Manual ze sprzeglem
0

4 posts in this topic

Witam mam pytanie odnosnie skrzyni manualnej ze sprzeglem w grze fm 7 lub fh3 chodzi mi o to czy ktos mi wytlumaczy jak wchodzic w zakrety i jak hamowac zeby slinik nie gasnal? Trzeba lekko hamowac w zakretach? Nie wierze ze w zakretach wszyscy trzymacie sprzeglo. Mnie za kazdym razem jak wchodze w zakret i dam ciut mocniej hamowanie od razu gasnie silnik.Dodam ze najczesciej dzieje sie to przy wylaczonym abs, przy wlaczonym bardzo rzadko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byc moze to jest to co mowisz ale wtedy po prostu spadaja obroty do zera i nie mozna przez chwile dodac gazu.Rozumiem ze jedyna metoda to trzymanie tego sprzegla w zakretach? A z czego lepiej zrezygnowac ze sprzegla czy z wylaczonego abs? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie jak grasz bez ABS i z włączonym sprzęgłem to musisz grać tak jakbyś jechał prawdziwym samochodem. Hamując staraj się nie blokować kół a podczas zmiany biegu w górę oraz redukcji musisz mieć również wciśnięte sprzęgło.

Nie rezygnuj ani ze sprzęgła ani z ABS... jak nauczysz się grać bez tych asyst to nie dość, że będzie większa frajda z gry to jeszcze będziesz szybszy od graczy, którzy grają z tymi asystami włączonymi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.