Danteze

Administrator
  • Content count

    4,528
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

16 Zadowalająca

About Danteze

  • Rank
    Boss
  • Birthday 01/07/1986

Contact

Additional information

  • Name
    Marcin
  • Gender
    Mężczyzna / Male
  • Driver license
    Profesjonalna

Recent Profile Visitors

6,935 profile views
  1. Tutaj możecie zaprezentować swoje barwy na nadchodzące zawody PMC You can present your car livery in this thread for upcoming season of PMC.
  2. Sezon 4 - TCR (FM7) Klasyfikacja generalna - FTP Kuba Klasyfikacja amatorska - ARTUR0 V10 Klasyfikacja zespołowa - PRT Mission Winnow (PMC Kuba / Imperator360) Sezon 3 - DTM (FM6) Klasyfikacja generalna - PMC Adi Klasyfikacja amatorska - SkrzypekMatt Klasyfikacja zespołowa - BETSAFE Motorsport (PMC Adi / BMW RiD3R) Sezon 2 - PTCC (FM6) Klasyfikacja mistrzowska - PMC Adi Klasyfikacja amatorska - risto giesche Klasyfikacja zespołowa - RS Racing Team (JacekK1986 / showcarstudio) Sezon 1 - Lexus IS F (FM5) Klasyfikacja mistrzowska - KubaXman Klasyfikacja amatorska - pasu pl Klasyfikacja zespołowa - Lacoste Racing Team (BMW RiD3R / WhiteuseQ)
  3. Tutaj możecie opowiedzieć o swoim wyścigu i podzielić się swoim doświadczeniem z innymi zawodnikami Here you can tell us how was your race and exchange your experience with others !
  4. Danteze

    Regulamin uzupełniający (PL)

