UMP Danteze

Administrator
  • Content count

    4,715
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

19 Zadowalająca

About UMP Danteze

  • Rank
    Boss
  • Birthday 01/07/1986

Contact

Additional information

  • Name
    Marcin
  • Gender
    Mężczyzna / Male
  • Driver license
    Profesjonalna

Recent Profile Visitors

9,362 profile views
  1. Musisz wybrać inny numer startowy, ten jest już zarezerwowany w "stałych numerach startowych".
  2. Musisz wybrać inny numer, ten jest na stałe zablokowany przez Pasu. Listę masz w pierwszym poście w linku ze stałymi numerami startowymi.
  3. UMP Danteze

    Regulamin uzupełniający

    1. Zasady malowania samochodów - projekt malowania dowolny z zachowaniem ogólno przyjętych zasad (zakaz używania wulgaryzmów oraz treści uważanych za obraźliwe) 2. Samochody 3. Terminarz Ilość okrążeń zostanie podana na tydzień przed wyścigiem. 4. Forma wyścigów 20:00 CET - kwalifikacje klasy AM/AM+ - 10 min 20:15 CET - wyścig klasy AM - 40min (podany w okrążeniach), jeden obowiązkowy pitstop - start z pozycji uzyskanych w kwalifikacjach  21:00 CET - kwalifikacje klasy PRO - 10 min 21:15 CET - wyścig klasy PRO - 40min (podany w okrążeniach), jeden obowiązkowy pitstop - start z pozycji uzyskanych w kwalifikacjach  W wyścigach klasy AM/AM+ mogą wystąpić kierowcy z licencją PRO pod warunkiem, że będą wolne miejsca. To samo tyczy się wyścigu klasy PRO. Kierowcy startujący w wyścigu nie swojej klasy jadą gościnnie i nie zdobywają punktów za ten wyścig. 5. Procedura startowa Wyścig startuje z miejsca bez okrążenia formującego na określoną przez hosta sekundę na zegarze wyścigowym (górny zegar), zazwyczaj będzie to 30 sekunda wyścigu. Ma to zapewnić lepszą jakość organizacji transmisji na żywo z wy wyścigu. Kierowcy czekają na swoich miejscach startowych, aż host wyznaczy czas startu wyścigu. Oczekując na start nie można ruszać się ze swoich miejsc. Dla przykładu, po załadowaniu się wyścigu, gdy wszyscy kierowcy będą ustawieni na swoich miejscach host sprawdzi czy kierowcy nie mają problemów technicznych, w przypadku ich braku wyznaczy czas startu wybierając minutę i sekundę z zegara wyścigowego. Przypadki falstartu będą surowo karane. Należy pamiętać, że przy starcie mamy zimne opony, przez które odczujemy problemy z przyczepnością przez co trzeba zachować szczególną ostrożność. Wszystkie incydenty spowodowane przez niezachowanie szczególnej ostrożności podczas startu i na pierwszych zakrętach będą surowo karane. 6. Samochód bezpieczeństwa Klasa AM/AM+: Jeśli wystąpi kolizja z udziałem więcej niż dwóch samochodów na pierwszych dwóch okrążeniach, która skutkuje uszkodzenia co najmniej jednego samochodu, lub w przypadku wystąpienia szczególnego niebezpieczeństwa na torze, sędziowie mogą zadecydować o wyjeździe samochodu bezpieczeństwa. Sędzią jest host wyścigu. Po sygnalizacji wyjazdu samochodu bezpieczeństwa kierowcom kategoryczne zabronionie jest wyprzedzanie. Kierowcy mają za zadanie ustawić się za samochodem bezpieczeństwa na pozycjach z chwili sygnalizacji wyjazdu samochodu bezpieczeństwa. Samochód bezpieczeństwa ustawi się na torze przed liderem wyścigu, aby tego dokonać musi wyprzedzić część kierowców. Kierowcy muszą trzymać się lewej strony toru i umożliwić samochodowi bezpieczeństwa bezpieczne wyprzedzanie prawą stroną toru. Do momentu dojechania samochodu bezpieczeństwa do lidera, kierowcy nie mogą przekraczać 60 km/h. Po dojechaniu