All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Papaya Sparta

    Czasy okrążeń.

    Jedynie to w rywalach się zapisuję
  3. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 17:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 17:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 25.02 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 2: Piątek 26.02 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 27.02 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 4: Niedziela 28.02 - 17:30, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 20:00, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  4. Witam wszystkich! Bardzo miłym zaskoczeniem było znalezienie takiego miejsca dla zapaleńców Forzy. Żałuję że tak późno tutaj trafiłem, mam nadzieję że uda mi się dorzucić coś od siebie do tej zmotoryzowanej społeczności Mam już kilka lat doświadczenia z Forzą zaczynając od FM2, natomiast dopiero od kilku dni na kierownicy TH TMX. Nabieram coraz więcej doświadczenia. Ale, przez wreckfest na lobby ligowym troszeczkę zraziłem się do przygód na multi PS: Czy istnieje jeszcze grupa na MSG gdzie można umawiać się na luźne granie z członkami forum? Jeśli tak, uprzejmie proszę o dodanie. FB-> Kamil Misiaszek (Okładka albumu na photo) Pozdrawiam całą społeczność i życzę dobrych czasów! Granthor#4720 - XboxID Kamil
  5. UMP Hornet

    Wyniki Wyścigów / Race Results

    Round 4 - Virginia Race 1 Race 2
  6. UMP Danteze

    Zgłoszenia

    W tym temacie będzie udostępniać zgłoszenia do konkursu.
  7. UMP Danteze

    Dyskusja ogólna

    Zapraszam do dyskusji!
  8. UMP Danteze

    Regulamin

    Regulamin 1. Konkurs ma za zadanie wyłonić laureata najlepszego projektu malowania samochodu w lidze Polish Masters Championship. 2. Malowanie musi być używane podczas wyścigów przez cały sezon. 3. W konkursie mogą wziąć udział zarówno drużyny jak i kierowcy startujący indywidualnie. 4. Na zdjęciach muszą być widoczni wszyscy sponsorzy ligi PMC. 5. Zdjęcia muszą być zrobione identycznie jak na wzorze, który znajduje się pod regulaminem. a) dwa zdjęcia ustawione tak jak na wzorze b) pozycja kamery zdjęcia od przodu: - wysokość: 1,4 m - x powiększenie: 1,4x - pion: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru - poziom: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru - obrót: 0,0 stopni c) pozycja kamery zdjęcia od tyłu: - wysokość: 1,4 m - x powiększenie: 1,4x - pion: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru - poziom: dopasować tak aby najbardziej zbliżyć się do wzoru d) do zdjęć należy ukryć UI e) światła wyłączone 6. Zdjęcia nie mogą być edytowane/przerabiane w programach graficznych. 7. Zdjęcia należy wysłać na adres [email protected] 8. Na zdjęcia czekamy do 07.03.2021 roku. 9. Zespoły i kierowcy indywidualni mogą przesłać tylko jedno zgłoszenie. 10. Laureata wyłonimy poprzez serię ankiet, a rywalizacja projektów będzie przebiegała w formie drabinki. 11. Do wygrania nagroda niespodzianka o wartości 100 zł. Wzór zdjęcia od przodu: Wzór zdjęcia od tyłu:
  9. UMP Danteze

