SkrzypekMatt

Moderator
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Kraj

    Polska

Reputacja

0 Neutralna

O SkrzypekMatt

  • Tytuł
    Stały użytkownik
  • Urodziny 16.12.1992

Kontakt

  • Xbox LIVE
    SkrzypekMatt

Informacje dodatkowe

  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

739 wyświetleń profilu
  1. SkrzypekMatt / Alfa Romeo 155 & BMW E36/ # 63
  2. Nazwa zespołu: Alfa Corse GT kierowcy nr 1 + nr startowy: SkrzypekMatt / 63 GT kierowcy nr 2 + nr startowy: Samochód: Alfa Romeo 155Q4
  3. SkrzypekMatt / 63 / PL
  4. Nissany RedBulla postanowiły ryzykownie pojechać na setupie przygotowanym na suchy tor. W trakcie deszczu masakra, Datsun latał bokami i tempo spacerowe. Lepiej było na suchym, pod koniec, po deszczu udało się odrabiać straty i wskoczyć pozycje wyżej. Prawie udało mi się dogonić Gibsiu, na koniec 1 sekunda straty. Jest może sprawna powtórka z tego wyścigu? Miałem jedno zdarzenie, które nie pozwoliło mi wskoczyć pozycję wyżej- chciałbym to sprawdzić.
  5. Szkoda tych problemów z grą online. Prawie pełne lobby, a tu taki klops z kwalifikacjami. Wyścig na miejscach 1-8 niemal bezkontaktowy, jazda prawie zderzak w zderzak, ale bardzo czysto. Wynik teamu bardzo cieszy. Dla Grubsona oczywiście gratulacje za zwycięstwo. Kolejne wyścigi zapowiadają się emocjonująco. Grazie ragazzi
  6. Nazwa zespołu: Alfa Romeo Martini Racing GT kierowcy nr 1: SkrzypekMatt #63 GT kierowcy nr 2: BrzezinA1978 Samochód: Alfa Romeo GTV-6
  7. FM 7 online to na razie padaka. Brak malowań, spadki płynności gry skutecznie odebrały radość jazdy po chyba najpiękniejszym torze. Co do startu, niezła wiksa na początku, chyba komuś przycięło grę (tak to wyglądało). Trochę walki na torze i przepychanek w dalszej części pierwszego okrążenia pozwoliło przemieścić się kilka pozycji w górę. HixHBZ, na jednym z okrążeń w przedziale 11-14 (nie pamiętam dokładnie, na którym) mieliśmy mały incydent. Trochę gorzej wyszedłeś z zakrętu i gdy już Ciebie wyprzedzałem po zewnętrznej na prawym zakręcie odbiłeś mocno w lewo zajeżdżając mi drogę, skutkiem było to, że oboje wylecieliśmy z toru. Sorry za to, ale nie zostawiłeś mi dostatecznie dużo miejsca na torze, tylko wywiozłeś mnie na zewnątrz i nie chcąc wlecieć w barierki musiałem przestać uciekać na zewnątrz i musiało dojść do małej kolizji. Niestety dla Ciebie skończyło się to gorzej niż dla mnie, poleciałeś w "pioch" dalej ode mnie. Danteze, dzięki za uczciwą pogoń bez cięcia Eau Rouge. Szkoda Grusbona, P6 po kwalifikacjach i taki pech w wyścigu. Pierwszy wyścig pokazuje, że Datsun ma potencjał, jeździ się nim przyjemnie. Optuję za tym, aby nie było podziału ani na lobby, ani na grupy. Nie wiem czy w tej lidze jest potrzebny podział na AM i PRO. Niech wszyscy jadą w jednej grupie i niech walczą o jak najlepsze miejsce w ogólnej klasyfikacji bez dodatkowej klasyfikacji AM. Według mnie podział na grupy ma sens jeśli PRO ma lepsze samochody niż AM. Tak jak to ma miejsce np. w LeMans 24H, gdzie jest podział na LMP1 i LMP2 lub GT3 i GT4. Tam również wszyscy