierając minutę i sekundę z zegara wyścigowego. Czas startu zostanie podany na około 30 sekund przed jego wybiciem, aby każdy mógł się przygotować. Przypadki falstartu będą surowo karane. Należy pamiętać, że przy starcie mamy zimne opony, przez które odczujemy problemy z przyczepnością przez co trzeba zachować szczególną ostrożność. Wszystkie incydenty spowodowane przez niezachowanie szczególnej ostrożności podczas startu i na pierwszych zakrętach będą surowo karane. 6. Samochód bezpieczeństwa Lobby 1: Jeśli wystąpi kolizja z udziałem więcej niż dwóch samochodów na pierwszych dwóch okrążeniach, która skutkuje uszkodzenia co najmniej jednego samochodu, lub w przypadku wystąpienia szczególnego niebezpieczeństwa na torze, sędziowie mogą zadecydować o wyjeździe samochodu bezpieczeństwa. Sędzią jest host wyścigu. Po sygnalizacji wyjazdu samochodu bezpieczeństwa kierowcom kategoryczne zabronionie jest wyprzedzanie. Kierowcy mają za zadanie ustawić się za samochodem bezpieczeństwa na pozycjach z chwili sygnalizacji wyjazdu samochodu bezpieczeństwa. Samochód bezpieczeństwa ustawi się na torze przed liderem wyścigu, aby tego dokonać musi wyprzedzić część kierowców. Kierowcy muszą trzymać się lewej strony toru i umożliwić samochodowi bezpieczeństwa bezpieczne wyprzedzanie prawą stroną toru. Do momentu dojechania samochodu bezpieczeństwa do lidera, kierowcy nie mogą przekraczać 60 km/h. Po dojechaniu do lidera samochód bezpieczeństwa nadaje tempo i nie może przekraczać 80 km/h. Kierowcy którzy zostali uszkodzeni w kolizji oraz reszta stawki mogą odbyć pitstop i zjechać do niego w najbliższym możliwym momencie, ale nie wyprzedzając innych kierowców. Po pitstopie kierowcy ustawiają się na końcu stawki. Gdy stawka będzie już prawidłowo ustawiona za samochodem bezpieczeństwa, zdublowani kierowcy będą mogli wyprzedzić samochód bezpieczeństwa i nadrobić stracone okrążenie (oddublować się). Aby tego dokonać muszą wcześniej zgłosić taki zamiar i otrzymać na to zgodę. Kierowcy którzy chcą się oddublować mogą nadrobić tylko jedno okrążenie i wracają na koniec stawki. Sędziowie mogą zadecydować o nadzwyczajnym wyjeździe samochodu bezpieczeństwa w każdym momencie wyścigu, w przypadku gdy bezpieczeństwo kierowców na torze będzie zagrożone. Samochód bezpieczeństwa musi być na torze przez minimum dwa okrążenia. Restart wyścigu odbywa się na linii start/meta po zjeździe samochodu bezpieczeństwa. Wszyscy kierowcy muszę trzymacie się blisko siebie ale z zachowaniem szczególnej ostrożności, a przyspieszyć mogą tylko po przekroczeniu linii start/meta. Po każdym wyścigu z wykorzystaniem samochodu bezpieczeństwa sędziowie sprawdzą powtórkę aby ocenić zachowanie kierowców. Wszyscy kierowcy, którzy zaczną przyśpieszać wcześniej niż po przekroczeniu linii start/meta zostaną ukarani. Lobby 2: Tylko wirtualny samochód bezpieczeństwa. Zasady podobne jak w lobby 1, z tą różnicą, że wirtualnym samochodem bezpieczeństwa staje się pierwszy kierowca w stawce. 7. System punktacji Punktacja dla dwóch lobby: Kierowcy którzy nie ukończą wyścigu przez rozłączenie, ale przejadą 80% całego wyścigu, otrzymają punkty jak za pozycje którą mieli w trakcie rozłączenia. Kierowcy którzy nie ukończą wyścigu (nie przejadą 80% całego wyścigu) albo nie wystartują przez problemy techniczne, otrzymają punkty jak za ostatnie miejsce w wyścigu. Do klasyfikacji generalnej liczonych jest siedem najlepszych wyników poszczególnych kierowców. W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów o pozycji decyduje ilość wygranych wyścigów. Jeśli ilość wygranych wyścigów również jest taka sama to brane są pod uwagę najwyższe pozycje w wyścigach. 8. Klasyfikacja drużynowa Maksymalnie trzech kierowców w drużynie. Punktacja: wyniku dwóch najlepszych kierowców w drużynie brana pod uwagę w klasyfikacji drużynowej. 9. Przewinienia Wszystkie incydenty będzie można zgłaszać po wyścigu w specjalnie przygotowanym do tego dziale. 10. Asysty Forza race regulation: włączone (tylko limity toru) Linia hamowania: dowolnie Hamowanie: ABS on/off Sterowanie: dowolne Kontrola trakcji: dowolnie Kontrola stabilności: dowolnie Skrzynia biegów: bez sprzęgła Uszkodzenia, paliwo & opony: symulacja Asysta przyczepności: wyłączona Kamera: dowolna Asysta kolizji: wyłączona 11. Rejestracja Wszyscy zwodnicy przed startem muszą być oficjalnie zapisani do ligi, podając gamertag, numer startowy oraz kraj W drużynie może być maksymalnie trzech kierowców, którzy używają jednakowego malowania samochodów 12. Kary Brak wymaganych naklejek: przesunięcie do lobby 2 lub dyskwalifikacja Falstart: -15pkt Incydent podczas wirtualnego samochodu bezpieczeństwa: dodatkowo -10pkt plus punkty za sam incydent Inne malowania członków tej samej drużyny: -5pkt w klasyfikacji drużynowej Spowodowanie incydentu: od ostrzeżenia, poprzez ujemne punkty, aż do dyskwalifikacji Start w innym samochodzie niż zadeklarowany: dyskwalifikacja z wyścigu. W przypadku paru kierowców ukaranych startem z końca stawki o ich kolejności na końcu decydują pozycje z kwalifikacji Organizatorzy mają prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili. Wszystkie zmiany będą wyszczególnione na początku regulaminu.
  9. UMP Danteze

