risto

Manager
  • Zawartość

    616
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Kraj

    Hongkong

Reputacja

3 Neutralna

1 obserwujący

O risto

  • Tytuł
    Mistrz
  • Urodziny 21.01.1993

Kontakt

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

970 wyświetleń profilu
  1. Termin: 26.02.2018, 21:00 Konfiguracja toru: Pełny Wyścig 1: 9 okrążeń Wyścig 2: 9 okrążeń
  2. risto giesche 2 - 0 Walicki34 https://imgur.com/a/HECqc
  3. Wyścig 1: Tigerrrkotek - wypchnięcie z toru Danteze i nie oddanie miejsca (-1pkt) https://imgur.com/X3gn4ei Iwan323 - wypchnięcie z toru FastFabio i nie oddanie miejsca (-1pkt) https://imgur.com/0gXPFfy Wyścig 2: Iwan323 - próba wypchnięcia osa5469 z toru (ostrzeżenie) - tor wyznaczają białe linie, to jest próba wypchnięcia. Gdyby skończyło się wypadkiem, kara byłaby znacznie mocniejsza. https://imgur.com/St0gZdq Osa5469 - wypchnięcie z toru Iwan323 i nie oddanie miejsca (-1pkt) osa5469 został wepchnięty na Iwana https://imgur.com/m2e9fQs Iwan323 - wypchnięcie FastFabio i nie oddanie miejsca (-1pkt) https://imgur.com/alEzaVS Iwan323 - wyprzedzenie FastFabio poza torem (-1pkt) https://imgur.com/juQ21P4
  4. Dzięki za wstawienie wyników!
  5. @Paweł Iwanicki, każdy tor ma swoją specyfikę, na każdym torze Forza inaczej pozwala na cięcia. Ty całym swoim samochodem wyjeżdżałeś poza linię toru, co zawsze podkreślamy, że jest niezgodne z regulaminem nie tylko naszym, ale i w świecie prawdziwym. I szczerze to sądziliśmy, że takiej oczywistości nawet nie ma co zapisywać w regulaminie uzupełniającym. Do tej pory były 2 wyścigi gdzie było wyraźne zezwolenie na ścinanie pojedynczych zakrętów i było to jasno zakomunikowane. Tak samo przed wczorajszym wyścigiem przypominałem, że przynajmniej 1 koło musi pozostawać na czarnym. Po 1. wyścigu nie zwróciłem Ci uwagi, bo po prostu nie jechałem za Tobą i nie widziałem Twojej jazdy. Za to usłyszałem w lobby, ze wyprzedzałeś kogoś poza torem. Poza tym każdy powinien pilnować siebie i swoich zasad fair play, a nie liczyć, że ktoś inny może zauważy takie zachowanie, a może nie zauważy. Owszem, zgadzam się z Twoim stwierdzeniem, że każdy ciął zakręty, taki tor. Sam pomimo, że się pilnowałem jak mogłem to kilka razy samochód mi tak zarzuciło, ze koniec końców mogłem ciąć, lub hamować powodując prawdopodobnie karambol. Sprawdzając powtórki z każdym zawodnikiem przejechałem 1 kółko oglądając jego tor jazdy. I to naprawdę widać, czy ktoś źle się ustawił i ściął raz ten, czy inny zakręt, a to czy ktoś regularnie jeździ poza torem olewając zasad. Każdy kierowca poza Tobą przynajmniej starał się trzymać swój samochód na torze i nie wyprzedzał poza nim. Mnóstwo czasu nadrabiałeś ścinaniem w 1 sektorze co nie raz było widać jak z dalszej odległości po szykanach siedziałeś już komuś na ogonie.
  6. Termin: 19.02.2018, 21:00 Konfiguracja toru: Północny korkociąg Wyścig 1: 20 okrążeń Wyścig 2: 19 okrążeń Wyniki Wyścig 1: Iwan323 KubaXman FastFabio Tigerrrkotek Piastt risto giesche osa5469 Walicki34 Danteze frkyPL SteelyZetinho SkrzypekMatt surdolsky Wyniki Wyścig 2: Tigerrrkotek KubaXman Piastt Danteze risto giesche FastFabio Iwan323 osa5469 frkyPL Walicki34 SkrzypekMatt SteelyZetinho surdolsky Wyniki nieoficjalne!
