Danteze

Administrator
  • Zawartość

    4416
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Kraj

    Polska

Reputacja

15 Zadowalająca

O Danteze

  • Tytuł
    Boss
  • Urodziny 07.01.1986

Kontakt

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Licencja kierowcy
    Profesjonalna

Ostatnie wizyty

5463 wyświetleń profilu
  1. PL Opis systemu kar: Przyznawanie kar będzie podzielone na dwa etapy, pierwszy to przyznanie punktów karnych za incydenty, analogicznie jak robimy to do tej pory, z tą różnicą, że punkty karne dopiero po przekroczeniu pewnego pułapu będą skutkowały odsunięciem od następnego wyścigu. Punkty karne nie są odejmowane od punktów zdobytych w wyścigach! Pułap może wynosić 100 pkt. Po przekroczeniu pułapu i absencji karnej na kolejnym wyścigu, dany kierowca będzie zbierał punkty od początku. Podczas absencji karnej kierowca nie może uczestniczyć w wyścigu, ale może na ten wyścig udostępnić samochód kierowcy testowemu. Musi go odpowiednio wcześniej zgłosić. Najlepiej jak suma jego punktów karnych przekroczy 60. W innym przypadku kierowca testowy (TD) może nie zostać dopuszczony do wyścigu. Kierowcą testowym nie może zostać osoba która bierze udział w tych samych zawodach. Kierowca testowy ma za zadanie głównie zbieranie punktów konstruktorskich, ale jego uzyskane punkty indywidualne będą uwzględnione w klasyfikacji generalnej. Będzie miał w niej dopisek (TD). Drugi etap to przesunięcie o pozycje startowe do tyłu na kolejnych wyścigach. Będą ustalane odnośnie wagi przewinienia. - celowe blokowanie w przypadku dublowania - max 5 pozycji - kolizja przy powrocie na tor - max 12 pozycji - kolizja na pierwszym zakręcie - max 15 pozycji - inne kolizje - max 10 pozycji - wyprzedzanie poza torem - max 4 pozycje - wszystkie inne incydenty będą karane według uznania sędziów Wartości podają tylko graniczne przesunięcia. Sędziowie będą sami wyznaczać o ile miejsc zostanie przesunięty zawodnik według wagi przewinienia. Wartości się sumują! W nadzwyczajnych sytuacjach jest możliwość cofnięcia zawodnika do drugiego lobby. Jeśli suma pozycji do tyłu jest większa niż ilość zawodników zapisanych do lobby to nadwyżka przenoszona jest na kolejny wyścig. ENG soon
  2. Danteze

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    Opis nowego systemu kar: Przyznawanie kar będzie podzielone na dwa etapy, pierwszy to przyznanie punktów karnych za incydenty, analogicznie jak robimy to do tej pory, z tą różnicą, że punkty karne dopiero po przekroczeniu pewnego pułapu będą skutkowały odsunięciem od następnego wyścigu. Punkty karne nie są odejmowane od punktów zdobytych w wyścigach! Pułap może wynosić 100 pkt. Po przekroczeniu pułapu i absencji karnej na kolejnym wyścigu, dany kierowca będzie zbierał punkty od początku. Podczas absencji karnej kierowca nie może uczestniczyć w wyścigu, ale może na ten wyścig udostępnić samochód kierowcy testowemu. Musi go odpowiednio wcześniej zgłosić. Najlepiej jak suma jego punktów karnych przekroczy 60. W innym przypadku kierowca testowy (TD) może nie zostać dopuszczony do wyścigu. Kierowcą testowym nie może zostać osoba która bierze udział w tych samych zawodach. Kierowca testowy ma za zadanie głównie zbieranie punktów konstruktorskich, ale jego uzyskane punkty indywidualne będą uwzględnione w klasyfikacji generalnej. Będzie miał w niej dopisek (TD). Drugi etap to przesunięcie o pozycje startowe do tyłu na kolejnych wyścigach. Będą ustalane odnośnie wagi przewinienia. - celowe blokowanie w przypadku dublowania - max 5 pozycji - kolizja przy powrocie na tor - max 12 pozycji - kolizja na pierwszym zakręcie - max 15 pozycji - inne kolizje - max 10 pozycji - wyprzedzanie poza torem - max 4 pozycje - wszystkie inne incydenty będą karane według uznania sędziów Wartości podają tylko graniczne przesunięcia. Sędziowie będą sami wyznaczać o ile miejsc zostanie przesunięty zawodnik według wagi przewinienia. Wartości się sumują! W nadzwyczajnych sytuacjach jest możliwość cofnięcia zawodnika do drugiego lobby. Jeśli suma pozycji do tyłu jest większa niż ilość zawodników zapisanych do lobby to nadwyżka przenoszona jest na kolejny wyścig. Kary za Lagunę i Sonomę oceniamy tylko punktami karnymi.
  3. Danteze

