Problem - Logitech G920
0

11 posts in this topic

Witam wszystkich. 

Kupiłem kilka dni temu Forze Horizon 3 i mam problem z kierownicą Logitech G920. Jeżdżę od pół roku w Forza Horizon 4, coś tam jeździłem w Forza Motorsport 7. Tam wszystko działa, jak należy.

W trójce natomiast, jeśli chcę delikatnie skręcić tocząc się - koła zaczynają "świrować". Latają na zmianę w prawo i lewo z ogromną częstotliwością, przez co nie idzie opanować samochodu. Słychać zresztą, jak również silniczki kierownicy przez to wariują. Dzieje się to przede wszystkim przy jak najniższych prędkościach i w okolicy punktu centralnego.  Choć próbując lecieć bokiem przy większych prędkościach również czuć, jak dziwnie zachowuje się kierownica - jakby traciła "moc" wtedy, kiedy powinna dawać większy opór i na odwrót. Zupełnie nie tak, jak powinno. Przy mniejszy FFB również.
Nie mam problemów w FH4, nauczyłem się już radzić sobie i kontrolować samochód, więc to ewidentnie coś z zachowaniem kierownicy. Tylko dlaczego jedynie w tej części jest taki problem? Coś ze skalibrowaniem? Próbowałem wielu ustawień, nic to nie zmienia. Jedynie przy zerowym FFB nie czuć tego, ale to nie o taką jazdę w tej grze chodzi. Resetowałem konsolę, wypinałem kierownicę.  Więcej opcji nie ma. 

Mam nadzieję, że ktoś kojarzy problem i jest jakieś proste rozwiązanie... 
Pozdrawiam.

Hej, dzięki za odpowiedź.

Nie, tego nie próbowałem - z uwagi na to, że kupowałem grę na stronie Microsoft i nie wiem, czy przypisana jest do konta i można instalować ją wielokrotnie, czy tylko raz?

Wersja Platinium, więc nie chciałbym również stracić wszystkich dodatków. Jak się to zachowuje? Jeśli nie ma problemu i nic nie stracę, to mogę spróbować.

Póki co, nie mam takiej możliwości.
Znalazłem w końcu jednak filmik ukazujący problem. Rozwiązania brak. Widać, jak się zachowuje kierownica w okolicy punktu centralnego - przy skręcie lub powrocie.
U mnie podobnie skacze wskaźnik, jeśli włączę parametry ;)