Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)
1 1

11 odpowiedzi w tym temacie

1. Wyścig dla mnie był super. Pomimo, że walczyłem gdzieś pośrodku stawki to praktycznie od pierwszego kółka starałem się dogonić Grubsona. Dystans między nami zamykał się maksymalnie w 100m, ale regularnie było to około 40-50. Jak się złapali z Shamballem, to przy ich walce zaraz ich dochodziłem, jak zacząłem naciskać Grubsona to Shamball odchodził. I tak w kółko. Aż tu nagle na ostatniej sekcji zakrętów ostatniego kółka Grubson wjechał  delikatnie w Shamballa, zwolnił, żeby oddać mu miejsce i tu pojawiłem się ja. Grubsona udało się wyprzedzić, do pełni szczęścia zabrakło tylko wyprzedzenie Shamballa, któremu udało się w porę odjechać :)

2. Wyścig - po 20/30min próbowania dołączenia do lobby podarowałem sobie dalsze starania. Problemy z internetem mnie pokonały...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś jest w lobby Elitarnym, a różnice czasowe pomiędzy pierwszą a ostatnią pozycją to max 1 sekunda.... co daje jakieś 50 metrów przewagi pomiędzy okrążeniami. Jeżeli przydarzy się jakiś incydent to nie ma żadnych szans na odrobienie strat.

Problemy z lobby.... 21:11 byliśmy po kwali a skończyliśmy o 23:07....

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Tak ogólnie po ostatnich wyścigach. Jaki jest sens kwalifikacji, jeśli w wyścigu mamy inne pozycje? Ja akurat skorzystałem ale pewnie czyimś kosztem. Jeśli coś źle rozumiem, to mnie poprawcie. Nie stawiałem nigdy lobby więc może inaczej się nie da jak się coś wykrzaczy.

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, surdolsky napisał:

Hej,

Tak ogólnie po ostatnich wyścigach. Jaki jest sens kwalifikacji, jeśli w wyścigu mamy inne pozycje? Ja akurat skorzystałem ale pewnie czyimś kosztem. Jeśli coś źle rozumiem, to mnie poprawcie. Nie stawiałem nigdy lobby więc może inaczej się nie da jak się coś wykrzaczy.

Paweł

Sa prowadzone dwie sesje kwalifikacyjne w tym samym czasie, nastepnie laczymy wyniki i porownujemy dlatego czasem ktos awansuje a czasem ktos spadnie :). @osa5469 sie tym zajmuje wiec nie powinno byc zadnych bledow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, FastFabio napisał:

Jeżeli ktoś jest w lobby Elitarnym, a różnice czasowe pomiędzy pierwszą a ostatnią pozycją to max 1 sekunda.... co daje jakieś 50 metrów przewagi pomiędzy okrążeniami. Jeżeli przydarzy się jakiś incydent to nie ma żadnych szans na odrobienie strat.

Problemy z lobby.... 21:11 byliśmy po kwali a skończyliśmy o 23:07....

 

Stawka jest wyrownana w szczegolnosci ze niektorzy bardzo duzo trenuja i poprzez trening nadrabiaja sporo :) I chyba dobrze ze ciezko jest wygrac wyscig startujac z ostanich pozycji :) Icnydentow nie powinno zadnych byc ale sie zdarzaja, wieksze lub mniejsze. Po wczorajszym wyscigu postaramy sie dopracowac procedure samochodu bezpieczenstwa bo cos poszlo nie tak - przyspieszanie do 150 a pozniej 30... Bedzie lepiej :)

Co do lobby... Tutaj sporo nie zalezy od nas. Staramy sie to ogarnac i lepiej przygotowac ludzi do nastepnych wyscigow. Nie tylko Tobie sie to nie podoba no ale coz. Wczoraj byl problem ze ludzie nie mogli sami dolaczyc a musieli czekac na zaproszenie :/ do tego problem z komunikacja glosowa. W dodatku wczoraj w lobby 1 nie moglismy ustawic kolejnosci bo ludzie w kolko wchodzili i wychodzili resetujac pozycje startu. Postaramy sie to skrocic o co najmniej 30 min :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwalifikacje : 3 czyste kolka, 4te najszybsze delikatnie ponad 0.5s na przedostatnim pomiarze, niestety scialem ostatni zakret dzieki ktoremu zyskalem jeszcze lepszy czas ale brudny - P7 zostalo wiec nie tak zle.

