JacekK1986

Użytkownicy
  • Zawartość

    299
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Kraj

    Polska

Reputacja

0 Neutralna

1 obserwujący

O JacekK1986

  • Tytuł
    Wicemistrz Polski Forza Motorsport 6

Ostatnie wizyty

577 wyświetleń profilu
  1. Mnie wiele osób nie widziało przez co 4 miejsce poszło się paść na łakę. Jeden z EBR plus Hix i z przewagi około 300m nad Walickim zrobiło się 50. Oni mnie nie widzieli więc nie ma do nikogo pretensji. Po wyjeździe ponowne problemy z Hixem i 4 miejsce odjechało. RWD nigdy specjalnie mnie nie lubiło , ale postaram się poprawić w tej kwestii i powalczymy w następnych wyścigach o lepsze pozycje. Szkoda, że gra ma tyle niedoróbek bo jest to delikatnie rzecz ujmując denerwujące. Z kolei mój dostawca internetu też mnie nie rozpieszcza i chyba definitywnie muszę zakończyć z nim współpracę.
  2. JacekK1986/46/PL
  3. Ja osobiście byłem zaskoczony, że mogłem trzymać tempo SLS-a Adiego. To co traciłem na prostej starałem się odrabiać mocnym dohamowaniem do każdego zakrętu. Jag dobrze się spisywał także na wyjściach z ciasnych zakrętów i jakoś dużo nie traciłem. Walka przednia- dawno tak dobrego wyścigu nie miałem- obaj jechaliśmy chyba na 100% i drobne wyjazdy poza tor w niektórych miejscach zdarzało się- co było korygowane na następnym kółku. Każdy z nas również na Eau Rouge popełnił kilka błędów , ale na pewno nie były one celowe. Walka przednia- kilkakrotnie zmienialiśmy się na prowadzeniu. W dodatku Szybki Fabio nie tracił tempa i każdy błąd na pewno by został wykorzystany przez niego. Około 25 m na końcu wyścigu mówi samo za siebie. Oby więcej takich wyścigów
  4. Marcin walka była przednia i chyba dość czysta z mojej strony. Cruze strasznie szybki na wyjściach z zakrętów co dawało dużą przewagę. Niestety mój internet nie pozwolił mi startować z wyższej pozycji i musiałem się przebijać. Na ostatnim okrążeniu dojechałem do Miecia, który niestety potraktował mnie "manewrem policyjnym" i wylądowałem na bandzie. Co do zarzutów "wpierd*lania" się w zakrętach- proszę pokazać mi DVR w którym opóźniam hamowanie i wbijam się w czyiś bok powodując mega kolizję. Raz zblokowałem koła (nie pamiętam obok kogo), ale nikogo nie uderzyłem i szeroko wyjechałem. Jeśli owe "wpierd*lanie" to opóźnione hamowanie i wyprzedzenie kogoś to ja nie wiem jak mam kogoś wyprzedzić. Ja po prostu wykorzystywałem wcześniejsze hamowanie i tyle. Tak że trochę się ogarnijcie z wypowiedziami bo są bezpodstawne. Drugi wyścig spokojniejszy lecz Cruze w rękach Rid3r-a (Ridża ) był nie do pokonania. Liga bardzo fajna, lecz długie tory pokazały, że wyścigi są spokojniejsze ale też jest wiele emocjii. Pozdrawiam
  5. JacekK1986 /46/
  6. Paliwo sprawdzasz w telemetrii- na d-pad strzałka w dół i przechodzisz w prawo. Nie pamiętam w której pozycji ale chyba na ostatniej. Trzeba wiedzieć ile auto pali % paliwa na 1 okrążenie i wiesz kiedy zjechać
  7. Do czasu przyczynia się znacząco- opony myślę są wystarczającym wyznacznikiem linii jazdy. Lecz jeśli sędziowie chcą rozpatrywać wszystkie cięcia to myślę, że potrzebne będzie wiadro kawy i dużo cierpliwości.
  8. JacekK1986 #46
  9. Ok wyjechałeś szeroko i nie ciąłeś zakrętu- ale o to chodzi, że nabrałeś prędkości co jest jednoznaczne z uzyskaniem przewagi. Przewaga polega na prędkości, która przy wyjeździe szeroko jest większa i nie trzeba odjąć gazu bądź zwalniać. Danteze nie ma Cie dochodzić- Ty musisz go puścić, jeśli wyprzedziłeś poza torem- poczytaj zasady CRC. Takie są ogólnie przyjęte zasady.