Hot Lap Attack 1 - Runda 1/6 - Starzy mistrzowie turystyki
1 1

33 posts in this topic

Zasady ogólne:

Konkurs polega na wykręceniu jak najlepszego okrążenia na z góry ustalonym torze, jednym z ustalonych na rundę samochodów.

Liczone są tylko czasy certyfikowane.

Potwierdzenie wyniku to czas widoczny na LB lub zdjęcie ekranu.

Zgłoszenia czasu:

Czasu podajemy w wątku rundy. Nie ma ograniczenia co do liczby aktualizacji.

W zgłoszeniu czasu podajemy: Nick kierowcy - czas - pozycja na LB (ewentualnie wklejenie fotki z czasem) - nick twórcy setupu samochodu.

Asysty

W tym temacie całkowita dowolność. Każdy jeździ tak jak lubi i jak mu wygodniej

Czas trwania:

Turniej składa się z 6 rund.

Każda Runda trwa jeden tydzień (z możliwością przedłużenia z powodu wyjątkowych okoliczności)

1 Runda - Starzy mistrzowie turystyki (RWD)

2 Runda - Japońskie mieszczuchy (FWD)

3 Runda - Miejska dżungla (AWD)

4 Runda - Legendy LeMans (RWD)

5 Runda - Na pohybel ekologom (FWD)

6 Runda - WRC z końca XX wieku (AWD)

Modyfikacje:

Dozwolone jest, o ile nie jest zaznaczone inaczej w opisie rundy, korzystanie z dowolnych modyfikacji dostępnych w grze. Każdy ma obowiązek umieszczenia swojej najszybszej konfiguracji (jako najszybsza rozumiemy, ta która pozwoliła na uzyskanie najlepszego czasu) na witrynie. Można oczywiście umieścić więcej niż jedną. Cena: do 1000 KR.

Zabronione jest na korzystanie z setupów "z witryny" (czyli nie stworzonych przez jednego z uczestników HLA)

Punktacja:

Punktacja (zaczynając od pierwszego miejsca): 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1

Punkty przyznawane są w dwóch kategoriach:

Klasyfikacja kierowców - punkty przyznawane są poszczególnym kierowcą na podstawie uzyskanych czasów

Klasyfikacja konstruktorów - punkty są przyznawane twórcom setup'ów. Każdy konstruktor otrzymuje punkty za dwie najlepsze pozycje uzyskane przy pomocy jego setup'ów (nie musi to być jeden i ten sam).

Przykład: Układ tabeli po zakończeniu rundy:

1. Tune A

2. Tune B

3. Tune A

4. Tune B

5. Tune B

6. Tune C

7. Tune A

8. Tune C

Wykreślamy z rankingów każde trzecie i kolejne powtórzenie setupu i otrzymujemy

1. Tune A - 10 pkt

2. Tune B - 8 pkt

3. Tune A - 6 pkt

4. Tune B - 5 pkt

5. Tune C - 4 pkt

6. Tune C - 3 pkt

Po podsumowaniu:

Tune A - 16 pkt

Tune B - 13 pkt

Tune C - 7 pkt.

Runda 1/6 - Starzy mistrzowie turystyki

Samochody:

1991 BMW M3 [ C357 ]

1990 Mercedes 190E 2.5-16V Evolution II [ C 377 ]

1987 Ford Sierra Cosworth RS500 [ C388 ]

Modyfikacje - Klasa: B

Tory - Mugello Autodromo Internazionale (Italy) - Full Circuit

Czas trwania - 11.11 (Piątek) - 17.11 (Czwartek)

Rankingi:

AGM Bukos 2:04:992 [ Mercedes - tune: AGM Bukos ]

AGM bieda71 2:05:545 [ Mercedes - tune: MariuszB35 ]

MariuszB35 PL 2:06:232 [ Mercedes - tune: MariuszB35 ]

Swir80PL 2:06.247 [ Mercedes - tune: MariuszB35 ]

GSi LooNey 2:06:376 [ Mercedes - tune: GSi LooNey ]

qbekSchab 2:07.862 [ Ford RS500 - tune: qbekSchab ]

Danteze 2:09,490 [ Mercedes - tune: MariuszB35 ]

