UMP Hornet

Community Manager
  • Content count

    1,071
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

24 Zadowalająca

1 Follower

About UMP Hornet

  • Rank
    PRO
  • Birthday 12/19/1990

Contact

  • Location
    Wrocław
  • Xbox LIVE
    FTP Hornet

Additional information

  • Name
    Oskar
  • Gender
    Mężczyzna / Male
  • Driver license
    Profesjonalna

Recent Profile Visitors

3,922 profile views
  1. UMP Hornet

    Regulamin

    Z powodu małego zainteresowania liga zostaje zawieszona do odwołania.
  2. UMP Hornet

    Rejestracja Zespołowa

    W tym temacie można zgłaszać zespoły do klasyfikacji zespołowej. Zapisanie się do ligi jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu!!! Każdy zespół może się składać maksymalnie z dwóch kierowców. Zespół powinien mieć takie same malowania samochodów (akceptowalne są drobne różnice w malowaniach jednak temat malowania powinien pozostać taki sam na obu samochodach) Przykład zgłoszenia: Nazwa zespołu / Gamertag kierowcy 1 / Gamertag kierowcy 2 Lista Startowa: BONKERS / UMP MARTIN / Race1sm Niedzielne Złomki / Miotr333 / Matski20341209 TURBOPILARZE / UMP Aras / ARP Elvas
  3. UMP Hornet

    Dział Rozmów

    Kanał do prowadzenia rozmów na temat ligi M3 Cup
  4. UMP Hornet

    Samochód

    BMW M3 (E36) 1997 - A663 Wymagane części: Silnik: -filtr powietrza - wyścigowy układ dolotowy -zapłon - wyścigowy zapłon -wydech - wyścigowy wydech -koło zamachowe - wyścigowe koło zamachowe Układ prowadzenia: -hamulce - wyścigowe hamulce -resory i amortyzatory - wyścigowe amortyzatory i resory -przednie stabilizatory - wyścigowe przednie stabilizatory poprzeczne -tylne stabilizatory - wyścigowe stabilizatory tylne -usztywnienie podwozia i klatki bezpieczeństwa - wyścigowe usztywnienie podwozia i klatki bezpieczeństwa -redukcja masy - wyścigowa redukcja masy Napęd: -sprzęgło - wyścigowe sprzęgło -skrzynia biegów - wyścigowa przekładnia -układ przeniesienia - wyścigowy układ przeniesienia napędu -mechanizm różnicowy - wyścigowy mechanizm różnicowy Opony i felgi: -typ opon - wyścigowe opony -styl felgi - felgi w stylu sportowym - Compomotive M05 Aerodynamika i wygląd: -przedni zderzak - wyścigowy zderzak przedni -tylny spojler - wyścigowy spojler tylny W lidze można startować tylko i wyłącznie wymaganym samochodem z powyższymi częściami Każda ingerencja w części samochodu równoznaczna jest z dyskwalifikacją Tuning samochodu (suwaki) jest dowolny.
  5. UMP Hornet

    Kalendarz

    Każda runda w kalendarzu obejmuje 10 minutową sesje kwalifikacyjna oraz dwa wyścigi po mniej więcej 25 minut każdy. Odstępstwem od tej zasady jest Runda 8 ( 10 minut kwalifikacji oraz jeden około 45 minutowy podwójnie punktowany wyścig) Kwalifikacje rozpoczynają się punktualnie o godzinie 20:30 Podana ilość okrążeń dotyczy obu wyścigów wraz z okrążeniem formującym Każdy wyścig wymaga odbycia jednego pitstopu - nie można przekroczyć linii wyjazdowej oraz zjazdowej!! Runda 1 - 23.02.2022 - Road Atlanta Pełny Tor 16 okrążeń Runda 2 - 09.03.2022 - Long Beach Pełny Tor 20 okrążeń Runda 3 - 23.03.2022 - Alpy Club Circuit 16 okrążeń Runda 4 - 06.04.2022 - Lime Rock Zachodnia Szykana 27 okrążeń Runda 5 - 20.04.2022 - Brands Hatch Indy 33 okrążenia Runda 6 - 04.05.2022 - Rio de Janeiro Pętla na wybrzeżu 31 okrążeń Runda 7 - 18.05.2022 - Watkins Glen Pełny Tor 12 okrążeń Runda 8 - 01.06.2022 - Nurburgring Pełny Tor 4 okrążenia Kwalifikacje odbędą się na torze Nurburgring GP Brak okrążenia formującego Jeden wyścig - podwójna ilość punktów Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian w kalendarzu
  6. UMP Hornet