    Uzupełnienie ogólnego Regulaminu PMC: http://forzamotorsport.pl/topic/2913-regulamin-ligowy-wszystkie-eventy-online/#entry228534 1. Wymagania dotyczące malowania: Plakietka z nr startowym - na przednich drzwiach po obu stronach samochodu, rozmiar 0,13. Numer startowy na plakietce - czarny kolor, czcionka 11, rozmiar 0,35x0,35. Forza Motorsport Polska www.forzamotorsport.pl PMC lub Polish Masters Championship - przynajmniej 1 z tych naklejek lub obie. Gamefinity Ewrcresults Wszystkie naklejki muszą pozostać w rozmiarze oryginalnym (1.00) lub większym. Każda z naklejek musi występować na aucie przynajmniej jeden raz w widocznym miejscu, chyba że zostało wyżej zaznaczone inaczej. Tylko naklejki w kolorze białym mogą zostać zmienione na inny kolor. Powyższe naklejki są do pobrania na profilu Shamball. Aby było łatwiej je znaleźć w opisie wpisz : PMC4 Plakietka z numerem startowym jest dostępna na profilu FTP Kuba lub po wpisaniu PSCCE. Jej rozmiar to 0,13. 2. Samochód: 2019 Porsche #4 Porsche Motorsport 718 Cayman GT4 Clubsport (S742) Setup otwarty. Samochód z seryjnymi częściami. 3. Terminarz: 02.09 - testy 16.09 - testy* 23.09 - 1. Runda PMC - ? ? - 2. Runda PMC - ? ? - testy* ? - 3. Runda PMC - ? ? - 4. Runda PMC - ? ? - testy* ? - 5. Runda PMC - ? ? - 6 Runda PMC - ? ? - testy* ? - 7. Runda PMC - ? ? - 8. Runda PMC - ? Ilości okrążeń oraz pogoda zostaną podane minimum tydzień przed wyścigiem. * w poniedziałki wolne od oficjalnych zawodów organizatorzy przeprowadzą testy na torach które widnieją jako kolejne w kalendarzu. Odbycie się testów jest uzależnione od przewidywanej frekwencji i w razie jej braku testy mogą zostać odwołane. 4. Forma wyścigu 21:00 - Kwalifikacje 4 okrążenia (1 rozgrzewkowe + 3 pomiarowe) - terminarz kwalifikacji w poszczególnych dniach 21:20 - Wyścig 1 - 20min - start w kolejności kwalifikacji 21:45 - Wyścig 2 - 20min - start w kolejności odwróconych wyników Wyścigu nr 1 (TOP 10). Zawodnicy którzy nie ukończyli całego Wyścigu nr 1 lub dołączyli po jego zakończeniu startują z końca stawki. 5. Procedura startu Wyścig rozpoczyna po przeprowadzeniu okrążenia formującego. Dodatkowo podczas pierwszych paru zakrętów należy zachować najwyższą ostrożność oraz odpuścić gaz we wszystkich momentach, które mogą skutkować kolizją. Wszystkie incydenty spowodowane nadmierną walką oraz brakiem rozwagi będą skutkowały większymi karami nałożonymi na kierowcę niż w przypadku gdyby do przewinienia doszło w dalszej części wyścigu. Słabo dogrzane opony na początku wyścigu sprawiają, że walka w tłoku jest trudna i niebezpieczna. 6. Wirtualny Safety car Jeśli podczas pierwszy dwóch okrążeń nastąpi kolizja ponad 2 samochód, w wyniku której co najmniej 1 kierowca będzie miał uszkodzony samochód sędzia ma prawo zastosować Wirtualnego Safety Cara. Pierwszy zawodnik nie może przekraczać 80km/h, a cała stawka musi jechać za nim. Jest kategoryczny zakaz wyprzedzania poza 1 wyjątkiem: zawodnicy, którzy w wyniku wypadku uszkodzili swoje pojazdy mogą wyprzedzić stawkę i jechać do boksu. Po wyjeździe z boksu ustawiają