Danteze

Community Manager
  • Zawartość

    4166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralna

O Danteze

  • Tytuł
    Boss
  • Urodziny 07.01.1986

Kontakt

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Xbox LIVE
    Danteze
  • Gadu-Gadu
    1346068
  • Skype
    marcin86wroc

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Licencja kierowcy
    Profesjonalna

Ostatnie wizyty

3091 wyświetleń profilu
  1. W tym temacie podawane będą najnowsze informacje o nowej Forzie.
  2. W tym temacie będą podane trasy i tory, które zostały już potwierdzone. Trasy (30): 1. Suzuka Circuit 2. Jabel Hafeet Mountain Road, Zjednoczone Emiraty Arabskie 3. Mugello 4. Maple Valley Raceway 5. Le Mans Circuit de la Sarthe 6. Nurburgring 7. Indianapolis 8. Brands Hatch 9. Sebring International Raceway Samochody (700+): Acura 2017 NSX Alfa Romeo 1934 #12 Scuderia Ferrari P3 (Tipo B) Aston Martin 2006 #007 Aston Martin Racing DBR9 2015 Vantage GT12 Audi 2014 #45 Flying Lizard Motorsports R8 GTD 2016 R8 V10 plus BAC 2014 Mono Bentley 2014 #7 M-Sport Bentley Continental GT3 BMW 2014 #55 BMW Team RLL Z4 GTE 2014 #56 BMW Team RLL Z4 GTE 2009 #92 Rahal Letterman Racing M3 GT2 1997 M3 E36 Chevrolet 2014 #3 Corvette Racing Corvette C7.R 2011 #4 Corvette Racing Corvette C6.R GT2 1969 Camaro SS Coupe Dodge 2014 #93 SRT Motorsports Viper GTS-R 1970 Coronet Super Bee 2016 Viper ACR Eagle (AAR) 1967 #36 Anglo American Racers T1G-Weslake Ferrari 2014 #51 AF Corse 458 Italia GTE 2014 #62 Risi Competizione 458 Italia GTE 1962 250 GTO 1957 250 Testa Rossa 2015 F12tdf 2014 FXX K Ford 2016 #66 Ford Chip Ganassi Racing GT LM 2017 GT 1969 Mustang Boss 302 Honda 1967 #14 Honda Racing RA300 Jaguar 2014 #14 Emil Frey Racing GT3 Jaguar XK Koenigsegg 2016 Regera Lamborghini 2014 #14 GMG Racing Gallardo LP 570-4 Super Trofeo 2014 #18 DragonSpeed Gallardo LP 570-4 Super Trofeo 2015 #63 Squadra Corse Hurácan LP620-2 Super Trofeo 2016 Centenario LP 770-4 Maserati 2014 #35 M.Calamia Swiss Team MC Trofeo Mazda 2014 #70 SpeedSource Lola B12/80 1997 RX-7 McLaren 2011 #59 McLaren GT MP4-12C GT3 2014 #60 Bhai Tech Racing MP4-12C GT3 2015 650S Coupe 2011 MP4-12C Mercedes-AMG 2017 GT R 2015 GT S Mercedes-Benz 2015 #24 tankpool24 racing team Actros Race Truck 2011 #35 Black Falcon SLS AMG GT3 2014 #84 HTP Motorsport SLS AMG GT3 1955 #722 Daimler Benz AG 300 SLR 2011 SLS AMG Nissan 2015 #1 NISMO MOTUL AUTECH GT-R 2012 GT-R Black Edition (R35) 2017 GT-R Premium Pagani 2016 Huayra BC Porsche 2011 #045 Flying Lizard Motorsports 911 GT3-RSR (997/2) 2015 #19 Porsche Team 919 Hybrid 2018 911 GT2 RS (991.2) 2012 911 GT3 RS 4.0 (997/2) 1960 718 RS 60 Radical 2015 RXC Turbo Shelby 1965 Cobra Daytona Coupe Spania GTA 2016 GTA Spano SRT 2012 #91 SRT Motorsports Viper GTS-R Ultima 2015 Evolution Coupe 1020 Volkswagen (marka powraca) Źródło: https://www.gtplanet.net/forum/threads/forza-motorsport-7-confirmed-car-track-list.356622/
