All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Guest

    Na dobry początek.

    I was wondering if anyone knows what happened to Dimepiece LA celebrity streetwear brand? I am having trouble to check out on site. I've read in Cosmopolitan that they were acquired by a UK-based hedge fund for $50 million. I have just bought the Dimepiece Open Up Laptop Sleeve from Amazon and totally love it xox
  4. Last week
  5. UMP Hornet

    Drift setup - offline

    jesteś pewien że w dobrym temacie napisałeś posta?
  6. tirekm

    Drift setup - offline

    Witam, potrzebuję setup driftowy do Dodge Chellenger STR hellcat z 2015 roku Pozdrawiam
  7. UMP Danteze

    Nurburgring

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zg łoszeń / Form of applications  Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Okrążenie / Lap: Lobby: Opis incydentu / Incident description 
  8. Granthor4720 / 970 / Poland / Lamborghini #63 Squadra Corse Huracan LP620-2 Super Trofeo
  9. UMP Danteze

    PMC Runda 4 - Sebring - Wywiady

    Czwarta runda Polish Masters Championship za nami. Na amerykańskim torze Sebring rywalizowało łącznie trzydziestu jeden kierowców. Zwycięzcą został Arek Franiczek (Awrexas IG), a zaraz za nim uplasował się Oskar Kochanowski (UMP Hornet). W klasyfikacji drużynowej na pierwszym miejscu plasuje włoski team Scuderia Pit Corse z pięćdziesięcioma ośmioma punktami przewagi nad teamem United Motorsport Poland. Zapraszamy do przeczytania wywiadów z czterema kierowcami, którzy odpowiedzą na parę pytań dotyczących ostatniego wyścigu. Wywiady będą przeprowadzane po każdej z rund, z co najmniej trzema wybranymi kierowcami. Zachęcamy również kierowców do czynnego uczestnictwa w wywiadach i podsyłania swoich zgłoszeń. Marcin Piekarz: świetne drugie miejsce w wyścigu. Opowiedz jak wyglądała twoja walka o podium? Oskar Kochanowski (UMP Hornet): pomimo, że udało się przejechać wyścig bez większych błędów, nie było łatwo. Po bardzo dobrym starcie próbowałem zaatakować Arka Franiczka (Awrexas IG) oraz XBACCO jednak mieli oni trochę lepszą linię wyścigową co wykorzystał Michał Włodarczyk (FTP Mickey) na drugim zakręcie i musiałem obejść się smakiem. Jednak dzięki stabilnemu ustawieniu Porsche udało się utrzymać dobre tempo co zaowocowało odzyskaniem trzeciej pozycji kilka okrążeń później. Na torze Sebring bardzo ciężko jest znaleźć dogodne miejsce do wyprzedzania, dlatego też bitwa o miejsce drugie rozegrała się w boksach. Dobra strategia poprzez opóźnienie drugiego pitstopu oraz świetna pracy mechaników opłaciła się i udało się wskoczyć na drugie miejsce przed Mclarena XBACCO. Już niebawem wyścig na torze Nurburgring, czy możemy spodziewać się powtórzenia sukcesu, a może liczysz na zwycięstwo? Tor Nurburgring to zawsze jedna duża niewiadoma. Dzięki swojej charakterystyce zawsze dostarcza dużo emocji podczas wyścigu dla kierowców jak i widzów. Duża ilość dogodnych miejsc do wyprzedzania sprzyja podejmowaniu ryzyka a każdy chce uzyskać jak najlepszą pozycję, więc będzie bardzo ciężko. Stawka w tym sezonie jest niesamowicie wyrównana i o zwycięstwie lub porażce może zadecydować jeden mały błąd. Moim celem w tym wyścigu będzie unikanie takowych i miejmy nadzieję, że dzięki temu uda się sięgnąć po pierwsze zwycięstwo w sezonie. Marcin Piekarz: to twój pierwszy wyścig w lidze PMC i świetne siódme miejsce. Opowiedz nam jak przebiegł twój wyścig. Krzysztof (Krzychulski): nie ukrywam, że dla mnie wyścig ten odbył się trochę na wariata. Od zapisania się do ligi do wyścigu dzieliło mnie tylko kilka dni. W tamtym tygodniu miałem wyjątkowo mało czasu na to, żeby zrobić