się na końcu stawki. Restart następuje na lini start-meta. Cała stawka musi jechać możliwie jak najbliżej siebie i każdy zawodnik z osobna może przyspieszać dopiero w momencie gdy jego samochód najedzie na linię start-meta. Przy każdym WSC procedura restartu będzie po wyścigu sprawdzana na powtórce. Każdy zawodnik który zdobył przewagę dzięki wcześniejszemu przekroczeniu 80km/h zostanie ukarany zgodnie z tabelą kar. 7. Punktacja za każdy wyścig Punktacja dla dwóch lobby w klasyfikacji ogólnej oraz klasyfikacji polaków: 120 pkt 110 pkt 102 pkt 96 pkt 90 pkt 85 pkt 80 pkt 75 pkt 71 pkt 67 pkt 63 pkt 59 pkt 56 pkt 53 pkt 50 pkt 48 pkt 46 pkt 44 pkt 42 pkt 40 okt 38 pkt 36 pkt 34 pkt 32 pkt 30 pkt 28 pkt 25 pkt 22 pkt 20 pkt 18 pkt 17 pkt 16 pkt 15 pkt 14 pkt 13 pkt 12 pkt 11 pkt 10 pkt 9 pkt 8 pkt 7 pkt 6 pkt 5 pkt 4 pkt Kierowca, który nie ukończył wyścigu po przejechaniu 80% dystansu dostaje punkty jak za miejsce które zajmował w trakcie rozłączenia Kierowca, który nie ukończył wyścigu (przed przejechaniem 80% dystansu) lub nie wystartował do niego z przyczyn od niego niezależnych (był w lobby do czasu startu) dostaje punkty jak za ostatnie miejsce  Do klasyfikacji sezonu liczy się 14. najlepszych wyników punktowych Do klasyfikacji polskich zawodników liczy się 14. najlepszych wyników punktowych W przypadku takiej samej ilości punktów zwycięstwo rozstrzyga większa liczba zwycięstw. Jeśli jest taka sama, to większa liczba 2. miejsc, itd. 8. Klasyfikacja amatorska Punktacja klasyfikacji amatorskiej: 1.Miejsce - 24pkt2.Miejsce - 21pkt3.Miejsce - 19pkt4.Miejsce - 17pkt5.Miejsce - 16pkt6.Miejsce - 15pkt7.Miejsce - 14pkt8.Miejsce - 13pkt9.Miejsce - 12pkt10.Miejsce - 11pkt11.Miejsce - 10pkt12.Miejsce - 9pkt13.Miejsce - 8pkt14.Miejsce - 7pkt15.Miejsce - 6pkt16.Miejsce - 5pkt17.Miejsce - 4pkt 18.Miejsce - 3pkt 19.Miejsce - 2pkt 20.Miejsce - 1pkt 21.Miejsce - 1pkt 22.Miejsce - 1pkt 23.Miejsce - 1pkt 24.Miejsce - 1pkt Kierowca, który nie ukończył wyścigu po przejechaniu 80% dystansu dostaje punkty jak za miejsce które zajmował w trakcie rozłączenia Kierowca, który nie ukończył wyścigu (przed przejechaniem 80% dystansu) lub nie wystartował do niego z przyczyn od niego niezależnych (był w lobby do czasu startu) dostaje punkty jak za ostatnie miejsce  Do klasyfikacji amatorskiej liczy się 12. najlepszych wyników punktowych Kierowcy z mniejszym doświadczeniem w zawodach online biorą udział dodatkowo w klasyfikacji amatorskiej. Punktacja klasyfikacji amatorskiej jest taka sama jak w klasyfikacji generalnej. Organizatorzy przed startem sezonu decydują którzy zawodnicy będą klasyfikowani wśród amatorów 9. Klasyfikacja zespołowa W zespole może być zgłoszonych maksymalnie trzech kierowców pod warunkiem że jeden z nich to amator. Team składający się z dwóch osób nie musi posiadać w składzie amatora. W punktacji za wyścig liczone będą dwa najlepsze wyniki kierowców. 10. Kary Kary mogą zostać nałożone po przeanalizowaniu ilości naliczonego karnego czasu oraz po wcześniejszym zgłoszeniu incydentu w odpowiednim dziale. 