  3. Recenzja została napisana z podziałem na dwie osoby, na pierwszy rzut moje obiektywne odczucia z gry, a potem opinia Adriana Scholtysska. Zaczynamy! Dokładnie sześć lat czekaliśmy na kolejną, czwartą odsłonę serii DiRT. Ubiegłorocznego DiRT Rally traktuję jako grę osobną, poświęconą w całości wyścigom typu rally. DiRT 4 kontynuuje zamysł poprzednich trzech części i stawia również na inne dyscypliny, takie jak rally cross i land rush. Moja ulubioną dyscypliną jest jednak rally i ku mojemu zadowoleniu jest jej najwięcej, a jak już przy dyscyplinach lub bardziej zawodach jesteśmy to mamy do wyboru cztery, wspomniane już rally, land rush, rally cross oraz historic rally. Później pokrótce opisze każdą z form rywalizacji szerzej. Na początku skupimy się na menu, które jest przejrzyste i nie sposób się w nim pogubić. Pojawia się od razu nowość, "mój zespół", jak sama nazwa wskazuje, możemy założyć własny team, dopasować do niego barwy oraz numer startowy. Niestety wzorów malowania samochodu jest mało, za to kolory możemy wybierać z szerokiej palety. Poza teamem gra daje nam możliwość zatrudniania coraz to lepszego personelu, takiego jak inżynier, spotter terenowy, osoby od PR oraz pilota. Oczywiście nie pracują oni za darmo, im lepsza osoba w swoim fachu, tym większego wynagrodzenia oczekuje. Ową kadrę musimy też gdzieś ulokować, więc oddano nam do dyspozycji pełną infrastrukturę, którą można stopniowo rozbudować o kolejne poziomy, zdobywając przy tym profity. Im lepsza kadra i infrastruktura, tym lepszych sponsorów będziemy mogli pozyskać, a jak wiemy, sponsor to kasa. Budowa zespołu sprawia dużą frajdę, jest to niewątpliwie krok w dobrą stronę. Poza trybem kariery, w którym będziemy mogli zmierzyć się w czterech wyżej wymienionych zawodach. Twórcy dają nam możliwość zabawy sieciowej, gry swobodnej, gdzie stworzymy swoje własne zawody, korzystając z edytora tras, niestety nie jest on złożony, można dopasować suwakami długość i złożoność tras, po czym gra wygeneruje nam jeden z odcinków. Do tego dodajemy jeszcze porę dnia i pogodę i możemy rozpocząć zabawę. Swoje umiejętności szlifować będziemy mogli w akademii DiRT, która mieści się w DirtFish, oddany nam zostanie spory plac do nauki jazdy z wszystkimi niezbędnymi przeszkodami. Kolejną formą zabawy jest tryb przejażdżki, w którym na placu w DirtFish zmierzymy się z wyzwaniami, takimi jak próby czasowe albo rozbijanie styropianowych przeszkód. Pamiętamy to doskonale z wcześniejszych odsłon serii. Wartą uwagi jest również forma zakupu samochodów, poza salonem, gdzie mamy możliwość zakupu nowych pojazdów są też ogłoszenia, to właśnie tam kupimy samochód używany, po atrakcyjniejszej cenie. Dodatkowo tylko tam nabędziemy klasyczne modele pojazdów. Zróżnicowanie pojazdów jest spore, od samochodów rally, włączając te historyczne, po buggy, ciężarówki i crosskarty. Jazda poszczególnymi typami pojazdów daje zupełnie inne doznania. Każdy znajdzie coś dla siebie. Prawdziwą mękę natomiast miałem z crosskartami, które dosłownie wyglądają jak terenowe gokarty, jednak ich moc jest ogromna, przez co ich prowadzenie to był koszmar. Podobnie z resztą jak ciężarówki, w których są zamontowane silniki o mocy 900 KM. Na początku recenzji wspomniałem o czterech głównych formach rywalizacji. Pierwszą jest rally, chyba nikomu nie trzeba jej przedstawiać, rywalizujemy na odcinkach specjalnych i staramy się