Najlepszy samochód...
0

16 posts in this topic

Jaki jest wg Was najlepszy samochód do zwykłych wyścigów? Nie żaden drift, drag itp. Chodzi mi dość dobrą przyczepność, przynajmniej 6.0 - przyspieszenie i 6.5 - prędkość maksymalna. Próbowałem już z TVR Sagaris (porażka totalna), miałem BMW M3 GT-R (nie podobało mi się, słaba przyczepność). Obecnie posiadam Mercedes-Benz SL 65 AMG Black Edition, lecz nie miałem okazji jakoś bardziej go przetestować, jak na razie zapowiada się dobrze. Jeszcze kiedyś jeździłem Audi R8 i też nie miałem dużych zastrzeżeń.

bUaGg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 GT-R ma słabą przyczepność? Ja zawsze jak robie do driftu to nic w oponach nie tykam bo i tak już jest wystarczająco przyczepna, a jakby tam ogarnąć jakieś szerokie slicki to by chyba było git, ale co ja wiem o wyścigach :P

TVR może być trudny do jazdy bo jest lekki i pewnie łatwo zrywa przyczepność

Edited by Distont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do BMW to nie ulepszałem za bardzo sterowności, lecz silnik itp. i chyba miał za dużą moc, a sterowność słaba, ale już mniejsza o to. Co do TVR to racja, na prawie każdym zakręcie samochód wpadał w poślizg, nawet jak jechało się na trzecim biegu i pedał gazu wciśnięty do połowy... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

W A600 jeżdżę zależnie od kaprysu, ale głównie Audi RS6 09' AWD albo Ferrari F430 RWD, jak na rwd ferrari elegancko się trzyma drogi o ile nie przesadzisz ze zmienianiem mocy. Audi trochę ciężkie, ale nadrabia dużą mocą :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do BMW to nie ulepszałem za bardzo sterowności, lecz silnik itp. i chyba miał za dużą moc, a sterowność słaba, ale już mniejsza o to. Co do TVR to racja, na prawie każdym zakręcie samochód wpadał w poślizg, nawet jak jechało się na trzecim biegu i pedał gazu wciśnięty do połowy... :P

Przecież na czasówki pierwsze co to ulepszasz wszystko co możliwe (zawiesznie, hamluce, opony, staby, skrzynia, sprzeglo itd), a na samym końcu jak nie bedzie już co to ulepszasz silnik. + do tego ingerujesz w ustawienia specjalne dopasowujące się do każdego samochodu i co najważniejsze do kierowcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szukasz przyczepnosci to chyba daj spokoj sobie z rwd jak ci na tym nie zalezy proponuje subaru wrx, porsche 997 rs. Daj sobie spokoj z takimi wynalazkami jak TVR :)niestety jest malo naprawde dobrych aut ktore idzie zrobic w forzie aby mogly ze soba rywalizowac, oczywiscie mowie o takich ktore maja byc najlepsze :P a nie takie sobie poprostu do jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiscie smigalem Audi rs4 w A klasie i nie było na nia sposobu na prostej co do zakretów to troche mi sie wymykała ale dało sie ja opanowac moze tez dlatego ze jeszcze nie dopracowalem sobie wychodzenia z zakretów(za szybko wciskam gaz) zapodał bym tu ustawieniami ale ja sprzedałem w domie aukcyjnym chyba ze sie zachowały to je wpisze na forum auto od 0 - 100 zbierało sie 2,9 s przełozenia skrzyni robilem przez programik na iphona o nazwie forzatune naprawde przydatny program tylko minus bo ma jednostki USA

Share this post


Link to post
Share on other sites

yy na witrynie chyba niewiem dokladnie bo pierwszy raz udostepniałem ustawienia ogolnie mowiac to tam sa ustawione przełozenia reszte trzeba sobie samemu ustawic bo z reszta mam jeszcze mały problem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.