Leszek

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Leszek

  • Tytuł
    Nowy

Informacje dodatkowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Dzieki jeszcze raz, i dzieki za zaproszenie Danteze
  2. Prawdziwe I serdeczne podziekowanie za zaproszenie do ligi. Bo wiem ze inaczej to jezdza wariaci,tak jak osa54 napisal.Wiec jesze raz dzieki.Ja lubie clean racing.Na razie jestem out of racing przez nastepne dwa tygodnie,chyba ze wczesniej mi zdejma gips z mojej reki,mialem mala operacje.Nigdy sie jeszcze nie scigalem online no oczywiscie poza kariera ale to nie jest realistyczne.Ale racing to jest inna para kaloszy I nic o tym nie wiem.Musz poczytac troche na ten temat.Wiec nawet jak bede na ostatnim miejscu,to przynajmniej naucze sie of najlepszych.Dzieki jeszcze raz.....Video swietne , wpadlem na youtube I poczytalem komentarze .Zachowuje do mojej teczki Nurburgring jak bede uczyl sie tego toru....a mimo zmiany czasu...dostosuje sie..nie ma problemu. âDla kogos kto lubi Road America jeden z najbardzej ulubionych torow dla pofesjonalistow I amatorow w USA..polecam pare tips od Porsche Factory Driver Patrick Long.
  3. Czesc Panowie :-)..Niezle baty tutaj zbieram..Ale wy jestescie profesjonalisci w racing craft a ja amator :-) Ale milo mi ze odpowiedzieliscie..Szybko wyjasnie.Przyjechalem do USA jeszcze przed stanen wojennym.Uwazam ze dobrze mowie po polsku ale mam problem czasami z gramatyka ,pisownia tlumaczeniem niektorych technicznych wyrazow...itp itd. Moderator ma racje "błędny ortograficzne" :-).Jak wrzuce tekst do translater to wyjdzie smietnik,i z tego smietnika dopiero poprawiam tak jak moge., czasami zostawie slowo w angielskim bo nie wiem np. jak po polsku powiedziec racer. google tlumaczy biegacz.....Dlaczego tutaj jestem.? Odwiedzalem mojego syna ktory jezdzi w Forza 6 .Wiec sie zarazilem.Kupilem xbox one I wszystkie dodatki Thrustmaster, bo jak mam jezdzic to tylko z kierownica I reszta,zeby sie lepiej zanurzyc.Najtansza z tego wszystkiego byla gra Forza 6.:-) To wszystko stalo sie latem.Nie jestem w karierze za bardzo,wybieram sobie track I sie go ucze.Nie mam zadnych asyst , najpierw jezdzilem z linia , ale niestety , tylko przeszkadza,i jest wiele razy mylna.Na razie Klasy D C a pozniej pojde w gore.Poniewaz to sa moje poczatki wiec ,czytam,net browsing,artykuly, po to zeby sie nauczyc i poznac sekrety i zebym mial lepszy czas na torze.Oczywiscie wiele nuczylem sie z tego forum.Czytam tez USForzaforum.Przede wszyskim zrozumialem jak wazny jest tuning i musze powiedziec ze dzieki KAP3LAN widze z tego top tuner w Polsce,jazda jest cudowna.Dzieki.Uzywam tez raceboy77 , polecam sprobowac. Oczywiscie tuning to nie wszystko.Trzeba umiec jezdzic. Nie widzialem nic na ten temat na forum,a przeciez duzo ludzi dopiero zaczyna i pomyslalem sobie,ze przekarze im to co mi pomoglo.To nie sa moje porady.Tylko profesjonalnych racers.Wczoraj czytalem pare artykulow i pomyslalem sobie czemu nie.Ciesze sie bo nawiazalem jakis kontakt i to odrazu z top ranking guys....google=górę rankingu facetów :-) Oczywiscie dla mnie latwiej jest copy and paste , ale pomyslalem ze to jest polskie forum i ktos moze nie znac angielskiego. Jednym z moich ulubionych torow jest Lime Rock.No name straight It's Now Called 'Sam Posey Straight'On ścigal się tutaj, juz jak był nastolatek -mieszkal pięć mil od toru. Sam był pierwszym kierowcą, który zrobil okrążenie toru w czasie krótszym niż 60 sekund - to była wielka, roku 1967.Pare sekretow od niego na temat Lime Rock.I love this guy , ma niesamowita pasje. Polecam video jezeli ktos nie widzial. Pozdrawienia z Florydy.
  4. Smooth is fast. Ale dlaczego? Opony uzyskaja lepsza przyczepność podczas obciążenia. Podczas hamowania, przednie opony maja lepszy grip,chwyt, bo masa jest przenoszona do przodu. Po przyspieszeniu, tylne opony mają obciążenie bo przenosi sie masa i tym samym maja lepszy grip. Kiedy idziesz w zakret opony na zewnątrz maja lepsza przyczepnosc. Natomiast opony, które stają się mniej obciążone tracą większą przyczepność niż obciążonej opony zyskuja. A to oznacza, że ââgdy istnieje przenoszenie ciężaru, ogólny poziom przyczepności w sumie czterech opon w samochodzie jest zmniejszona. Im bardziej płynnie bedziesz jechać, tym mniej transferu masy będziesz wywoływac, a zatem bardziej ogólną przyczepność opony będą miały. Dlatego plynnie jest szybko. Proste. Ale w jaki sposób sprawnie prowadzić? Spójrz naprzód drogi , i świadomie rob twoje ruchy...skrety kierownica, nacisniecie I zwolnienie pedałów hamulca i gazu tak gładko jak to możliwe. Oczywiście, jednym ze sposobów, aby być smooth byłoby jechać bardzo powoli. Ale to nie byłoby zabawne. Pozdrawiam wszystkich Forza Drivers