Adi 1994

Manager
  • Zawartość

    1115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

4 obserwujących

O Adi 1994

  • Tytuł
    Dwukrotny Mistrz Polski Forza 6
  • Urodziny 29.01.1994

Kontakt

  • Lokalizacja
    Duisburg
  • Xbox LIVE
    Adi 1994

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

1392 wyświetleń profilu
  1. To z Driftem Bambo, powiedziałem w imieniu kilku osób co twierdzą że właśnie driftowałeś pod koniec. Nie mogę powiedzieć kto mi to powiedział ale musiałem to dopisać w swojej uwadze. I kilka razy mówiłem żebyś zmienił miejsce postoju i nic.
  2. Poszkodowany: osa5469 Sprawca: RohrGraph93850 Okrążenie: 18 okrążenie / 1 zakręt Opis incydentu: Tak zwany manewr PIT. BMW kolegi wjeżdża w mój tylny błotnik. Efekt? obraca mi samochód, uderzam w ścianę i całe okrążenie do przejechania do boksu bo rozwalona gablota. Świadek Walicki, jechał tuż za nami. Kara: +30 sekund do wyniku końcowego dla RohrGraph93850
  3. Ogólnie to jakaś porażka, jak do teraz działa tryb online w FM7. W kwali były ustawione duchy, a gra postanowiła to zmienić. Malowań też nie widać, wywala z lobby. Szkoda gadać. Co do wyścigu. Fajnie się jechało. Na początku szukałem swojego tempa i Goliath to wykorzystał. Przez dwa okrążenia jechał przede mną i po chwili auto zaczęło działać. Zaczęła się walka i odzyskanie pozycji. Od tego momentu spokojnie odjeżdżałem i tak do końca wyścigu. Co do zachowania paru osób podczas wyścigu. Przy dublowaniu niektórzy próbowali mnie zepchnąć, co jest nie dopuszczalne przy niebieskiej fladze. Panowie, zacznijmy się szanować na torze i uważać na siebie nawzajem. Wyjdzie tylko na lepsze. Co do akcji Bambo na Eau Rouge, driftowaniu na końcu stawki i ogólnie jego nastawienia do wyścigu. To nie jest normalne podejście że ktoś wchodzi do wyścigu bez żadnego przygotowania i powoduje karambol na pierwszym zakręcie hamując na czyimś bagażniku. Po kilku okrążeniach odpuścił sobie wyścig i stanął przy bandzie w poprzek swoim Z4 na Eau Rouge i postanowił zagrać w 'Strażnika Teksaksu'. Niektóre osoby rozwaliły się na nim, przy walce o pozycje. A jak wiadomo, na Eau Rouge mało nie brakuje do błędu i szerokiego przejechania zakrętu. Obojętnie czy komuś się nie chce już jechać. Albo staje się w bezpiecznym miejscu, gdzie nikomu sie nie zaszkodzi lub po prostu się wychodzi. Jeszcze po czasie stwierdził że sobie podriftuje po torze i zaczął rozpraszać innych i stworzył zagrożenie na torze. Jak mamy się dobrze pokazać z naszej strony forum dla nowych użytkowników? Dostałem dużo odpowiedzi na ten temat. Wszystkie były negatywne, więc proszę was wszystkich o wyciągnięcie jakiś wniosków po tym wyścigu i postarać się pojechać następny wyścig normalnie. Za każdy incydent zostaną wyciągnięte konsekwencje.
  4. Tutaj możecie zgłaszać incydenty Forma zgłoszeń Poszkodowany: Sprawca: Okrążenie: Opis incydentu:
  5. Spa-Francorchamps - Dyskusja po wyścigu Piszcie swoje opinie, wrażenia na temat wyścigu
  6. do
    ADAC GT Masters: Nürburgring Full (GP+Nordschleife)
  7. do
    ADAC GT Masters: Catalunya
  8. do
    ADAC GT Masters: Hockenheim
  9. do
    ADAC GT Masters: Mugello
  10. do
    ADAC GT Masters: Nürburgring GP
  11. do
    ADAC GT Masters: Silverstone
  12. do
    ADAC GT Masters: Spa-Francorchamps
  13. Przepraszam, zapomniałem dodać. Już są. http://forzamotorsport.pl/forums/topic/3802-asysty-assists/
  14. For all groups/ dla wszystkich grup: Automatyczne hamowanie (automatic braking) - niedozwolone (not allowed) Uszkodzenia (damage) - symulacja (simulation) Skrzynia biegów (gearbox) - manualna (manual without clutch) ABS - dozwolony (allowed) Sterowanie (steering) - dowolna (random)TCS, STM - niedozwolone (not allowed)Linia wyścigowa (racing line) - dowolna (allowed) Kamera (camera) - dowolna (all allowed)