    Zgłoszenia incydentów

    Aby incydent został rozpatrzony musi zostać zgłoszony w tym temacie. Zgłoszenie powinno zawierać gamertagi graczy biorących udział w incydencie, numer wyścigu, numer okrążenia, zapis video incydentu oraz krótki opis zdarzenia. Czas na zgłoszenie incydentu to maksymalnie 72 godziny od zakończenia rundy (incydenty zgłoszone po tym czasie nie będą rozpatrywane).
  7. UMP Hornet

    Rejestracja Indywidualna

    W tym temacie zgłaszamy chęć wzięcia udziału w lidze. Zapisanie się do ligi jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu!!! Każdy uczestnik aby być sklasyfikowanym musi wpisać Swoje uczestnictwo w tym temacie. Obowiązuje "Stała lista numerów startowych" Ponieważ jest możliwość uruchomienia lobby 2 proszę podczas rejestracji dodać adnotację jeżeli któryś gracz będzie mógł być hostem Kierowcy, którzy nie będą wpisani w tym temacie nie będą brani pod uwagę w klasyfikacji co za tym idzie nie będą uprawnieni do otrzymania nagród. Kierowcy, którzy nie zapiszą się w tym temacie a będą chcieli wystartować w wyścigu jako Gość będą startować z końca stawki. Przykład zgłoszenia: Gamertag / Numer Startowy / Hosting ( tak lub nie) Lista Startowa: UMP Hornet / 888 / TAK Matski2034209 / 41 / NIE UMP MARTIN / 91 / TAK Race1sm / 270 / NIE Miotr333 / 89 / TAK ARP Elvas / 18 / NIE UMP Aras / 48 / NIE Krakus Pawełek / 502 / NIE
  8. UMP Hornet

