Tiger

Sponsorzy
  • Zawartość

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Kraj

    Czechy

Reputacja

4 Neutralna

2 obserwujących

O Tiger

  • Tytuł
    Profesjonalista
  • Urodziny 08.09.1979

Kontakt

  • Lokalizacja
    Prague
  • Xbox LIVE
    Tigerrrkotek

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

448 wyświetleń profilu
  1. Zespół : Hellboyz GT kierowcy nr 1 : Tigerrrkotek /07 GT kierowcy nr 2 : HixxHbx /26 Samochód : Nismo GT-R LM
  2. prosze o zamkniecie jeszcze zapisów i wyboru auta. Niektórzy pracują w tygodniu i nie maja czasu testować aut. Fajnie by było uniknąć sytuacji że jutro będą najszybsze (najlepsze auta) zarezerwowane i tyle..
  3. VIR na sucho będzie niebezpiecznym torem, w deszczu to będzie festiwal incydentów. Nie mam nic do losowej pogody, ale na tym torze to nie jest dobry pomysł.
  4. ktoś udostępnił powtórke 1 wyścigu?
  5. Wg mnie 1 sytuacja jest trudna do oceny, bo mijająca Cie M6 mogła zaburzyć twój tor jazdy, stąd ten niespodziewny zjazd w lewo, prosto pod Zeta. Tu nie widze winy tego ostatniego. Nie mniej pozostałe sytuacje są zawinione przez Zeta. Zasada jest prosta, to szybszy zawodnik ma znaleźć sposób by w bezpieczny sposób wyminąć tego wolniejszego. Uderzanie w zderzak i podcinanie to zdecydowanie wina jadącego z tyłu. Ja też jeżdze agresywnie i staram się wyprzedzać (częsciej niż powinnienem - za co ukarało mnie wczoraj na obu wyścigach), ale z doświadczenia powiem że czesto lepiej jest puścić szybszego zawodnika, i jechać swoje niż walczyć, blokować i fianalnie ryzykować kolizje i strate.
  6. Moge podać ci moje ustawienia kierownicy , zaproś mnie jak będe online. Generalnie Forza7 jest pisana na pada i na kierownicy będzie zawsze trudniej. Ale nie poddawaj się, z czasem oswoisz się i będziesz szybszy. Wygląda to tak że jadąc na padzie, wychylając go w zakręcie, gra troche oszukuje (na korzyść gracza) i dostosowuje promień skrętu. Na kierownicy masz taki zakręt jak mocno przekręcisz kierownice. Rada na początek wiec, bądz delikatniejszy, nie szarp kierownicą, a wolniej będzie oznaczło szybciej. Mi zajęło ponad 3 miesiące by zacząc robić podobne czasy jak na padzie. Dziś po ok 2 latach jezdzenia na kierownicy, moge powiedzieć że jestem sporo szybszy niż byłem kiedykolwiek na padzie i jestem w stanie nawiązać walke z czołówką FM.
  7. Nazwa zespołu: Husaria Racing Team GT kierowcy nr 1 Tigerrrkotek #7 GT kierowcy nr 2 FASTFabio #55 Samochód: Ford Scierka
  8. gdzie są ligi online? Ja mam wrażenie że gramy w wersje bete.. a zapłacilismy za pełną
  9. Ja również dziękuje za fajny wyścig. Mimo że trenowałem na innym indeksie (834 - dzięki HIXX..) i nie przepadam za tym torem, udało mi się pojechać cały wyścig bez żadnego błędu czy stłuczki. Niestety poziom był na tyle wysoki że brak błędów oznaczał w moim przypadku 11 miejsce. Na początku scigałem się troche z Osą i jednym z EBR, ale widząc że są szybsi, poprostu ich puściłem by jechać swoje ( i czekać na ew. błąd - nie doczekałem się :)). Adi, był eweidentny błąd Forzy, na mojej powtórce nie ma Ciebie. Wyścig wygrywa Kuba.. Możliwe że Hixx nie widział Cie w swojej grze , mógł też cie nie słyszeć przez to, stąd kolizja.
  10. Jakie było założenie podziału na AM i PRO, skoro jest jedno lobby? startujemy razem, asysty są identyczne, wg mnie nie powinno być podziału jeżeli chcemy jedno lobby. Tylko właśnie czy chcemy, rozumiem że mieliśmy zaa Odry, organizatorzy chcieli by jakoś to wyglądało. Niestety nie ma na to szans Zawsze znajdzie się Janusz racingu (przykro mi że wypadło akurat na Ciebie Bamboo), który uważa że mimo braku przygotowania i startu z 20 miejsca jest w stanie pokazać wszystkim że za wcześnie hamują i wygrać wyścig już na pierwszym zakręcie.. No ludzie... Nie wiem jaka będzie kara, bo odjęcie punktów kórych nie ma, lub start z końca stawki to wg mnie żadna kara. JA zawsze zgłaszam się do PRO, nie dlatego że mam szanse tam wygrać, ale wole być ostatni w czystym i konkurencyjnym wyścigu niż na podium po tym jak moich rywali przytrzyma przymusowy pitstop po jednym z karamboli. Wczoraj miałem szanse po czasówce na miejsce 7-10, byłem 14. Fungamerz, był jeszcze szybszy i skończył 13.. Jeżeli organizatorzy chcą mieć jedno pełne lobby (faktycznie fajnie to wyglada), to proponuje by druga grupa startowała z min 10 sekundowym opóźnieniem. Dodatkowo PRO powinno się scigać z PRO, AM z AM. Ja wczoraj wiekszość wyścigu próbowałem wyprzedzić kolegów z AM którzy mimo 2 sekund wolniejszego przejazdu, mieli zaskakująco nieprzewidywalny tor jazdy. Jeżeli będzie odzielna klasyfikacja dla AM, to przy podziale na grupy w lobby można nałożyć na AM 3-5% handicap i po temacie.
  11. Zmieniam auto na Covette
  12. Tigerrrkotek / 07 - niestety wycofuje sie ze startów. nie dam rady jechać 4 lig, pozatym autem mi sie kiepsko na kierownicy jezdzi.
  13. Ja gram na sluchawkach i nie mam możliwości użyć innego systemu komunikacji głosowej jak ta z grupy lub lobby. Możecie zrobić serwer na discord, ale będzie tam tylko kilka osób i pojawi sie nowy problem jak przekazywać informacje między grupami. Testowaliśmy to i wg mnie było z tym wiecej zamieszania niż korzyści.