Jablonson

Użytkownicy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

O Jablonson

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 23.06.1992

Kontakt

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Xbox LIVE
    JablonSon92

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jablonson

    Czy jest jakieś rozwiązanie na wywalanie gry do pulpitu ?

    Pytania zasadnicze, czy kupiłeś grę z legalnego źródła czy z allegro za dyche oraz czy współdzielisz z kimś konto. To są najczęstsze przyczyny problemów z FH4
  2. Jablonson

    Race 3: Silverstone - Discussion after The race

    To ja mówię o innym zdarzeniu:) potem podeślę clip, ale to było gdzieś na ok. 4 okrążeniu
  3. Jablonson

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    A propo dublowania, wklejam punkt z regulaminu CRC, pokażcie na powtórce jak było naprawdę 11. Dublowanie, dublowany kierowca ma obowiązek dać się wyprzedzić, jednak bez nerwowych zachowań czy nieprzewidzianych manewrów (zjeżdżanie na pobocze czy gwałtowna zmiana toru jazdy). Najlepiej pozycję oddać jadąc wolniej szerokim torem po zewnętrznej w zakręcie, lub odpuszczając na prostej. Dublowany ma prawo jednak jechać swoim torem jeśli umożliwienie wyprzedzania naraziłoby go na utratę kontroli (np. w zakręcie) czy istotne spowolnienie (np. na podjeździe). PS. Regulamin CRC kilkukrotnie zaznacza, że najważniejsze to nie wjechać w kogoś z przodu, bez względu na to jak wolno jedzie
  4. Jablonson

    Race 3: Silverstone - Discussion after The race

    Słabo się przygotowałem i słabo wyszło. W kwalifikacjach 8/12 pozycja startowa, wszystko poszło dobrze, nic nie zepsułem, po prostu wolno jeżdżę na tym torze. Nie udało się zejść z czasem poniżej 1.08, gdzie jednak prawie każdy taki czas wykręcał na luzie stąd uzasadnione przeczucie, że będę zamykał stawkę. Wyścig wystartował i moim głównym założeniem było omijać wypadki, strategia dobra bo już na pierwszym okrążeniu wskoczyłem dzięki temu na 4 miejsce. Euforia, podekscytowanie i wiara, że utrzymam pozycję trwała jakieś 0,5 okrążenia. Bardzo szybko wcisnął się przede mnie JacekK1986, a na swoich plecach czułem oddech SkrzypekMatt. Robiłem co mogłem ale po chwili i SkrzypekMatt wjechał przede mnie, więc przeprowadziłem w głowie szybką analizę co robię nie tak?? Problem: Jadę za łagodnie, za wolno Cel: Muszę jechać bardziej agresywnie Rozwiązanie: Opóźniać hamowanie Rezultat: Wyjebałem w JacekK1986 na dohamowaniu jak najgorszy rak. SkrzypekMatt też na tym ucierpiał, tak więc szczerze przepraszam chłopaki. Po incydencie na 4 okrążeniu spadłem na 11 pozycję, przez cały wyścig jechałem już niewiele myśląc. Na którymś kółku mijałem akurat tą 'szczęśliwą' dwójkę po innej kolizji, już bez mojego udziału. Mimo to i tak mnie w końcówce dojechali i wyprzedzili. Wyścig zakończony na 11 pozycji.
  5. Jablonson

    JAKA KIEROWNICA DO FORZY HORIZON 3

    Nie wydaję mi się żeby Forza była przystosowana pod 270 stopni. Bardzo dużo grałem w FH3 jak i FM7 na 900 stopniach i było okej, z tym, że faktycznie czasem trzeba było się dużo nakręcić. Ostatnio gram w FM7 na 540 stopni i jest idealnie. Co do ustawień kierownicy w grze to warto pobawić się nimi aby jak najlepiej się sterowało i było w miarę realistycznie, jeżeli się na nich nie znasz to warto ustawiać wedle filmików na YT
  6. Jablonson

    JAKA KIEROWNICA DO FORZY HORIZON 3

    Cześć, Mając kierownicę 900 stopni, możesz w ustawieniach gry/kierownicy ustawić jej maksymalny obrót na 270, 540 czy ile tam będziesz chciał. W drugą stronę to nie zadziała, kierownicy z maksymalnym skrętem 270 stopni nie ustawisz na więcej i jest to ogromne ograniczenie. Poza tym musisz wiedzieć, że w Forzach na kierownicy nawet jeśli na kamerze z kokpitu widać, że kierownica jest skręcona maksymalnie, a Ty możesz kręcić kierownicę mocniej do pełnych 900 stopni to koła się tak naprawdę skręcają zgodnie z tym co widać na rzeczywistej kierownicy, a nie na tej w grze. Poza tym według mnie kupowanie kierownicy z 270 stopni to wyrzucenie pieniędzy w błoto, ani to nie ma FFB, a kąt obrotu zdecydowanie za mały nawet do forzy horizon 3
  7. Jablonson

