Danteze

Administrator
  • Content count

    4,552
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

16 Zadowalająca

About Danteze

  • Rank
    Boss
  • Birthday 01/07/1986

Contact

Additional information

  • Name
    Marcin
  • Gender
    Mężczyzna / Male
  • Driver license
    Profesjonalna

Recent Profile Visitors

7,259 profile views
  1. Danteze

    Losowanie grup Forza Champions Cup 1vs1

    until
    Losowanie grup turnieju Forza Champions Cup.
  2. Danteze

    Forza Champions Cup 1vs1

    Trwają zapisy do kolejnej edycji turnieju Forza Champions Cup organizowanego przez Forza Motorsport Polska. Startujemy 14 grudnia, a rywalizacja będzie toczyła się w stylu piłkarskiej Ligi Mistrzów. Kierowcy będą podzieleni na grupy, z których dwie najlepsze osoby awansują do fazy pucharowej. W sobotę 14 grudnia o 21:00 odbędzie się losowanie grup. Transmisję z tego wydarzenia można będzie śledzić na żywo! Zapisywać się można do 14 grudnia do 20:00, dokładnie godzinę później zostanie rozlosowany podział na grupy oraz podane zostaną informacje odnośnie terminów rozgrywania wyścigów. Aby się zapisać należy wysłać email ze swoim nickiem, imieniem i nazwiskiem na adres [email protected], dodatkowo istnieje również możliwość zapisania się poprzez komentarze pod oficjalnymi wpisami o turnieju na Facebooku i forum. Nagrodą losową, którą rozlosujemy wśród uczestników turnieju będzie abonament Xbox Live Gold na 3 miesiące. Podział na grupy (zaktualizowany po losowaniu) oraz lista zapisanych osób wraz z wynikami znajduje się pod tym linkiem ---> grupy oraz wyniki Regulamin ---> Forza Champions Cup Autor: Marcin Piekarz
  3. Regulamin Turnieju Forza Champions Cup Nagroda główna Abonament Xbox Live na 3 miesiące zostanie rozlosowany wśród uczestników zakwalifikowanych do rundy pucharowej 1. Zgłoszenie: - zawodnik, który chce wziąć udział w turnieju musi wysłać na adres email [email protected] wiadomość zawierającą swój Gamertag oraz narodowość lub skontaktować się z organizatorem za pomocą facebooka lub forum. - zapisy do turnieju zostają zamknięte o 20:00 dnia 14.12.2019. - zgłoszenie do turnieju równoznaczne jest z zapoznaniem oraz akceptacją regulaminu. 2. Opis rozgrywek: - turniej podzielony jest na fazę grupową oraz pucharową. - turniej rozegrany zostanie w formie rozgrywek jeden-na-jednego. - mecze prowadzone będą w systemie do dwóch wygranych wyścigów. - punktacja w fazie grupowej: Za zwycięstwo w dwóch pierwszych wyścigach kierowca dostaje 2 pkt (2-0) a przegrany 0 pkt. W przypadku, gdy przegrany kierowca wygra jeden z trzech wyścigów otrzyma 1 pkt (1-2) a zwycięzca 2 pkt. - dnia 14.12.2019 o godzinie 21:00 odbędzie się losowanie, w którym zapisani gracze zostają podzieleni na poszczególne grupy. - ilość grup oraz przebieg fazy pucharowej uzależniony jest od ilości zapisanych graczy. - każda faza turnieju musi zostać rozegrana w wyznaczonym terminie. - po otrzymaniu terminu gracze mają obowiązek skontaktować się ze sobą za pomocą wiadomości w usłudze Xbox Live w celu ustalenia dokładnego czasu rozegrania pojedynku. - nie rozegranie pojedynku w wyznaczonym terminie oznacza dyskwalifikację obu graczy, chyba że da się udowodnić, że mecz nie został rozegrany przez jednego z graczy (brak komunikacji, opóźnianie startu gry, przesuwanie terminu gry, itp.). - w przypadku zgłaszania problemów z którymkolwiek z uczestników za każdym razem wymagany jest dowód przewinienia (okno rozmowy pokazujące konwersację między graczami, lub jej brak). - tabela turniejowa znajduje się tu: https://challonge.com/pl/forzachampionscup2 - wszelkie ważniejsze sprawy należy niezwłocznie zgłosić w odpowiednim dziale na forum bądź bezpośrednio do organizatorów. 