chociaż parę kółek na torze Sebring, a do tego przede wszystkim przygotować samochód. Byłem zaskoczony, że w ogóle udało mi się zakwalifikować do pierwszego lobby. Przez niewielkie doświadczenie w ściganiu się z tak dużą grupą naprawdę dobrych graczy, wyścig był dla mnie trudny szczególnie na początku. Do tego był to mój debiut w PMC, dlatego nawet sam start okazał się bardzo stresujący, nie wiedziałem, czego się spodziewać. Nerwówkę było widać na pierwszych okrążeniach, gdzie nie obyło się bez kilku kontaktów, ale na szczęście drobnych i niegroźnych. Po paru nerwowych kółkach uspokoiłem się i zacząłem skupiać się na równej jeździe. Zacząłem wykręcać dużo lepsze czasy, niż w kwalifikacjach, zachowując później w miarę równe tempo, które według mnie jest kluczowe. Udało mi się awansować aż o 5 oczek, startując z pozycji 12, a kończąc na 7, dlatego jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony wynikiem. Na scenie Forzy jesteś nową twarzą, jak czujesz się w nowej społeczności i czy stać ciebie na jeszcze lepsze wyniki w nadchodzących wyścigach? Społeczność jest świetna i korzystając z okazji serdecznie wszystkich pozdrawiam. Jeszcze kilka dni przed wyścigiem nie miałem zielonego pojęcia, że tak duża, polska grupa w ogóle istnieje. Ogromną frajdę sprawia możliwość pościgania się z tak dobrymi graczami. To świetna odskocznia od wyścigów w globalnym multi Forzy Motorsport 7, którego jakość z pewnością każdy miłośnik tej gry dobrze zna. Do tego sponsorzy, oklejanie samochodów, wyścigi z komentarzem - biorąc w tym udział, można naprawdę poczuć się, jak w czymś dużym i ważnym. Czy stać mnie na więcej? W czasówkach zawsze byłem słaby, dlatego podejrzewam, że normą będą u mnie dużo gorsze wyniki w kwalifikacjach, niż później w wyścigu. Na pewno teraz mam dużo więcej czasu na to, aby potrenować przed kolejnym startem. Oprócz tego będę mógł trochę popracować nad samochodem, który do poprzedniego wyścigu w zasadzie w ogóle nie był przygotowany. Niestety na torze Sebring nieustannie z nim walczyłem, dlatego dopiero w późniejszej części wyścigu zacząłem wykręcać lepsze czasy, mając go trochę opanowanego. Tak czy inaczej jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że to przyzwoite miejsce w ostatnim wyścigu nie było tylko kwestią szczęścia, a i że nie był to mój ostatni występ w pierwszym lobby ligi PMC. Marcin Piekarz: twoje czasy kwalifikacji są coraz lepsze i zbliżasz się do kwalifikacji do pierwszego lobby. Czy w kolejnych kwalifikacjach jesteś w stanie sprawić małą niespodziankę? Paweł Jeżyna (FTP Lance): O tak! Moje czasy wydają się lepsze i zaczynam zerkać w stronę pierwszego lobby. Podczas ostatnich dwóch rund mocno trenowałem i efekt był widoczny. Drugim aspektem poprawy formy jest nawiązanie współpracy z LukaszRei. Założyliśmy zespół Amateur Racing Team i również korzystamy z pomocy "inżynierów" może nie tak sławnych jak ci z Silesian Racint Team, ale tak samo skutecznych. Coraz lepiej dostosowują setup naszego auta pod konkretny tor. Nasze Ferrari prowadzi się na Nurburgring bardzo przyjemnie i po cichu liczymy, że jeden z nas zawita na wyścigu z najlepszymi. Czy będę to ja? Zobaczymy! Opowiedz o przebiegu twojego wyścigu na torze Sebring. To był dobry wyścig! A mógł być dużo lepszy. Popełniłem jeden taktyczny błąd. Brak zjazdu na pierwszym okrążeniu do pit stopu podczas wirtualnego samochody bezpieczeństwa okazał się kluczowy. Gdyby odjąć te 25-30 sekund to 3 miejsce byłoby w zasięgu. Początek to walka w samej czołówce z dwoma Bentleyami z ekipy Unitra Racing Team. Świetna czysta jazda i rywalizacja zderzak w zderzak. Środkowy etap to zjazd na pit stop i spadek na dalsze pozycje. Dobre tempo pozwoliło wspiąć się na 4 miejsce i to był max. Na ostatnich okrążeniach zespół miał nadzieję na podium stąd team orders i przepuszczenie Łukasza. Miał lepsze tempo i mógł powalczyć z Bartkiem Pietrzykiem (ARP Franklin). Ostatecznie skończyło się na dobrym wyniku zespołu. 