startują razem i oczywiście również występują kolizje pomiędzy "klasami", no cóż, taki jest motorsport. Dodatkowym przykładem niech będzie F1, tam też jest tylko jedna kategoria, mimo, że o zwycięstwo walczą 2/3 teamy. Są też różni zadymiacze jak Magnussen i Grosjean, a mimo to jest jedna stawka i wszyscy startują razem i nawet taki Hamilton lub Ricciardo muszą się przebijać przez całą stawkę, aby dojechać do top 6 (vide wczorajszy wyścig na Interlagos). Podsumowując temat podziału- wszyscy mamy prawie takie same samochody, więc nie dzielmy się na grupy tylko jedźmy razem w jednej. Nie wiem czy kierowcy z zagranicy czytają to forum (chociaż fragmenty anglojęzyczne), ale z myślą o karierze międzynarodowej i z myślą o rozwoju forum w kierunku międzynarodowym umieszczam małą wiadomość do gracza RohrGraph. I'm truly sorry for our accident at the end of first lap. It was my mistake, maybe it wasn't a serious and powerful hit, and also at low speed, but it caused some problems for you.
  8. Jeśli można tutaj dodać komentarz/uwagę do konkretnego zgłoszenia (a nie widzę żadnych przeciwwskazań) to uczynię to bezzwłocznie. Widziałem całe zdarzenie, ponieważ akurat po wyjściu na prostą obejrzałem się za siebie w celu sprawdzenia ogólnej sytuacji. Może to trochę przesada, że trzy auta walczyły o pozycje- byłem jednak jakieś 200-250 metrów przed Wami, więc raczej była to walka 1 vs. 1. Tyle.
  9. SkrzypekMatt / 63 / GTR
  10. SkrzypekMatt / 63
  11. SkrzypekMatt / Mercedes
  12. SkrzypekMatt / #63 / PL
  13. Drugi wyścig. Pierwsze okrążenie. Uderzam w Flowerusa będącego aktualnie liderem wyścigu. Moja wina.
  14. Druga runda być może najlepszej ligi. Przygotowań przed wyścigiem jak zawsze niewiele (łącznie jakoś 35 minut), więc bez wymagań co do kwalifikacji i ogólnie co do wyścigu. Kwali nawet jako tako wyszło, chyba 6 osób się zmieściło w jakiejś części sekundy, spory tłok. Start z miejsca to jak zwykle jakiś bonus dla BMW, wykorzystałem to i chyba wyprzedziłem dwie lub trzy osoby, dalsze wyprzedzanie pokrzyżował mi Flowerus, który chyba widział, że się zbliżam i od razu mi zajechał drogę. Następnie trochę walki z Blufem, a potem z Danteze. Pod koniec wyścigu obrona pozycji przed Lesiem w jedynym Mercedesie, na moje szczęście dostał strzała od Zeta i wyleciał z toru, gdyby nie to mógłbym nie obronić pozycji. W drugim wyścigu start z ostatniego miejsca w dodatku w starcie lotnym spowodowało dużą stratę, bo stawka się rozjechała trochę. Mimo to na pierwszym zakręcie trochę się wyrównało. Podczas pierwszej połowy wyścigu wielki ścisk w walce o pozycje chyba 9-16. Dużo ludzi tam jechało, fajnie się to ogląda jadąc za takim tłokiem. Trzeba było prędzej zjechać do pitu, aby mieć wolny tor. Taktyka poskutkowała, Osa musiał się ze mną męczyć dwa razy. Najpierw przed moim pitstopie, a następnie po tym jak sam zjechał. Jak widać taktyka popłaciła. Walka i wyprzedzanie na centymetry Podsumowując, bardzo fajne ściganie. BMW trochę narowiste na tym torze, brakowało trochę stabilności takiej jak ma Audi czy Toyota. Runda raczej udana.