    PMC Runda 1 - Suzuka - Wywiady

    Pierwsza runda Polish Masters Championship za nami. Na japońskim torze Suzuka rywalizowało łącznie czterdziestu dwóch kierowców. Zwycięzcą został Arek Franiczek (Awrexas IG), a zaraz za nim uplasował się Adrian Scholyssek (PMC Adi). W klasyfikacji drużynowej na pierwszym miejscu plasuje się Inertia Garage z jednym punktem przewagi nad Pachura Moto Center E-Sports. Zapraszamy do przeczytania wywiadów z trzema kierowcami, którzy odpowiedzą na parę pytań dotyczących wyścigu. Wywiady będą przeprowadzane po każdej z rund, z co najmniej trzema wybranymi kierowcami. Zachęcamy również kierowców do czynnego uczestnictwa z wywiadach i podsyłania swoich zgłoszeń. Marcin Piekarz: Jakie są twoje wrażenia po pierwszym wyścigu PMC? Arek Franiczek (Awrexas IG): wrażenia po wyścigu? Generalnie dobra walka w każdym miejscu stawki, dużo emocji. Lecz trochę na samym sobie się zawiodłem, gdyż już na pierwszym okrążeniu uszkodziłem sobie silnik na 16% przez co szybko straciłem pozycje na rzecz Adriana (PMC Adi), ale mimo uszkodzeń utrzymywałem się za nim i wywierałem presje co pozwoliło mi maksymalnie opóźnić zjazd do boxu. Ostatecznie Adi popełnił błąd co pozwoliło mi odzyskać pozycje i narzucić tempo, któremu on nie podołał i ostatecznie wygrać wyścig. Jak sprawował się samochód i czego możemy się spodziewać w nadchodzącej drugiej rundzie? Samochód sprawuje się bez zarzutów. Czas poświęcony na dopracowanie tuningu się opłacił. Myślę, że w nadchodzącej rundzie jak i przez cały sezon nie zawiedziemy się na naszym samochodzie. Jak wygląda twoja współpraca z Michałem (FTP MichalZdr)? Współpraca z Michałem jest owocna. McLaren jest autem z którym Michał nie ma zbyt dużego doświadczenia i ciągle się go uczy, a sam też jest relatywnie świeżym kierowcą, a mimo to już w pierwszej rundzie pokazał, że jest w nim potencjał uzyskując 6 pozycje. Marcin Piekarz: Jakie są twoje wrażenia po pierwszym wyścigu PMC? Adrian Scholyssek (PMC Adi): wrażenia tak naprawdę są mieszane. Na początku wyścigu udało się objąć prowadzenie, lecz tempo Lamborghini nie było wystarczające by zatrzymać Arka w McLarenie. Więc to drugie miejsce to było maksimum w tym wyścigu. Jak sprawował się samochód i czego możemy się spodziewać w nadchodzącej drugiej rundzie? Jak powiedziałem wcześniej, Lamborghini nie jest na tym samym poziomie co McLaren. Mam wrażenie że wybraliśmy zły samochód na ligę PMC. Przez nałożony Handicap na Lamborghini, McLaren ma o wiele więcej mocy i momentu obrotowego od nas. Przeliczyliśmy się przy wyborze samochodu i teraz walczymy z resztą i samochodem. Trzeba dużo popracować nad setupem, żeby zaatakować Awrexasa w szybszym McLarenie. Jak wygląda twoja współpraca z PMC SUPRA MK4? Z Suprą bardzo dobrze mi się pracuje. Znamy się już kilka dobrych lat, jak jeszcze nie jeździliśmy w tych samych barwach. To naprawdę fajny gość. Jest szybki i potrafi dobrze ustawić samochód na wyścig. Na ostatniej rundzie miał lekkie problemy, ale możecie się go spodziewać na podium w kolejnych wyścigach. Marcin Piekarz: Jakie są twoje wrażenia po pierwszym wyścigu PMC? Zdybix (30 miejsce w wyścigu i 15 w lobby 2): to będzie bardzo zaciekła walka do samego końca. Pierwszy wyścig pokazał, że nawet Awrexas IG czuje oddech na plecach. To dobrze dla rywalizacji i rozwoju naszej ligi. Sezon będzie naprawdę ciekawy. Myślę, że czeka nas w nim wiele niespodzianek. Jak sprawował się samochód i czego możemy się spodziewać w nadchodzącej drugiej rundzie? Niestety jak było widać już po kwalifikacjach Porsche nie należało do ścisłej czołówki. Odstajemy na prostych. Generalnie samochód prowadzi się bardzo dobrze, ale tracimy na prostych mimo dobrej trakcji na wyjściu z zakrętu. Musimy zmienić pewne ustawienia i przedyskutować parę spraw. Może więcej mocy i prędkości na prostej kosztem docisku? Pracujemy nad tym z naszymi inżynierami. Jak wygląda twoja współpraca z resztą kolegów z zespołu? Współpraca układa nam się bardzo dobrze. Michał Włodarczyk (FTP Mickey) i Bartosz Suma (Sumeczek) to dobrzy kumple. Atmosfera w zespole jest bardzo ważna. Szczególnie po takim wyścigu. Zrobiliśmy analizę, poruszyliśmy kilka kwestii dotyczących prac rozwojowych nad samochodem. Liczyliśmy po cichu na wejście jako 15 i 16 do 1 lobby. Trzy samochody w lobby 1 - każdy zespół tego chce! Może w przyszłym wyścigu się uda. Było blisko, ale trzeba walczyć. Nie poddajemy się. Autor: Marcin Piekarz
  10. Earlier
  11. stefan