ukończyć go w jak najkrótszym czasie. Land rush to wyścigi ciężarówek o różnym napędzie na zamkniętych torach. Na podobnych torach przyjdzie nam również rywalizować w dyscyplinie rally cross, ale zupełnie innymi samochodami. Historic rally to nic innego jak klasyczne i legendarne samochody, które prowadzić będziemy na odcinkach specjalnych. Przejdźmy teraz do bardziej technicznych aspektów gry, czyli grafiki oraz dźwięku. Przypomnę, że gra jest w dubbingu. Mamy też polskiego pilota. Bardzo miłe, że Codemasters o nas nie zapomniało. Natomiast jego jakość jest już inną sprawą. Pilot sypie tekstami bez emocji, czasem zupełnie oderwanymi od rzeczywistości. Podczas rajdów, instrukcje odnośnie trasy są wypowiadane dobrze, natomiast cała reszta to tragedia. Odnosi się czasem wrażenie, że teksty są żywcem przetłumaczone z języka angielskiego, a gramatyka schodzi na drugi plan. Wyobraźcie sobie, że podjeżdżacie do linii startowej, czekacie na zmianę świateł na zielone, a twój pilot stara się ciebie podbudować przed walką słowami "już prawie czas...". Serio? Panowie z Codemasters, to są wyścigi, więcej emocji! Na szczęście poza dubbingiem mamy też dużo milsze i doskonalsze efekty dźwiękowe. Silniki brzmią świetnie, otoczenie podczas jazdy również sprawia dobre wrażenie. Dodatkowo czas umila nam genialny soundtrack, za co należą się brawa, masa znanym utworów i zróżnicowanie świadczy, że twórcy w tym aspekcie trzymają niezmienny wysoki poziom. Graficznie gra wygląda poprawnie. Nie oczekiwałem od gry wyścigowej niczego więcej. Wszystko chodzi płynnie, sporadycznie wyskoczy gdzieś drobny bug, ale nie ma on wielkiego wpływu na grę. Przyczepić się mogę jedynie do tego, że zawsze startujemy czystym samochodem, gdzie inni są ubłoceni. Nie pamiętam aby zatrudniał dodatkową osobę z personelu do mycia pojazdu... Czasami animacja pilota się zacina, ale wygląda to raczej komicznie. Również z wycieraczkami jest drobny problem, gdyż włączają się w dziwnych momentach na jedno machnięcie. Fizyka w grze stoi na wysokim poziomie, pojazdy zachowują się naturalnie, również interakcja z otoczeniem wydaje się dobrze odwzorowana. Przenoszenie masy wygląda na lepiej dopracowane, niż w DiRT Rally. Na początku zabawy wybieramy jeden z dwóch styli prowadzenia, symulację lub "gracz". Ten drugi to uproszczony styl, dla osób, które oczekują przyjemnej jazdy bez wyzwań. Jak wielu z was się domyśla od razu go skreśliłem. Aby dopasować poziom trudności mamy do dyspozycji zróżnicowane asysty. Ustawiamy je w takim zakresie, na ile mocni się czujemy. Im więcej asyst wyłączonych tym więcej wirtualnej waluty będziemy zarabiać. Dzięki asystom styl prowadzenia możemy w większym stopniu dopasować pod siebie. Opowiem teraz czego możemy spodziewać się podczas wyścigów. Trasu są zróżnicowane, jednak odnoszę wrażenie, że jest ich mało. Brakuje mi trochę greckich odcinków. Również torów nie jest dużo, ratuje tylko spora liczba ich wariantów. Mamy również zmienną pogodę, jazda w mgle to nieprawdopodobne przeżycie. Trasa podczas jazdy w deszczy wygląda dobrze, również zmienia się przy tym znacząco fizyka jazdy. Do tego dochodzą nam jeszcze elementy losowe, latający