Adam Piecuch

Manager
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralna

O Adam Piecuch

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje dodatkowe

  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

101 wyświetleń profilu
  1. Adam Piecuch

    Zgłaszanie historycznych malowań

    Malowanie jednego ferrari z lat 80 jest to inny model jednak bede chcial przeniesc malowanie jak najdokladniej. Martini rozpoczelo swoja przygode ze sponsoringiem na przelomie lat 60-70. Wybrany sponsor i nazwa zespolu spowodowana rozpoznawalnoscia marki. Firma Martini odeszla z Formuly 1 w tym roku ale pod jej barwami nasz Robert Kubica powrocil do swiata Formuly 1 z tej racji pojawi sie pare naklejek nawiazujacych do Roberta. Dzis zaczne malowanie jak ukoncze zrobie aktualizacje postu. Gotowe malowanie :
  2. Adam Piecuch

    Zapisy

    Druzyna : Martini Racing Shamball #92 PMC Damoto #49 Do druzyny Martini Racing dolaczyl Damoto. Prosze o aktualizacje listy.
  3. Adam Piecuch

    Incident Claim Thread

    Form of incident : (cutting, dangerous driving, etc.) Cutting Poszkodowany / Victim (Team+Gamertag) : everybody but especially me (shamball) and OG Jonnyrapp Sprawca / Perp (Team+Gamertag) : FNR Scuderia D'Apolito Car Nr. 3 Driver : danielevans83 Przejazd / Stint : 9 Opis incydentu / Incident description : Same as above. Sometimes everybody went to far on exit or cut corner but he was doing it on purpose ! Shame on you ! Even when i drive behind him I tried to not get out of track limits. For special request I can share all videos without cutting (2 mins length) I've got around 30 with him. DVR/Photo :
  4. Adam Piecuch

    Incident Claim Thread

    Form of incident : (cutting, dangerous driving, etc.) Cutting Poszkodowany / Victim (Team+Gamertag) : Everyone but most I am (Shamball) Sprawca / Perp (Team+Gamertag) : Team : FNR Scuderia D'Apolito Car Nr. 3 Driver : danielevans83 Przejazd / Stint : 5 Opis incydentu / Incident description : Cutting many corners (there is plenty more but I just want to show the biggest, everybody cut some corners but this guy is crazy, he cut trying to keep me behine him when I passed him he started cut again to catch me and it happend many times - u can see the time on left bottom corner of video. I don't have to win or even finish in high place but I want respectful and clean race ! Btw with that good setup you don't have to cut corners to be fast ! DVR/Photo :
  5. Adam Piecuch

    Race 7: Le Mans Bugatti - Discussion after the race

    PL: Start wyscigu bez zadnych kolizji dzieki czemu utrzymalem pozycje startowa. Na 3cim okrazeniu walczylem z kilkoma autami jednak na wejsciu w 1wszy zakret delikatnie opoznilem hamowanie - opanowalem jednak wpadlem w malutki poslizg oraz dodatkowo zostalem pukniety delikatnie = kilka kreciolkow. Sporo osob mnie ominelo bez uderzenia choc FNR Mark przepchal mnie pare dobrych metrow zaraz po tym jak stanalem bokiem . Niestety Arpeggiator niestety we mnie uderzyl = zniszczyl sobie auto oraz mi. Incydent wyscigowy wiec nie mam pretensji ani chyba on do mnie nie ma jedynie szkoda uszkodzen bo cale okrazenie musielismy jechac do pit-stopu. Po kilki okrazeniach Arpeggiator zaczal myslec ze nie starczy mu paliwa jednak na grupie uspokoili nas ze na 20 okrazen starczy. Caly wyscig staralem sie go dogonic jednak tracilem czas na walce z ludzmi ktorzy wyjechali z pitstopu za nim. Dobra walka dla Xeo PL oraz FNR Mark bylo calkiem zabawnie a przede wszystkim czysto . Ostatnie okrazenie dramatyczne i smieszne. Bojac sie o paliwo jechalem z telemetria - glupi jestem - przez co troche spieprzylem hamowania bo nie mialem wgladu w predkosc itd. w 2gim sektorze prawie w bande wywalilem ale udalo sie opanowac i mimo sciecia spowodowanego bledem stracilem kupie czasu ok 1.5s na jednym zakrecie . Po tym bledzie nagle Arpeggiator dal znac ze braklo mu paliwa wiec stwierdzilem ze pojade dosc wolniej by zaoszczedzic troche i dojechac. Dojechalem do niego i prosil mnie o dopchanie do mety - probowalem, mial ok 10m do mety - jednak dodalem prawdopodobnie zbyt duzo gazu i zeslizgnalem sie z jego zderzaka. Dojechalem na 17 miejscu choc fakt powinienem byc 18 gdyby nie jego przygoda z paliwem. Dzieki wszystkim za wyscig bylo fajnie Za tydzien Road Atlanta ! ENG: start of race without any collisions so I holded my position. Third lap I fought with some cars but on the first corner I made up silly mistake - blocked a wheels - saved it but I slide a bit and had a small contact with car behinde me = made a few spins. Alot of peopels passed me without any contact but FNR Mark pushed me quite long distance and I stoped across a track . Unfortunatly Arpeggiator hit me and He damage ours cars. I don't blame anyone it was just racing incidnet but it's a shame that it happend on the first corner because we had to drive whole lap to pit-stop. After few laps he started thinking about fuel in our cars but someone said that full tank of fuel is enough for 20 laps. Whole race I was trying to catch him but I lost plenty time on fights with other cars wich left pit-stop behind him. Good fight for Xeo PL and FNR Mark it was pretty funny and very clean . Last lap was very dramatic and funny aswell. Thinking about fuel in my car I was driving with telemetry - I'm soooo stupid - because of that I fucked up few breaking points and corners especially in second sector. I almost crashed at chicane but somehow I saved it losing alot of time, around 1,5s. After this silly mistake Arpeggiator said that he's out of fuel so I decided to driver a bit slower to save some petrol. I catched him up and he asked me for push I tried to push him - he stopped like 10 meters before meta - but I accelerete to fast and I slided from his car bumper. I finished P17 but I shouldto be P18. Thanks everyone for race Next week Road Atlanta !
  6. Adam Piecuch