Wyscig 1 : Spieprzylem start, zapomnialem sprzeglo wcisnac :P Osa mnie wyprzedzil po 2 sekundach :D staralem sie unikac kolizji i walczyc o lepsza lokate, bylem 8 przez kilka okrazen, Osie nie lezal ten tor czulem ze mnie spowalnia w dodatku chyba mial uszkodzony silnik wiec tracilem duzo. Udalo sie awansowac na P7 poniewaz Osa dostal disconnecta, szkoda ze nie udalo sie wyprzedzic na torze, byloby ciekawiej. Probowalem scigac P6 ale poprzez kilka malych bledow nie udalo sie dogonic a Grubson za mna sie zblizal. Gdy Grubson mnie juz dogonil musialem jechac defensywnie, jego setup szybszy na prostej a moj z kolei lepszy na zakretach. Na szczescie dzieki tej walce z Grubsonem Risto go dogonil i go spowolnil a ja odjechalem aczkolwiek poprzez zuzycie opon na ponad 50% coraz gorzej mi sie jechalo. Grubson mnie dogonil na ostatnich 2 kolkach i mocno naciskal, na przed ostatnim zakrecie uderzyl we mnie i oddal mi pozycje jednak ten moment Risto wykorzystal ten moment i wyprzedzil Grubsona, nie wiele zabraklo by wyprzedzic rowniez mnie :)

Wyscig 2 : Poczatek zachowawczy, nie duzo brakowalo do utraty przyczepnosci na 1wszym zakrecie ale dalem rade :) Probowalem w nikogo nie uderzyc by nie uszkodzic swiatel. Bylo kilka ciekawych sytuacji, startowalem 13sty a wyscig ukonczylem na 3cim 
 miejscu. Mialem kilka latwych awansow za sprawa bledow innych - kolizje i wypadniecie, niestety mialem tez przygode z Kuba, 2x nie spodziewal sie ze go wyprzedzam :P wiem ze jezdzi z kokpitu w ktorym malo widac wiec wierze ze mogl mnie nie widziec, mozna to po prostu nazwac incydentem wyscigowym w ktorym w sumie on ucierpial a ja stracilem delikatnie czasu.

 

Mysle ze na nurburgringu wszyscy lepiej pojedziemy :) le mans jest specyfinczym torem, ktory wielu nie odpowiada, ja go lubie ale jadac RWD a w tym Audi ciezko mi bylo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 wyścig bardzo fajny równy i na dobrym poziomie (miejsca 3,4,5,6 zmieściły się w 4 sekundach na końcu wyścigu) ostatecznie mi przypadło te 6 miejsce. Próbowałem gonić Jacka ale był za szybki i nie było okazji na jakikolwiek atak. 2 Wyścig standardzik u mnie czyli DISCONNECT z niewiadomych przyczyn. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek kwalifikacje. Byłem podczas pierwszego szybkiego okrążenie z super czasem, ale niestety mnie rozłączyło. Na szczęście lobby 2 jeszcze nie wystartowało więc szybko połączyłem się z nimi. Wykręciłem drugi czas co dało mi miejsce w pierwszym lobby wyścigowym. Niestety podczas wyścigu gdy byłem na chyba 10 pozycji znów mnie rozłączyło, zabrakło jednego okrążenia do 80% wyścigu więc wszystko przepadło i poszła na marne :/   warto zwrócić wagę na ciekawą walkę z @Dasch.

Drugi wyścig i start z ostatniego miejsca. Dobry start i szybki awans na 10-11 pozycje. Niestety znalazłem się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie, wpadł na mnie @grubson, też nie z jego winy i obaj wpadliśmy przy dużej prędkości na bandę. Samochód miałem kompletnie zniszczony, ale jakoś udało się dojechać do pitu i wrócić do walki z ostatniego miejsca po safety carze. Walka była ciężka i dwa razu spadałem na ostatnią pozycję podczas walki z innymi kierowcami. Między innymi gdy @Hejkumkejkum wypchną mnie z toru na początku prostej startowej. Mimo wszystko udało się awansować o parę pozycji mimo dużych przeciwności losu.

Mam również prośbę do osób jadących w tyle stawki o przestrzeganie limitów toru. Nie sposób was dogonić jadąc przepisowo gdy tniecie zakręty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, surdolsky napisał:

Hej,

Tak ogólnie po ostatnich wyścigach. Jaki jest sens kwalifikacji, jeśli w wyścigu mamy inne pozycje? Ja akurat skorzystałem ale pewnie czyimś kosztem. Jeśli coś źle rozumiem, to mnie poprawcie. Nie stawiałem nigdy lobby więc może inaczej się nie da jak się coś wykrzaczy.

Paweł

Kwalifikacje sa potrzebne do ustawienia na starcie. Wedlug czasow z lobby1 i lobby2 ustawiamy 20 najszybszych kierowcow do lobby1 a reszta lobby2. Moze sie okazac, ze ktos z lobby2 wykrecil na tyle dobry czas ze zakwalifikowal sie do lobby1, dlatego miejsca na starcie moga sie roznic od wynikow kwalifikacji bo brani pod uwaga sa wszyscy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrócie: Kwali poszły zaskakująco dobrze, dzięki temu wpadłem do lobby 1. Start z 15 pozycji i na tej pozycji się utrzymywałem, aż do 9 okrążenia w którym VECTRA postanowiła zrobić mi psikusa :P W drugim wyścigu startowałem z ostatniej pozycji, byłem tym który centralnie wpieprzył się w Danteze na 1 okrążeniu po tym jak postawiło go w poprzek toru. Przez cały wyścig goniłem gdzieś na końcu stawki, a na koniec udało się wywalczyć 15 pozycję.

Po więcej zapraszam tu: https://speed-zone.pl/forzablog-cz3-le-mans-bugatti-n2456.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
1 1

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.