Race 4: VIR North - Discussion after The race
1 1

35 odpowiedzi w tym temacie

Chyba najgorszy wyścig w mojej karierze. Nie dość, że tempo słabe to jeszcze raz banda zaliczona i odrabianie strat. Dublujący, w szczególności PMC Sony na reedukację w kwestii dublowania. Nie masz miejsca to się nie pchaj. Jakbym miał miejsce bym Ci zjechał na bok, a tym uderzeniem mnie przez co wypadłem z toru zapracowałeś na miejsce w dziale kary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, grubson napisał:

Chyba najgorszy wyścig w mojej karierze. Nie dość, że tempo słabe to jeszcze raz banda zaliczona i odrabianie strat. Dublujący, w szczególności PMC Sony na reedukację w kwestii dublowania. Nie masz miejsca to się nie pchaj. Jakbym miał miejsce bym Ci zjechał na bok, a tym uderzeniem mnie przez co wypadłem z toru zapracowałeś na miejsce w dziale kary.

Grubson, nawet jak jest mało miejsca, to musisz dublującemu zrobić miejsce. Trzeba zjechać z linii wyścigowej i go przepuścić. Podstawowa reguła wyścigów. Sony był szybszy i musiałeś go przepuścić. Mnie też przyblokowałeś przy dublu i straciłem całą przewagę. Ale mniejsza z tym. Reszta jakoś normalnie robiła miejsce, tylko z Tobą coś było. I to nie w jednym przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, PMC Adi napisał:

Grubson, nawet jak jest mało miejsca, to musisz dublującemu zrobić miejsce. Trzeba zjechać z linii wyścigowej i go przepuścić. Podstawowa reguła wyścigów. Sony był szybszy i musiałeś go przepuścić. Mnie też przyblokowałeś przy dublu i straciłem całą przewagę. Ale mniejsza z tym. Reszta jakoś normalnie robiła miejsce, tylko z Tobą coś było. I to nie w jednym przypadku.

15 minut temu, grubson napisał:

Chyba najgorszy wyścig w mojej karierze. Nie dość, że tempo słabe to jeszcze raz banda zaliczona i odrabianie strat. Dublujący, w szczególności PMC Sony na reedukację w kwestii dublowania. Nie masz miejsca to się nie pchaj. Jakbym miał miejsce bym Ci zjechał na bok, a tym uderzeniem mnie przez co wypadłem z toru zapracowałeś na miejsce w dziale kary.

 

Trener Pachura Teamu się odezwał, gdzie na silverstone po błędzie wraca na tor nie patrzy, że ktoś jedzie, dwóch kierowców mógł wyeliminować. To co robi te całe PMC na torach, to jest porażka.

 

Trzy ostatnie wyścigi to trzy duże dzwony, na Sonoma ktoś stał na prostej start/meta zaraz za ostatnim szybkim zakrętem, dzwon. Na silverstone wyjezdzam z pitu trzymam się zewnętrznej, jakiś włoch mnie kosi. No i tutaj kolizja z reprezentantem PMC i uderzenie w bandę. Odrabianie z 22 miejsca i wyprzedzanie rywali nim opuścili lobby nie wiedziec czemu i na dodatek 1 pit nie wystarczył, bo na koniec brakowalo paliwa i musialem zjechać raz jeszcze. to 12 miejsce jadąc z konca i z jednym pitstopem wiecej niż najbliżsi rywale, to nie tak źle.   

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, grubson napisał:

Dublujący, w szczególności PMC Sony na reedukację w kwestii dublowania.