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    Incydenty oceniamy już od 2-3 dni. Nie bierzemy pod uwagę dyskwalifikacji. Rozumiem frustrację ale też spójrzmy trzeźwo na wszystko. Sony zostanie ukarany za wszystkie przewinienia, dodatkowo znalazł się pod lupą, więc może być pewny, że każde przewinienie w kolejnych wyścigach będzie brane na tapetę. Dodatkowo temat ewentualnej dyskwalifikacji możemy omawiać przy kolejnych karygodnych zachowaniach na torze. Tym bardziej jeśli będą dokonywane z premedytacją. Karać surowo będziemy ale widmo dyskwalifikacji na chwilę obecną odsuwamy na bok.
  4. Danteze

    VIR North

    Persons involved in some situations haven't right to opinion. We always try to be objective, but I understand your position. If necessary, we can invite someone from the Italian community to help us assess incidents.
  5. Danteze

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    @Christian Esposito we had a nice fight on the last laps again! Clean fight is a good fight!
  6. Danteze

    VIR North

    All situations are under investigation. Judge list: Danteze SkrzypekMatt PMC Adi PMC Osa risto
  7. Danteze

    Czy jest jakieś rozwiązanie na wywalanie gry do pulpitu ?

    Sterowniki karty graficznej? Problem leży zapewne po winie systemu, ale co to może być to nie wiem. Możesz sprawdzić dziennik zdarzeń systemowych. Powinna być tam informacja co się dzieje.
  8. Danteze

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    Ty tak serio? Kto dał ci prawo wymierzać karę samemu? Nie jesteś od tego. Takie zachowania powinny być tępione tak jak to robią na boiskach piłkarskich.
  9. Zapraszamy wszystkich do klubu stworzonego i wspieranego przez nasz serwis! Nazwa: Forza Horizon Polska Tag: FHPL Szukamy osób które pomogą w prowadzeniu klubu. Chętnych zapraszam na priv lub odpowiedź w tym temacie.
  10. Danteze

    Recenzja Forza Horizon 4!