11. Zgłaszanie przewinień Zgłaszanie przewinień w wątku dotyczącym konkretnego wyścigu 12. Asysty Automatyczne hamowanie (automatic braking) - niedozwolone Uszkodzenia (damage) - symulacja Skrzynia biegów (gearbox) - zabronione sprzędło ABS - dozwolony Sterowanie (steering) - dowolne TCS, STM - zabroniony Linia wyścigowa (racing line) - dozwolona Asysta przyczepności - zabroniona Asysta kolizji - zabroniona - trzeba pamiętać o jej wyłączeniu przed wyścigiem we własnych asystach Kamera (camera) - dowolna 13. Nagrody niebawem Warunki uzyskania nagród: Osoba która zdobyła już nagrodę, nie może zdobyć kolejnej. Nagroda o mniejszej wartości przechodzi wówczas na drugiego w kolejności zawodnika. Aby być branym pod uwagę przy losowaniu nagrody trzeba uczestniczyć w 7 rundach przy klasyfikacji generalnej i klasyfikacji polskich zawodników oraz 6 rundach w przypadku klasyfikacji amatorskiej.
  5. W tym temacie drużyny mogą zgłaszać swoje oferty naboru nowych kierowców. Również swoje aplikacje zgłaszać mogą wolni kierowcy. Każdy team może mieć w składzie maksymalnie trzech kierowców, przy czym jeden z nich musi być amatorem. Dlatego posiadanie w składzie amatora może być kluczowe na przestrzeni całego sezonu.
  6. Zapisy teamów w formie / Entries in the form of: gamertag XBL #1 / gamertag XBL #2 / nazwa teamu (team name) Zapisane zespoły / Registered teams: #1 FTP Kuba / #44 Imperator360 / PRT #555 risto giesche / eWRC-results.com by Vermont SportsCar #86 FTP Goliath / #888 FTP Hornet / ?
  7. English below Zapisy w formie: Nick z XBL / numer startowy W zawodach można wybierać numer od 2 do 999. Numer 1 jest zarezerwowany dla mistrza poprzedniego sezonu PMC (FTP Kuba). Mistrz poprzedniego sezonu może wybrać nowy/swój numer lub jechać z nr 1. Nowy numer każdego zawodnika zostaje dla niego zarezerwowany. Numer można zmieniać jedynie pomiędzy sezonami z puli niezarezerwowanych.  Wszystkie zajęte numery są dostępne pod poniższym odnośniekiem: ENG. Registration in form : Gamertag / car number You can choose a starting number from 2 to 999. Number 1 is reserved for the winner of last PMC season (FTP Kuba). The winner of last season can choose new/own or use number 1. First person who choosed a number is asigned to it. You can change your number only between the season for the one what is not in use. You can find a car numbers which are in use in link above Lista zgłoszonych zawodników / list of registered players : #1 - FTP Kuba #13 - ARP Hejkum #17 - FTP Danteze #44 - Imperator360 #65 - FTP Arpeggiator #66 - ARP Lord #80 - FTP Zetingo #86 - FTP Goliath #88 - ARP Marcin #95 - NiEl4T #96 - ARP kamil7199 #111 - ARP JAROBOSS #123 - FTP MichalZdr #555 - risto giesche
  8. Zwycięzcy głosowania na nagrodę Fair Play: 1. @surdolsky - 6 pkt 2. @Hejkumkejkum - 5 pkt 2. FTP Danteze - 5 pkt Jako, że mamy dwie osoby z drugim miejscem, osobiście zrzekam się nagrody i przyznaję ją @Hejkumkejkum bez przeprowadzania dogrywki.
  9. Raczej nie uda mi się już skłonić @FTP Damoto i @Arturo do zagłosowania, dlatego dzisiaj o 18:00 zakończymy głosowanie.
  10. Danteze