do lidera samochód bezpieczeństwa nadaje tempo i nie może przekraczać 80 km/h. Kierowcy którzy zostali uszkodzeni w kolizji oraz reszta stawki mogą odbyć pitstop i zjechać do niego w najbliższym możliwym momencie, ale nie wyprzedzając innych kierowców. Po pitstopie kierowcy ustawiają się na końcu stawki. Gdy stawka będzie już prawidłowo ustawiona za samochodem bezpieczeństwa, zdublowani kierowcy będą mogli wyprzedzić samochód bezpieczeństwa i nadrobić stracone okrążenie (oddublować się). Aby tego dokonać muszą wcześniej zgłosić taki zamiar i otrzymać na to zgodę. Kierowcy którzy chcą się oddublować mogą nadrobić tylko jedno okrążenie i wracają na koniec stawki. Sędziowie mogą zadecydować o nadzwyczajnym wyjeździe samochodu bezpieczeństwa w każdym momencie wyścigu, w przypadku gdy bezpieczeństwo kierowców na torze będzie zagrożone. Samochód bezpieczeństwa musi być na torze przez minimum dwa okrążenia. Restart wyścigu odbywa się na linii start/meta po zjeździe samochodu bezpieczeństwa. Wszyscy kierowcy muszę trzymacie się blisko siebie ale z zachowaniem szczególnej ostrożności, a przyspieszyć mogą tylko po przekroczeniu linii start/meta. Po każdym wyścigu z wykorzystaniem samochodu bezpieczeństwa sędziowie sprawdzą powtórkę aby ocenić zachowanie kierowców. Wszyscy kierowcy, którzy zaczną przyśpieszać wcześniej niż po przekroczeniu linii start/meta zostaną ukarani. Klasa PRO: Tylko wirtualny samochód bezpieczeństwa. Zasady podobne jak w lobby 1, z tą różnicą, że wirtualnym samochodem bezpieczeństwa staje się pierwszy kierowca w stawce. 7. System punktacji Punktacja dla dwóch lobby: Kierowcy którzy nie ukończą wyścigu przez rozłączenie, ale przejadą 80% całego wyścigu, otrzymają punkty jak za pozycje którą mieli w trakcie rozłączenia. Kierowcy którzy nie ukończą wyścigu (nie przejadą 80% całego wyścigu) albo nie wystartują przez problemy techniczne, otrzymają punkty jak za ostatnie miejsce w wyścigu. W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów o pozycji decyduje ilość wygranych wyścigów. Jeśli ilość wygranych wyścigów również jest taka sama to brane są pod uwagę najwyższe pozycje w wyścigach. 8. Klasyfikacja drużynowa Maksymalnie dwóch kierowców w drużynie. 9. Przewinienia Wszystkie incydenty będzie można zgłaszać po wyścigu w specjalnie przygotowanym do tego dziale. 10. Asysty Forza race regulation: włączone (tylko limity toru) Linia hamowania: dowolnie Hamowanie: ABS on/off Sterowanie: dowolne Kontrola trakcji: dowolnie Kontrola stabilności: dowolnie Skrzynia biegów: bez sprzęgła Uszkodzenia, paliwo & opony: symulacja Asysta przyczepności: wyłączona Kamera: dowolna Asysta kolizji: wyłączona 11. Rejestracja Wszyscy zwodnicy przed startem muszą być oficjalnie zapisani do ligi, podając gamertag, numer startowy oraz kraj W drużynie może być maksymalnie dwóch kierowców, którzy używają jednakowego malowania samochodów 12. Kary Falstart: -15pkt Incydent podczas wirtualnego samochodu bezpieczeństwa: dodatkowo -10pkt plus punkty za sam incydent Spowodowanie incydentu: od ostrzeżenia, poprzez ujemne punkty, aż do dyskwalifikacji Start w innym samochodzie niż zadeklarowany: dyskwalifikacja z wyścigu. W przypadku paru kierowców ukaranych startem z końca stawki o ich kolejności na końcu decydują pozycje z kwalifikacji Organizatorzy mają prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili. Wszystkie zmiany będą wyszczególnione na początku regulaminu.
  4. UMP Danteze