    Już za parę dni długo wyczekiwana premiera czwartej odsłony serii Forza Horizon. Właściciele wersji Ultimate będą mogli cieszyć się grą od najbliższego piątku. Trochę dłużej poczekają osoby które nabyły bądź planują nabyć wersję standardową. Należy również wspomnieć, że Forza Horizon 4 ukaże się w programie Game Pass. Opcji zakupu mamy więc sporo. Co w takim razie otrzymamy w tych wersjach i ile one kosztują? Najlepsza i zarazem najdroższa wersja Ultimate posiada w zestawie dodatkowe pakiety samochodów dostępne już na starcie, członkostwo VIP, późniejsze pakiety samochodowe oraz dwa duże rozszerzenia, które ukażą się w późniejszym czasie. Koszt takiej wersji to 359,99 zł. Nie mało, ale miłośnicy serii kupno takiej wersji powinni przynajmniej rozważyć. Standardowa to koszt 249,99 zł. Trzecia opcja, to pobranie gry w programie Game Pass. Powinna być w nim dostępna w dniu premiery wersji standardowej. Daje to możliwość zagrania za jedynie 40 zł miesięcznie. Dla wielu osób zapewne ta opcja będzie najrozsądniejsza. Celowo pominąłem wersję Deluxe, z prostej przyczyny: dołóżcie 30 zł i macie Ultimate ze wszystkimi dodatkami. Jak już wiecie za co płacicie i co dostajecie w zamian, przejdźmy do dalszej części, w której ocenicie czy warto. Rozpoczynamy standardowo od grafiki. Na samym początku gra zapyta nas czy chcemy prowadzić rozgrywkę dynamicznie, kosztem jakości, czy przeciwnie. Zdecydowałem się na lepszą jakość. Dodam że grałem na Xbox One X i TV Full HD. Mimo że 4K pozostaje jeszcze u mnie w sferze marzeń, to grafika prezentuje się rewelacyjnie. Otoczenie, samochód, wszystko zostało odwzorowane szczegółowo i starannie. Przyłapałem się nawet na tym, że wybierając nowy samochód spędzałem krótką chwilę na podziwianiu jego wyglądu. Z zewnątrz wszystko idealnie, a w środku? Tutaj niestety już tak dobrze nie jest. Wnętrzom pojazdów dużo brakuje w stosunku do tego co mamy w Forza Motorsport 7. Tekstury lekko rozmyte, krawędzie dalekie od doskonałości. Zapytacie czy to wielka wada - oczywiście nie. Może zwrócimy na to uwagę na początku albo przy jeździe z wnętrza, pod warunkiem, że będziemy rozglądać się po samochodzie. W innych przypadkach kompletnie nie przeszkadza to w rozgrywce i nie męczy oka. Nie mam natomiast zastrzeżeń do wyglądu poszczególnych pór roku. Wyglądają świetnie i pozwalają nam poczuć klimat otaczającego nas świata. W porównaniu do poprzedniej części, widać spory postęp. Większa dbałość o szczegóły oraz ilość detali sprawiają, że Forza Horizon 4 graficznie wznosi się o kolejny poziom. Warte odnotowanie jest to, że mimo iż wybrałem rozgrywkę w lepszej jakości, to do dynamiki nie mogę się przyczepić. Gra działa bardzo płynnie, nawet w momentach gdy na ekranie dzieje się naprawdę sporo. Wszyscy którzy grali w poprzednie odsłony Forzy Horizon wiedzą doskonale, że fabuła opiera się na festiwalu Horizon. Wszystko kręci się dookoła jednej wielkiej imprezy. Będziemy rywalizować w zawodach oraz pokazach poprzez branie udziału w różnego rodzaju zadaniach. Można stwierdzić, że Forza Horizon zdążyła nas już do tego przyzwyczaić, ale nie oznacza to, że jest monotonnie a przynajmniej na początku. Doszło parę nowych trybów, a sama rozgrywka jest bardzo dynamiczna, praktycznie non stop coś się dzieje. Widać dużo większy nacisk na interakcje z otoczeniem i innymi graczami. Podczas zabawy w trybie Horizon Life, który nie różni się wiele wyglądem od trybu "solo", jesteśmy dodatkowo połączeni z około 30 innymi graczami w jednej grze. Brzmi