    Race 2: Sonoma - Discussion after The race

    Lobby 2 Startowałem z przedostatniej 10 pozycji i już na drugim zakręcie coś się wydarzyło w środku stawki, jakieś zamieszanie w którym chyba mocno ucierpiał krampz GT, ja natomiast miałem ogląd na całą sytuację i to wykorzystałem wskakując na 4 pozycję. Także start jak najbardziej udany, szybko postawiłem sobie za cel, żeby utrzymać pozycje do końca. No ale nie oszukujmy się, 35 okrążeń do końca wyścigu a rywale w zdecydowanej większości szybsi ode mnie, także nie będzie łatwo. Bardzo szybko przede mnie wcisnął się ktoś niebieskim porsche, chyba Koob81, na spokojnie starałem się jechać swoje i to procentowało bo byłem w stanie dojechać mu na zderzak lecz brakowało techniki do wyprzedzenia. Niestety dwukrotnie lekko uderzyłem go w tył auta na dohamowaniu przed ostatnim łukiem. Mogłem w obu sytuacjach wyprzedzić, ale wolałem sportowo się zachować i wracałem na tylni zderzak. W między czasie chyba mijaliśmy Danteze po jakimś poważnym błędzie, ale jeśli to był ktoś inny to proszę o sprostowanie. Gdzieś na 13 okrążeniu ktoś nas dogonił i wyprzedził jak przedszkolaków, grubsonTor albo DaschX13. Widziałem, że Koob81 próbował walczyć, więc zjechałem do pitlane z nadzieją, że chłopaki będą tracić czas, a ja później to wykorzystam... okrążenie później widziałem jak z pitstopu wyjechał przede mnie Koob81. Plan spalił na panewce Kolega przede mną nabrał dobrego tempa i zaczął mi odjeżdżać, lecz byłem na niezagrożonej 6 pozycji. Do czasu w którym popełniłem błąd i wypadłem z toru. Ostro zryłem trawę tylnymi kołami ze złości. Wróciłem na tor i już za mną był NiEL4T. Był zdecydowanie szybszy, ale popełniał błędy. Wyprzedził mnie przed ostatnim łukiem ale udało mi się wcisnąć od wewnętrznej w zakręt. Chyba mnie nie widział bo wjechał we mnie co wytrąciło go z równowagi lub pozwolił mi wrócić na 6 pozycje. Jednak wiedziałem, że to nie koniec, siedział mi na ogonie i podjeżdżał raz od wewnętrznej raz od zewnętrznej, skutecznie się broniłem jadąc defensywną linią toru. Za NiEl4T'em był ktoś jeszcze, chyba xeo PL który też próbował coś ugrać w tej sytuacji, aż do 25 okrążenia. Gdzie na pierwszym zakręcie okrążenia obaj panowie polecieli w trawę. Ciśnienie zeszło i na spokojnie dojechałem na 6 pozycji do końca. My try to translate: I started from the penultimate 10th position and on the second corner something happened in the middle of the stakes, some confusion in which the krampz GT probably suffered a lot, while I had a full view of the situation and I used it by jumping into 4th position. So start of the race was very successful. I quickly set a goal to keep the positions to the end. Well, let's not kid ourselves, 35 laps to the end of the race and opponents in the vast majority faster than me, so it will not be easy. Very quickly someone overtook me in the blue porsche, I think Koob81. I calmly tried to drive my own and it works because I was able to get him to the bumper but there was no technique to overtake. Unfortunately, I struck him twice in the back of the car on braking before the last curve. I could have overtaken in both situations, but I preferred to keep my sport and go back to the rear bumper. In the meantime, we probably passed Danteze after some serious mistake, but if it was someone else then please correct. Somewhere on the 13th lap, someone caught up with us and overtook us like preschoolers, grubsonTor or DaschX13. I saw that Koob81 tried to fight, so I went down to the pitlane with the hope that the boys would be wasting their time, and later I would use it ... a lap later I saw Koob81 leaving pitlane in front of me. The plan did not work The colleague in front of me took a good pace and he started to leave me, but I was on the unbeatable 6th position. By the time I made a mistake and fell out of the track. I destroyed the lawn by my back wheels out of anger. I returned to the track and NiEL4T was behind me. He was definitely faster, but he made mistakes. He passed me before the last curve but I stick to him in the curve. I think he didn’t see me because he drove inside me, which made him lose his balance or let me return to 6 positions. However, I knew that it was not the end, he sat on my tail and came up once from the inside once from the outside, I defended successfully while riding the defensive line of the track. Behind NiEl4T was someone else, probably Xeo PL who also tried to win something in this situation, up to 25 laps. Where at the first turn of the lap both gentlemen flew into the grass. The pressure went down and I reached the 6th position calmly until the end.
  8. Jablonson

    Race 1: Laguna Seca - Discussion after The race

    W moim przypadku (Lobby 2) początek wyścigu był standardowy jak dla Forzy 7, ktoś we mnie przypierdzielił na pierwszym zakręcie, wywaliłem w bandę z oponami na tyle mocno, że musiałem zjechać do serwisu po 1 okrążeniu. No cóż, zdarza się, trzeba jechać swoje, tylko przez to praktycznie cały wyścig samotnie goniłem stawkę, na ok. 12 okrążeniu dogoniłem i wyprzedziłem Macku73 lecz kolega po jakimś czasie opuścił wyścig i znów spadłem na ostatnią pozycję. Na ok. 20 okrążeniu udało się wyprzedzić FORZAmike82 który był w alei serwisowej. Po tym okrążeniu również zjechałem zatankować i rozpocząłem gonitwę za FORZAmike82, kolega popełnił kilka błędów, na 25 okrążeniu udało mi się go wyprzedzić i już nie oddałem tak ciężko wywalczonej przeze mnie 15 pozycji. Do zobaczenia na sonomie, tylko ostrożniej proszę
  9. Jablonson

    Kierownica + mikrofon (konsola)

    Nie wiem czy jest różnica pomiędzy podpięciem pod konsole a laptop, ale u mnie wczoraj przez cały wyścig działało jak trzeba
  10. Jablonson

    Kierownica + mikrofon (konsola)

    Hej, słuchawki podpięte do pada, a pad kabelkiem do konsoli i się nie wyłącza :)
  11. Jablonson

    Individual registration / Zapisy indywidualne

    JablonSon92 / 67 / Poland / brak