Danteze

Community Manager
  • Zawartość

    4195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralna

O Danteze

  • Tytuł
    Boss
  • Urodziny 07.01.1986

Kontakt

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Xbox LIVE
    Danteze
  • Gadu-Gadu
    1346068
  • Skype
    marcin86wroc

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Licencja kierowcy
    Profesjonalna

Ostatnie wizyty

3422 wyświetleń profilu
  1. Excel table --> clik here
  2. Rozgrywki sezonu F1 w pełni, dlatego wielu z nas z wyścigu na wyścig coraz bardziej ostrzyło sobie zęby na nową produkcję Codemasters. Producenci zapowiadali sporo ciekawych zmian w stosunku do poprzedniczki. Również same zasady F1 w obecnym sezonie mocno się różnią, inne specyfikacje bolidów, czy szerokość opon, sprawiło że ogrywanie F1 2016 straciło smak. Była to jednakże gra bardzo dobra, która wysoko postawiła poprzeczkę. Już po pierwszych chwilach z F1 2017 miałem wizualne wrażenie, że za dużo rzeczy zostało powielonych. Menu podobne, aczkolwiek przejrzyste. Zostały dodane dodatkowe rozgrywki, w których do wyboru mamy również klasyczne bolidy. Jest ich całkiem sporo i sprawiło to, że nowa odsłona gry zyskała nowego smaku. Nie jesteśmy już ograniczeni tylko do najnowszych bolidów, to się graczom spodoba. Nie będę jednak ukrywał, że klasyczne bolidy już we wcześniejszych wersjach były, jest to jednak duża zmiana w stosunku do wersji z 2016 roku. Wielu z Was od razu po uruchomieniu gry i stworzeniu kierowcy (powielone prawie w 100% z wersji 2016) przejdzie do trybu kariery. Opcje i ustawienia wyglądają identycznie jak w poprzedniczce. Asysty i opcje wyścigowe zostały powielone, nie jest to minusem, po co zmieniać coś co się sprawdzało. Stopień trudności można dopasować pod siebie precyzyjniej. Graficznie cała otoczka jest niemal taka sama, nawet postacie asystentki i inżyniera zostały w całości skopiowane. W wyścigu natomiast można już zauważyć pewne zmiany, graficznie jest delikatnie gorzej, natomiast ilość szczegółów wzrosła. Niestety coś za coś. Fizyka w F1 2017 stoi na bardzo wysokim poziomie. Grę testowałem na początku na padzie, a następnie przesiadłem się na kierownicę Thrustmaster TX. Tu i tu jeździło mi się rewelacyjnie. Na padzie bolid czujemy bardzo dobrze, nie trzeba ingerować w ustawienia. Siadamy i jedziemy. Podobnie z resztą jest w przypadku kierownicy. Wybieramy w opcjach jaki model posiadamy, a gra sama wszystko dopasowuje. Kąty czy FFB są dla mnie optymalne, więc w ustawienia nie ingerowałem. Jazda na kierownicy to czysta przyjemność. Warto zauważyć delikatny mankament, w Thrustmasterze TX i F1 niektóre przyciski są przypisane do wielu funkcji, może to przeszkadzać gdy jeździmy na pełnej symulacji. Poniżej prezentujemy film nagrany przez Szymona Lenarczyka (Szymkozbogdanca), który obecnie testuje najnowszą kierownicę F1 od Thrustmastera, a przy czym ją testować jak nie najnowszej F1 2017. Sporo było o tym co zostało powielone, ale to nie do końca tak, że cała gra jest odgrzewana. Nowe reguły F1 sprawiły, że odbiło się to również na samej grze. Fizyka jest jak dla mnie lepiej odwzorowana, choć co ja mogę wiedzieć, w bolidzie nigdy nie siedziałem, a co dopiero nim jeździć. Asysty lepiej wpływają na zachowanie bolidu, przez co gra jest bardziej przystępna. Dla porównania obecnie mam ustawione niższe asysty niż we wcześniejszej wersji i jeździ mi się jeszcze lepiej. Największa różnica jest w kontroli trakcji, czuć tu lepszy balans w poszczególnych jej stopniach. Graficznie doszły pewne nowe animacje i sceny. Nie siedzimy tylko w lobby, możemy trafić do przyczepy inżynierów. Ulepszanie bolidu w formie drzewka jest genialne, o wiele bardziej rozbudowane i nie wszystkie prace nad nowymi częściami mogą zakończyć się sukcesem. Dużo więcej nieprzewidywalności, która jest bardzo potrzebna aby gra była emocjonująca. Również w wyścigu mamy do czynienia z większą ilością usterek, a podzespoły zużywają się w zastraszającym tempie. Zmusza nas to do podejmowania często dramatycznych decyzji. Albo wymieniamy silnik i dostajemy karę, albo ryzykujemy i