    Samochody

    Klasa AM/AM+ - 2011 BMW 1 Series M Coupe (B519 / 1477kg) - wyścigowe hamulce / race breakes - uliczne opony / street tires - przedni i tylny zderzak / front and rear bumper - Hamann Klasa PRO - 2015 Chevrolet Corvette Z06 (S735 / 1604kg) - seryjny / stock
  5. UMP Danteze

    Dyskusja ogólna

    Zapraszam do dyskusji.
  6. UMP Danteze

    Terminarz

    20:00 - klasa AM 21:00 - klasa PRO Runda 1: 04.07 - Le Mans (Bugatti) - 17 okr. AM / 19 okr. PRO Runda 2: 18.07 - Brands Hatch GP - 19 okr. AM / 21 okr. PRO Runda 3: 25.07 - Laguna Seca Runda 4: 01.08 - Road Atlanta (pełny) Runda 5: 08.08 - Hockenheim (pełny)
  7. UMP Danteze

    Klasyfikacja

  8. Zapisy w formie: Nazwa Teamu / kierowca nr.1 / kierowca nr.2 (kierowcy w teamie muszą posiadać tą samą licencję) Entries in the form of: Team Name / driver No.1 / driver No.2 (all drivers on team must have the same license) Drunk Summer Quest Racing / Mike Ethanol / MadAlien xl Silesian Racing Team 2 / Zdybix / ? Unitra Racing Team / Bart RacerPL / URT Papaya Niedzielne Złomki / Miotr333 / Noktu90 Amateur Racing Team / FTP Lance / LukaszRei Unitra Racing Team AM / M4R14N7198 / Brzezina1978 Polish Night Team / JaroTT PL / Grzesiek2809 Fōtsūzero Polish Night Team / Adasiowyyyy / MaSlAnA PL United Motorsport Poland - Alfa / UMP Minus / UMP Aras United Motorsport Poland - Beta / UMP Danteze / UMP Pasu Silesian Racing Team PRO / FTP Mickey / Sumeczek8278 
  9. Prawidłowe zgłoszenie: Gamertag / nr startowy (obowiązuje "Stała lista numerów startowych") / kraj Correct application: Gamertag / start number (valid "list of permanent starting numbers") / country Licencja PRO (Chevrolet) UMP Danteze / 17 / Poland / PRO Sumeczek8278 / 104 / Poland / PRO UMP Minus / 102 / Poland / PRO Bart RacerPL / 61 / Polska / PRO URT Papaya / 45 / Poland / PRO Krzychulski / 222 / Poland / PRO FTP Mickey / 4 / Poland / PRO UMP Aras / 48 / Poland / PRO UMP Pasu / 23 / Poland / PRO KapienPL / 300 / Polska / PRO Frankllinn89 / 29 / Polska / PRO UMP Hornet / 888 / Poland / PRO Licencja AM (BMW) Mike Ethanol / 880 / Poland / AM+ FTP Lance / 82 / Poland / AM+ LukaszRei / 93 / Poland / AM+ Zdybix / 83 / Poland / AM Miotr333 / 89 / Poland / AM Noktu90 / 90 / Poland / AM MadAlien xl / 909 / Poland / AM Eldezio / 75 / Poland / AM JakisTam23 / ? / Poland / AM PawelXO / 365 / Poland / AM Krakus Pawelek / 502 / Poland / AM Matski2034209 / 41 / Polska / AM JaroTT PL / 12 / Poland / AM Grzesiek2809 / 11 / Poland / AM M4R14N7198 / 26 / Poland / AM Brzezina1978 / 100 / Poland / AM Adasiowyyyy / 59 / Poland / AM Maslana / 58 / Poland / AM DriveHardPL / 110 / Poland / AM
  10. UMP Danteze

