Imperator360

Użytkownicy
  • Zawartość

    668
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Kraj

    Polska

Reputacja

0 Neutralna

6 obserwujących

O Imperator360

  • Tytuł
    Mistrz
  • Urodziny 14.11.1990

Kontakt

  • Lokalizacja
    Warszawa

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna / Male

Ostatnie wizyty

3059 wyświetleń profilu
  1. Turn 10 po Forzy 5 zrobiło krok do przodu z rozwijaniem serii i Forza 6 była dobrym krokiem na przód. Tutaj w FM7 juz nie mieli czasu ani na kolejne nowe elementy ani na dopracowanie błędów, bo sie skupili na True 4k Gaming i HDR. Do tego setki aut. Zamiast robic 700, niech będzie 300, a w to miejsce dopracują grę No szkoda, bo denerwuje się ten kto prowadzi i przegrywa przez grę, a też ci z tyłu nie chcą dostawać wygranych za darmo, bo nie ma satysfakcji. Wydaje mi się, że problemy są przez pity, bo do pierwszych zjazdów, ja Adiego widziałem, później juz nie. Warto może po prostu skasować wymóg wizyty w alei. Oczywiście za tym pójdzie wyłączenie symulacyjnego zużycia opon i paliwa, no ale lepiej tak jechać nic dalej pozbawiać uczestników frajdy. Można zrobić dwa sprinty, ale fajnie jakby długość wyścigu pozostała bez zmian, bo to ma wymiar takiego Gran Prix, trzeba utrzymać tempo na dystansie całych zawodów Mój wyscig był spoko. Dobry start chyba minimalne lepszy od Kuby i w pierwszym łuku jechaliśmy obok siebie, z tym że ja po zewnętrznej. Kuba utrzymał swoją pozycje, ja byłem drugi. Później szkoda mojego błędu na początku 2 okrążenia, gdzie lekko spóźniłem hamowanie i Adi mnie wyprzedził. Po pitstopach mniej wiecej w 3/4 dystansu fajna walka o zwycięstwo z Kubą, kiedy Adi już miał te problemy. Tam też podobny błąd jak na początku, co miało duży wpływ na to, że nie udało się utrzymać przez Kubą. Pod koniec złapałem jeszcze jakiś tam w miarę rytm i na metę wpadłem tuż za moim zespołowym kolegą na drugim miejscu. Wyścig dobry, ale trzeba jeszcze popracować nad regularnością. Dobrze jest jednak wrócić do Forzy po kilkumiesięcznym odpoczynku od tej gry
  2. Jak zaczynałem w FM4, to marzyłem, aby dostać się do pierwszej grupy, bo byłem na granicy między 1 a 2. Wolałem dojeżdżać na końcu niż łatwo wygrywać w 2 grupie, bo to motywowało aby się cały czas poprawiać Nie bójcie się gold grupy, będzie super zabawa
  3. Porsche 911 GT2 RS (2017) - seryjne bez zadnych zmian, ustawien. Tym wozem też można byłoby pojechać jako flagowe auto Forzy 7 Jest spoko, daje dużo wrażen z jazdy i jest szybkie.
  4. Imperator360 / #44
  5. Fajne auto, dające frajdę z jazdy w tej grze. Kapitalny tor Suzuka. Dobre połączenie na event. Szkoda, że idealnie w tym samym momencie co start wyścigu Formuły 1 o GP USA
  6. Witam polską społeczność forzy motorsport też bym coś z Wami przejechał to się zapisuje Imperator360 /#44 / PL
  7. Ja nie wiem nawet jakim samochodem się jedzie Tym Mustangiem z kwalifikacji ? w szczegółach meczu tylko tory podane
  8. naucz się czytać najpierw I wg powtórki tak jakby zapomniał wyłączyć [sprzęgła!!]. Gdzie tu coś napisane, że zapomniał powtórki wyłączyć(?) Zapomina się polskiego jak się u Niemca siedzi i robi, takim jak Wy powinno się odbierać obywatelstwo polskie https://www.youtube.com/watch?v=LXcvJi8YvKk
  9. Pozdro
  10. Na tym filmie są poprawne zmiany biegów przy tej samej wartości obrotów u innych zawodników i dźwięk jest dobry. Poza tym przy niższych obrotach bez odciny też jest ten sam dźwięk wskazujący na sprzęgło. Też zmieniałem biegi koło 8900 obrotów. Zepsuty dźwięk sprzęgła ciągnie się od dawna i dlatego w VW Castrol Cup w FM4 jechaliśmy manuala, bo później źle to brzmiało na powtórkach, które szły tam do Castrola, który puszczał je w namiotach przy okazji prawdziwego VW Castrol Cup. Ostatecznie z tego zrezygnowano, ale w Forzy sprzęgło od zawsze da sie usłyszeć. No chyba, że powtórki są zbugowane, o czym wspomniałem na początku, bo bywało tak, że na jednej ktoś miał laga a na drugiej nie i byl problem z właściwą oceną kraksy spowodowanej lagiem. Co tu ogarniać przy manualu bez sprzęgła ? Wciska się przycisk i tyle.