Grubson co Ty za przeproszeniem pieprzysz? Pół okrążenia jechałem za Tobą będąc na 4 pozycji, odrabiałem straty do Damoto (za pierwszym razem gdy Cię dublowałem), a Ty ni cholery nie chciałeś mnie puścić wiedząc, że jesteś ostatni a 10m za Tobą jadę ja. Masz chłopie obowiązek zrobienia mi miejsca podczas gdy jesteś dublowany! Myslisz, że miałem zamiar czekać, jechać za Tobą jeszcze 30sekund tracąc kluczowe metry bo puściłeś Damoto chwile wcześniej? Wybacz, musiałem to miejsce sobie zrobić. Druga sytuacja gdy odrobiłem do Damoto cały praktycznie dystans i zostalo mi okolo 100m gdy wyjechał z boksu... Znów Ciebie dogonilem, jego puściłeś razem z tym kolezka walcząc o 19 pozycję, gdzie ja się mega zblizalem i w dodatku w nosie miałeś to, że walczę o P3 dublujac Ciebie i tego goscia, Ty nadal wolałeś walczyć o swoje P20 czy P19... Nosz kurna człowieku, przez Twoje blokowanie straciłem P3 i jestem tego pewny! Nigdy w życiu podczas grania nikt mnie tak nie poirytował. Mowisz o zostawianiu miejsca? Zet jakoś puścił mnie bez problemu w drugim sektorze, gdzie Ty ostro blokowales, tak samo inni dublowani, zawsze lekko gaz ujmowali nawet podczas gdy walczyli o swoje pozycje. Tylko Ty przeszkadzałeś i powinieneś dostać za to kare. Już nie wspomne o Twojej nieudolnej walce pod koniec wyścigu gdzie oczywiście Cie dublowalem i spowodowales mały karambol w którym oczywiście uczestniczyłem wjeżdżając w tył Twojego samochodu zaliczając tym samym kolejną stratę! Chcesz pouczać o manewrach dublowania? To najpierw sam się naucz jak On powinien wyglądać.

Edytowane przez PMC Sony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwalifkacje pozycja 15 - mialem cel by zrobic czas na 7-8 pozycje niestety za mocno cisnalem i byly poslizgi w 3cim sektorze.

Start ostrozny. Na trzecim zakrecie wyprzydzilem kogos dosc chamsko dotykajac tylnim prawym nadoklem jego przodu - przyhamowalem i oddalem pozycje. Na szykanie zostalem uderzony ale opanowalem sytuacje. Udalo sie uniknac kolizji 2 aut po szykanie. Przez caly wyscig jechalem dosc rowno. Mialem kilka pojedynkow i gratulacje dla wszystkich broniacych i atakujacych mnie. Mialem niezly ubaw oraz satysfakcje. Z bledow to jeden zakret przestrzelony i chyba 4 duze poslizgi a przez jeden trafilem do boksu. Przez szybki pitstop opony staly sie pomaranczowe dosc szybko. Pod koniec wyscigu jechalem samotnie. Pozycja na mecie 10. Jestem zadowolony mialem dobre tempo wyscigowe.

Milej przerwy wszystkim. Widzimy sie na hockenheim :)

 

Eng.

Qualifications P15 - I wanted to make a time to finish at P7-8 but I pushed to hard and I lost a couple times rear in last sector.

I have started very carefull. Third turn - I have passed someone but it wasn't 100% clean move so I left on outside line for the next corner and slowed down a bit to give back position. The first chicane and someone hit me but nothing bad happend. Luckly I avoided two cars what crashed after chicane. Whole race my pace was really good. I had a couples of fight with other cars and I want to congratulate all of you who tried to attack me and defend me. It was really fun and satisfated. I made a few mistakes - locked tires and about 4 quite big slips even one get me to Pit Lane. Because of early Pit Stop my tires get "orange" very fast. At the end of race there was big gap behinde and at front of me. P10 at chequer flag. I very happy of my pace.

Have a good break guys. See you again at Hockehneim :)

Edytowane przez Adam Piecuch
English version

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PMC Adi za pierwszym zakrętem przy pierwszym dublowaniu zjechałem Ci do lewej żebyś następny lewy mógł wziąć odpowiednim torem jazdy. Wbiles mi się w tył, czego nie do końca rozumiem, zamiast odbić w prawo. Drugi raz spotkaliśmy się na prostej i tutaj oddałem gaz żebyście mogli spokojnie przejechać. W kwestii Twojej teorii, obowiązek to ma dublujący wykonać ten manewr bezpiecznie s dublowany ma nie utrudniać i w razie potrzeby zjechać z wyścigowego toru. Tak tez robiłem, reszta wyjaśnienia w kwestii do Sonego.