helikopter, wzbija tumany kurzu, ograniczając nam momentalnie widoczność czy dron, który w ostatnie chwili wznosi się do góry unikając kolizji. Również rywale popełniają błędy i rozbijają się na trasie. Takie miejsca są zawsze oznakowane przez trójką ostrzegawczy oraz machającego kierowcę, który stoi na poboczu i informuje, że niebawem miniemy jego uszkodzony pojazd. Dodaje to dramaturgii i sprawia, że każdy wyścig może potoczyć się inaczej, czasy liniowości mijają i efekt losowy podnosi znacząco poziom zabawy. Grę testowałem zarówno na padzie, jak i na kierownicy Thrustmaster TX. Kierownica początkowo sprawowała się bez zarzutu, jeździło się bardzo przyjemnie i dawała sporą dawkę dodatkowych emocji. Niestety po jakimś czasie zacząłem odczuwać problemy z martwą strefą, nawet przy niskich prędkościach kierownicą szarpało na lewo i prawo. Sporo siły musiałem włożyć w jazdę na wprost i to skutecznie sprawiło, że przeniosłem się na pada. Mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany wraz z patchem w dniu premiery. Nie ukrywam również, że czekam na gotowe ustawienia dla kierownic od speców z Inside Sim Racing. Na padzie natomiast jeździło mi się bardzo dobrze, w połączeniu z symulacyjnym stylem prowadzenia było momentami ciężko, głównie w tych najmocniejszych samochodach. W porównaniu do DiRT Rally prowadzi się trochę lepiej, również ręczna skrzynia biegów sprawiała mi mniej problemów. Podsumowując DiRT 4 jest grą kompletną. Dającą nam wiele dni świetnej i emocjonującej zabawy. Dla fanów serii pozycja obowiązkowa. Również entuzjaści WRC będą zadowoleni. Seria się rozwija, wiele aspektów gry idzie w dobrym kierunku. Codemasters zrobiło kawał dobrej roboty. Nie pozostaje nam nic innego jak wspierać tą produkcję poprzez organizację lig na naszej stronie. Będą to niewątpliwie ciekawe zawody, na które zapraszam. Grę oceniam na 8,5/10. Na niższą notę głównie wpływ ma poziom polskiego dubbingu, reszta błędów to drobnostki i będzie można je poprawić patchem. Z mojej strony to wszystko, zapraszam do przeczytania również recenzji Adriana, która znajduje się poniżej. Autor: Marcin Piekarz (Danteze) Włączając nowego DiRT`a, miałem bardzo duże wymagania, które się spełniły praktycznie w 100%. Interfejs gry wygląda bardzo dobrze i menu jest bardzo proste w obsłudze. Na początku musimy przejść mały tutorial, po czym musimy wybrać jeden z dwóch trybów jazdy. ´Gracz` lub `Symulacja`. Wybrałem symulacje, by doznać większych wrażeń i porównać model jazdy nowego DiRT`a z DiRT`em Rally. Od razu przeszedłem do trybu kariery. Na początek dostajemy oferty od innych zespołów by zacząć karierę jako profesjonalny kierowca i uzbierać pieniądze by stworzyć własny Team. Po przejechaniu kilku wyścigów uzbieraliśmy pieniądze by stworzyć własny zespół. Zaczyna się prawdziwa gra! Wybieramy nazwę swojego zespołu, barwy oraz numerek startowy. Po tym tworzymy własną ekipę i wybieramy inżynierów, agentów prasowych oraz mechaników. Oczywiście zaczynamy z pracownikami niżej klasy, lecz po czasie i dobrych wynikach mamy możliwość zatrudnienia lepszych osób do naszej ekipy. Druga bardzo fajna opcja w trybie kariery to rozwijanie swojego tak zwanego `zaplecza`. Upgrade`ujemy działy naszej infrastruktury. Im większy poziom działu wykupimy w trybie kariery, tym mamy większe szanse na zdobycie lepszego inżyniera, sponsora, agenta PR lub bardzo rzadkiego samochodu. Teraz chcę powiedzieć trochę o modelu jazdy, który bardzo się zmienił dla grających na padach. Gram na najtrudniejszym poziomie, bez asyst i oczywiście na symulacji. Różnica pomiędzy DiRT`em Rally i DiRT`em 4 jest wręcz ogromna. Auto prowadzi się bardzo przyjemnie i nie robi już nieprzewidywalnych ruchów, jak w Rally. Jazda bez asyst też nie robi większego problemu i jest łatwa do opanowania. Gracze na padach będą na prawdę zadowoleni. Parę słów na koniec. Nowy DiRT jest rewelacyjną rajdówką i jedną z najlepszych odsłon tej serii. Model jazdy poprawił się, co sprawi że gracze na padach odczują większą przyjemność z gry. Kariera jest bardzo rozbudowana, wciągająca i daję prawdziwą frajdę ścigając się po najtrudniejszych szosach świata. Samochodów jest wręcz mnóstwo. Od praktycznie seryjnego Opla Adama do potwora klasy B Audi S1 quattro. Gorąco polecam każdemu ten tytuł , który kocha sporty motorowe i szuka wyzwania. Ta gra powinna się pojawić na regale każdego miłośnika ścigawek. Autor: Adrian `Adi 1994` Scholtyssek, dwukrotny mistrz Polski Forza Motorsport 6.
  4. Wydaje mi się, że to normalne, nie jest to wina gry, tak została zaprojektowana.
  5. Regulamin uzupełniający Virgin Australia V8 Supercars by FMPL Uzupełnienie ogólnego Regulaminu: http://forzamotorsport.pl/topic/2913-regulamin-ligowy-wszystkie-eventy-online/#entry228534 1. Wymogi dotyczące malowania: Projekt może być dowolny, włącznie z tymi ściągniętymi z witryny, numer startowy nie musi się zgadzać. Zespoły nie muszą mieć takiego samego malowania 2. Samochody: Samochód, którym zawodnik wystartuje w pierwszym swoim wyścigu jest brany pod uwagę jako wybrany przez niego. Całą ligę startujemy samochodem wybranym raz. Zakaz zmieniania samochodu podczas trwania ligi. Wymagany setup podany jest w linku powyżej 3. Terminarz: 4. Forma weekendu wyścigowego: Start - 21:00 Kwalifikacje (4 okrążenia) Wyścig (około 45 minut) - start zgodnie z miejscami zajętymi w kwalifikacjach, wymagane dwa Pit-Stopy Pit-Stop - boksy otwarte będą od pierwszego do przedostatniego okrążenia. 5. Kwalifikacje: Kwalifikacje odbywają się na dystansie 4 okrążeń (1 rozgrzewkowe i 3 szybkie) Jeżeli w wyścigu zapisanych jest więcej niż 24 osoby zostanie otwarte drugie lobby kwalifikacyjne. Do wyścigu kwalifikują się 24 najszybsze czasy (nie ma drugiego lobby w wyścigu) 6. Asysty dozwolone: Linia sugerowania - pełna Hamowanie - ABS Kierowanie - zwykły lub symulacja Kontrola trakcji i stabilności - TCS i STM Zmiana biegów - ręczna (bez sprzęgła) lub automatyczna Uszkodzenia, zużycie paliwa i opon - symulacja 7. Punktacja za każdy wyścig: 300 276 258 240 222 204 192 180 168 156 144 138 132 126 120 114 108 102 96 90 84 78 72 66 Jeden najgorszy wyścig nie będzie brany pod uwagę w klasyfikacji generalnej. Do klasyfikacji zespołowej liczone są dwa najlepsze wyniki z każdego wyścigu. Gracz, który nie ukończył wyścigu dostaje punkty jak za ostatnie miejsce Jeżeli gracza rozłączy