  11. Wnoszę do sędziów o dyskwalifikację z drugiego wyścigu na Silverstone, którego dotyczy powyższe nagranie. Dźwięk sprzęgła nie występuje u pozostałych uczestników wyścigu.
  12. No przecież też tam jestem na tym 3-minutowym filmie. Jest przejazd Ridera, mój, Twój, Risto, To wrzucaj swoją powtórkę w takim razie. Zapytałem na początku posta, czy w tej grze znów powtórki nie są jakoś uszkodzone, do czego seria Forza nas przyzwyczaiła i nie zarzucam celowego włączenia. Ale jesteś zajebisty, najlepszy w Forze naprawdę. Ale mi zależy czy z Wami wygrywam czy nie lol. Wpadłem po 8 miesiącach nie grania tak się przejechać, przypomnieć sobie jak to było. I zaraz przygoda się skończy aż pewnie do FM7. Kiedyś to tutaj na forum był poziom za czasów Forzy 4 i wtedy dojechać w TOP5 znaczyło więcej niż teraz wygrana... więc easy easy. Zresztą budowanie tempa w pierwszym wyścigu poprzez regularne opuszczanie limitów torów, to co za tempo, tak to zawsze można dogonić. W drugim wyścigu chaos to można jakoś to tłumaczyć, każdemu się zdarzy wyjechać ale pierwszy wyscig, spokojnie jeden za drugim jedzie. Dramat.
  13. Powtórki są zepsute znów w tej grze? W niektórych Porsche dobrze słychać jakby prawidłowo jechali na manualu a tylko u Adiego jakby miał sprzęgło. W Forzy od zawsze ten dźwięk sprzęgła był taki charakterystyczny. I wg powtórki tak jakby zapomniał wyłączyć
  14. Miło jest znów wrócić tutaj na forum. Od kilku dni zacząłem znów trochę grać w Forzę kiedy dowiedziałem się, że startuje ten puchar Porsche Supercup. Niestety mało czasu aby się zapisać i regularnie startować a żałuje zwłaszcza 1 rundy na super torze z charakterem. Dziękuję za zaproszenie do dzisiejszych zawodów. Udało się wywalczyć 3 pole startowe i ruszyć w wyścigu unikając problemów i utrzymując tą trzecią lokatę. Cały czas podążałem za drugim Riderem, ale nie było tyle tempa aby zdecydowanie się zbliżyć i wyprzedzić. Rywal popełnił jednak mały błąd i tuż przed końcem udało się przeskoczyć na drugie miejsce i dowieść to do mety. Start więc w miarę udany po jakieś 8-miesięcznej przerwie od wyścigów online. W drugim wyścigu po pierwszym zakręcie na wyjściu po zewnętrznej widziałem lukę to się tam wcisnąłem jednak była to jazda połową samochodu po tarce, druga połowa wozu została na torze, ale tarka zaraz się kończyła. Musiałem więc delikatnie zjechać na tor, zabrakło paru centymetrów, bo wyprzedzany rywal był praktycznie całą długość samochodu z tyłu. Niestety te parę centymetrów i się dotknęliśmy, co spowodowało tam trochę zamieszania jak widziałem w lusterku. Mi się jakoś szczęśliwie udało opanować i pojechać dalej. Było to dość agresywne ale wydaje mi się, że w granicach przepisów, coś na miano incydentu wyścigowego, bo kierowca wyprzedzany (przepraszam, nie pamiętam kto to był i dlatego piszę "rywal", "kierowca") nie miał za dużo czasu na reakcję, bo prawdopodobnie pojawiłem mu się tam znikąd a ja już zjeżdżałem bo kończył się tor. Po tym widziałem szansę na dobry wynik, jednak jadąc chyba na 6 czy 7 miejscu miałem Walickiego przed sobą. Niestety na wyjściu na tą najdłuższą prostą rzuciło na tych chorych tarkach autem Walickiego i ja jadąc tuż za nim od razu w niego uderzyłem Bez większych uszkodzeń zacząłem odrabiać straty atakując z ostatniego miejsca i po wyprzedzeniu kilku rywali jeszcze przed pitstopami znów dogoniłem Walickiego, wyprzedziłem ale zaraz też padłem ofiarą tarek, rzuciło Porsche i już nie opanowałem, uderzyłem w bandę. Uszkodzony wóz i zjazd do pitu kółko przed obowiązkowym zjazdem. Tak więc łącznie zjechałem dwa razy na pit i to mnie całkowicie wyeliminowało z walki. Udało się w końcówce złapać walczącego Danteze z innym rywalem (przepraszam ale też nie pamiętam nicku dlatego tak napisałem) i wyprzedzić dowożąc 8 miejsce. Dzięki za wyścig, może coś jeszcze powalczę w kolejnych rundach.