    Recenzja - F1 2019

    Bieżący sezon Formuły 1 jest dla nas Polaków wyjątkowy. Do rywalizacji po długiej przerwie wrócił Robert Kubica. Dla wielu ikona i bohater godny naśladowania. Początek sezonu Robert nie może zaliczyć do udanych, niestety nic też nie wskazuje, aby coś się mogło zmienić w najbliższym czasie. Jednakże to co w realnym świecie nie jest możliwe, albo trudne do wykonania, w świecie wirtualnym wygląda zupełnie inaczej. Takich możliwości odmiany losu oraz tworzenia własnej historii dostarcza nam najnowsza odsłona królowej motorsportu od Codemasters, czyli F1 2019. Prace nad grą trwały dwa lata, w tym czasie studio z Southam zapewniało nas o przełomowości, która zostanie nam dostarczona wraz z premierą nowej odsłony gry. Czy tak się stało? Czy F1 2019 wyznaczyło nowe standardy w grach wyścigowych? Postaram się odpowiedzieć na te pytania w dalszej części recenzji. Osobiście miałem tylko wielką nadzieję, że Codemasters niczego nie zepsuje względem poprzedniej edycji, która zawiesiła poprzeczkę bardzo wysoko. Zaczynamy od oprawy wizualnej. Podczas ładowania gry oko cieszy grafika z twarzą Roberta Kubicy, jest to bardzo miły ukłon w kierunku fanów. Kto grał w poprzednie części od razu pozna sprawdzony już układ menu i kafelek. Wszystko wygląda przejrzyście i prosto, zmiany są delikatne. Od razu rzuca nam się w oczy zakładka typowo esportowa, gdzie będą zamieszczane relacje z oficjalnych zawodów Formula One eSports Series. Sukces F1 2018 zaowocował jeszcze większym naciskiem na ligi esportowe, nie tylko te oficjalne, ale również tworzone przez graczy. Sama konstrukcja powtórek, przystosowana jest do prezentowania jej szerokiemu gronu odbiorców i zapewnia dużą widowiskowość, co w esporcie jest niezbędne. Głównym trybem w grze jest kariera kierowcy F1, jednakże nie od razu zasiądziemy za kierownicą najmocniejszych bolidów. Tak jak w świecie realnym najpierw będziemy musieli się wykazać w F2. Tutaj niestety pierwszy minus, rywalizacja w niższej klasie została ukazana jako prolog. Jedynie trzy wyścigi i tylko jeden pełny, które dopasowane są do przygotowanego wcześniej scenariusza. Wielka szkoda, że nie mamy do dyspozycji pełnego sezonu F2 w karierze. Rekompensuje nam to nieznacznie dodatkowy tryb sezonu F2, który rozegrać można poza karierą. Bolidy Formuły 2 prowadzą się zupełnie inaczej niż F1, dużo łatwiej wpadają w poślizg, trzeba bardzo delikatnie operować gazem. Jeśli tak to wygląda w rzeczywistości, to kierowcy awansujący do F1 wynoszą olbrzymi bagaż doświadczeń uzyskany w rozgrywkach niższej klasy. Wróćmy jednak do gry, poza nami do F1 awansuje jeszcze dwóch kierowców stworzonych na potrzebę scenariusza, zajmą oni miejsce realnych kierowców w stawce. Niestety jak stało się w moim przypadku, jeden z tych kierowców zastąpił Roberta Kubicę. Miałem nadzieję, rywalizować z nim na torze albo nawet stworzyć całkowicie polski duet, ale zostałem pozbawiony tej możliwości. Kariera już po awansie do F1 wygląda identycznie jak w poprzedniej części. Na samym początku wybieramy zespół w jakim chcemy jeździć, są to zarówno topowe teamy takie jak Mercedes czy Farrari oraz te słabsze. To od nas zależy czy chcemy walczyć o zwycięstwo od pierwszego sezonu, czy rozwijając bolid i dochodzić do tego stopniowo. Podczas tygodnia wyścigowego bierzemy udział w treningach, podczas których zdobywamy punkty doświadczenia potrzebne nam w rozwoju naszego bolidu. Gra pozwala nam dopasować długość wyścigu oraz formę kwalifikacji do własnych oczekiwań. Dużym udogodnieniem jest możliwość symulacji treningu z zachowaniem możliwości zdobycia punktów doświadczenia. Dzięki temu rozwijamy się szybciej bez konieczności uczestnictwa w owych treningach. F1 2019 jest doskonale zbalansowane, dzięki czemu kierowcy z małym doświadczeniem będą mogli cieszyć się bardzo emocjonującą rozgrywką dopasowując pod siebie asysty. Również osoby z większym doświadczeniem będą zachwycone trudnością w prowadzeniu bolidu. Sztuczna inteligencja została dopracowana niemal do perfekcji. Walka na torze to prawdziwa przyjemność. Widowiskowo prezentuje się również walka między bolidami sterowanymi