groźnie? Nic z tych rzeczy, gracze pojawiają się na drodze w postaci duchów. Możemy ich ignorować, albo wejść w interakcje, taką jak na przykład wyścig do danego punktu. W skrócie, nikt nam nie zepsuje gry, może jedynie ją urozmaicić. Wiele razy spotkałem się z sytuacją, że gdy otrzymałem informację o zapomnianym samochodzie i zbliżałem się do zaznaczonego miejsca to był on już okupowany przez duchy innych graczy latających dronami w poszukaniu wraku. Zdecydowanie polecam ten tryb zabawy! Gra przenosi nas do Anglii, której klimat czujemy od samego początku, więc przygotujcie się na deszcz, kałuże i błoto. Pada naprawdę często, w końcu taki mamy klimat. Ruch oczywiście lewostronny, ale do tego już się chyba przyzwyczailiśmy. Zwiedzając pokaźnej wielkości mapę odniosłem wrażenie, że jest ona trochę zbliżona wyglądem świata do tej, którą mieliśmy w Forza Horizon 2. Samochodów łącznie mamy ponad 450, czyli o sto więcej niż w poprzedniej odsłonie. Mimo że liczba ta wydaje się duża, można odczuć brak niektórych marek. Próżno szukać samochodów Rolls-Royce oraz produkcyjnych modeli Toyoty. Jeżeli w przypadku japońskiego producenta mogliśmy się tego spodziewać (brakuje go również w Forza Motorsport 7), to brak brytyjskiej marki Rolls-Royce dziwi. Gdy przełkniemy już tą gorzką pigułkę, wspomnę o możliwościach tuningu samochodów oraz zmiany ich ustawień. Odbywa się to na podobnej zasadzie jak we wcześniejszych częściach oraz serii Forza Motorsport. Możemy podnieść moc silnika montując odpowiednie elementy oraz pobawić się w zmianę wizualną samochodu, odpowiednio go malując lub dodając części. Wszystkich tych zmian dokonamy we wcześniej kupionych lub otrzymanych za darmo domach. Możliwości konfiguracji jest bardzo dużo, z pewnością spędzimy przy tym wiele godzin, po to aby nasz samochód stał się jedynym w swoim rodzaju. Rozpoczynając grę mamy do czynienia ze swego rodzaju prologiem. W dość szybkim czasie mija nam rok, w trakcie którego przechodzimy przez wszystkie jego pory. Dopiero potem zaczyna się właściwa rozgrywka. Odblokowują się zadania sezonowe, specjalnie dostosowane do pory roku, która trwa tydzień. Po jego upływie pora roku się zmienia i otrzymujemy nowe zadania. Ponadto w trakcie gry okresowo ogłaszany jest Forzathon Live. Na jego obszarze wykonujemy zadania w kooperacji z innymi graczami którzy obecnie znajdują się w naszej sesji lub zostali do niej dołączeni. Większość wyścigów możemy rozegrać w paru wariantach: solo, gracz kontra gracz oraz kooperacja. Sami wybieramy jak zaliczymy wyścig i który z wariantów dostarczy nam najwięcej rozrywki. Fajnym dodatkiem jest możliwość kupowania domów. Czujesz przez to, że masz swój kawałek ziemi na własność i zawsze możesz się do niej przenieść poprzez szybką podróż. Warto również wykonywać zadanie Forzathon, gdyż dostajemy z nich ciekawe rzeczy. Możliwość personalizacji kierowcy jest duża, więc sezon polowania na różowe buciki i kurteczki jak i inne perełki ogłaszam za otwarty. Styl prowadzenia samochodu oraz fizyka nie odbiega mocno od tego co mieliśmy w poprzedniej części. Jeździ się bardzo przyjemnie, dobrze czuć wagę samochodu. Dodatkowa możliwość niszczenia drzew, murków oraz innych drobnych elementów wystroju świata to strzał w dziesiątkę. Grę umila nam oczywiście soundtrack, który stoi na wysokim poziomie, ale to już standard. Samochody brzmią bardzo dobrze, miło się w tym elemencie zaskoczyłem. Rozczarowaniem jest natomiast zły balans między odgłosem samochodu a otoczeniem oraz