PMC Sony: możesz się irytować ile chcesz i potrzebujesz. Nie masz żadnego prawa do wypierdalania ludzi z toru bo „Pan jedzie i reszta z drogi”. Ja walczyłem o swoje pkt nawet jadąc na ostatniej pozycji i przez Twoje głupie zachowanie straciłem szanse na walkę o 16, 15 a może nawet 14 miejsce przez wygrzebywanie się z trawy przez 30 sekund. Teorie o tum, że pół okrążenia jechałeś 10m za mną śmiało możesz schować między bajki. Jest powtórka, będziemy rozmawiać na argumenty. Drugi raz spotkaliśmy się gdy próbowałeś wyprzedzać mnie po zewnętrznej przez co na końcu zakretu zmusiłeś mnie do zmiany toru jazdy i to spowodowało lekkie zamieszanie, przy którym nikt nie ucierpiał (karambol :D )Do trzeciego zakretu przez Ciebie wjeżdżałem zupełnie złym torem przez co musiałem przyhamować i znowu wjebales mi się w tył. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grubson. Naucz się manewru dublowania gdy jesteś dublowany to wtedy porozmawiamy.  Masz zrobić niezwłocznie miejsce dublujacemu kierowcy nie utrudniając mu przejazdu. Koniec kropka. Ty tego nie robiłeś. Nic więcej tu wyjaśniać nie trzeba i nie tłumacz sie brakiem miejsca bo każdy inny zawodnik, którego dublowałem NAWET PODCZAS WALKI O POZYCJE, ZWALNIAŁ I ZJEŻDŻAŁ Z LINI WYŚCIGOWEJ ROBIĄC MIEJSCE DLA SZYBSZEGO KIEROWCY, KTORY GO DUBLOWAŁ, ROBILI MI MIEJSCE WSZĘDZIE, NAWET NA CIASNYCH SZYBKICH ZAKRĘTACH. TY TEGO NIE ROBIŁEŚ. I nie miej tu bolu dupy tylko naucz się zasad. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybys zaczekał nie 30 sekund a 3 miałbyś cała prostą dla siebie do dublowania mistrzu! Postanowiłeś wyjebac mnie z toru czego Ci nie popuszczę, bo jeśli bys zaczekał i kulturalnie zgłosił po wyścigu że cię blokowałem, może bym się przyznał. Postąpiłeś jak dzieciak, po chamsku, a chamstwa nie znoszę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, grubson napisał:

Gdybys zaczekał nie 30 sekund a 3 miałbyś cała prostą dla siebie do dublowania mistrzu! Postanowiłeś wyjebac mnie z toru czego Ci nie popuszczę, bo jeśli bys zaczekał i kulturalnie zgłosił po wyścigu że cię blokowałem, może bym się przyznał. Postąpiłeś jak dzieciak, po chamsku, a chamstwa nie znoszę. 

Dziękuję i vice versa. "Może bym się przyznał" nosz cholera... Czy Ty czytasz co piszesz? W tym momencie sam potwierdziłeś umyślne blokowanie. Rob tak dalej, a następnym razem to nie będzie lekkie szturchnięcie w zderzak. Nie wiem boli Cie coś? Że blokowałeś i mnie i Adiego? Zrobiliśmy Ci coś, że tak nienawidzisz PMC? Bo ewidentnie grałeś pod Damoto. Gdyby nie Ty miałbym P3 bo dochodziłem go bardzo szybko. :/

 

PS. Do prostej start meta było jeszcze daleko i sporo zakrętów, na których byś mnie hamował także 3 sekundy puść sobie między bajki. Bo nigdzie byś mnie nie puścił jak tam. Nie pozdrawiam.