4 i 5 miejsce to solidna dawka punktów. Oprócz ścigania zajmujesz się jeszcze tworzeniem relacji fotograficznych z naszych wyścigów. Opowiedz fanom jak to wygląda od środka. Fotografia w Forzie sprawia mi ogromną przyjemność. Od kilku edycji nie rozstaję się z "aparatem Forza". To niesamowite uczucie kiedy jadę wyścig a w tle nasłuchuje emocji i walki innych kierowców, żeby później w zaciszu wrócić do tych wydarzeń i pokazać je na zdjęciach. Specyfika naszych wyścigów sprawia, że najwięcej dzieje się na pierwszych okrążeniach. Kiedy stawka już się rozjedzie mój obiektyw przyciągają najciekawsze malowania. Muszę przyznać, że w tej edycji PMC kierowcy naprawdę się postarali. Tak barwnych i dopracowanych aut dawno nie mieliśmy w stawce. Relacje z pierwszego lobby to inna bajka. Kierowcy walczą bardzo zaciekle i wybranie odpowiednich kadrów jest nie lada wyzwaniem. Wystarczy przypomnieć sobie walkę Arka Franiczka (Awrexas IG) z Adrianem Scholtysskiem (PMC Adi) z toru Bathurst... mogłem wtedy zrobić 100 zdjęć tylko tej pary. Podsumowując, daje mi dużo radości świadomość, że komuś sprawiam przyjemność swoimi kadrami i pozwalam wrócić na moment do rywalizacji. Marcin Piekarz: jesteś drugim nowym kierowcą w lidze PMC. Opowiedz nam o przebiegu twojego wyścigu. Piotr Szuman (Ineksprymable): pierwszy wyścig. Duży stres przed startem. Czy nie zrobię czegoś głupiego? Czy 100 okrążeń treningowych na Sebringu wystarczy, żeby zakończyć wyścig w połowie stawki? Start i... okazuje się, że podłączyłem się do złego voice chatu. Chwila zwątpienia, wypadek na torze. Jedziemy za safety car, zjeżdżam po pierwszym okrążeniu na pobocze, wyłączam voice chat i ruszam dalej już na pełnym luzie. Ponad 40 sekund straty do 13 miejsca. Dalsza część wyścigu to próba poprawiania swoich czasów. Koniec pierwszego starcia na zasłużonym ostatnim miejscu. Jakie są twoje wrażenia po dołączeniu do naszej społeczności? Co do społeczności to wrażenia jak najbardziej pozytywne. Do dołączenia namawiał mnie długo szanowny kolega Piotr Strychała (ARP GrzalaGW). Zwlekałem ze względu na dużą przepaść, jeżeli chodzi o moje wyniki vs wyniki zawodników z dużym stażem. Dwa tygodnie temu zdecydowałem wreszcie dołączyć, bo gdzie doskonalić swoją jazdę jeżeli nie wśród najlepszych? Społeczność Forza Motosport Polska to nie tylko wyścigi. Pozytywnie zaskoczyła mnie otwartość i luz jaki panuje na czacie, profesjonalne podejście do e-sportowej rywalizacji jak i pasja większej części osób do całego motosportu. Dlatego z czystym sumieniem zachęcam wszystkich do dołączenia do społeczności. Nie marnujcie czasu na powielanie swoich błędów, słuchajcie rad najlepszych, poprawiajcie swoje czasy i mam nadzieję, do zobaczenia na torze. Autor: Marcin Piekarz
  10. Earlier
  11. KapienPL / 300 / Polska / BMW #24 BMW Team RLL M6 GTLM
  12. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 17:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 17:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 08.04 - 21:00, host: ? Sesja 2: Piątek 09.04 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 10.04 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 4: Niedziela 11.04 - 17:30, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 20:00, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  13. Papaya Sparta