będzie co będzie. To właśnie przez to gra jest dużo bardziej emocjonująca, należy się za to ogromny plus. Warto dodać, że podczas kariery dostajemy możliwość wzięcia udziału w wyzwaniach, w których mamy do wybory wspomniane wcześniej klasyczne bolidy. Podsumowując nowe F1 jest bardzo zbliżone od wcześniejszej bardzo dobrej wersji, ale dodaje dużo świeżości i sporo dodatkowych emocji związanych z samą rozgrywką. Możecie mnie przez to znienawidzić, ale nasuwa mi się na myśl pewna analogia. Tak jak co roku wychodzi nowa Fifa i zawsze jest na nią szał, podobnie mamy z F1. Choć zmian na plus jest jednak troszkę więcej, mam nieodparte wrażenie, że gdzieś te gry się zazębiają. Jeśli jeszcze się wahaliście nad zakupem, to mam nadzieję, że skutecznie rozwiałem wasze wątpliwości. Przy F1 2017 spędzimy cholernie wiele godzin, bo warto. Autor: Marcin Piekarz (Danteze) Szymon Lenarczyk (Szymkozbogdanca)
  3. Hej, Wydaje mi się, że może być problem ze wsparciem dla tej kierownicy. Polecam artykuły który znalazłem na szybko: http://gameplatform.pl/jaka-kierownica-do-forza-horizon-3-ranking-najlepszych-modeli/ https://ithardware.pl/aktualnosci/forza_horizon_3_i_forza_motorsport_6_apex_obsluza_11_kierownic_apex_quot_wyjezdza_quot_z_bety-763.html Czy lista została poszerzona o kolejne kierownice? Możliwe że tak. Jednakże szansa, że akurat ten niskobudżetowy model się tam znalazł jest nikła.
  4. do
    24 godzinny wyścig na torze w Sebring. http://forzamotorsport.pl/forums/forum/325-thrustmaster-24h-of-sebring/
  5. Mamy w garażu. A loginy nie działają. Forza mają różne bazy danych.
  6. W oczekiwaniu na premierę siódmej części serii Forza Motorsport, pragniemy zaprosić Was na pożegnalny wyścig, który zwieńczy cały emocjonujący sezon zmagań w Forza Motorsport 6. Kolejny międzynarodowy i długodystansowy wyścig zorganizujemy na torze położonym w Sebring. Tym razem rywalizować będziemy przez 24h! To pierwszy tak długi wyścig organizowany przez Forza Motorsport Polska. Cały event będzie trwał dwa dni i poprzedzony będzie sesjami treningowymi. Pierwsza taka sesja już w najbliższą niedzielę 27.08. W rywalizacji weźmie udział trzynaście zespołów z Polski, Niemiec, Włoch oraz Brazylii. Zapisy są ciągle otwarte, a kolejne teamy są zainteresowane wzięciem udziału w wyścigu, więc ich liczba ciągle wzrasta. Głównym sponsorem wyścigu będzie Thrustmaster, który ufunduje nagrodę dla najlepszych zespołów. Rywalizować będziemy w dwóch klasach, GT oraz Prototypy. Cały wyścig będzie można obejrzeć na żywo na Twitchu, w języku polskim oraz niemieckim do wyboru. Lista zarejestrowanych zespołów prezentuje się następująco: 1. Thrustmaster Racing Team / Prototype / POL 2. PW Werksteam / Prototype / GER 3. Pißwasser Racing / GT / GER 4. PCH Racing Department / GT / ITA 5. Gulf VR46 / GT / GER 6. e-Sport Racer / GT / BRA 7. Racing Bulls Motorsports Corvette DPi Team/ Prototype / BRA 8. Racing Bulls Motorsports Corvette GT Team / GT / BRA 9. Planet Caravan Racing / GT / GER 10. Badscher Motorsport DP / Prototype / GER 11. Badscher Motorsport GT / GT / GER 12. Badscher Driving Academy / GT / GER 13. HOPE Racing / Prototype / POL 14. Techland FMPL GTdivision / GT / POL Warto zaznaczyć, że w teamach łącznie mamy ponad 65 kierowców! Szczegółowe informacje na temat zapisów i zarejestrowanych teamów znajdziecie tutaj. Wyniki poszczególnych przejazdów będziemy zamieszczali na bieżąco na forum oraz naszej stronie na facebooku. Zapraszamy chętnych do zapisów oraz śledzenia relacji z wyścigu w dniach 16-17 września. Linki do transmisji na Twitchu zamieścimy w odpowiednim temacie w dziale eventu, gdzie również opublikowany jest pełny regulamin imprezy --> Thrustmaster 24h of Sebring Thrustmaster 24h of Sebring będzie również swego rodzaju testem przed nadchodzącą ligą IFC, której pełnej nazwy nie będziemy jeszcze zdradzać. Szykujcie się na mocne wejście, tuż po premierze Forza Motorsport 7! Autor: Marcin Piekarz (Danteze)
  7. Wszystkie czasy zaakceptowane.
  8. Zaakceptowane.
  9. Akceptuję.
  10. Akceptuję.
  11. Akceptuję.
  12. Zaakceptowane oba.
  13. Zaakceptowane oba.