    Czasy okrążeń.

    Dzięki.
  12. UMP Hornet

    Czasy okrążeń.

    w jeździe próbnej nie zapisują się nigdzie czasy okrążeń. Jedynie gdy sobie jedziesz jazdę próbną to pokazuje Twój aktualny najlepszy czas okrążenia tej sesji
  13. stefan

    Czasy okrążeń.

    Witam serdecznie! Od niedawna mam Forza Motorsport 7 i nie mogę znaleźć w którym miejscu są zapisane czasy z przejechanych okrążeń na danym torze w grzej pojedynczej w jezdzie próbnej bez przeciwników? Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
  14. UMP Hornet

    Pilne

    no to albo musisz polować i czekać aż ktoś wrzuci, albo musisz czekać aż twórcy gry dadzą te samochody do wygrania w playlistach
  15. darkmoon78

    Pilne

    niestety nie ma tam
  16. FTP Goliath

    Pilne

    www.otomoto.pl ale polecam też dom aukcyjny w grze
  17. CorkyCircle4335 / 50 / Poland/ Porsche GT Team 911 RSR
  18. Panica_Raper

    Individual registration / Zapisy indywidualne

    CorkyCircle4335 / 25 / Poland
  19. darkmoon78

    Pilne

    Witam, Pilnie potrzebuję kupić dwa auta: Mercedes Benz 280 SL i Maserati Levante
  20. admiralsuchy / 404 / Polska / Alpina Racin Poland White / McLaren # 59 McLaren GT 12C GT3
  21. UMP Hornet

    Klasyfikacje / Standings

    Round 3 update
  22. UMP Hornet

    Kary / Penaltys

    Round 3 Race 1: Race1sm - 5s kary za przekroczenie linii wyjazdowej z pitstopu. @ARP Hejkum - 10s kary za przekroczenie linii wjazdowej oraz wyjazdowej z pitstopu. @Bonq07 - 5s kary za przekroczenie linii wyjazdowej z pitstopu. @LukaszRei - 5s kary za przekroczenie linii wjazdowej do pitstopu. Race2: @LESIO PL (PL LESIO) - brak wszystkich wymaganych etykiet oraz naklejek w malowaniu -5pkt. @Bonq07 - 5s kary za przekroczenie linii wyjazdowej z pitstopu.
  23. filipwieczorek

    Suzuka

    Filip Wieczorek (FilipPOL), L3, wyrzucenie z lobby na końcówce 20 okrążenia, pozycja w chwili wyrzucenia - 8 miejsce.
  24. UMP Hornet

    Suzuka

    Poszkodowany / Victim: UMP Hornet Sprawca / Perp: LeitgebeRX Okrążenie / Lap: 2 Lobby: 1 Opis incydentu / Incident description: Na ostatnim zakręcie LeitgebeRX wjeżdża w mój zderzak przez co wpadam bokiem w alejkę dojazdową do pitstopu i blokuję się między barierkami.
  25. UMP Danteze

    Suzuka

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zg łoszeń / Form of applications Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Okrążenie / Lap: Lobby: Opis incydentu / Incident description:
  1. Load more activity