    Kary

    Tutaj będą widoczne kary nałożone na zawodników
  9. UMP Hornet

    Wyniki Wyścigów

    Wyniki będą dostępne po pierwszej rundzie
  10. UMP Hornet

    Klasyfikacje

    Klasyfikacje będą dostępne po pierwszej rundzie
  11. UMP Hornet

    Regulamin

    Z powodu małego zainteresowania liga zostaje zawieszona do odwołania Zapisanie się do ligi jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją poniższego regulaminu!!! Regulamin ligii M3 Cup by FMPL jest uzupełnieniem ogólnego regulaminu PMC: https://forzamotorsport.pl/forums/topic/2913-regulamin-ligowy-wszystkie-eventy-online/#entry228534 1. Zasady malowania samochodów Malowanie nie może zawierać żadnych obraźliwych treści. 2. Samochód 3. Kalendarz 4. Forma wyścigów Start zawodów godzina 20:30 Pierwsza sesja kwalifikacje - Każdy zawodnik ma 10min na uzyskanie jak najlepszego czasu okrążenia. Im szybszy czas tym wyższe pole startowe w wyścigu. Pierwszeństwo mają okrążenia "czyste" czyli bez wykrzyknika przy wyniku. Każdy zawodnik ma prawo do ukończenia okrążenia na którym znajdował się gdy zegar przekroczył 10 minut od startu kwalifikacji. Po Swoim ostatnim okrążeniu zawodnicy zatrzymują się na wysokości zakrętu nr1 i czekają aż host spisze wyniki. Wyścig 1 - Rozpoczyna się mniej więcej 20 minut po zakończeniu kwalifikacji. Pierwsze okrążenie jest formujące. Zawodnik nr 1 dyktuje tempo okrążenia formującego ale nie może on przekroczyć prędkości 120km/h. Podczas okrążenia formującego jest całkowity zakaz wyprzedzania. Po przejechaniu okrążenia formującego każdy zawodnik ustawia się na polach startowych na których startował. Po ustawieniu się wszystkich zawodników host informuje wszystich graczy na czacie głosowym kiedy rozpoczyna się wyścig. Długość około 25 minut. Wymagany jeden pitstop. Wyścig 2 - Rozpoczyna się mniej więcej 10min po zakończeniu wyścigu nr 1. Pozycje startowe to odwrócona kolejność z wyników wyścigu nr 1 czyli kierowca który wygrał wyścig nr 1 startuje ostatni a kierowca który zajął ostatnie miejsce startuje z miejsca nr1. Procedura startu jest taka sama jak w wyścigu nr 1. Długość około 25 minut. Wymagany jeden pitstop. 5. Ustawienie lobby oraz zasady wyścigów Jeżeli na kwalifikacje stawi się więcej niż 24 kierowców wtedy zostanie postawione lobby 2. Wyniki z obu lobby będą ze sobą połączone i po ich zweryfikowaniu kierowcy zostaną przydzieleni do wyścigów. Aby zostało uruchomione wyścigowe lobby 2 na kwalifikacjach musi się pojawić przynajmniej 34 graczy. (Lobby 1 maksymalnie 24 graczy oraz lobby 2 minimalnie 10 graczy) Jeżeli będzie mniej niż 34 graczy lobby 2 nie zostanie ustawione i gracze od miejsca 25 w dół zostaną sklasyfikowani według wyników kwalifikacji. Aby wziąć udział w lidze wymagana jest komunikacja głosowa tzn. każdy gracz musi słyszeć hosta wyścigu poprzez chat xbox lub discorda. Jeżeli gracz nie ma takiej możliwości w takim razie nie może wziąć udziału w wyścigu. Safty car - Podczas wyścigów obowiązuje virtualny safty car. Jeżeli na torze wystąpi duży wypadek gdzie uszkodzone zostaną samochody wtedy należy niezwłocznie poinformować o tym hosta. Host i tylko host wyścigu decyduje czy zostanie uruchomiona procedura Safty car. Jeżeli taka nastąpi kierowca nr 1 dyktuje tempo wyścigu jednak nie może on przekraczać prędkości 120km/h. Podczas procedury Safty car jest całkowity zakaz wyprzedzania. Pitlane jest otwatre. Jeżeli gracz zdecyduje się zjechać do pit stopu podczas Safty car wtedy po ukończeniu tego pitstopu ustawia się za kierowcą za którym wrócił na tor (nie na swoje miejsce przed zjazdem do pit lane). Jeżeli jest między nimi znaczny odstęp powinien go zniwelować jak najszybciej (w tym przypadku kierowca może przekroczyć prędkość 120km/h aby dojechać do reszty stawki). Restart po zjeździe Safty car to restart lotny. Kierowca nr1 dyktuje tempo i on decyduje kiedy wraca do tempa wyścigowego jednak musi to zrobić przed linią start meta. Po zjeździe Safty car wyprzedzanie do linii start meta jest zabronione. Lobby będzie ustawione 20 minut