3. Ustawienia Samochód: podany w tabeli turniejowej, inny dla każdej rundy Konfiguracja samochodu: seryjna (dozwolone jest używanie własnych malowań) Automatyczne hamowanie - wyłączone Typ uszkodzeń - symulacja Skrzynia biegów - dowolnie ABS - dowolnie Sterowanie - normalne lub symulacja TCS - dowolnie STM - dowolnie Linia pomocnicza - dowolnie Czas do końca wyścigu - 5 minut Trasa: podana w tabeli turniejowej, inna dla każdej rundy Liczba okrążeń: 2 Pogoda: Słoneczna - podczas turnieju obowiązują ogólne zasady CRC http://forzamotorsport.pl/forums/topic/2320-przepisy-i-zasady-crc/ - zakaz umyślnego powodowania kolizji – uderzenie w tył samochodu przeciwnika i spychanie go z trasy podczas wyprzedzania oznacza automatyczną przegraną. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji należy nagrać DVR zdarzenia i wysłać dowód do organizatorów turnieju. Zgłoszenia bez dowodu zdarzenia nie będą rozpatrywane. - wymagane jest rozegranie wyścigów zgodnie z podanymi ustawieniami lobby. - za założenie lobby oraz odpowiednie ustawienie gry odpowiedzialna jest osoba rozstawiona wyżej w tabeli (faza grupowa) lub drabince (faza turniejowa). - start każdego wyścigu musi być wykonany z miejsca. - w pierwszym wyścigu w meczu z pierwszego miejsca startuje osoba rozstawiona wyżej w tabeli (faza grupowa) lub drabince (faza turniejowa). Start drugiego wyścigu meczu kolejność odwrotna. W trzecim wyścigu z pierwszego miejsca startuje zwycięzca wyścigu drugiego. 4. Niesportowe zachowanie / brak obecności - za niesportowe zachowanie uznawane jest specjalne rozłączanie się w trakcie wyścigu w przypadku korzystnej szansy dla rywala, obraźliwe słownictwo, oraz inne sytuacje, które mogą zostać za takowe uznane przez administratora rozgrywek. - w przypadku zaistnienia podejrzenia zabronionego zachowania przez przeciwnika należy przerwać rozgrywkę i natychmiast przedstawić odpowiednie dowody organizatorom turnieju. Po ich przejrzeniu i stwierdzeniu nieprawidłowości, może nastąpić korekta wyniku, a przeciwnik zostanie ukarany walkowerem. Bez dowodów może nie być możliwości pozytywnego zakończenia protestu – w tym przypadku ukarana zostanie osoba, która przerwała grę. - dowodem rozegrania meczu są zrzuty ekranu lub film DVR zaprezentowane w odpowiednim dziale na forum bądź przesłane bezpośrednio do organizatorów. Prawidłowy zrzut ekranu powinien zawierać GamerTagi obu graczy. Również przesłanie do organizatora jednakowych wyników przez dwóch rywali będzie uznawane jako prawidłowe. Organizatorzy: FTP Danteze - [email protected] FTP Hornet - [email protected]
  4. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: piątek, sobota, niedziela i poniedziałek o 21:00. Dokładne godziny sesji poza poniedziałkową zostaną podane najpóźniej w czwartki. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku po wyścigu do poniedziałku w dzień kolejnego wyścigu najpóźniej na 20:45. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Nie trzeba zgłaszać swojej obecności na sesjach stałych, wystarczy, że się na nich pojawicie. Terminy stałe kwalifikacji: Sesja 1: Piątek 18.10 - 21:00, host: utrudnione z powodu braku składu sędziowskiego, będzie wyznaczane zastępstwo Sesja 2: Sobota 19.10 - 21:00, host: utrudnione z powodu braku składu sędziowskiego, będzie wyznaczane zastępstwo Sesja 3: Niedziela 20.10 - 21:00, host: @osa5469 Sesja 4: Poniedziałek 21.10 - 21:00, host: @Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 21:00, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie. Terminy niestandardowe: Sesja NS1: obecnie brak zgłoszeń WNIOSKI O TERMINY NIESTANDARDOWE MOŻNA SKŁADAĆ W TYM TEMACIE!
  5. Danteze