    General discussion / Dyskusja ogólna

    W sumie juz widac ze te kary sa zbyt lagodne. Ludzie ktorzy popelnili sporo bledow juz wczesniej dalej je popelniaja idac na zywiol i niszczac innym wyscig. Kazdemu sie zdarza popelnic blad - mi rowniez, jednak staram sie zawsze szanowac innych na torze nawet kosztem mojej pozycji co mozna zauwazyc na 1wszym zakrecie. Robiac wszystko by nie uderzyc tych przede mna inni po prostu mnie masakruja. Za duzo w tej lidze ludzi pokroju Romain Grsojean czy Daniil Kvyat - szybcy kierowcy ktorzy nie potrafia czysto jezdzic. I proponuje tym z "czolowki" skupic sie na sobie a nie kolegach z zagranicy bo wcale lepsi nie jestescie.
  7. Adam Piecuch

    Race 6: Catalunya National - Discussion after The race

    Kwalifikacje po karach P9. Mialem dobre czasy jednak z "!" najszybsze czyste dosc wolne 1.16.0 Wyscig - Niestety od startu mialem slabe polaczenie z internetem . Mialem przyciecia jakbym gubil fps'y pewnie przez internet. Start tragiczny zawsze cos musi byc. Zostalem kilka razy uderzony a Sony puknal mnie i prawie obrocil jednak opanowalem i stracilem tylko kilka pozycji. W drugim sektorze na dohamowaniu uderzylem w SkrzypekMatt za co bardzo Cie przepraszam. Zaraz po incydencie z SkrzypekMatt jadacy za mna Dantez zaczal mnie przepraszac a ja nie wiedzialem dla czego. Widzialem ze byl blisko ale nie bylo kontaktu - pewnie przez lag, na powtorce widac ze uderzyl we mnie mam nadzieje ze auto bylo ok. Po tych sytuacjach bylo juz czysto. Mialem super walke z FNR Cricchio426 ! Walka na limicie ale czysta ! Wielki dzieki za ta walke Cricchio zjechal na pit stop ja zostalem robiac 3-4 bardzo szybkie kolka - nie musialem sie bronic ani atakowac wiec zyskiwalem nad nim czas. Chcialem zostac na torze jeszcze dwa okrazenia i zjechac na pit stop dzieki ktoremy bym go wyprzedzil jednak niestety zostalem rozlaczony Zawsze jezdze na kierownicy ale to byl pierwszy wyscig po przjesciu z normalnego sterowania na symulacje Musze jeszcze potrenowac ale duzo lepiej sie jezdzie - wiecej frajdy. Dzieki wszystkim za wyscig ! Jeszcze raz przepraszam Skrzypek i gratulacje dla Cricchio ! Do zobaczenia na le mans ENG: Qualifications after penalties P9. I had really good times with "!" but "clean" one only 1.16.0. Race - Unfortunately since the beginning I had bad connection :/. Because of internet problems I felt like I was loosing some fps. Start was awful. Had a couples of contacts and Sony punch me and I almost get into spin. I saved it and only losted a few positions. At the end of straight in sector 2 I hit SkrzypekMatt - I'm so sorry. Straight after this incident Dantez who was behinde me started apologise me. I knew he was really close but I didin't feel any contact - probably because of lag. On the replay it's clear that he hit me and I hope that his car was ok after that. After does situations it was clear of incidents. I had superb fight with FNR Cricchio426 ! We drove a cars on the limit but very clean ! Thank you so much for this amazign fight :). Cricchio decided for early pit-stop and it was really good for me. I was alone so I didn't have to attack or defense my postion so I started doing very good laps. My plan was to overtake Cricchio durning my pit-stop. Unfortunately my interneted stoped working :(. I always racing on steering wheel but this time I switched from normal to simulation steering :P. I need some more practice but I can say it's better for me - alot more fun. Thank you guys for race. Once again sorry SkrzypekMatt for contact and congratulations for Criccho ! See you on Le-Mans.
  8. Adam Piecuch