    2016 Aston Martin Vantage GT12

    Części / Parts: Napęd / Driveline: - wyścigowe sprzęgło / racing clutch - wyścigowy mechanizm różnicowy / racing differential Opony i felgi / Tires and rims: - wyścigowe opony / racing tires - felgi / rims (Weds Wheels TC 105 N)
  10. Team może założyć tylko osoba opłacająca składkę na Forza Motorsport - Patronite. Minimalne składki uprawniające do założenia teamu: - jednorazowa wpłata przy progu wsparcia 10 zł. - dwie wpłaty w ciągu dwóch miesięcy przy progu wsparcia 5 zł. Osoby opłacające składki mają dostęp do grupy FMPL - Patronite, gdzie zgłaszane są incydenty i prowadzone dyskusje wewnętrzne z właścicielami zespołów. Maksymalnie dwóch kierowców z licencją PRO w teamie oraz do trzech kierowców z licencją AM. Team może liczyć maksymalnie trzech kierowców. Team składający się z dwóch osób nie musi posiadać w składzie amatora. Zapisy w formie: Nazwa Teamu / kierowca nr.1 / kierowca nr.2 / kierowca nr.3 / samochód (taki sam dla wszystkich kierowców) Entries in the form of: Team Name / driver No.1 / driver No.2 / driver No.3 / car (the same for all drivers) Frenemies Racing Team  / JaroTT PL / MaSlAnA PL / Adasiowyyy Unitra Racing Team / URT Papaya / Bart RacerPL / Brzezina1978 Niedzielne Złomki / Miotr / Noktu90 DSQ Racing / Mike Ethanol / MadAlienXL / Krakus Pawelek Amateur Racing Team / FTP Lance / LukaszRei United Motorsport Poland / UMP Danteze / FastFabio FRENEMIES Racing / BooNioo43 / SliwaMateos
  11. Prawidłowe zgłoszenie: Gamertag / nr startowy (obowiązuje "Stała lista numerów startowych") / kraj / licencja* *licencję przyznaje sędzia po zgłoszeniu Correct application: Gamertag / start number (valid "list of permanent starting numbers") / country / license* *license are awarded by a judge UMP Danteze / 17 / Poland / PRO URT Papaya / 45 / Poland / PRO JaroTT PL / 12 /AM / Poland / AM MaSlAnA PL / 58 / AM / Poland / AM Adasiowyyy / 59 / AM / Poland / AM Matski2034209 / 41 / Poland / AM MadAlien xl / 909 / Poland / AM UMP Aras / 48 / Poland / PRO GardzeEXPem / #420 / Poland / AM FTP Lance / 82 / Poland / AM Jas2907 / 40 / Poland / AM SKH B4TM3M / 60 / Poland / ? X aerox720 / 720 / Poland / AM Bart RacerPL / 61 / Poland / PRO Oskarinio7 / ? / Poland / AM FTP Mickey / 4 / Poland / PRO Miotr333 / 89 / Poland / AM Noktu90 / 90 / Poland / AM Mike Ethanol / 20 / Poland / AM LukaszRei / 93 / Poland / AM aras43pl / 101 / Poland / AM Fredflnston / 67 / Poland / AM UMP Pasu / 23 / Poland / PRO Krakus Pawelek / 502 / Poland / AM UMP MARTIN / 91 / Poland / PRO FastFabio / 55 / Poland / PRO SirDeav / 77 / Poland / AM ARP GrzalaGW / 74 / Poland / PRO Brzezina1978 / 100 / Poland / AM BooNioo43 / 43 /Poland / AM AnonimowyMuzyk7 / 57 / Poland / AM SliwaMateos / 47 / Poland / AM
  12. UMP Danteze

    Terminy wyścigów

    Runda 1: 21.11 - 20:00 - Spa-Francorchamps (18 okrążeń) Runda 2: 28.11 - 18:30 - Mugello (22 okrążenia) Runda 3. 05.12 - 20:00 - Sebring Runda 4: 12.12 - 18:30 - Monza Runda 5: 19.12 - 20:00 - Bathurst Runda 6: 09.01 - 18:30 - Le Mans (kwalifikacje na Bugatti) Runda 7: 16.01 - 20:00 - Daytona Runda 8: 30.01 - 20:00 - Nurburgring GP
  13. UMP Danteze

    2019 Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport

    Części do zamontowania / parts: Setup może jeszcze ulec zmianie!