• Po wakacyjnej przerwie powraca liga Polish Masters Championship!

       (0 opinii)

    Danteze
    Wakacje już z nami, dla wielu z Was zaczął się okres wzmożonej pracy i nauki, nie inaczej jest i u nas. Po przerwie na urlopy powraca największa Polska liga Forza Motorsport, czyli Polish Masters Championship! W ubiegłym sezonie toczyliśmy niezapomniany bój samochodami serii WTCC i BTCC. W tym mamy dla Was coś zupełnie nowego, zasiądziecie za kierownicą takich marek jak Audi, BMW i Mercedes, specjalnie przygotowanych do walki wzorowanej na aktualnych wyścigach serii DTM. Rywalizować będziemy na dwunastu torach, rozsianych po całym świecie, rozpoczynając od słynnego toru Hockenheimring. Startujemy dziesiątego października o godzinie 21:00. W nadchodzącym trzecim już sezonie, czeka na was sporo zmian w strukturze rywalizacji i jej formie. Wszystko to aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom i dać Wam jeszcze więcej przyjemności z rywalizacji.

    Jedna z głównych zmian są licencje, każdy kierowca zostanie przypisany do jednej z dwóch grup, z licencją profesjonalną (Pro) lub amatorską (Am). Od tego jaką licencja zostanie Wam przydzielona, zależą dozwolone asysty. System taki został wprowadzony po to aby dać możliwość większej rywalizacji osobom mniej doświadczonym. Oczywiście idąc za ta zmianą, stworzymy oddzielne klasyfikacje kierowców.

    Kwalifikacje do wyścigów nie będą się dobywały jak do tej pory przed samym wyścigiem, ale w specjalnie stworzonych sesjach na parę dni przed wyścigiem. Ma to na celu usprawnienie organizacji wyścigu i podział na lobby, przyczyni się też do skrócenia długości całego dnia wyścigowego. W sytuacji gdy któremuś z kierowców nie będzie odpowiadał dzień przeprowadzania kwalifikacji, będzie mógł umówić się z sędzią na odrębny dogodny termin. Kwalifikacje będą odbywały się w sesjach po 20 minut, długość wyścigu natomiast nie przekroczy jednej godziny. Warto zwrócić uwagę, że w wyścigu obowiązkowe będą dwa pit stopy.

    W nadchodzącym sezonie nie zabraknie nagród, z których większość to będą nagrody losowe dla wszystkich uczestników, którzy spełnią odpowiednie kryteria. Czyli przejadą 70% wszystkich wyścigów oraz opłacą nieobowiązkową składkę w wysokości 10 zł, z której zostanie opłacona nagroda główna, którą rozlosujemy wśród uczestników. Ponadto mamy dla Was karty przedpłacone BP, czapkę Forza Motorsport 6 Sparco, abonamenty Xbox Live oraz masę gadżetów. Lista nagród jest stale powiększana i liczymy, że sięgnie kwoty ponad 1000 zł.

    Sponsorem kart przedpłaconych BP, kubków oraz długopisów jest Stadnina Koni Dębno.

    33jr09s.jpg

    Oto jakimi samochodami przyjdzie nam się ścigać:

    - 2011 Audi RS5 Coupe

    - 2014 BMW M4 Coupe

    - 2016 Mercedes-AMG C63 S Coupe

    - 2012 Mercedes-Benz C63 AMG Coupe Black Series

    Każdy kierowca musi posiadać team dla którego będzie zdobywał punkty. Może założyć własny, lub dołączyć do istniejącego. Również wybór samochodów będzie odbywał się na innej zasadzie niż dotychczas. Poniżej prezentujemy nowe zasady wyboru samochodu.

    Każdy zarejestrowany team ma obowiązek podać jakim samochodem startuje. Wyboru należy dokonać z pakietu podanego w temacie rejestracji teamów, będzie on pomniejszany o jeden gdy dany team zdecyduje się na konkretny model. Ilość modeli jest ograniczona, więc trzeba dokonać wyboru rozważnie i w miarę szybko. W przypadku wyczerpania ilości samochodów danej marki, team musi wybrać pojazd z pozostałych dostępnych modeli. Gdy wszystkie samochody z pakietu pierwszego zostaną wykorzystane, zostanie wydany kolejny pakiet z nową ilością modeli. Tak więc team może poczekać na wejście drugiego pakietu, problem w tym, że nie wiadomo czy taki pakiet wyjdzie, a jeśli tak to zapewne dość późno i zaraz przed startem ligi. Dlatego trzeba zadecydować czy warto czekać na dany model, czy wybrać z dostępnych i zacząć testy wcześniej.

    Team nie może zablokować zatrudniania nowych kierowców, gdy posiada jeszcze wolne miejsca, przypomnę że w teamie ich maksymalna ilość to trzy osoby. W przypadku zgłoszeń, że team nie chce zatrudniać osób, zostaną wyciągnięte konsekwencje dyscyplinarne.

    Team musi posiadać jednego lidera. Będzie on oznaczony znaczkiem (L) przy nicku.

    To wszystko z najważniejszych informacji o nadchodzącym sezonie i formie rozgrywki. Zachęcamy wszystkich do zapisów i wspólnej zabawy. Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie w dziale PMC pod tym linkiem. Do zobaczenia na torze!

    Autor:

    Marcin Piekarz (Danteze)

    Edytowane przez Danteze

    0


      Zgłoś Artykuł


    Reakcje użytkowników

    Brak opinii do wyświetlenia.