    Sebring

    Poszkodowany: URT Papaya Sprawca: UMP Aras Okrążenie: 1 Lobby: 1 Uderzenie w tył mojego auta co spowodowało wypadnięcie z toru https://www.youtube.com/watch?v=Whk5D-PqzHM
  14. Papaya Sparta

    Sebring

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zg łoszeń / Form of applications  Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Okrążenie / Lap: Lobby: Opis incydentu / Incident description
  15. Krzychulski / 222 / Poland / Lamborghini #63 Squadra Corse Huracan LP620-2 Super Trofeo
  16. Siema mam problem z konwojem od mniej więcej tygodnia gram z kolegą w fh4 w jednym konwoju i do wtorku było wszystko ok. A od środy gdy dołączę do konwoju to po mniej więcej 5-10 minutach wyrzuca mnie z gry bez żadnego komunikatu. Czy kolega dołączy do mnie czy ja do niego nie ma różnicy. Ja gram na Xboxie on na pc. Dodam jeszcze że gdy nie dołączę do konwoju wszystko działa normalnie mogę grać godzinami
  17. Ineksprymable / 726 / Poland / #92 Porshe GT Team 911 RSR
  18. UMP Hornet

    Kierownica bez pedałów

    Nigdy nie spotkalem sie z taka sztukateria i nie jestem pewien czy to bedzie dzialac... Juz pomijam sens takiego rozwiazania :p
  19. UMP Hornet

    auto do driftu

    Ja wszystkie na 3 gwiazdki przeszedlem Mustangiem z FormulaDrift bez zadnego tuningu. Calkowitym oryginalem.
  20. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: czwartek, piątek, sobota oraz niedziela 17:30. Dokładne godziny sesji poza niedzielną zostaną podane najpóźniej w czwartek. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku do niedzieli w dzień wyścigu najpóźniej na 17:30. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Warto zgłosić swoją obecność również na sesjach stałych, bo może być taka sytuacja, że z braku chętnych taka sesja może się nie odbyć. Terminy stałe kwalifikacji, sesje po 15 minut: Sesja 1: Czwartek 25.03 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 2: Piątek 26.03 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 3: Sobota 27.03 - 21:00, host: UMP Danteze Sesja 4: Niedziela 28.03 - 17:30, host: UMP Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 20:00, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie.
  21. Sebastian Duszkiewicz

    Kierownica bez pedałów

    Witam sedecznie mam takie pytanie bo odziedziczyłem kierownice Logitech Driving Force EX bez pedałów, skalibrowałem skręca lecz jak ustawiłem gaz na przycisk to osiąga prędkość max. 19km/h przestawiałem w profilach logitech gaz na inny keystorke itp. nie mam więcej pomysłów :(. Poprosiłbym o jakieś porady czy kiedyś ktoś miał podobną sytuacje ~~ Pozdrawiam Rajdowcy :P
  22. darkmoon78

    auto do driftu

    podeśle ktoś jakim autem albo jak tuningować i jakie auto bo za cholere nie mogę przejść jednej strefy driftu... męczę już dwa tygodnie
  23. UMP Danteze