Edytowane przez PMC Sony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy wyscig jaki jechalem.

Kwali slabo, samochod mi strasznie sie slizgal i nawet z pozoru latwe dohamowania byly problemem przez co 14 miejsce.

Start oczywiście tragedia. Pierwszy zakręt po zewnętrznej i coś mnie zamroczyło bo zapomniałem że za apexem jeszcze się zacieśnia. Łapię trawę po lewej i spadam na ostatnie miejsce. Na szybkich lukach kilka samochodow wypada i dzieki rozsadnemu zahamowaniu omijam caly karambol. Z nadzieja, ze moze nie bedzie tak zle cisne dalej zyskujac kilka pozycji w walce (co bylo bardzo satysfakcjonujace :) ). Kilka okrazen nawet idzie fajnie ale podczas walki na szybkich lukach trace linie wyscigowa i zaraz przed maska Kuby robie baczka i laduje przy bandach. Strata chyba z 5 pozycji wiec odrabiamy dalej. Znowu troche walki, zjazd do pitu na 16 kolku ale 2 okrazenia dalej znowu baczek w tym samym miejscu jednak tym razem duzo bardziej pechowo. Arpeggiator laduje z duza predkoscia na moim obroconym Porsche. Uszkodzenia na tyle powazne ze z predkoscia 80km/h czolgalem sie cale okrazenie do boksu. Pit nr 2 i spadek na koniec stawki. Nastepne dwa okrazenia i chwile przed 3 zakretem moj pad dochodzi do wniosku ze potrzebuje chwile przerwy. Zatrzymuje sie na bandach na szczescie bez uszkodzen. Jak juz kontroler zalaczyl sie od nowa mialem chyba 1km straty do miejsca 19... zostalo 10 okrazen wiec cisne zeby chodziaz zdobyc jedno miejsce. 3 okrazenia przed koncem dojezdzam do SteelyZetinho i tu chyle czola. Zet swietnie sie bronil nie zostawiajac miejsca na jakikolwiek manewr. Dobra robota :) . I tak wlasnie dojezdzam na 20 miejscu.

Coz, mam nadzieje ze Hockenheim bedzie przyjemniejszy :)

PS: co do dublowania. Nie zgodze sie, ze kierowca ktory jest dublowany musi natychmiast i niezwlocznie ustapic miejsca dublujacemu. Ma on za zadanie ulatwic szybszemu kierowcy wyprzedzenie w bezpieczny sposob i najdogodniejszym do tego miejscu. Owszem, musi to zrobic jak najszybciej ale ma to byc przede wszystkim bezpiecznie. Nigdy nie widzialem zeby karetka zepchnela kogos z drogi bo samochod nie mial miejsca zeby ja przepuscic.

 

ENG

The worst race I was going.

Qualifications went poorly, the car slipped terribly and even seemingly easy braking was a problem. Unfortunately, 14th place.

Start, of course, the tragedy. The first corner goes on the outside and something has blurred me, because I forgot that after the apex the curve is still tightening. I catch the grass on the left and I fall to the last place. On the esses, a few cars are crashed and thanks to reasonable braking I avoid all the collisions. Hoping that it will not be so bad I'm going further, gaining a few positions during a great fights (which was very satisfying :)). A few laps even go quite well to me, but during the fight on the esses I lose the race line and just before Kubas Porsche I make a spin and load the bands. Probably I lose about 5 positions. Again a bit of a fight. I am going to the pit stop on the 16th lap but 2 laps later again spin in the same place, but this time much more unlucky. Arpeggiator hits with high speed into my rotated Porsche. The damage is so serious that at 80 km/h I crawl entire lap to boxes.  Stop number 2 and drop to the last place. Two laps later and just before the third corner my gamepad comes to the conclusion that he needs a break. I stop on the bands, luckily without damage. As the controller has already recovered I had probably 1 kilometer of loss to place 19 ... there are 10 laps left so I give all of myself to get this one place. 3 laps before the end of the race I arrive at SteelyZetinho and here bend my forehead. Zet defended himself without leaving space for any maneuver. Good job :). And that's how I arrive in 20th place.