przed rozpoczęciem kwalifikacji. Kwalifikacje ruszają punktualnie o 20:30. Jeżeli ktoś się spóźni nie ma możliwości aby start kwalifikacji był przesunięty (jeżeli będzie miejsce w lobby spóźnialski kierowca może wtedy startować z końca stawki). Kanał Discord: https://discord.gg/pXkurhy2 6. Punktacja: 120 pkt 110 pkt 102 pkt 96 pkt 90 pkt 85 pkt 80 pkt 75 pkt 71 pkt 67 pkt 63 pkt 59 pkt 56 pkt 53 pkt 50 pkt 48 pkt 46 pkt 44 pkt 42 pkt 40 pkt 38 pkt 36 pkt 34 pkt 32 pkt 30 pkt 28 pkt 25 pkt 22 pkt 20 pkt 18 pkt 17 pkt 16 pkt 15 pkt 14 pkt 13 pkt 12 pkt 11 pkt 10 pkt 9 pkt 8 pkt 7 pkt 6 pkt 5 pkt 4 pkt Jedna runda z najmniejszą sumaryczną ilością punktów (wyścig nr1 oraz nr2) odpada z punktacji. 7. Rejestracja Indywidualna: Każdy gracz przed startem musi być zapisany do ligi w powyższym dziale podając Swój gamertag oraz numer startowy. Obowiązuje "Stała lista numerów startowych". Ponieważ jest możliwość uruchomienia lobby 2 proszę podczas rejestracji dodać adnotację jeżeli któryś gracz będzie mógł być hostem. Kierowcy, którzy nie będą wpisani w powyższym temacie nie będą brani pod uwagę w klasyfikacji co za tym idzie nie będą uprawnieni do otrzymania nagród. Kierowcy, którzy nie zapiszą się w powyższym temacie a będą chcieli wystartować w wyścigu jako Gość będą startować z końca stawki. 8. Rejestracja Zespołowa: Podczas ligi prowadzona będzie klasyfikacja zespołowa Jeden zespół może składać się maksymalnie z dwóch graczy Zespół powinien mieć takie same malowania samochodów (akceptowalne są drobne różnice w malowaniach jednak temat malowania powinien pozostać taki sam na obu samochodach) 9. Zgłaszanie incydentów: Rozpatrywane będą tylko incydenty, które zostaną zgłoszone w powyższym dziale Zgłoszenie powinno zawierać gamertagi graczy biorących udział w incydencie, numer wyścigu, numer okrążenia, zapis video incydentu oraz krótki opis zdarzenia. Czas na zgłoszenie incydentu to maksymalnie 72 godziny od zakończenia rundy (incydenty zgłoszone po tym czasie nie będą rozpatrywane) Podczas wyścigu proszę nie rozstrzygać incydentów na czacie głosowym. Proszę to zrobić poprzez zgłoszenie incydentu lub po wyścigu indywidualnie między sobą 10. Kary Zmiana części samochodu - dyskwalifikacja Obraźliwe treści w malowaniu samochodu - dyskwalifikacja Obrażanie innych graczy na czacie głosowym oraz "samosąd" czyli ogrywanie się na innych graczach podczas wyścigów - dyskwalifikacja oraz zakaz dalszego uczestnictwa w lidze Przekroczenie linii ograniczającej wjazd do oraz wyjazd z pitstopu (mogą być dwa boczne koła samochodu poza linią) - 5s karnych za każde przekroczenie Jeżeli więcej niż jeden kierowca zostanie ukarany cofnięciem na starcie, pola startowe tych kierowców będą ustalone według ilości cofniętych miejsc (im więcej cofniętych miejsc tym dalsza pozycja startowa) Większość zdarzeń z udziałem kierowców będzie rozpatrywana indywidualnie po wyścigu (jeżeli takowe zdarzenie zostanie zgłoszone patrz pkt 9) 11. Asysty Linia sugerowana - Wyłączona Hamowanie - ABS Wyłączony Kierowanie - Symulacja Kontrola Trakcji - Wyłączona Kontrola Stabilności - Wyłączona Zmiana Biegów - Ręczna lub Ręczna ze sprzęgłem Uszkodzenia, zużycie paliwa i opon - Symlacja Asysta Przyczepności - Wyłączona Asysta Kolizji - Wyłączona Forza Race Regulations - Tylko Kolizje (nie ma wpływu na wynik końcowy) Kamera - Kabina (kamera ze środka samochodu z widoczną kierownicą) 12. Nagrody Wśród graczy, którzy ukończą pełne 7 rund w lidze, zostanie rozlosowana nagroda w postaci Headsetu Nacon RIG 800LX V2 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu
  12. UMP Hornet / 888 / Poland
  13. UMP Hornet

    Runda 2 - Ferrari 488 GTB

    W tym temacie możemy wrzucać Swoje czasy. Mogą być screenshoty oraz nagrania. Więcej na ten temat w regulaminie. Samochód na rundę drugą: Czas Stiga
  14. UMP Hornet

    Runda 1 - Lamborghini Murcielago

    W tym temacie możemy wrzucać Swoje czasy. Mogą być screenshoty oraz nagrania. Więcej na ten temat w regulaminie. Samochód na rundę pierwszą: Czas Stiga