po przejechaniu 80% dystansu, dostaje on punkty jak za miejsce na którym znajdował się przed rozłączeniem 8. Zespoły: Każdy zawodnik musi należeć do zespołu. Zespół może składać się minimalnie z jednego a maksymalnie z trzech kierowców Członkowie zespołu nie muszą mieć tego samego samochodu ani malowania Zawodnik, który nie będzie zapisany w żadnym zespole zostanie przydzielony do któregoś 9. Kary oraz incydenty: Spowodowanie wypadku - od upomnienia za mniejsze przewinienia, po dyskwalifikację z wyścigu. Start innym samochodem niż pierwotnie wybrany - utrata dotychczasowych punktów W przypadku kilku zawodników ukaranych startem z końca stawki ich kolejność jest ustalana wynikami kwalifikacji. Sędziowie będą przyglądać się tylko zgłoszonym w odpowiednim dziale na forum oraz większym incydentom na początku wyścigu Incydenty zgłaszać można przez 7 dni 10. Informacje organizacyjne: Jeżeli któryś z zawodników nie poinformuje nikogo o spóźnieniu na wyścig kwalifikacje ruszają punktualnie o 21:00, Maksymalne dopuszczalne spóźnienie to 10 minut, Podczas wyścigu nie ma Safty Cara Grupa głosowa nie jest wymagana Zapisanie się do ligi równoznaczne jest z zapoznaniem się oraz przestrzeganiem wyżej wymienionego regulaminu
  6. 1. scalibur greg / 1 / GT3 / FMPL 2. Danteze / 2 / GT3 / FMPL
  7. Mój głos się chyba nie wyświetla. Głosuję na pierwsza opcją.
  8. Pierwszy wyścig to mówiąc krótko masakra. Przy dojeździe do pierwszego zakrętu trzymałem się za Tigerem, podczas hamowania delikatnie się stuknęliśmy, następnie już mocno dostałem w tył od kogoś, chyba Brzezina i poleciałem w Tigera. O dziwo obyło się bez uszkodzeń, ale i tak spadłem na koniec. Na ostatnim zakręcie dwa samochody spotkały się z bandą, jeden udało mi się ominąć, ale przed drugim musiałem hamować (podczas hamowania samochód, który wpadł w bandę zrobił się duchem, więc dało się przez niego przejechać, no ale już było po zawodach), ktoś za mną niestety nie wyhamował i ponownie dostałem w tyłek (Brzezin?) Uszkodzenia były na tyle duże, że do pitu nie byłem w stanie dojechać, jako że prowadziłem transmisję na Twitchu, to wyszedłem i na widzu pokazałem resztę wyścigu. Drugi wyścig to już spokojna jazda, straciłem jedną pozycję przez zimne opony, które dają popalić na symulacji, przez to musiałem zwalniać. Wykorzystał to Mareckylon. Gratulacje dla niego za dobrą strategię.
  9. Danteze #17
  10. Pierwszy wyścig spokojny, od samego początku w czołówce. Pod koniec walka z Walickim i odpierania ataków. Było ciekawie Drugi to już festiwal błędów, jako taki rytm załapałem w połowie wyścigu, ale na odrabianie nie było już czasu. Liga będzie super. Już nie mogę się doczekać kolejnego wyścigu
  11. Sterowniki do karty graficznej aktualne? Sprawdź też raporty systemowe, może będzie tam powód błędu, który powoduje wyłączanie się gry.
  12. do
    28.04 - Nürburgring FULL - ADAC GT Masters R7
  13. Runda pierwsza była testowa. Obecnie liga będzie też promowana na pcars.com.pl oraz towin.club Co za tym idzie restartujemy całą ligę z nowymi datami startów. Będą to niedziele, wolne od innych forzowych wyścigów.
  14. do
    03.07 - Runda Finałowa - Nordschleife - PTCC S2/R7