Well, I hope Hockenheim will be nicer :)

PS: I do not agree that the driver who is doubled must immediately give way to the doubling partner. Its task is to make it easier for the faster driver to overtake in a safe manner and in the most convenient place. Yes, he has to do it as soon as possible, but it's supposed to be safe first of all. I have never seen an ambulance push someone off the road because the car did not have room to pass it.

  • Polubienie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wyścig do zapomnienia, poniekąd spodziewałem się słabego wyniku bo nie trenowałem a przy takim poziomie jaki mamy to skutki wiadome. Oczywiście i sam wyścig był pechowy 2 x zniszczenia 2 wizyty w PIT i jest jak jest 15 pozycja. 

 

 

For me, this race will be forgotten, somehow I was expecting a poor result, I was not training, and on this level of "enemy" drivers i have, the effects I known. Of course, the race itself was unlucky,  2 times i was destroy my car and a was 2 times in PIT. And thats why a i have 15th position.

Edytowane przez ArpeggiatorPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony, rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy założeniem hipotetycznym a rzeczywistością? Chyba nie bardzo, nie szkodzi. Z tym tekstem „dlaczego ja wam tak przeszkadzałem” to poplynales już maksymalnie. Pierwszy raz zdażyło ci się mnie dublować i to tylko dlatego, że miałem przygodę na torze a zachowujesz się jakbyś to robił na każdym wyścigu. Spasuj gościu. Oficjalnie: nie blokowałem Was! Wy nie potrafiliście skutecznie wykonać manewru wyprzedzania. A może ten ból dupy masz taki bo nie potrafiłeś mnie wyprzedzić?

PS. Uważaj żebyś się nie zdziwił na następnym wyścigu. To tak w nawiązaniu twoich pogróżek.

PS2. Z tym zbliżaniem się do damoto też Cię poniosło. Słyszałem na grupie kilka razy, że ciąłeś wszystkie zakręty, które tylko się dało ale mimo to nie dałeś rady, wiec mi tu nie wyjeżdżaj że prawie go doszedłeś.

I na koniec. Twoje oskarżenie jakobym rzekomo grał na Damoto są wyssane z palca i absurdalne! To niemożliwe! Jestem z nim w zespole gamoniu!

Edytowane przez grubson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, grubson napisał:

Sony, rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy założeniem hipotetycznym a rzeczywistością? Chyba nie bardzo, nie szkodzi. Z tym tekstem „dlaczego ja wam tak przeszkadzałem” to poplynales już maksymalnie. Pierwszy raz zdażyło ci się mnie dublować i to tylko dlatego, że miałem przygodę na torze a zachowujesz się jakbyś to robił na każdym wyścigu. Spasuj gościu. Oficjalnie: nie blokowałem Was! Wy nie potrafiliście skutecznie wykonać manewru wyprzedzania. A może ten ból dupy masz taki bo nie potrafiłeś mnie wyprzedzić?

PS. Uważaj żebyś się nie zdziwił na następnym wyścigu. To tak w nawiązaniu twoich pogróżek.

PS2. Z tym zbliżaniem się do damoto też Cię poniosło. Słyszałem na grupie kilka razy, że ciąłeś wszystkie zakręty, które tylko się dało ale mimo to nie dałeś rady, wiec mi tu nie wyjeżdżaj że prawie go doszedłeś.

I na koniec. Twoje oskarżenie jakobym rzekomo grał na Damoto są wyssane z palca i absurdalne! To niemożliwe! Jestem z nim w zespole gamoniu!