    Race 5: Hockenheim - Discussion after the race

    PL: Najgorsze kwalifikacje - P17. Wszystkie okrazenia z "!". Mialem problem z siedzenie - wzialem za duza poduszke :P. Start wyscigu i uderzenie w Xeo ktory nie wystartowal na szczescie brak uszkodzen. Bylem ostatni az do karambolu na 2gim zakreci i dlugiej prostej - awans o 9 pozycji. Dwa okrazenia pozniej dostalem w bok auta co skutkowalo strata 4-5 pozycji. Mialem uszkodzony samochod ale nie zauwazylem tego - problemy przy hamowaniu i niska predkosc auta - stuknalem nawet Danteza (przepraszam jeszcze raz) przez co stracilem kolejne pozycje. Pit stop - naprawa i jazda do konca w samotnosci na 14 miejscu. Staralem sie jechac kazde okrazenie nie przekraczajac limitow toru. Prawda jest taka ze kazdemu sie czasem zdarzy wyjechac za szeroko jednak smutne jest to jak duzo osob ma gdzies limity i probuje zyskac przewaga lub odrobic straty ignorujac limitu toru. Nie chce nikogo wskazywac ale niektorych lagodnie mowiac popieprzylo... ENG: Worst qualifications ever - p17. All my laps with "!". I had a problems with my seat - took wrong pillow :P. Start of a race and I hit Xeo who didn't move, lucky no damage. I was last till some cars crashes on turn 2 and long straight. Two laps later I get hit by other car and because of that I lost 4-5 places. Had some damage - problems with breaking, and lack of speed on straight. I even hit Dantez - sorry for that - and lost another places. Pit stop - just for repair - and after that a lonely journy till the end of the race. I tried to make my all laps clean. Every one sometimes make a mistake or something like that and go over track limits, but this is very sad how many of us ignoring limits trying to get some adventage. I dont' want to point anyone but some drivers get crazy on this race
  9. Adam Piecuch

    Hockenheim

    Poszkodowany / Victim: Shamball Sprawca / Perp: DaschX13 Okrążenie / Lap: 3 Opis incydentu / Incident description: PL: Torpeda, byc moze nie taka wielka ale moim zdaniem byl zbyt daleko. Mialem male uszkodzenia po tym incydencie. Strata 4-5 pozycji. ENG: Dive bomb maybe not the biggest but imo he was to far away to even try. Had small damage after this collison. Lost 4-5 places. Poniewaz DaschX13 przeprosil mnie podczas wyscigu na czacie glosowym jak i pozniej na messengerze. Prosilbym o lagodne potraktowanie. Bylbym szczesliwy gdyby otrzymal punkty za incydent jednak bez straty pozycji na nastepnym wyscigu - cos w rodzaju ostrzezenia. Gdyby byl blizej nie zglosilbym jednak to byl dosc spory dystans. Because DaschX13 said sorry to me durning a race and also on messenger. I want to ask for mild punishment for him. I would be happy if he received just penalties points without losing places on grid for next race - something like a warning. I wouldn't complain if he was closer. But he was too far to make a move like that. http://gameclipscontent-d2005.xboxlive.com/xuid-2533274969804771-private/e31fd90f-1de2-4171-ac0f-0b8418f702d9.MP4?sv=2015-12-11&sr=b&si=DefaultAccess&sig=T%2FRoibESxzZXuOaNXoV1sjJG%2FdL1Qr%2FNKW%2BViEFZDro%3D&__gda__=1539815663_96114b6a0ed20400b9d9d00bdde71976 Edit: Poprawny link do filmiku/ Correct link to the video: https://xboxdvr.com/gamer/shamball/video/62166390
  10. Adam Piecuch

