Jak Ustawić Swoje Auto Do Driftu
1 1

1 post in this topic

1. Tylni napęd

2. Szpera (Układ różnicowy) na 100% (1.5 jest łagodne, 2.0 agresywne)

3. Pochylenie kół

Przód od -0.5 nawet do -5.0 choć często nawet -1.5 wystarcza (NIGDY NIE NA +)

Tył od -0.5 - 0

4. Odciążenie na maxa i klatka bezpieczeństwa

5. Prowadzenie: 5.7 - 5.8 (w zależności od mocy) LECZ NIE MONTUJEMY ZDERZAKĂW/SPOILERĂW OD FORZY

6. Opony z tyłu trochę szersze od tych z przodu (np. 245 przód 265 tył)NIGDY NIE NA ODWRĂT! lub takie same (np. 225/225)

7. Siła hamowania od 100%-120% i od 55-60% na przód

8. "Najlepszy Driftowóz, jest w klasie S"

9. Rozkład masy od 50%-55% max (w przypadku aut FR[silnik z przodu, napęd na tył])

10. Ciśnienie opon przeważnie zostawiamy seryjne. Zmieniamy je tylko gdy uzyskanie większej/mniejszej przyczepności nie jest możliwe.

11. Jedyne z czym jest troche zabawy to skrzynia biegów gdzie zmieniamy tylko przekładnie główną aby skracać/wydłużać biegi i z oponami, aby znaleść złoty środek między przyczepnością a jej brakiem aby driftowóz nie miał żadnych oporów związanymi z zaszerokimi oponami z tyłu.

12. Chciałbym jeszcze abyście zwracali uwagę na rozkład masy podczas montowania następujących ulepszeń ponieważ może się on zmienić po zastosowaniu podanych niżej ulepszeń.

- Zmian układu dolotowego (Montaż lub zmiana turbo/kompresora/turbiny ślimakowej /twin-turbo) (dociąża przód)

- Kupywania ulicznych/sportowych/wyścigowych układów dolotowych (podane wyżej) (dociąża przód)

- Montażu ulicznego/sportowego/wyścigowego układu wydechowego (odciąża tył)

- Montażu ulicznego/sportowego/wyścigowego intercoolera (w przypadku aut "zaturbionych") (dociąża przód)

- Montażu ulicznego/sportowego/wyścigowego układu chłodzącego (dociąża przód)

- Odchudzanie auta (Odciąża przód)

- Klatka bezpieczeństwa (dodaje kilkadziesiąt kilo ale zazwyczaj dociąża tył)

13. Lekki tył pomaga wprowadzić auto o małej mocy w drift, lecz czasem tylnia oś ucieka za bardzo (za lekki tył)

Gdy mamy cięższy tył, auto prowadzi się pewniej lecz po kilku sekwęcjach lewo-prawo, tył lubi przejąć inicjatywe i postanawia spinować

znalezienie złotego środka jest równie istotnie i podane w PKT 12.ulepszenia mogą pomóc w modyfikacji tego rozkładu masy! (TO SIE ROBI METODÄ PRĂB I BĹĘDĂW!!!)

14. Spróbujmy zredukować ilość martwej gumy na feldze (Ilość opony która nie styka się z podłożem czyli jej bok), lecz nie przesadzajmy i nie wsadzajmy odrazu największych felg (dbajcie też o wygląd bryki ;pp)

15. Każde auto ustawia się inaczej, a nie które tak samo. Przy niektórych trzeba spędzać dnie i noce by je ustawić (Szczególnie Japońskie) a niektóre są gotowe do driftu po zamontowaniu ulepszeń bez konieczności zmiany ustawień tuningu nie licząc takiej rutyny jak szpera na 100% spięta, siła hamowania 55-60% 100-120% i najniższe zawieszenie (Szczególnie BMW)

To chyba wszystko Oczywiście im więcej czasu spędzimy na neutralizację wad naszego driftowozu, tum wierniej będzie nam służyć Mam nadzieję że chociaż kilku osobom ten mini-poradnik pomoże. Zrozumcie moje poświęcenie i czas jaki spędzam ucząc ludzi jak driftować. Naprawdę, chciałbym aby każdy polak umiał driftować PRZYNAJMNIEJ jak hamburger *(amerykanin), bo naprawdę, nasza scena driftingu leży i kwiczy pod względem ilości osób które się w to bawią i pod względem ilości osób które NAPRAWDĘ umią driftować. Niestety to jest smutna prawda... Oczywiście najlepiej nauczyć się tego na multiplayerze gdzie PRO'si mogą wychwycić błędy kierowcy niż czytając poradniki, i popełniając banalne błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.