    Alpy

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zgłoszeń / Form of applications Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Wyścig krótki czy endurance / Short or endurance race: Okrążenie / Lap: Opis incydentu / Incident description:
  6. 8. Runda PMC - W1: Suzuka - East, W2: Suzuka - Alternatywny tor zachodni
  7. 7. Runda PMC - W1: Watkins Glen - alternatywny tor krótki, W2: Watkins Glen - pełny
  8. 6 Runda PMC - W1: Mugello - Club, W2: Mugello - pełny
  9. 5. Runda PMC - W1: Hockenheim - krótki, W2: Hockenheim - National
  10. 4. Runda PMC - W1: Silverstone - National, W2: Silverstone GP
  11. 3. Runda PMC - W1: Alpy - club, W2: Alpy - Festival odwrócony
  12. Danteze

    Wheelspin bug?

    Olać i się cieszyć
  13. Danteze

    Recenzja - GRID

    Pięć lat po premierze GRID: Autosport, światło dzienne ujrzała kontynuacja serii studia Codemasters, nazwana po prostu GRID. Poprzednie tytuły z serii były ciepło przyjęte na rynku, ale też nie pozbawione mankamentów. GRID: Autosport był grą dobrą, ale do ideału dużo jednak brakowało. Codemasters miało sporą listę rzeczy do poprawy, ale czy coś z tym zrobili? Ktoś może pomyśleć, że mieli przecież pięć lat na stworzenie świetnego tytułu. Czy ten czas został dobrze wykorzystany? Po premierze, możemy już na te pytania odpowiedzieć, ale po kolei. Dla większości z nas, czyli wirtualnych kierowców, za którymi już nie jedna gra wyścigowa, model jazdy będzie kluczowy. Niestety już na wstępie zaznaczę, że bardziej będą zadowoleni kierowcy z mniejszym doświadczeniem w motorsporcie. Fizyka i model jazdy jest uproszczony, zapewne dlatego, aby był przystępny dla wszystkich graczy. Trochę się jednak zapędziłem, mam na myśli wszystkich graczy, za wyjątkiem motorsportowych wyjadaczy, bo ci będą po prostu zawiedzeni. Ale chwilę, ktoś może powiedzieć, że ta gra właśnie miała taka być, aby wypełnić lukę między arcade a simcade i będzie miał tutaj rację. Dlatego jeśli jesteś kierowcą o mniejszym doświadczeniu, ale seria NFS stylem jazdy kompletnie do Ciebie nie przemawia to powinieneś być zadowolony. Samochody w grze można podzielić na kilka klas, które różnią się w znaczący sposób prowadzeniem. Te mocniejsze łatwiej wpadają w poślizg, ale po chwili treningu da się je opanować z wyłączonymi wszystkimi asystami. Również do hamowania trzeba się przyzwyczaić, ale nawet przy wyłączonym systemie ABS nie sprawia ono problemów. Asysty takie jak ABS, TC i SC możemy ustawić pod siebie w pięciostopniowej skali, daje to spore pole do manewrów i dopasowania do własnego stylu. Oczywiście zachęcam do ustawienia wszystkiego na 0, w szczególności tym graczom o troszkę większym doświadczeniu. To co serię GRID wyróżniało na tle innych gier wyścigowych to model zniszczeń. Jest on bardzo efektowny, ale z realizmem, nawet na włączonych pełnych uszkodzeniach ma niewiele wspólnego. Wielokrotne obijanie się od band wpłynie jedynie na wizualny wygląd samochodu, oczywiście stracimy przez to trochę czasu, ale aby uszkodzić mechanicznie pojazd trzeba