przez SI, częste ataki i manewry zmiany toru jazdy sprawiają, że stale coś się dzieje. Im wyższy poziom SI, tym bardziej zajadła walka, rywale potrafią wcisnąć się w najmniejszą lukę i często zmuszają nas do odpuszczenia gazu, wrasta też jej agresywność. Fizyka jazdy nie zmieniła się znacząco w porównaniu do poprzedniej części, bolidy prowadzą się wyśmienicie na kierownicy, pad wymaga przyzwyczajenia i większej ilości treningu. Osobiście nie mam przyjemności z jazdy na padzie, do testów używam kierownicy Thrustmaster TX, z której jestem bardzo zadowolony. Mój epizod z padem trwał około 10 minut i się poddałem. Nie twierdzę jednak, że na padzie jeździć się nie da, ale dla kogoś, kto od początku przygody z serią F1 używa kierownicy nic nie skłoni aby przeszedł na pada. Adam Piecuch, który należy do naszej motorsportowej rodziny, również testuje nowe F1 i jego zdaniem fizyka jazdy została trochę uproszczona, ja tej różnicy aż tak nie odczułem, ale ta uwaga jest o tyle ważna, bo Adam jeździ z wyłączonymi wszystkimi asystami, co wpływa na inne czucie bolidu, ja jeszcze muszę się nimi posiłkować. Wszystko sprowadza się do odpowiedniego zbalansowania gry dla mniej jak i bardziej doświadczonych kierowców, które tak jak wspomniałem wcześniej jest świetne. Graficznie F1 2019 wygląda bardzo dobrze ze słabszymi momentami. Przed premierą byliśmy zalewni pięknymi zdjęciami prezentującymi nową grafikę oraz zupełnie nowe odwzorowanie sztucznego oświetlenia. Co do oświetlenia to faktycznie mamy tutaj dużą zmianę na plus, natomiast graficznie jest jedynie delikatnie lepiej niż w F1 2018. Wydaje mi się, że mogliśmy oczekiwać czegoś więcej po dwóch latach pracy. Bardzo możliwe, że twórcy bardziej skupili się na wersji PC niż na edycjach konsolowych. Nie uniknięto paru wpadek graficznych takich jak "rozlewająca się czerń" na ekranie, która wymaga restartu gry oraz paru słabszych tekstur, które rażą w oczy. Nie są to jednak duże wpadki i da się to poprawić łatkami. Jedna z takich łatek wyszła dzisiaj i naprawia błąd w grze wieloosobowej związany z wzrostem temperatury opon. Błędów jest na pewno więcej, ale nie wydaje mi się aby było coś czego nie da się naprawić patchami. Podsumowując odpowiem na pytania które zadałem na samym początku recenzji. Brzmią one niestety "nie" i "nie". Ale czy to źle, że nie otrzymaliśmy innowacyjnego produktu, że F1 2019 nie wyznaczyło nowych standardów? Ponownie sądzę, że nie i twierdzę, że mogło by to wręcz zniszczyć samą grę i długo budowaną rangę. Bo czego chcieć więcej od F1? Mamy uwzględnione wszystkie zmiany zasad, które weszły w życie od nowego sezonu, aktualne składy i nowe bolidy. Tego w głównej mierze powinniśmy oczekiwać. Brak większej ilości nowości może powodować tylko drobny niedosyt. Nic nie zmieni jednak tego, że przy F1 2019 będziemy się świetnie bawić. To będzie dobry rok dla Codemasters, odświeżyli i usprawnili jeden ze swoich flagowych produktów, nie psując przy tym niczego. Do zobaczenia na torze! Osoby które planują zakup gry zapraszamy do zapoznania się z ofertą u naszych partnerów --> www.gamefinity.pl Ocena: 8,5/10 Autor: Marcin Piekarz (FTP Danteze) Źródło: forzamotorsport.pl
  11. Za nami emocjonujący czwarty sezon Polish Masters Championship, który wyłonił nowego mistrza Polski Forza Motorsport 7! O jego miano walczyło czterdziestu jeden kierowców, a do przejechania było szesnaście wyścigów na torach rozsianych po całym świecie. Bezkonkurencyjny na torze okazał się FTP Kuba, członek zespołu Forza Team Poland. Co ciekawe, w pierwszej dziesiątce znalazło się aż ośmiu kierowców tego teamu! Klasyfikację zespołową wygrywa PRT Mission Winnow, w którego składzie jechał FTP Kuba oraz Imperator360. Polish Masters Championship wyłoniło również najlepszego kierowcę w klasyfikacji amatorów, czyli osób które mają mniejsze doświadczenie w esporcie lub dopiero zaczynają swoją przygodę. Został nim ARTURO V10! Gratulujemy zwycięzcom oraz wszystkim uczestnikom PMC. Na podziękowania zasługują również nasi sponsorzy: Gamefinity, eWRC-results.com, Forza Motorsport Polska. Zachęcamy również do wzięcia udziału w dwóch ligach przedsezonowych