  7. LeitbegeRX - brak wymaganego oklejenia - (ostrzeżenie) Iwan323 - regularne wyjeżdżanie całym samochodem poza tor, kilkukrotne wyprzedzenie innych zawodników poza torem. Dotyczy obu wyścigów, więc teoretycznie kara powinna dotykać dwa wyścigi. Z racji wysokości kary, zostaje nałożona tylko na 1. Wyścig - (DSQ z Wyścig 1). risto giesche - spowodowanie kolizji z LeitgebeRX - (-1pkt) Wypłynął 1 wniosek o rozpatrzenie incydentu - odrzucony. Ewentualna dyskusja w temacie dot. wyścigu.
  8. Wyniki są nieoficjalne. Podczas wyścigu wiele osób nie stosowało się do zakazu cięć. Kierowcy u których cięcia występowały pojedynczo lub nie zyskiwali przewagi nad rywalami nie mają się czego obawiać, co najwyżej ostrzeżeń. Kierowcy którzy regularnie wyjeżdżali samochodem poza "czarne" lub wyprzedzali będąc poza torem grożą mocniejsze kary. Powtórki będą wnikliwie analizowane po tym wyścigu.
  9. Termin: 12.02.2018, 21:00 Konfiguracja toru: West Route Wyścig 1: 15 okrążeń Wyścig 2: 14 okrążeń Wyniki Wyścig 1: Piastt FastFabio KubaXman osa5469 Walicki34 krampz GT risto giesche Tigerrrkotek Danteze nu: LeitbegeRX DSQ: Iwan323 Wyniki Wyścig 2: KubaXman Piastt Iwan323 FastFabio Tigerrrkotek osa5469 Walicki34 krampz GT risto giesche Danteze
  10. Ostrzeżenia dotyczące malowań. Od kolejnego wyścigu będą skutkowały (-1pkt): grubsonTor- brak oklejenia krampz GT - brak logo FMPL z tyłu, brak linku www.forzamotorsport.pl SteelyZetinho - nr startowy złą czcionką DarkZeva - brak oklejenia
  11. risto gieche / 85 / Nissan GT-R 1997 / pad
  12. Chcemy Was poprosić o wybór samochodu jakim będziemy się ścigać w 3. sezonie ligii PMC. Ewentualne części zostaną ustalone w późniejszym terminie. Głosowanie kończy się w niedzielę 04.02.2018 o godz. 23:59. 2017 Mercedes-AMG GT R 2010 Ferrari 599XX 2015 Jaguar F-Type R Coupé 2016 Dodge Viper ACR 2014 HSV GEN-F GTS 2016 BMW M4 GTS 2015 Ferrari 488 GTB
  13. Zespół eWRC-results.com wraca do rywalizacji w zawodach PTCC! risto giesche #85 Danteze #17 SkrzypekMatt #63
  14. Otóż to. Chce jeszcze poruszyć jeden temat z fb - ostrzeżenie dla @Tiger za brak hamowania w momencie jak w poślizgu wracał z trawy na asfalt. Za tę konkretnie sytuację w żadnym wypadku nikt nigdy nie dostałby kary. Ostrzeżenie miało na celu zwrócenie uwagi na dwie rzeczy: Jako sędziowie patrzymy się też na to jak kto stara się uniknąć powrotu na tor w niebezpieczny sposób. Czy jest hamowanie, czy nie, w którą stronę są skręcone koła, itp. Ten przykład może nie był wzorowy do czepiania się, bo jesteśmy świadomi, że zadziałał tutaj odruch wyjścia z poślizgu co naturalnie wiąże się z dodaniem gazu, a nie hamowaniem. Natomiast gdyby na trawie było znacznie więcej miejsca, a nie ściana, to odruchem powinno być skierowanie bezpiecznie samochodu na trawę i przeczekanie aż przejedzie stawka - przy starcie nie zajmie to dużo czasu, a pozwoli zminimalizować ryzyko karambolu. Absolutnie niedopuszczalnym byłaby próba powrotu na tor będąc w poślizgu. Przy takich sytuacjach gdzie ktoś wpada w poślizg i występują dalsze konsekwencje śledzimy telemetrię tej osoby, żeby zobaczyć reakcję. Dotyczy to też sytuacji, gdy osoby widzące przed sobą wypadek wpadły na inne samochody bez próby hamowania - nie raz się zdarza, że ktoś przyjmuje zasadę "może się uda". Czasami się udaje, czasami nie i jest tylko gorzej. Ostrzeżenia to nie kary, więc powody naprawdę mogą być błahe