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    PL: Dolacze znow do dyskusji. Nie jestem pewny Adi czy dolaczyles filmik ktory chciales dolaczyc. Faktycznie na filmiku widac ze byles przytomny i jechales bezpiecznie - brawo. Jednak widac ewidentnie ze Grubson jedzie szeroko i zostawia Ci wewnetrzna linie jazdy jednak w momencie w ktorym Ty musisz hamowac wedlug mnie Grubson wpada w poslizg - pewnie troche gazu dodal bo zauwazyl ze nie zmiesci sie w zakrecie. Czysty zbieg okolicznosci. Zaraz po tym jak opanowal poslizg widac ewidentnie ze Ci zjezdza z toru jazdy. Brawo za dobra reakcje i ukazanie ze nie fartem jestes na samym przodzie podczas wyscigu. Co do innych incydentow obie strony maja racje jednak nikt nie ma prawa wymierzania kary podczas wyscigu. Jedno jest pewne osoba ze strata jednego okrazenia powinna przepuscic jak najszybciej szybszego kierowce ale w bezpieczny sposob a osoba wyprzedzajaca nie powinna sie mscic i wykonywac innych glupich rzeczy - przyklad Hamiltona w Grand Prix Singapuru gdzie stracil przewage 6 sekund na dublowaniu. Jechal spokojnie i czekal a pozniej Ci co powinni otrzymali nalezne kary. Wiem ze to gra. Wiem ze to zabawa. Jednak scigamy sie stosujac pewne reguly wzorujac sie na swiecie rzeczywistym i niech tak pozostanie. Eng. I'll join discussion once again. I'm not sure if you had attached a correct dvr. On dvr it's easy to notice that you was conscious and you drove very safety - well done. But it's clear that Grubson left you plenty space on inside line. When you had to break, it's look like Grubson lost his rear - probably he accelerated trying to avoid getting out of track. It was coincidence. Right after the managed to get out of the slip he got away out of your racing line. Bravo for your reaction and shows us that it's not just luck that you are on the front of race. I want to add something about the other incidents, both sides of conflict in some way are right. One thing is sure that backmarker need to let overtake himself in safety way and also asap. The person who's overtaking backmarkers, should not to make stupid things or took revange on someone. There's a perfect exmaple of Hamilton at Singapore Grand Prix where he lost 6 seconds lead trying to pass backmarkers. He did nothing to anyone. They recivied a penalties for ignoring blue flags. I know its just a game. I know its just for fun, but we race, adhering on the rules in real life and it's should stay like that.
  11. Adam Piecuch

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    PL: Nawet jak powtorki zrobia to nic z tego nie bedzie :). W 2gim wyscigu Adi mnie dublowal i nawet mowilem na czacie ze mu zjezdzam to i tak mnie otarl ale nic sie nie stalo. Nawet w Formule 1 maja z tym problem. Uwazam ze jedna i druga strona ma w pewnym stopniu racje. Szkoda tylko ze juz "polowa sezonu" a incydenty z pierwszego wyscigu zapomniane. ENG: Even if they made a replays, it won't change anything :). In second race (Sonoma) I had a "blue flag" for Adi and I even said at voice chat that I'm making a space for him and he still managed to scratch my car. Even at Formula 1 they having a problems with blue flags. In my opinion both sides in some way are right, but its a shame it's already "half of season" and they haven't review a incidents from first race.
  12. Adam Piecuch

