Hot Lap Attack - komentarze, sugestie i propozycje
0

25 posts in this topic

Dlaczego nazwa turneju jest po angielsku?

Czy planujesz zamknięcie serii po paru rundach?

Wydaje mi się, że łatwiej będzie wszystkim jeśli wybierzesz jedno auto. Będzie łatwiej, dzięki czemu frekwencja się powinna zwiększyć. Jeżeli nadal planujesz zezwalac na tuning, to proponuje zmienić indeks wydajności na jakiś nietypowy. wyeliminuje to uzywanie storefront, ale stocki byłyby IMHO najlepsze - po prostu łatwiej.

Edited by Swir80PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego nazwa turneju jest po angielsku?

Czy planujesz zamknięcie serii po paru rundach?

1. Nie mam zielonego pojęcia, przyznam się że nawet o tym nie myślałem... ale racja, to jest polskojęzyczne forum, trza pomyśleć nad polską nazwą

2. Jak długo będą chętni, tak długo mam zamiar prowadzić tą serię

Wydaje mi się, że łatwiej będzie wszystkim jeśli wybierzesz jedno auto. Będzie łatwiej, dzięki czemu frekwencja się powinna zwiększyć. Jeżeli nadal planujesz zezwalac na tuning, to proponuje zmienić indeks wydajności na jakiś nietypowy. wyeliminuje to uzywanie storefront, ale stocki byłyby IMHO najlepsze - po prostu łatwiej.

dokładnie,setup powinien być zrobiony przez kierowce a nie kupiony na witrynie,tak to sie robi lekka lipka :D

Tutaj niestety trochę dłuższą wypowiedź muszę dać :)

Chciałem stworzyć coś oryginalnego i nowego - kręcenie najlepszego okrążenia samochodem seryjnym już istnieje - time attack w Rywalach. Możecie powiedzieć, że czasówki z ograniczeniem do klasy też już są (Hot Laps w Rywalach) zgadza się jednak tam jest już całkowicie wolna amerykanka w doborze samochodów. Poza tym jak szukasz samochodu to patrzysz na LB i sprawdzasz co turla się najlepiej i próbujesz to samo (nie mówię w 100% przypadków, że tak się dzieje). Z ograniczonym zbiorem samochodów ma się większą motywację do spróbowania czegoś innego, a poza tym, nóż widelec, znajdzie się jakiś nowy killer, który zagrozi pozycji standardowych liderów.

Co do tuningu. Moim zdaniem jedni wolą tuningować - inni się zupełnie na tym nie znają. Jeden będzie dłubał w ustawieniach samochodu by jeszcze coś wycisnąć - inny będzie przeszukiwał rynek... Koniec końców rezultat będzie podobny, obaj muszą spędzić kilkadziesiąt kółek na torze aby wykręcić jak najlepszy czas. Liczy się dla ciebie wynik, a nie jesteś pewny swojej konfiguracji - nic nie powstrzymuje cię przed poszukaniem jakiejś ogólnodostępnej. Będziesz miał większą satysfakcję będąc 5 w stawce, ale wszystko zrobiłeś sam - zrób tak. Nie ograniczajmy się nawzajem.

Edited by qbekSchab

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie tuning w HLA to lipa - zamiast kręcić czasy kupuje jakieś bezsensowne sety i tylko się wqrwiam.

jeśli więcej osób będzie chętnych aby grać na fabrycznym tuningu i z góry wybranym autem to niech pisze - stworzymy własną czasówkę tak aby każdy miał równe szanse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy do umiejętności kierowcy zalicza się także posiadanie lub nie kierownicy? :D

Jeśli będziemy się wszystkiego czepiać, to okaże się, że nie będzie jak można robić tego typu zawodów, bo a to ten lepszy ma tuning a to tamten gra na kierownicy itp.

Zawody powinny być zróżnicowane (tuning, bez tuningu, lub na tuningu stworzonym przez organizatora) i powinny dać fun. Jeśli zaczniemy je za poważnie traktować to kiepsko widzę to. Jest jak jest, a społeczności F4 u nas jest mała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moge byc seryjniaki :D akurat wojna kierownica vs pad to juz inna sprawa, zalezy kto na czym sie jak wycwiczy znam ludzi ktorzy jezdza lepiej padem od tych ktorzy jezdza na kierownicy, i tym i tym mozna szybko pojechac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy do umiejętności kierowcy zalicza się także posiadanie lub nie kierownicy? :D

Jeśli będziemy się wszystkiego czepiać, to okaże się, że nie będzie jak można robić tego typu zawodów, bo a to ten lepszy ma tuning a to tamten gra na kierownicy itp.

Zawody powinny być zróżnicowane (tuning, bez tuningu, lub na tuningu stworzonym przez organizatora) i powinny dać fun. Jeśli zaczniemy je za poważnie traktować to kiepsko widzę to. Jest jak jest, a społeczności F4 u nas jest mała.

I tymi słowami można zakończyć dywagacje na ten temat :) Kolega ładnie i jasno napisał i mnie osobiście przekonał choć miałem inne zdanie wcześniej,nie ma sie co czepiać,jest dobrze tak jak jest i fajnie że tutaj jesteśmy i ktoś nam organizuje wyzwania :) Do zobaczenia na gorącym od naszych opon asfalcie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponował bym jeszcze aby po paru rundach (np. 5) zrobić podsumowanie i zakończyć "sezon", podliczyć punkty, wyłonić zwycięzców i rozpocząć od nowa kolejny sezon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwie pierwsze rundy mamy już za sobą - czas poważniej się pobawić :)

Od przyszłego poniedziałku proponuje rozpocząć pierwszą serie zawodów. Niech seria ta sĸłada się z 6 rund.

1 Runda - Starzy mistrzowie turystyki (RWD)

2 Runda - Japońskie mieszczuchy (FWD)

3 Runda - Miejska dżungla (AWD)

4 Runda - Legendy LeMans (RWD)

5 Runda - Na pohybel ekologom (FWD)

6 Runda - WRC z końca XX wieku (AWD)

Po każdej rundzie będziemy sumować punkty według starego schematu FIA (10, 8, 6, 5, 4, 3 ,2 ,1).

Pod uwagę biorę dwie klasyfikacje - klasyfikacja kierowców (wiadomo),

oraz klasyfikację konstruktorów (tutaj pod uwagę będzie brany użyty tuning - dodamy zasadę, że korzystamy tylko z tuningów stworzonych przez nas samych, oraz, że każdy ma obowiązek umieszczenia swojego tuningu na witrynie)

Zasady rundy nie ulegają zmianie (głosowanie nad klasa i torem itp itd)

Z waszej strony czekam na polskojęzyczne propozycje co do nazwy zawodów, oraz ewentualne pomysły na kolejne rundy.,

Edited by qbekSchab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ĺo maj got. 9 rund? 5 powinno wystarczyć. Przecież zawsze można zacząć kolejny sezon po tych 5. Myślę, że ciężko bedzie utrzymać frekwencję przez 9 tygodni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co do nazwy to chyba może zostać. Wiem, że byłem pierwszym, który zarzucił turniejowi nie polską nazwę, ale widać Danteze wybrał taki schemat i wszystkie konkursy na stronie są po angielsku, więc już chyba trzebaby zachować ten schemat dla utrzymania spójności.

Edited by Swir80PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanie mam dotyczące 4 rundy...

Najpierw muszę uchylić rąbka tajemnicy dotyczący 4 rundy... Samochody są dość drogie... Nawet bardzo drogie... Średnia arytmetyczna cen wynosi koło 6 000 000.

Czy odpowiada to każdemu, czy jedziemy tańszy wariant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.