    PMC Runda 3 - Bathurst - Wywiady

    Trzecia runda Polish Masters Championship za nami. Na australijskim torze Bathurst rywalizowało łącznie trzydziestu pięciu kierowców. Zwycięzcą został Arek Franiczek (Awrexas IG), a zaraz za nim uplasował się Adrian Scholtyssek (PMC Adi). W klasyfikacji drużynowej na pierwszym miejscu plasuje się Pachura Moto Center E-Sports z ośmioma punktami przewagi nad włoskim teamem Scuderia Pit Corse. Zapraszamy do przeczytania wywiadów z czterema kierowcami, którzy odpowiedzą na parę pytań dotyczących ostatniego wyścigu. Wywiady będą przeprowadzane po każdej z rund, z co najmniej trzema wybranymi kierowcami. Zachęcamy również kierowców do czynnego uczestnictwa w wywiadach i podsyłania swoich zgłoszeń. Marcin Piekarz: Barhust, trudny tor i twoje świetne trzecie miejsce, gratulacje! Opowiesz nam jak przebiegła walka o podium? Michał Włodarczyk (FTP Mickey): Mount Panorama to zdecydowanie mój ulubiony tor w kalendarzu. Każde okrążenie wymaga pełnej koncentracji i dostarcza wielkich emocji. Początek wyścigu z mojej perspektywy był kluczowy, udało się utrzymać z dala od kłopotów i od początku trzymać równe, całkiem przyzwoite tempo. W gruncie rzeczy był to dla mnie dosyć samotny wyścig, kierowcom za mną przytrafiły się pewne przygody, a prowadząca dwójka, bardzo ostro walcząca swoją drogą, była poza zasięgiem. Niespodziewanych emocji dostarczyli dublowani kierowcy, ale na całe szczęście udało się ich wyprzedzić bez żadnych incydentów. Przyjemny wyścig, życzyłbym sobie więcej takich. Czy na torze Sebring również możemy spodziewać się dobrego wyniku? Tak jak Bathurst jest moim ulubionym torem, tak amerykańskie tory to nie do końca to co lubię najbardziej. Jeżeli kwalifikacje pójdą po mojej myśli, to myślę jednak, że realistycznie możemy celować w wynik w pierwszej piątce. Będziemy trenować i pracować nad przyzwoitym tempem w kolejny niedzielny wieczór. Mój zespół (SRT) już zasłynął z współpracy z inżynierami, więc mam nadzieję, że tym razem ich excel i przybory kreślarskie będą w stanie dostarczyć odpowiednie ustawienia. Marcin Piekarz: udało ci się dostać do pierwszego lobby na Bathurst, jakie były twoje wrażenia po kwalifikacjach i wyścigu? Franciszek Wasiewicz (URT Papaya): to fakt udało się i się na to nie nastawiałem żeby załapać się do pierwszego lobby. Jestem mega zadowolony bo nigdy nie przypuszczałem że tak szybko się do niego załapie biorąc pod uwagę ze ścigam się w forzie od listopada 2020 roku. Jeśli chodzi o sam wyścig popełniałem błędy, raz uderzyłem w bandę bodajże na trzecim okrążeniu na tyle mocno, że musiałem wcześniej zjechać do pit stopu. Ogólnie Bentley spisywał się dobrze. Nadrabiałem w zakrętach do rywali ale traciłem na prostych, Bentley najwolniejszy był w całej stawce na prostej taki urok tego auta. Podsumowując wyścig był ok, dało mi to dużego kopa aby przeć do przodu. Wyrosłeś na lidera zespołu URT, jaki jest twój przepis na sukces? Pamiętam jak Bartek z zespołu zaproponował mi miejsce w ekipie, byłem zaskoczony, podjarany i zarazem trochę zestresowany bo to dla mnie nowość jeździć w teamie. Efekty mojej pracy myślę że polegają na tym że gram tylko w forze i w nic innego. Trenuję raz w tygodniu w sobotę, a w niedziele wyścig i tyle. W tygodniu to w głowie analizuję tor gdzie mogę pojechać lepiej jak i co zmienić w aucie. Zawsze staram się w trakcie wyścigu nie bawić się w best lapy, tylko utrzymać równe tempo wyścigowe, to był właśnie główny powód dlaczego Bartek i nasz projektant aut Brzezina wzięli mnie do teamu. Marcin Piekarz: opowiedz nam jak przebiegła walka w drugim lobby? Przypomnijmy ze na torze Bathurst zająłeś świetne drugie miejsce. Jarek Skibiński (JaroTT PL): walka była naprawdę bardzo zacięta. Po