    UNITRA Racing Team

  11. UMP Danteze

    BONKERS

  12. UMP Danteze

    Amateur Racing Team

  13. UMP Danteze

    Silesian Racing Team

  14. UMP Danteze

    PMC Runda 8 - Daytona - Wywiady

    Ósma i zarazem ostatnia runda Polish Masters Championship za nami. Na amerykańskim torze Daytona rywalizowało łącznie dwudziestu jeden kierowców. Zwycięzcą wyścigi jak i całej ligi PMC został Arek Franiczek (Awrexas IG), a zaraz za nim uplasował się włoski kierowca XBACCO. Trzecie miejsce w generalce przypadło dla Oskara Kochanowskiego (UMP Hornet) W klasyfikacji drużynowej zwycięża włoski team Scuderia Pit Corse, za nimi uplasowała się Inertia Garage i United Motorsport Poland. Zapraszamy do przeczytania wywiadów z czterema kierowcami, którzy odpowiedzą na parę pytań dotyczących ostatniego wyścigu jak i całego sezonu. Marcin Piekarz: gratuluje zwycięstwa w PMC! Wygrałeś wszystkie wyścigi w których uczestniczyłeś, niebywałe osiągnięcie. Jak się z tym czujesz? Arek Franiczek (Awrexas IG): dziękuje. Czuje się z tym świetnie. Wygrana w wszystkich wyścigach oraz zostanie najszybszym w kraju to nie małe osiągniecie. Jak oceniasz rywalizację w całym sezonie? Rywalizacja była bardzo zacięta, co widać po tym jak mało dzieli kierowców w klasyfikacji generalnej. Ale nie ma się co dziwić, było o co walczyć. Liczę na to, że kolejne ligi przyciągną jeszcze więcej kierowców i dostarczą więcej emocji oraz walki, a poziom i zainteresowanie będzie ciągle rosło. Jakie są twoje plany na przyszłość? Przyszłościowo na pewno ciągle będę się rozwijał pod kątem Forzy jak i innych gier wyścigowych. Planuje ciągle brać udział w PMC oraz innych ligach, ale chciałbym się skupić bardziej na Assetto Corsie Competizione i jeździe na kierownicy. Marcin Piekarz: opowiedz nam o przebiegu całego sezonu PMC. Paweł Jeżyna (FTP Lance): to pierwszy tak profesjonalnie zorganizowany sezon PMC. Już same przygotowania aut, oklejanie naklejkami sponsorów, ilość uczestników, transmisja z komentarzem na żywo dały mnóstwo radości. Sezon niezwykle ciekawy, a każdy wyścig to walka o pierwsze lobby w moim przypadku. Na szczęście udała mi się ta sztuka. Czołowi kierowcy zafundowali nam dużo emocji i mimo ogromnej przewagi Arka Franiczka (Awrexas IG) zawsze coś ciekawego się działo. Wiele wyprzedzań, kilka konkretnych wypadków, wirtualny safety car, odejście czołowego zespołu z kierowcami aspirującymi do walki o tytuł mistrzowski - tak to zapamiętam. Mam nadzieję, że kolejne sezony będą jeszcze lepsze. Podziękowania należą się oczywiście organizatorom ale i sponsorom. Jak wyglądała twoje współpraca z kolegą z zespołu? Amateur Racing Team powstał w środku sezonu. Od początku rywalizacji korzystałem z setupów do Ferrari stworzonych przez Łukasza (LukaszRei). W końcu udało nam się połączyć siły. Współpraca w zespole jest ok. Jeździmy na podobnym poziomie i nie nakładamy na siebie żadnej presji. Zobaczymy jak będzie to wyglądało dalej ale chcemy się pokazać w kolejnych sezonach i ligach. Oczywiście jesteśmy otwarci na nowych kierowców, których zapraszamy. Przez cały sezon pieliście się w górę, macie jakie plany na przyszłość? Tak jak powiedziałem plany są takie abyśmy dalej jeździli w zespole i pokazywali się z jak najlepszej strony. Chcemy zbierać doświadczenie i wykorzystywać je w walce. Mamy nadzieję, że dołączy do nas ktoś z czołówki i podniesie jeszcze nasz poziom sportowy. Atmosfera w zespole jest świetna. Także Panowie śmiało pukajcie do naszego garażu. Marcin Piekarz: kończysz PMC na 12 pozycji, jak ją oceniasz? Jesteś zadowolony czy raczej można było zrobić coś lepiej? Bartosz Suma (Sumeczek8278): z wyniku uzyskanego w PMC jestem bardzo zadowolony. Gdy została ogłoszona lista startowa, nie sądziłem, że wyląduje tak wysoko. Bądź co bądź, zebrała się tutaj ścisła czołówka polskiej sceny Forzy Motorsport. Ale dzięki wielogodzinnym treningom przy współpracy z naszymi zespołowymi inżynierami, udało się dostosować auto do mojego stylu jazdy, co zaowocowało dobrym, a miejscami bardzo dobrym tempem. Czy można było zrobić coś lepiej? Myślę, że gdyby nie absencja w ostatnim wyścigu sezonu, udałoby się wskoczyć oczko wyżej, ale i tak jestem zadowolony z 12 miejsca. Jak oceniasz cały sezon PMC? Przede wszystkim chciałbym bardzo podziękować organizatorom za wspaniałą ligę. Cała otoczka i czysta walka na torze z innymi kierowcami sprawiała, że chciało się brać w tym udział i