Hahahahahaha :D :D:Ddobrze dobrze :) już jak ktoś szybko jedzie to od razu gadka o cięciu :D zdarzało się i mi i każdemu innemu który jechał w wyścigu :) żeś mnie rozbawił przepięknie :) Co do dublowania i tak uważam, że nie masz pojęcia co to za manewr :) po wczorajszym wyścigu więc już zamilcz i nie próbuj ze mnie zrobić tego najgorszego bo jestem szybszy to od razu "a ten to ciągle ścina, dublowac nie potrafi, rozpycha się, ciągle w kogoś uderza, tempo ma tylko dlatego, że nie trzyma sie toru, bla bla bla" gdybyś z Nami w zespole jechał to gadania by nie było. Proste. I różnica 600m do Damoto sama nie zmalała w pewnym momencie do kilku metrów. Czasy niskie 1:27 i wysokie 1:26 też same znikąd się nie wzięły. Naucz się na czym polega ściganie, naucz się zasad, nabierz skilla i zacznij dyskutować bo już mnie wkurwiasz tym niepotrzebnym gadaniem. Jakoś nikt problemu nie miał z nikim tylko raptem PMC zaczęło ludziom nie pasować, a Ty próbujesz kręcić burzę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naucz się czym jest szacunek na torze, wtedy będziemy rozmawiać kulturalnie. Do PMC nic nie mam, wręcz przeciwnie, oczekiwałem że będziecie dawać przykład jako pierwszy Polski PROFESJONALNY zespół esportowy a póki co jeden z was jeździ na takim ciśnieniu, że nie patrzy w ogóle na innych na torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The VIR, a very difficult stage as I already knew.

I also qualified quite well, eighth, but I was not able to keep that time in the race, perhaps for the first time in many years of online races, I shot stronger in qualifying than in the race.

I made a good start, avoiding accidents and contacts and I found myself in fourth position. Unfortunately on the fifth lap I was wrong at the first corner and I was joined by the fast riders I had behind, Sony, Sir, Benito. I tried to keep the pace but I did not have it.

In the end, taking advantage of the problems of others I kept the seventh position up to the penultimate lap, but because of some doubles I lost time and even Kuba first reached me and then passed. In the end I finished eighth.

Do not throw away the points taken, indeed, at least we have removed another difficult track from the calendar.

Now a nice break and start preparation for hockenhein.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I had a fantastic qualifying session, and the race was cool in the end.
I took 5th place and my team needed those points.

As usual, Damoto kicked me out in the grass, but I know that he races this way, so I don't even bother say anything.

Just one piece of advice for the organization: select an external judge to examin these incidents, because there has been many, and nothing has been done.
See you at hockenheim.

Expecially you Damoto.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo dublowania, wklejam punkt z regulaminu CRC, pokażcie na powtórce jak było naprawdę :)
11. Dublowanie, dublowany kierowca ma obowiązek dać się wyprzedzić, jednak bez nerwowych zachowań czy nieprzewidzianych manewrów (zjeżdżanie na pobocze czy gwałtowna zmiana toru jazdy). Najlepiej pozycję oddać jadąc wolniej szerokim torem po zewnętrznej w zakręcie, lub odpuszczając na prostej. Dublowany ma prawo jednak jechać swoim torem jeśli umożliwienie wyprzedzania naraziłoby go na utratę kontroli (np. w zakręcie) czy istotne spowolnienie (np. na podjeździe).

PS. Regulamin CRC kilkukrotnie zaznacza, że najważniejsze to nie wjechać w kogoś z przodu, bez względu na to jak wolno jedzie 

Edytowane przez Jablonson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Jablonson napisał:

A propo dublowania, wklejam punkt z regulaminu CRC, pokażcie na powtórce jak było naprawdę :)
11. Dublowanie, dublowany kierowca ma obowiązek dać się wyprzedzić, jednak bez nerwowych zachowań czy nieprzewidzianych manewrów (zjeżdżanie na pobocze czy gwałtowna zmiana toru jazdy). Najlepiej pozycję oddać jadąc wolniej szerokim torem po zewnętrznej w zakręcie, lub odpuszczając na prostej. Dublowany ma prawo jednak jechać swoim torem jeśli umożliwienie wyprzedzania naraziłoby go na utratę kontroli (np. w zakręcie) czy istotne spowolnienie (np. na podjeździe).