słaby wyniku w kwalifikacjach zajmując trzecie pole startowe, wiedziałem że mam bardzo szybkie tępo wyścigowe które udało mi się wypracować na treningach. Po udanym starcie udało się zdobyć P1. Niemiecki Zawodnik "PMC SUPRA MK4" pokazał również szybkie tempo wyścigu oraz opracował okno pit stopu. Dzięki czemu nie miał problemu z wolniejszymi kierowcami, co skutkowało pierwszą pozycją spychając mnie oczko w dół. Wielkie podziękowania dla zawodnika z P3 "Mike Ethanol" za czystą i fajną walkę przez cały wyścig. Tor bardzo fajny techniczny co sprzyjało aby odnieś sukces w lobby dwa. Jak przebiegły twoje kwalifikacje do wyścigu na torze Bathurst? No właśnie na treningach było bardzo szybkie tempo czasowe, sięgałem lobby jeden. Jednak na kwalifikacjach zwiększyłem docisk auta, sporo tracąc na prostych fragmentach toru. Plus taki, że wiedziałem w czym znajduje się problem i do wyścigu wróciłem z poprzednimi ustawieniami auta. Czy dobry wynik w "Ferrari Challenge Trofeo" gdzie zająłeś trzecią pozycje w klasyfikacji generalnej, zwiększył twój apetyt i możemy spodziewać się ostrej walki o pierwsze lobby w kolejnych wyścigach? Tak, ten wynik na pewno bardzo wpłyną na cały zespół "POLISH NIGHT TEAM" jak i również na jego rozwój. Myślę, że niebawem zobaczymy się w lobby jeden, zwłaszcza że zbliżamy się do szybkiego i technicznego toru jakim jest Sebring. Do zobaczenia! Marcin Piekarz: jak idzie ci aklimatyzacja w lidze PMC jako zupełnie nowy kierowca? Paweł Rajewicz (Krakus Pawelek): myślę że w porządku jak na człowieka, który jeszcze dwa miesiące temu nie wiedział co to znaczy połączyć się z lobby. Nawet nie wiedziałem, że istnieje taka fajna społeczność grająca w Polsce w Forze i rozważałem zakup PC żeby ścigać się w ligach online. Teraz już wiem, że to niepotrzebne i zamierzam ścigać się we wszystkich możliwych polskich ligach w Forze jakie będziecie organizować. Czołówka jest na bardzo wysokim poziomie, ale z czasem może uda się troszkę do nich zbliżyć. Twoje wyniki w ostatnich wyścigach świadczą o potencjale, który w tobie drzemie, czy jesteś w stanie sprawić niespodziankę i powalczyć o pierwsze lobby? To prawda, że w wyścigach niej jest źle, a byłoby znacznie lepiej gdyby nie dwa restarty na Indianapolis i Bathurst. Jednak obiektywnie jestem jeszcze kiepski w kwalifikacjach i to mnie raczej zatrzyma jeszcze w drugim lobby. Jakie są twoje wrażenia po ostatnim wyścigu? Mieszane. Po starcie wyszedłem nawet na prowadzenie i szybko oddalałem się od reszty stawki, ale niestety konieczny restart to trochę zepsuł. W drugim starcie nie przebiłem się już tak wysoko i reszta wyścigu była już trudniejsza. Na pewno mogłem to lepiej zrobić. Autor: Marcin Piekarz
  24. UMP Hornet

    Problem

    ciężko jest cokolwiek powiedzieć na ten temat bo ludzie grający w forze na klawiaturze to jest jakiś mały procent wszystkich graczy. większość jednak gra na padach i kierownicach... w sumie jesteś jedyną osobą o której wiem, że gra na klawiaturze
  25. Amateur Racing Team LukaszRei / FTP Lance Ferrari
  26. firenPL

    Problem

    Witam wczoraj ściągnołem Forze 4 po i pojawił się oto taki problem że podczas jazdy na klawiaturze mam duże opóźnienie . Patrząc na rozwiązania z internetu nic nie pomogło . Może ktoś miał owy problem i umie go naprawić. Odrazu dodam gra chodzi płynnie 56-70 fps po zmianie ustawień był dalej problem. Prosze o pomoc
  27. UMP Hornet

    Pomóżcie ludziki kochane.

    Włącz horizon solo żeby było więcej samochodów kierowanych przez AI... i musisz zrobić takie kombo żeby zaraz po wykonaniu skoku przejechać bardzo blisko innego samochodu aby złapało Ci unieknięcie kolizji
  28. UMP Hornet

    Klasyfikacje / Standings

    Final Standings
  1. Load more activity