    Race 4: VIR North - Discussion after The race

    Kwalifkacje pozycja 15 - mialem cel by zrobic czas na 7-8 pozycje niestety za mocno cisnalem i byly poslizgi w 3cim sektorze. Start ostrozny. Na trzecim zakrecie wyprzydzilem kogos dosc chamsko dotykajac tylnim prawym nadoklem jego przodu - przyhamowalem i oddalem pozycje. Na szykanie zostalem uderzony ale opanowalem sytuacje. Udalo sie uniknac kolizji 2 aut po szykanie. Przez caly wyscig jechalem dosc rowno. Mialem kilka pojedynkow i gratulacje dla wszystkich broniacych i atakujacych mnie. Mialem niezly ubaw oraz satysfakcje. Z bledow to jeden zakret przestrzelony i chyba 4 duze poslizgi a przez jeden trafilem do boksu. Przez szybki pitstop opony staly sie pomaranczowe dosc szybko. Pod koniec wyscigu jechalem samotnie. Pozycja na mecie 10. Jestem zadowolony mialem dobre tempo wyscigowe. Milej przerwy wszystkim. Widzimy sie na hockenheim Eng. Qualifications P15 - I wanted to make a time to finish at P7-8 but I pushed to hard and I lost a couple times rear in last sector. I have started very carefull. Third turn - I have passed someone but it wasn't 100% clean move so I left on outside line for the next corner and slowed down a bit to give back position. The first chicane and someone hit me but nothing bad happend. Luckly I avoided two cars what crashed after chicane. Whole race my pace was really good. I had a couples of fight with other cars and I want to congratulate all of you who tried to attack me and defend me. It was really fun and satisfated. I made a few mistakes - locked tires and about 4 quite big slips even one get me to Pit Lane. Because of early Pit Stop my tires get "orange" very fast. At the end of race there was big gap behinde and at front of me. P10 at chequer flag. I very happy of my pace. Have a good break guys. See you again at Hockehneim
  13. Adam Piecuch

    Race 3: Silverstone - Discussion after The race

    PL Przerwa od FM7 nie byla zbyt dobra. Stracilem czucie aut ktore bardzo wazne jest na kierownicy. Kwalifikacje slabo - 14 miejsce. Start byl ok. Zdecydowalem ze kosztem pozycji bede unikal kolizji z innymi. Spadlem na 18 miejsce pozniej awansowalem na 12-14 ok.3 razy. Po 2gim okrazeniu bylem 17 i zaczalem sie wspinac wykorzystujac bledy innych. Mialem pojedynek z PMC Goliath z ktorego udalo mi sie wyprzedzic. Na 7 okrazeniu utknalem za SteelyZetinho - byl znacznie wolniejszy w 1 sektorze a szybszy w 2. Nie bylem w stanie go wyprzedzic nawet gdy popelnil malutki blad - dobra robota. Zdecydowalem sie na Pit-stop. Wyjechalem przed PMC Goliath ale udalo mu sie mnie wyprzedzic - dobra robota. Jechalem za Goliathem ktory wpadl w poslizg na wejsciu prostej start/meta - szybko odbilem wyjezdzajac za tor by go ominac - udalo sie. Jechalem jak najszybciej sie da czasy caly czas 1.06.4-5. Udalo sie wyprzedzic SteelyZetinho gdy wyjezdzal z pitsopu. Wyjechal tuz za mna lecz nie na dlugo bo zaczal walczyc z innymi. Od tego momentu NUDAAAA. Za moj cel obralem ArpeggiatorPL - tracilem ok 750m a widzialem ze walczy z 2-3 innymi kierowcami. Zaczalem krecic najszybsze kolka jadac na limiecie - strata spadla do 550m jednak przez moje male bledy typu uslizg zaczalem tracic. Zostalo ok 10 okrazen do konca stwierdzilem ze sie nie uda i odpuscilem. Kontrolowalem przewaga nad kierowcami za mna i jechalem na spokojnie by nie popelnic zadnego bledu i ukonczyc wyscig na 11 pozycji. Szkoda ze nie byl to pelny tor Silverstone na pewno lepiej bym wypadl Podsumowujac - jestem bardzo zadowolony jak wypadam w wyscigach, jednak musze popracowac nad kwalifikacjami. ENG I have not played FM7 for a while and I lost a feeling of car what is very important on steering wheel. Qualification really bad - P14. I had really good start but I decided to avoid all of collisions even for the price of place. On the first lap I gain and lost 2-6 positions. Second lap I'm P17 and I start doing my job - start climbing and avoiding others. I had a fight with PMC Goliath and I won. Lap 7 and I catch up SteelyZetinho - He was a lot slower at sector 1 but faster sector 2. I couldn't pass Him even when He made a minor mistake - well done. I decide to make a Pit-Stop. I left Pit-Stop upfront of PMC Goliath but he overtook me - well done. I was on Goliath bumper and He made a mistake at last corner. He started sliding and to avoid a collision I had to go out of track. I started doing my best times - 1.06.4-5. I overtook SteelyZetinho when He was leaving Pit-Stop. He was on my back - not for long. He started fighting with others. After that it was really boring race. I change my goal to catch up ArpeggiatorPL - I was 750m behind him and I saw that He is fighting with other cars. I was doing really good laps again - one of my the best and the gap went down to 550m. But I made a couples of mistakes very minor but still mistakes so I lost time to ArpeggiatorPL. Ten laps to go and I gave up. Still looking at my mirror I was controling a gap between me and cars behind me I finished race on P11. I'm a bit disapointed that we didn't race at full Silverstone - I belive my pace would be alot better on that track layout. Basicly - I'm very happy about my pace during a race, but I have to practice a qualification.
  14. Adam Piecuch