PL:
Nawet jak powtorki zrobia to nic z tego nie bedzie :). W 2gim wyscigu Adi mnie dublowal i nawet mowilem na czacie ze mu zjezdzam to i tak mnie otarl ale nic sie nie stalo. Nawet w Formule 1 maja z tym problem. Uwazam ze jedna i druga strona ma w pewnym stopniu racje. Szkoda tylko ze juz "polowa sezonu" a incydenty z pierwszego wyscigu zapomniane.

ENG:
Even if they made a replays, it won't change anything :). In second race (Sonoma) I had a "blue flag" for Adi and I even said at voice chat that I'm making a space for him and he still managed to scratch my car. Even at Formula 1 they having a problems with blue flags. In my opinion both sides in some way are right, but its a shame it's already "half of season" and they haven't review a incidents from first race.

Edytowane przez Adam Piecuch
English version

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Sergio Martemucci napisał:

I had a fantastic qualifying session, and the race was cool in the end.
I took 5th place and my team needed those points.

As usual, Damoto kicked me out in the grass, but I know that he races this way, so I don't even bother say anything.

Just one piece of advice for the organization: select an external judge to examin these incidents, because there has been many, and nothing has been done.
See you at hockenheim.

Expecially you Damoto.

 

I also invite you to a discussion of who and where to blame ;)

 

 

I have replays, and this proves that the entire incident began with your unlawful attack xD

Edytowane przez PMC Damoto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może ja coś dodam od siebie...mianowicie po kwali startowałem z 13 miejsca co uważam za całkiem dobry wynik patrząc na stawkę (za mną ustawili się tacy zawodnicy jak Osa, Arpegiator czy Grubson). Jednak ta 13 okazała się bardzo pechowa...Po dobrym starcie i po pokonaniu pierwszych zakrętów gdzie zyskałem kolejne dwie pozycje to niestety po szykanach "Snake" dostaje strzała od jednego z Włochów, który wypadł z toru i odbijając się od bandy trafia mnie z impetem. Jadąc w kolumnie za innymi nie miałem czasu na reakcję. I tak można powiedzieć, że skończył się mój wyścig. 

Co do sprawy dublowania to nie zgodzę się z opiniami, że trzeba niezwłocznie puścić dublującego...trzeba poczekać na bezpieczny i odpowiedni moment dla obu zawodników (zasady CRC). 

Muszę też niestety potwierdzić, że poniektórzy kierowcy PMC jeżdżą bardzo agresywnie bez poszanowania dla wolniejszych graczy...

Pozdrawiam i bez odbioru.

  • Polubienie 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem przed wyścigiem w temacie z podziałem Lobby. Zgłoszenia incydentów zostaną ocenione po wyścigu na torze VIR :)

P.S. W zespole PMC zostało tylko dwóch kierowców. Czyli ja i Sony. Reszta nie chciała jeździć. Jedynie co im zostało, to PMC w Gamertagu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, PMC Adi napisał:

Tak jak napisałem przed wyścigiem w temacie z podziałem Lobby. Zgłoszenia incydentów zostaną ocenione po wyścigu na torze VIR :)

P.S. W zespole PMC zostało tylko dwóch kierowców. Czyli ja i Sony. Reszta nie chciała jeździć. Jedynie co im zostało, to PMC w Gamertagu ;)

No zostało dwóch co robią na torach co chcą, a ci co nie chcieli jeździć jako "profesjonalni" esportowi kierowcy zachowują się aż miło z takimi ludźmi jeździć. jechałem wczoraj z konca i w srodkowej, ciasnej sekcji zaskoczony bylem jak ostatnie miejsca czysto jechały. nie pamiętam nickow, ale tam od 20 do 16 miejsa chyba.

Edytowane przez Imperator360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
1 1

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.