PMC. Pierwsza z nich to Viper Racing League. Prezentujemy klasyfikację indywidualną oraz zespołową Polish Masters Championship: Lista laureatów Polish Masters Champiosnhip: Mistrz Polski FM7 2019, zwycięzca klasyfikacji profesjonalnej (PRO) - FTP Kuba - bon 200zł (Gamefinity) Wicemistrz Polski FM7 2019, drugie miejsce w klasyfikacji profesjonalnej (PRO) - FTP Damoto - bon 100 zł Trzecie miejsce w klasyfikacji profesjonalnej (PRO) - Imperator360 - bon 50 zł Zwycięzca klasyfikacji amatorskiej (AM) - ARTURO V10 - bon 50 zł Jako że Kuba wygrał główną nagrodę i jest polakiem to nagrody dla polskich zawodników zostały przyznane Damoto i Imperatorowi. Kuba wg regulaminu nie mógł otrzymać dwóch nagród jednocześnie czyli za zwycięstwo w PMC i najlepszego polskiego kierowcy. Dwie pozostałe narody losowe zostaną przyznane w najbliższych dniach, czekajcie na więcej informacji. Nagroda Fair Play zostanie wybrana w przeciągu tygodnia na podstawie głosowania i wyboru sędziów. Autor: Marcin Piekarz
  12. Zet nie jest zapisany do PMC więc nie mogę mu przyznać punktu. Ale zapewne będzie zadowolony z nominacji Możesz wybrać inną osobę, która otrzyma jeden punkt.
  13. Nagrodę Fair Play otrzymają trzej kierowcy, którzy wykazali się szczególnym poszanowaniem dla zasad panujących na torze, oraz wyróżnili się swoimi czynami na tle innych. Dwóch kierowców wybiorą uczestnicy PMC, trzeciego wytypuje loża sędziowska w składzie: @Danteze, @osa5469, @risto, @SkrzypekMatt, @Shamil_87, @Adam Piecuch, @FTP Goliath. Wymienieni sędziowie nie mogą głosować w tym temacie, ich zadaniem jest jedynie przeprowadzić wewnętrzne głosowanie. Zasady głosowania: Nie można oddawać głosów na siebie. Można głosować na kierowców z loży sędziowskiej. Każdy kierowca typuje dwie osoby. Forma głosowania: 1. nick, 2. nick. Pod wytypowanymi kierowcami należy podać uzasadnienie. Kierowca wytypowany na pierwszej pozycji "1." otrzymuje 2 punkty, natomiast kierowcy na pozycji "2." przyznany zostanie 1 punkt. Pod koniec głosowania punkty zostaną zsumowane. Kierowca z największą liczba punktów otrzyma koszulkę Asseto Corsa oraz czapeczkę Carrera. Kierowca z drugą największą ilością punktów zgarnie koszulkę Asseto Corsa. W pierwszym poście będą aktualizowane nieoficjalne wstępne wyniki głosowania. Głosujemy do 14.06.2019. Można głosować tylko na kierowców PMC Season 4 - TCR. W szczególnych wypadkach można wnieść prośbę o zmianę głosu podając przyczynę. Głosowanie jest jawne. W tym wątku tylko głosujemy, wszystkie inne posty zostaną przeniesione do innego tematu. Dla kierowców, którzy ukończyli 11 wyścigów, głosowanie jest obowiązkowe. Wstępne wyniki głosowania: surdolsky - 6 pkt Hejkumkejkum - 5 pkt FTP Danteze - 5 pkt FTP Grubson - 4 pkt FTP Goliath - 4 pkt Lord Milosz36 - 3 pkt JacekK1986 - 2 pkt JAROBOSS - 2 pkt Shamball - 2 pkt FTP Hornet - 1 pkt Osoby z obowiązkiem głosowania: FTP Kuba FTP Damoto JacekK1986 FTP Grubson FastFabio ARTURO V10 damian0902stal FTP Arpeggiator Hejkumkejkum Lord Milosz36 JAROBOSS SniperWariors0 surdolsky Mike Ethanol 88
  14. Przedstawiamy listę laureatów ligi PMC: Mistrz Polski FM7 2019, zwycięzca klasyfikacji profesjonalnej (PRO) - FTP Kuba - bon 200zł (Gamefinity) Wicemistrz Polski FM7 2019, drugie miejsce w klasyfikacji profesjonalnej (PRO) - FTP Damoto - bon 100 zł Trzecie miejsce w klasyfikacji profesjonalnej (PRO) - Imperator360 - bon 50 zł Zwycięzca klasyfikacji amatorskiej (AM) - ARTURO V10 - bon 50 zł Jako że Kuba wygrał główną nagrodę i jest polakiem to nagrody dla polskich zawodników zostały przyznane Damoto i Imperatorowi. Kuba wg regulaminu nie mógł otrzymać dwóch nagród jednocześnie czyli za zwycięstwo w PMC i najlepszego polskiego kierowcy. Dwie pozostałe narody losowe zostaną przyznane w najbliższych dniach, czekajcie na więcej informacji. Nagroda Fair Play zostanie wybrana w przeciągu tygodnia na podstawie głosowania i wyboru sędziów. Osoby brane pod uwagę przy losowaniu: 1. FTP Goliath 2. JacekK1986 3. FTP Grubson 4. FastFabio 5. damian902stal 6. Hejkumkejkum 7. Lord Milosz36 8. JAROBOSS 9. Shamil 87 10. Sniper Wariors0 11. surdolsky 12. Mike Ethanol 88