szkoda, że to już koniec tej przygody. Paweł Jeżyna (FTP Lance) jak zawsze pozamiatał zdjęciami z toru, a transmisja live stała na wysokim poziomie. Same auta również wydaje się, że były dobrze zbalansowane. Zatem cały sezon PMC oceniam bardzo dobrze. Wiele się nauczyłem i stoczyłem parę fajnych walk na torze. Liczę, że szybko ponownie spotkamy się na polach startowych. W klasyfikacji drużynowej wylądowaliście tuż za podium, to chyba dobrze rokuje na przyszłość? Gdyby ktoś przed startem rywalizacji powiedział nam, że skończymy na P4 w klasyfikacji zespołowej, bralibyśmy to w ciemno. Do podium trochę zabrakło, ale to tylko zmotywuje nas do jeszcze większej pracy nad tempem wyścigowym, by w przyszłym sezonie powalczyć o coś więcej. W tym miejscu chciałbym podziękować kolegom z zespołu Zdybixowi i Michałowi Włodarczykowi (FTP Mickey). Bo gdyby nie ich równa jazda, nie bylibyśmy tu gdzie jesteśmy. Zespół Silesia Racing Team dziękuje wszystkim raz jeszcze za wspaniałą przygodę i mamy nadzieję, do zobaczenia w przyszłości. Marcin Piekarz: jedenaste miejsce w generalce. Jesteś z niego zadowolony? Franciszek Wasiewicz (URT Papaya): ogólnie to jestem zadowolony, chociaż celowałem w 10 miejsce, zabrakło tylko czterech punktów aby wyprzedzić danieleevansa. Jak oceniasz przebieg całego sezonu PMC? Sezon PMC to mistrzostwo świata jeśli chodzi o organizacje wyścigu, szkoda tylko że nowi kierowcy szybko zrezygnowali z dalszej rywalizacji. Wiec pisze do Was, nie zniechęcajcie się, zawsze są trudne początki. Ja tak samo miałem i nie odpuszczałem i jest tego efekt jakie zająłem miejsce w generalce jak i nasz team UNITRA Racing Team. Jakie macie plany zespołowe na przyszłość? Mamy w planach, a w zasadzie Bartek Bejgrowicz (Bart RacerPL) i Paweł Brzeski (Brzezina1978) nad stworzeniem ligi driftingu. Na pewno będziemy to ogłaszać. Jeśli chodzi o ligę wyścigową to nadal będziemy ostro walczyć w kolejnych ligach. Marcin Piekarz: walczyłeś w ostatnim wyścigu o drugą pozycję. Co się stało? Oskar Kochanowski (UMP Hornet): ciężko nazwać to było walką. Powiem szczerze, że liczyłem na więcej szczególnie, że Porsche swoją charakterystyką było bardzo szybkie na torach typu Spa czy Mount Panorama, w których główne skrzypce gra prędkość na prostych. Jednak na Daytone coś poszło nie tak i niestety nie trafiliśmy z ustawieniami samochodu. Jak oceniasz cały sezon PMC? Cały sezon był bardzo emocjonujący. Walka o drugie miejsce w generalce z XBACCO oraz Pianocandles była bardzo zacięta do samego końca. Jednak największe wrażenie na mnie zrobiła organizacja. Na prawdę można było się poczuć jak w bardzo ważnych międzynarodowych zawodach. Transmisje live z komentarzem dzięki MaD Players oraz cały zestaw sponsorów oraz nagród, robi to wrażenie oraz liczę na więcej takich zawodów. Jakie masz plany na przyszłość? Oczywiście chcę wygrywać jak najwięcej. Czekam z niecierpliwością na kolejne ligi od Forza Motorsport Polska. Chciałbym również spróbować sił w zawodach zagranicznych. Niedługo rusza 24h wyścig na torze LeMans i mam nadzieję dostać się na niego razem z moim zespołem UMP i oczywiście oczekiwanie na nową odsłonę Forzy Motorsport. Tego ostatniego nie mogę się już doczekać i na pewno zobaczycie mnie na tamtejszej scenie. Autor: Marcin Piekarz
  15. Nagrodę Fair Play otrzyma kierowca, który wykazał się szczególnym poszanowaniem dla zasad panujących na torze, oraz wyróżnił się swoimi czynami na tle innych. Zasady głosowania: 1. Nie można oddawać głosów na siebie. 2. Każdy kierowca typuje dwie osoby. 3. Forma głosowania: 1. nick, 2. nick. 4. Pod wytypowanymi kierowcami należy podać uzasadnienie. 5. Kierowca wytypowany na pierwszej pozycji "1." otrzymuje 2 punkty, natomiast kierowcy na pozycji "2." przyznany zostanie 1 punkt. 6. Pod koniec głosowania punkty zostaną zsumowane. 7. Kierowca z największą liczba punktów otrzyma nagrodę niespodziankę. 8. W pierwszym poście będą aktualizowane nieoficjalne wstępne wyniki głosowania. 9. Głosujemy do 07.06.2021. 10. Można głosować tylko na kierowców PMC. 11. W szczególnych wypadkach można wnieść prośbę o zmianę głosu podając przyczynę. 12. Głosowanie jest jawne. 13. Dla kierowców, którzy ukończyli sezon na pozycjach 1-25 głosowanie jest obowiązkowe (bez zagranicznych kierowców). 14. Komentatorzy PMC mają więcej głosów, wybierają 4 kierowców i punktują w ten sposób: a) pierwszy 4 pkt b) drugi 3 pkt c) trzeci 2 pkt d) czwarty 1 pkt