Arthurius

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Arthurius

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje dodatkowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Czesc Lance Wezmiesz mnie do Teamu? Jestem poczatkujacym amatorem, ale tez mam Lambo, wiec chociaz ladnie bysmy sie prezentowali ;-)
  2. Czy podczas tak długich wyścigów może się skończyć paliwo? Jak sprawdzić ile się ma w danej chwili paliwa i na ile okrążeń go wystarczy?
  3. Arthurius88 / #79 / R862 Lamborghini #14 GMG Racing LP 570-4 Super Trofeo
  4. Dzięki za info.
  5. Pytanko: Jak można ustawić takie fajne paski z informacjami o pozycjach i różnicach czasu jak na filmiku z profilu Grubsona? (filmik z 8 stycznia 2017 r.) A może to działa tylko na powtórkach?
  6. Ja się cieszę, że w ciągu jednego dnia poprawiłem czas na okrążeniu z 59 sekund do trochę poniżej 57 sekund Tak naprawdę dopiero na wyścigu, jadąc za Wami poznałem jako tako optymalny tor przejazdu, zwłaszcza na szykanie gdzie był skręt 90 st. w lewo po prostej i później ostro w prawo...
  7. Są jakieś kary organizacyjne za niestawienie się na starcie? Wyścig wyścigiem, ale jak żona się uprze, że chce obejrzeć film, to nie ma litości...
  8. No ładnie - 4 sekundy na okrążeniu, zapowiada się podwójne dublowanko. Najwyżej będę pełnił rolę safety cara. Mam tuning, założyłem naklejki, tylko numer muszę dopisać. Spróbuję jeszcze po południu pojeździć bez ABS (na jednym krótkim torze może to ogarnę).
  9. Przejechalem 20 okrazen bez linii I bez tcs. Jakich czasow okrazenia mozna sie spodziewac podczas wyscigu? Na razie moj najlepszy wynik to 59 sekund z groszami.
  10. Panowie Czy w tej klasie i przy tych prędkościach istotne znaczenie ma technika wchodzenia w zakręty (przejście przez Apex), czy też można sobie pozwolić na bardziej dowolny tor jazdy? Jeśli ma to znaczenie, to ile można zyskać pokonując zakręty zgodnie ze schematem Apex? P.S. zgodnie z wczorajszymi radami zrezygnowałem z TCS i po początkowych trudnościach w wyższych klasach (gdzie często nie można już po prostu wciskać gazu do dechy, zwłaszcza na starcie) rzeczywiście jedzie się szybciej. Najpierw postaram się dobrze opanować czucie przepustnicy bez TCS, a dopiero za jakiś czas zrezygnuję z ABS, bo z dobrym czuciem hamulca jest chyba jeszcze trudniej..? Czy jeżdżąc bez TCS i bez ABS zmienialiście coś w ustawieniach pada (martwe strefy przepustnicy i hamulca)?
  11. Dzięki za rady. Czyli od razu odpuszczę TCS, a z ABS i linii zrezygnuję jak skończę pierwszy raz kampanię (obecnie jestem w 3 części 3 rozdziału).
  12. Dzięki za wskazówki. Racja, że jednego toru można się nauczyć i wyłączyć linię hamowania. Bez ABS-u mam ten sam problem co Ty - blokują mi się koła i albo hamuję, albo skręcam TCS w klasach E-C rzeczywiście chyba można sobie również darować. Pozostaje jeszcze kwestia sprzęgła. Czytałem gdzieś (chyba na naszym forum), że ustawienie ręcznej zmiany biegów ze sprzęgłem znacznie poprawia czasy. Wiem że w naszej lidze sprzęgło jest zabronione, ale ile mógłbym zyskać w ligach ogólnych Forzy gdybym przełączył się (i nauczył) na zmianą biegów manualną ze sprzęgłem - i czy dam radę na padzie?
  13. Panowie Parę pytań od Newbie w kontekście ligi Vauxhall: 1. Jakie asysty proponujecie włączyć/wyłączyć żeby za bardzo nie odstawać od stawki. Wczoraj trochę pograłem w lidze (Renault Clio w niepełnej klasie D) i byli zawodnicy, którzy potrafili mieć okrążenie o nawet 5 sekund lepsze ode mnie pomimo identycznego samochodu i raczej bezbłędnej jeździe z mojej strony. Może ktoś się pokusi o krótkie zestawienie relatywnego wpływu poszczególnych opcji na uzyskiwane czasy (np. ABS wyłączone to potencjalnie 1% lepszy czas od opcji z ABS włączonym..?) Obecnie gram na padzie z poniższymi asystami: Linia: tylko hamowanie Hamowanie: ABS włączone Kierowanie: normalne System wspomagania: tylko TCS zmiana biegów: manualna bez sprzęgła kolizje i zniszczenia: symulacja 2. Może to kwestia ustawień pada (martwe strefy)? 3. A może wręcz przeciwnie: rywale korzystali z większej ilości asyst?
  14. Arthurius88 / #79 (jeśli można dołączyć od drugiej rundy)
  15. Ja gram na padzie tak: 1. Tryb normalny 2. hamownie: ABS włączony 3. kontrola trakcji: wyłączona 4. Uszkodzenia: symulacja (czasami do wyścigów przełajowych przełączam na kosmetykę) 5. Zmiana biegów: różnie (czasami auto, czasami manual) 6. Linia sugerowana: na ogół włączona