    Race 2: Sonoma - Discussion after The race

    Faktycznie inaczej to wyglada u Ciebie. U mnie jestes troche blizej na powtorce i chwile przed tym kontaktem ucieka Ci tyl w prawo ale elegenacko to opanowales jednak zamknales mi drzwi a ja hamujac by nie uderzyc zblokowalem kola. Mozliwe ze cos jest nie tak z powtorka moja. Na poczatku wyscigu przez pierwsze kilka okrazen wszystkie auta sa zielone. W dodatku chwile po tym incydencie wyskoczyla mi niska przepustowosc internetu. Moze po czesci to bylo wina. Mimo wszsytko Przepraszam za kontakt. Definitywnie moj blad. I gratuluje opanowania poslizgu !
  15. Adam Piecuch

    Race 2: Sonoma - Discussion after The race

    Lobby 1 Kwalifikacje - kazdy wie jak wazne na tym torze byly. Mam niestety problem z nimi. Potrzebuje sie rozgrzac by dobrze jechac - uroki jazdy na kierownicy. Z racji tego ze zonka po pracy powiedziala ze idzie serial ogladac to ja odpalilem forze w celu rozgrzewki. Mysle sobie a kupa czasu to sie rozgrzeje. Byl to duzy blad bo stracilem rachube okrazen mimo iz wyswietlala sie ilosc na ekranie jakos uwagi nie zwrocilem... Zrobilem 71 okrazen przed kwalifikacjami pobijaja kilka razy wlasny rekord. Bylem zmeczony ale poczulem to dopiero jak zrobilem sobie kilka minut przerwy wiec kwalifikacje poszly dosc slabo. 15 pozycja - byloby lepiej ale na 3 szybkich kolkach na ktorych mialem ok 0.5-0.7 szybszy czas w 3cim sektorze mialem uslizgi wiec niestety sie nie poprawilem. Wyscig - Start moglbyc lepszy i gorszy, utrzymalem pozycje, jednak po pierwszym zakrecie ArpeggiatorPL chyba wpadl w maly poslizg. Delikatnie przycisnal mnie - musialem mocno hamowac by nie uderzyc w auto przede mna niestety staralem sie odbic od ArpeggiatorPL podczas hamowania - kola sie zblokowaly i doszlo do kontaktu. Moje prawe przednie kolo dotknelo sie z jego tylnim... Udalo sie mu opanowac uslizg, mi niestety nie... Wypadlem z trasy. Zakwalifikowalbym to jako zwykly incydent wyscigowy ale po czesci poczuwam sie do winy, gdybym nie zblokowal kol to udalo by sie unikanc kolizji. Przepraszam za to zamieszanie jadacych z tylu. Po tym wszystkim spadlem na 19 miejsce ze strata 500m do Skrzypka. Zajelo mi kilka okrazen jadac na kompletnym limicie by go dogonic. Z tego wszystkiego co sie dzialo to nie pamietam na ktorym okrazeniu do tego doszlo ale w przeciagu 3 okrazen udalo sie awansowac o 4 pozycje. Z trudem uniknalem kolizji na prostej start/meta z dwoma autami a nastepnie duzy blad SkrzypekMatt ktory uderzyl w murek - cudem a raczej fartem go ominalem. Reszta wyscigu raczej na spokojnie. Bylo 1 wyprzedzenie a tak to wykorzystywalem bledy innych. Wyscig ukonczylem na 10 pozycji. Mysle ze rezultat swietny patrzac na okolicznosci. Teraz pozostaje czekac na silverston na ktorym kierownica powinna spisywac sie lepiej niz na dwoch poprzednich trasach. Dorzucam filmik z 3 okrazen w ktorych najwiecej sie dzialo u mnie podczas tego wyscigu. https://www.facebook.com/adam.piecuch.16/videos/944611762413661