MagikGT1980 2:09,558 [ Mercedes - tune: MariuszB35 ]

TofikPT 2;14;200 [ Mercedes - tune: TofikPT ]

Romanoff PL 2:14,500 [ Ford RS500 - tune: Romanoff ]

Edited by qbekSchab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny czysty przejazd, Ford RS500:

2:14,500 Romanoff PL

Widzę ,że na LB są lepsze czasy tą furą więc zabieram się do roboty :)

Edited by Romanoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

jako że pojawiają się pytania - nie korzystamy z setupów z witryny. Tylko konfiguracje zbudowane przez startujących w HLA są dopuszczalne, w końcu mamy również klasyfikację konstruktorów.

Regulamin zakutalizowany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze próby mercedesa dały 2:09,853 [LB #752] ale jeszcze można trochę z tego builda wycisnąć (na razie bez areo latam). Próbowałem również build MariuszaB35... zupełnie inne podejście do sprawy. U Mariusza dobra trakcja na zakrętach - u mnie dobre przyśpieszenie i prędkość max - a w rezultacie podobne czasy uzyskałem.

Moj build również do znalezienia na witrynie. Słowo kluczowe hla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranking zaktualizowany.

Wygląda na to, że ten Merc to niezły killer jest, i może trochę na LB popsuć szyki amerykańskim mięśniakom :)

Poza tym jak każdy (prawie) mercem jeździ - trzeba bronić honoru Bawarii i może z M3 też da się coś szybkiego zbudować.

Edited by qbekSchab

Share this post


Link to post
Share on other sites

znowu mala frekwencja, wiecej osob maluje auta niz jezdzi ;p i tak wszyscy graja bo widze, a wziasc przejchac jedna czasowke to nie problem panowie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

no bo jeżdżą sami wyjadacze :) Panowie,napiszcie do czasu kto śmiga na padzie a kto na kierze,bo już sam nie wiem,czy ja jestem taki cieńki,wydaje mi sie że jadę max tym samochodem,a moje czasy są do waszych do dupci

Share this post


Link to post
Share on other sites

no bo jeżdżą sami wyjadacze :) Panowie,napiszcie do czasu kto śmiga na padzie a kto na kierze,bo już sam nie wiem,czy ja jestem taki cieńki,wydaje mi sie że jadę max tym samochodem,a moje czasy są do waszych do dupci

ja mam to samo, już nie wiem jak mam lekko ścinać zakręty tak aby nadrobić czas a nie zaświecił się wykrzyknik...

Ja pad, a najlepiej jest pojeździć razem słabszymi samochodami i uczyć się od lepszych pokonywania zakrętów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no bo jeżdżą sami wyjadacze :) Panowie,napiszcie do czasu kto śmiga na padzie a kto na kierze,bo już sam nie wiem,czy ja jestem taki cieńki,wydaje mi sie że jadę max tym samochodem,a moje czasy są do waszych do dupci

ja jeżdżę na kierownicy , a jeździć trzeba ze sprzęgłem a czas przynajmniej sek lub dwie lepszy jest. Danteze ciąć zakręty delikatnie i nie wszystkie ,bo nie które na tym torze wybijają w górę, a najważniejsze to płynnie jechać, hamować z wyczuciem i przyspieszać, scignij sie z duchem któregoś z nas i staraj się utrzymać tępo

Edited by MariuszB35 PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja śmigam na padzie razer onza tournament z regulacja oporu drążka - jak Mario napisal powyłaczać wszystkie wspomagacze,obchodzić sie z padem lub kierownicą jak z kobietą - delikatnie i trenować trenować :) początki są trudne jak cholera ale spokojnie dojdziesz do dobrych czasów - mała podpowiedz - słuchać dziwieku opon auta i nie doprowadzać do uślizgów i tym podobnych pisków :) - oglądać powtórki lepszych i scigać sie z ich duchami

ps: nie scigajcie sie tylko z duchami koleżki Bukosa - to kosmita i jeden z najlepszych kierowców w tej grze :)

a jego powtorki traktujcie jak ciekawostkę science-fiction :)

Edited by AGM bieda71

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.