Imperator360

Użytkownicy
  • Content count

    703
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

6 Neutralna

6 Followers

About Imperator360

  • Rank
    Mistrz
  • Birthday 11/14/1990

Contact

  • Location
    Warszawa

Additional information

  • Name
    Mateusz
  • Gender
    Mężczyzna / Male

Recent Profile Visitors

3,797 profile views
  1. Imperator360

    Race 8: Yas Marina (27.05)

    Wczoraj na czacie słyszałem od jednego z organizatorów, że za wyścig w Abu Dhabi będą stosowane punkty ujemne dla ewentualnych ukaranych. Punkty zdobyte w wyścigu nie mogą zostać odebrane, więc piszę w ramach przypomnienia, bo chyba organizatorzy zapomnieli. Piszę zawczasu o tym, bo w 1 wyścigu też zmieniono ustalenia co do startu i niektórzy nie słysząc zmiany ustaleń, stracili pozycje na starcie. Kolejna taka zmiana regulaminu po czasie spowoduje dodanie kolejnej rundy wyłączonej z punktacji czego chcemy chyba uniknąć, bo z dwóch nieliczonych słabych wyników, zrobiło się trzy a teraz może będą musiały być cztery?
  2. Imperator360

    Suzuka

    Co za bzdurne tłumaczenie, zamyka się drzwi to w zakręcie a nie na prostej drodze gdzie zaraz po prawej trzeba być aby się ustawić do zakrętu 130R. To jest zepchnięcie na scianę a mówienie, że nie widział, to zadne tlumaczenie. ja tez nie widzialem a kary są. Panel sędziowski pojęcia nie ma o jeździe, no ale coż
  3. Imperator360

    Suzuka

    Ktoś mnie zepchnał na bandę na prostej drodze przed zakrętem 130R i incydent, a jak Kuba lekko dotknał na Lime Rock i później był lag i zawodnik wyleciał w wyniku laga, to karę miał. piękne sędziowanie :)
  4. Imperator360

    Race 5: Mugello (15.04)

    Przepraszam @Danteze ze ten incydent w 2 wyścigu, mogłem zrobić więcej aby uniknąć tego, ale w ferworze walki wydawało mi się ze nie mam miejsca juz, a powtórka mówi, że było miejsce aby zjechać trochę mocniej w lewo. Inna sprawa w tej grze te dziwne sklejanie się aut, że jak już złączy to nie da się nic zrobić.
  5. Imperator360

    Metro Exodus - Recenzja

    Mega klimat, super oprawa na Xbox one X, jedna z lepszych gier ostatnich lat. Ciekawe połączenie otwartego swiata i bardziej liniowej rozgrywki. roznorodnosc przeciwników i loklizacji. raz pustynia, raz metro, innym razem w sniegu. zmienna pora dnia. kapitalne odczucia. Fabuła spoko, ale dialogi za długie, za duzo gadaja bezsensu i głowny bohater nic nie mowi, wołają go przez radio, slyszy i sie nie odzywa. jego zona cos do niego mowi a on nic, porazka krótsze dialogi i bardziej charyzmatyczny glowny bohater daloby ocene 9.5/10 a tak to w okolicach 8/10 dalbym.
  6. Imperator360

    Race 8: Road Atlanta - Discussion after the race

    Jest tego więcej, ale nie będę zaśmiecał tym youtuba, bo szkoda patrzeć na to. Argument konkurencyjności czyli brak argumentu, właśnie obraziłeś wszystkich poniżej średnio biorąc 10 miejsca. W 5 wyścigach jechałem z końca po wypadkach nie z mojej winy i widziałem jak walczą osoby, które przeważnie jeżdżą w dole stawki lobby nr 1 i tam jest wiecej klasy i poszanowania rywali niż w tym pieknym PMC. Wróce do Forzy bardzo szybko, jak zniknie z forum PMC i włosi, wtedy kultura wyścigów znacznie wzrośnie.
  7. Imperator360

    Race 8: Road Atlanta - Discussion after the race

    Co do uczenia innych przyzwoitości w wykonaniu lidera PMC W iRacing za takie cos ban w wyscigu Po trawie, opóźnienie hamowania tak aby się oprzeć o rywala i wtedy uda się złamać w zakret. Piekna jazda, piekny poziom.
  8. Imperator360

    Race 8: Road Atlanta - Discussion after the race

    Nie na miejscu to było rozbicie się Twoje w wyniku własnego błędu we wspomnianym wyścigu w Pradze, opuszczenie go i nadanie sobie samemu pole positions w wyścigu numer 2.
  9. Imperator360

    Road Atlanta

    Poszkodowany / Victim: Imp360 Sprawca / Perp: Sir Okrążenie / Lap: 2 Opis incydentu / Incident description: She tried me push off the track. that was redemption from she side.
  10. Imperator360

    Race 8: Road Atlanta - Discussion after the race

    Pierdolnijcie wy się w łeb za te dyskwalifikacje. W PTTC na pradze jak każdy się rozbijał i wracali do pitu, to nikt nie zareagował. Człowiek specjalnie stoi i czeka aż kazdy przejedzie aby bezpiecznie pojechać do pitu z uszkodzeniami w wyniku laga a nie wlasnego błędu, to będę jechał całe okrążenie, to równie dobrze mogę wyjść z wyścigu. W tym absurdalnym uzasadnieniu napisane, że macie nadzieje, że to się nie powtórzy. Otóż jesli znów przez laga wyląduje na bandach 5 metrów od alei serwisowej, to na pewno nie będe jechał całego okrażenia. tylko w przeciwienstwie do wloskich kolegów, poczekam i ostroznie to zrobie, aby nikomu nie zepsuć wyścigu. I jeszcze ten wasz śmieszny regulamin, dyskwalifikacje są przewidziane za grube spowodowanie kolizji, nieregulaminowy samochód a nie za zdarzenia na torze, które można uznać za niewłaściwe, ale nie niebezpieczne jesli ktoś czeka i uważa az wszyscy przejadą.
  11. Imperator360

    Le Mans Bugatti

    It sounds scary, I do not know what I'm going to do with myself now.
  12. Imperator360

    Le Mans Bugatti

    You can not expect the PMC to go clean in the race. I return to Forza, when T10 introduces a system of penalties for such a ride. Otherwise, there is no point in going after it. I understand that everyone will break the track limit three times, but not 10 or 15 times. This is ridiculous. The F1 series from Codemsters already in 2010 had a system that after three sharp cuts was DSQ in the race.
  13. Imperator360

    Le Mans Bugatti

    The topic does not concern me directly, but it also hits me. I try to go honestly, and there are crooks who cheat like Sir. It's not fair. We drove in the same race, so if you [Sir] could drive clear and fair, then your positions will be lower. I waiting for new system from Turn10 with penalties for disregarding track limits.
  14. Imperator360

    General discussion / Dyskusja ogólna

    Pytanie do organizatorów: co przewidujecie, jesli kierowca będzie non stop karany? Nie może byc tak, że ktoś zostanie ukarany w kilku wyścigach niezależnie ile punktów karnych mu zostanie naliczone czy cofnięć na starcie. Powinno być na przykład tak, że po trzech karach z rzędu, za czwartym razem jest zawieszenie na jeden wyścig, bo tak to te kary nic nie zmienią.