bardziej się postarać. Grę testowałem głównie na padzie, co nie znaczy, że na kierownicy jeździ się źle, ale pad jakoś bardziej mi pasował do gry, której bliżej do zręcznościówki. Przyczepić się mogę do działania wibracji, która delikatnie utrudniała czucie samochodu. Mimo wszystko da się do tego szybko przyzwyczaić. Jakie formy rozgrywki oferuje GRID? Mamy tutaj czasówki, karierę oraz tryb multiplayer. Nieśmiertelna trójca, ale czy to nie za mało? Oczywiście! Niestety wszystko dodatkowo szybko się nudzi, nawet tryb kariery, który pozbawiony jest głębszego wątku fabularnego. Codemasters postawiło na suche ściganie się, bez większej otoczki, bez emocji, szkoda. Kariera podzielona jest na kilka serii, co prawda każda z nich oferuje różnorodność, niestety wszystkie po jakimś czasie zaczynają nudzić. Również ilość tras jest rozczarowująca. Trzynaście różnych lokacji daje nam co prawda w sumie 81 wariantów, ale jest to za mało, aby gra zatrzymała nas na dłużej. Do plusów natomiast można zaliczyć to, że każdy z wariantów możemy przejechać w deszczu oraz w nocy. Trasy są głównie uliczne, co wpasowuje się w kanon serii GRID, dzięki czemu wyścigi są bardzo kontaktowe. Ilość dostępnych samochodów, które można podzielić na pięć różnych klas jest zadowalająca. Pamiętajmy, że sporo nowych pojazdów otrzymamy też wraz z DLC. GRID oferuje nam między innymi takie klasyki jak Mini, Alfa Romeo 155, Volvo 850 Estate, oraz dużo mocniejsze BMW M1 i Acura DPi. Wielbiciele tuningu raczej nie mają czego szukać w nowej odsłonie serii. Samochód można dostosować pod tor zmieniając raptem parę wartości. Podczas kariery będziemy mogli zmierzyć się z Fernando Alonso w paru patronowanych przez niego wyzwaniach. Jest to niewątpliwie plusik, ale warto zaznaczyć, że Fernando coraz bardziej udziela się w grach motorsportowych, więc nie powinno to już dziwić. Sztuczna inteligencja to całkiem nowy projekt studia Codemasters o groźnej nazwie Nemezis, który miał nam oferować różnorodne style jazdy wirtualnych przeciwników. Styli jest naprawdę dużo i każdy wirtualny kierowca może poszczycić się unikalną kompozycją zalet i wad, które wpływają na jego zachowanie na torze. Niestety owej różnorodności ciężko doświadczyć na torze. Nie zauważyłem, aby jakiś kierowca zachowywał się szczególnie agresywnie, albo któraś z zalet dawała mu przewagę. Często wszystko dzieje się zbyt szybko aby uchwycić niuanse. Graficznie nowy GRID wypada słabo, obecna generacja konsol przyzwyczaiła nas jednak do dużo lepszych graficznie pozycji. W zasadnie nie wiem, co odnośnie grafiki jeszcze tutaj dodać. Kompletnie nie zrobiła na mnie wrażenia, na dodatek widać wszechobecną optymalizację. Szczegółowość pojazdów jest na średnim poziomie, tras podobnie. W grze natkniemy się niestety na sporą ilość literówek. Oczekiwałem tutaj dużo więcej, tym bardziej, że do testów użyłem Xboxa One X i jednego z najbardziej gamingowych TV od Samsunga z HDR. Usprawiedliwieniem może być duży dynamizm wyścigów, co zazwyczaj nie idzie w parze z piękną grafiką. Czy