muzyką. Nawet po ustawieniu trybu z naciskiem na dobrą słyszalność samochodu wypada to mizernie. Wielokrotnie ciężko usłyszeć moment w którym trzeba zmienić bieg. Rozwiązaniem tego problemu będzie wyłączenie muzyki, ale w moim wypadku nie wchodzi to w grę. Przedpremierowe zapowiedzi twórców gwarantowały nam nowe tryby rozgrywki i powiew świeżości. Otrzymaliśmy ich jedynie garstkę i dodatkowy powiew lekkiej bryzy. Nowe tryby rozgrywki są w grze obecne ale nie robią wielkiej różnicy. Parę elementów zmieniło swoją nazwę i formę, ale czy to nie za mało? Gracze którzy zaczynają swoją przygodę od tej części będą zachwyceni. Starsi wyjadacze mogą odczuć pewien niedosyt. Zbyt dużo elementów jest żywcem skopiowanych z FH3. Mimo wszystko po wielu godzinach gry nie odczułem monotonii ani nudy. Gra daje nam naprawdę dużą dawkę rozrywki, pomijając już fakt, że znowu mamy ruch lewostronny. Pomimo drobnych wad, które wymieniłem ciężko się o coś bardziej przyczepić. Przyzwyczailiśmy się, że seria Forza Horizon stoi na bardzo wysokim poziomie. Nie inaczej jest z nową odsłoną. Pytanie czy można było coś zrobić lepiej? Zapewne tak, ale postawiono na sprawdzone elementy, co ma swoje plusy i minusy. Z czystym sercem grę oceniam na 85/100 i zachęcam do kupna. Do zobaczenia w świecie Forza Horizon 4! Plusy: + świetny klimat + widowiskowość i dynamika + grafika + cztery pory roku + duży nacisk na interakcje między graczami + ma wszystko to co pokochaliśmy w poprzednich częściach Minusy: - brak rewolucyjnych zmian, zbyt wiele elementów powielonych z poprzednich części - gdzie jest Rolls-Royce? Tyle ode mnie, poniżej jeszcze parę zdań od Adriana Scholtysska (PMC Adi), który z Forza Horizon jest za pan brat! Autor: Marcin Piekarz (Danteze) ----------------------------------------- W pierwszym momencie przeszło mi przez głowę, że FH4 będzie kolejną FH3 z nową lokacją. Myliłem się. Gra naprawdę różni się od poprzednika i sprawia że chce się jeździć. Model jazdy został dopracowany i czuć na padzie najmniejszy poślizg samochodu. Gra wygląda przepięknie, również cztery pory roku robią naprawdę świetną robotę. Auta całkowicie inaczej się prowadzą o każdej porze roku. Rozwiązanie rozgrywki sieciowej, że przez cały czas jest się w wolnej jeździe online, sprawia że często się trafia na osoby z którymi można sobie pojeździć lub podriftować. Forzathon to innowacja w świecie Horizon. Gracze spotykają się w jednym miejscu, by razem zakończyć wszystkie zadania Forzathon. Samochodów też jest sporo, a możliwości tuningowania są takie jakie były. Jedynie do wielu modeli została dodana modyfikacja 'Wide Body'. Podsumowując, gra jest na prawdę super. Jest mega dopracowana i posiada wiele nowych elementów, które zmieniają rozrywkę. Dużo innowacji w trybie online przekłada się na mnóstwo dobrej zabawy podczas gry ze znajomymi. Must have dla każdego posiadacza X-Klocka Autor: Adrian Scholtyssek (PMC Adi)
  11. Danteze

    Stała lista numerów startowych

    Świetnie! :D
  12. Danteze

    Forza hub - problem

    Jeśli gra chodzi normalnie to i forza hub powinien. Wylogowanie i zalogowanie nie pomaga? Proponuje zadać pytanie na grupie na fb Xbox One Gracze Polska. Tam jest więcej osób i może ktoś będzie miał jakiś pomysł.
  13. Danteze

    Training / Trening

    Najbliższy trening odbędzie się w sobotę o 21:15!
  14. Danteze

    Training / Trening

    Niebawem pojawi się nowa data treningu!
  15. Danteze

    Training / Trening

    Proponuje oficjalny trening zrobić w piątek o 21:30