Jak Ustawić Swoje Auto Do Driftu
1 1

1 odpowiedź w tym temacie

1. Tylni napęd

2. Szpera (Układ różnicowy) na 100% (1.5 jest łagodne, 2.0 agresywne)

3. Pochylenie kół

Przód od -0.5 nawet do -5.0 choć często nawet -1.5 wystarcza (NIGDY NIE NA +)

Tył od -0.5 - 0

4. Odciążenie na maxa i klatka bezpieczeństwa

5. Prowadzenie: 5.7 - 5.8 (w zależności od mocy) LECZ NIE MONTUJEMY ZDERZAKĂW/SPOILERĂW OD FORZY

6. Opony z tyłu trochę szersze od tych z przodu (np. 245 przód 265 tył)NIGDY NIE NA ODWRĂT! lub takie same (np. 225/225)

7. Siła hamowania od 100%-120% i od 55-60% na przód

8. "Najlepszy Driftowóz, jest w klasie S"

9. Rozkład masy od 50%-55% max (w przypadku aut FR[silnik z przodu, napęd na tył])

10. Ciśnienie opon przeważnie zostawiamy seryjne. Zmieniamy je tylko gdy uzyskanie większej/mniejszej przyczepności nie jest możliwe.

11. Jedyne z czym jest troche zabawy to skrzynia biegów gdzie zmieniamy tylko przekładnie główną aby skracać/wydłużać biegi i z oponami, aby znaleść złoty środek między przyczepnością a jej brakiem aby driftowóz nie miał żadnych oporów związanymi z zaszerokimi oponami z tyłu.

12. Chciałbym jeszcze abyście zwracali uwagę na rozkład masy podczas montowania następujących ulepszeń ponieważ może się on zmienić po zastosowaniu podanych niżej ulepszeń.

- Zmian układu dolotowego (Montaż lub zmiana turbo/kompresora/turbiny ślimakowej /twin-turbo) (dociąża przód)

- Kupywania ulicznych/sportowych/wyścigowych układów dolotowych (podane wyżej) (dociąża przód)

- Montażu ulicznego/sportowego/wyścigowego układu wydechowego (odciąża tył)

- Montażu ulicznego/sportowego/wyścigowego intercoolera (w przypadku aut "zaturbionych") (dociąża przód)

- Montażu ulicznego/sportowego/wyścigowego układu chłodzącego (dociąża przód)

- Odchudzanie auta (Odciąża przód)

- Klatka bezpieczeństwa (dodaje kilkadziesiąt kilo ale zazwyczaj dociąża tył)

13. Lekki tył pomaga wprowadzić auto o małej mocy w drift, lecz czasem tylnia oś ucieka za bardzo (za lekki tył)

Gdy mamy cięższy tył, auto prowadzi się pewniej lecz po kilku sekwęcjach lewo-prawo, tył lubi przejąć inicjatywe i postanawia spinować

znalezienie złotego środka jest równie istotnie i podane w PKT 12.ulepszenia mogą pomóc w modyfikacji tego rozkładu masy! (TO SIE ROBI METODÄ PRĂB I BĹĘDĂW!!!)

14. Spróbujmy zredukować ilość martwej gumy na feldze (Ilość opony która nie styka się z podłożem czyli jej bok), lecz nie przesadzajmy i nie wsadzajmy odrazu największych felg (dbajcie też o wygląd bryki ;pp)

15. Każde auto ustawia się inaczej, a nie które tak samo. Przy niektórych trzeba spędzać dnie i noce by je ustawić (Szczególnie Japońskie) a niektóre są gotowe do driftu po zamontowaniu ulepszeń bez konieczności zmiany ustawień tuningu nie licząc takiej rutyny jak szpera na 100% spięta, siła hamowania 55-60% 100-120% i najniższe zawieszenie (Szczególnie BMW)

To chyba wszystko Oczywiście im więcej czasu spędzimy na neutralizację wad naszego driftowozu, tum wierniej będzie nam służyć Mam nadzieję że chociaż kilku osobom ten mini-poradnik pomoże. Zrozumcie moje poświęcenie i czas jaki spędzam ucząc ludzi jak driftować. Naprawdę, chciałbym aby każdy polak umiał driftować PRZYNAJMNIEJ jak hamburger *(amerykanin), bo naprawdę, nasza scena driftingu leży i kwiczy pod względem ilości osób które się w to bawią i pod względem ilości osób które NAPRAWDĘ umią driftować. Niestety to jest smutna prawda... Oczywiście najlepiej nauczyć się tego na multiplayerze gdzie PRO'si mogą wychwycić błędy kierowcy niż czytając poradniki, i popełniając banalne błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
1 1

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.