oprawa audio wypada podobnie jak ta wizualna? Tutaj zaskoczę, bo do kwestii dźwiękowej studio podeszło z większą uwagą. Nie ma może wielkiego szału, ale jest całkiem znośnie. Dubbing natomiast mówiąc lekko nie porywa. Oczywiście lektorzy cieszą ale ilość ich kwestii już nie. Po godzinie gry mamy wrażenie, że słyszeliśmy już wszystko. Czas na podsumowanie. Mimo wielu minusów i paru plusów gra jest w porządku. Tylko i aż w porządku. Niczym nowym nie zachwyca, otrzymaliśmy produkt, który mógł wyjść równie dobrze pięć lat wcześniej. Mniej wymagający gracze będą się przy niej dobrze bawić, do czasu aż gra zacznie nudzić monotonią. Mnie jako gracza, który na co dzień obcuje z takimi tytułami jak Forza Motorsport 7, znudziła już po godzinie jazdy. Nawet na najwyższym poziomie trudności i wyłączonych asystach gra nie jest bardzo wymagająca. Wiele osób zapewne zarzuci mi, że oczekuje zbyt wiele od gry, która ledwo wychodzi poza ramy arcadowe. Zapewne mają rację, ale pragnę ponownie zaznaczyć, że gra jest przeznaczona w głównej mierze do mniej doświadczonych graczy, którzy chcą spróbować czegoś innego niż NFS. Mam wrażenie, że Codemasters nie umie w pełnie wykorzystać potencjału drzemiącego w serii GRID. Bardzo dziękujemy Koch Media Poland za udostępnienie gry do testów. Ocena: 6/10 Autor: Marcin Piekarz (FTP Danteze)
  14. Kwalifikacje będą organizowane w sesjach stałych: piątek, sobota, niedziela i poniedziałek o 21:00. Dokładne godziny sesji poza poniedziałkową zostaną podane najpóźniej w czwartki. Dodatkowo jeśli komuś te godziny nie będą pasowały to może uzgodnić inny termin, byle pasował on sędziom. W praktyce umawiać się będzie można poza terminami stałymi od poniedziałku po wyścigu do poniedziałku w dzień kolejnego wyścigu najpóźniej na 20:45. Termin indywidualny musi być zaakceptowany przez sędziego dlatego najlepiej go zgłosić jak najwcześniej w poście w tym temacie. Nie trzeba zgłaszać swojej obecności na sesjach stałych, wystarczy, że się na nich pojawicie. Terminy stałe kwalifikacji: Sesja 1: Piątek 11.10 - 21:00, host: @Danteze Sesja 2: Sobota 12.10 - 21:00, host: @osa5469 Sesja 3: Niedziela 13.10 - 21:00, host: z powodu meczu trzeba umawiać się indywidualnie Sesja 4: Poniedziałek 14.10 - 21:00, host: @Danteze <--- forma rygorystyczna Czym jest forma rygorystyczna: ograniczone restarty (jeśli kogoś rozłączy przed tym jak pierwszy kierowca ukończy pierwsze okrążenie to dopuszczamy restart), start sesji punkt 21:00, nie czekamy na spóźnialskich, natomiast jeśli kogoś rozłączy podczas przeładowywania lobby to czekamy jednorazowo max 2 minuty na ponowne jego połączenie. Terminy niestandardowe: Sesja NS1: obecnie brak zgłoszeń WNIOSKI O TERMINY NIESTANDARDOWE MOŻNA SKŁADAĆ W TYM TEMACIE!
  15. Danteze

    Road Atlanta

    Tutaj możecie zgłaszać incydenty / Here you can report incidents Forma zgłoszeń / Form of applications Poszkodowany / Victim: Sprawca / Perp: Wyścig krótki czy endurance / Short or endurance race: Okrążenie / Lap: Opis incydentu / Incident description: