1. Wyścig testowy PMC - 05.03 21:00
0

8 odpowiedzi w tym temacie

W poniedziałek 05.03 o godz. 21:00 odbędzie się pierwszy wyścig testowy nowego sezonu PMC. Ścigamy się samochodem które wygrało głosowanie - Ferrari 488 GTB. W celu porównania będziemy się też ścigać innymi samochodami. Tory wybierzemy w lobby.

Jako organizatorzy uważamy, że 488 GTB może się okazać zbyt trudne do opanowania dla wszystkich graczy, dlatego chcemy dać możliwość przetestowania Waszego wyboru. Możliwe, że po 2 wyścigach testowych zrobimy jeszcze jedno głosowanie.

Głosowanie będzie miało na celu wybranie samochodu którym najlepiej się Wam ściga, a nie najlepiej wygląda :)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka samochodów wczoraj sprawdziliśmy, więc proszę każdego kto jechał o opinię na temat 488 GTB i Vipera. Oczywiście Ci co nie jechali również mogą się wypowiedzieć na temat sensu (lub też nie) ścigania tymi samochodami.

Z góry proszę o nie pisanie nt. głosowania, nt. tego że samochód został już wybrany, że po co zmieniać, itp. Regulamin nie jest gotowy, kalendarz nie opublikowany = mamy czas na zmiany tak żeby było najlepiej. Jeśli będzie dużo negatywnych opinii o Ferrari to przemyślimy nad możliwością zmiany tego samochodu. Na ten moment wybranym samochodem nadal zostaje 488.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wybrałbym Vipera, nawet bez żadnego tuningu. To auto może wydaje się proste do jazdy, ale jak się przesadzi to też się źle skończy. Także wciśnięcie 100% i jazda na limicie nie będzie wcale taka prosta. A z doświadczenia wiem, że lepiej walczyć z przeciwnikiem niż z autem. 

Ferrari jest nerwowe, możliwe że setup który by nie podniósł mocy ani nie obniżył masy, trochę by pomógł, ale dalej nie wyobrażam sobie jechać nim na kierownicy.

Mój głos idzie zdecydowanie na Vipera. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem wczoraj Ferrari i Viperem. Na kierownicy  Ferrari zarówno w serii jak i na setupie Adiego jest nerwowe i często zaskakuje niespodziewaną utratą przyczepności.

Zupełnie inna bajka to Viper, auto szybkie, ale czuć że ma odpowiedni docisk, dobre hamulce i w wersji bez żadnego tuning (na co głosowałbym by tak zostało) da sie komfortowo jechać i walczyć z innymi graczami. Auto nie jest łatwe, trzeba uważać z gazem na ostrych zakrętach, ale daje się kontrolować a przy +20 osobach w looby chcemy mieć raczj przewidwalne auto :)

 

Mój głos idzie na Vipera ACR (bez tuningu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarówno ferarka jak i viper spodobały mi się, każdy na swój sposób. Ferrari owszem potrafi być nerwowe ale moim zdaniem  jest do opanowania, chociaż zgodzę się z tym, że  gdy dojdzie do wyścigu to jadąc viperem istnieje mniejsze prawdopodobieństwo że wydarzy się  coś nieprzewidywalnego.  Krótko mówiąc sercem farrari a rozumem viper :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy Ferrari będzie masa incydentów. A znając życie udzieli się to wszystkim i będzie jeden wielki syf na grupach i obrażanie siebie nawzajem. 

Viper daje czystszą walkę. Lepiej się prowadzi i daje więcej frajdy bo nie walczysz ciągle z samochodem i nie martwisz się czy na tym zakręcie wylecisz bo auto słabo skręca.

Wybierzecie co będziecie chcieli ale jak ktoś zrobi syf i będzie marudził, że ktoś nie opanował samochodu i w niego wjechał to niech się zastanowi dwa razy. Mamy różny poziom graczy i tego się nie zmieni. Jedni opanują Ferrari lepiej a inni gorzej. Pierwszy testowy przejazd pokazał dużo, bez kolizji na 16 aut było może z 4-5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferrari bez tuningu wedlug mnie to porażka... strasznie nerwowy. przy wychodzeniu z zakrętu potrafi wpaść w wahadło co na symulacji jest praktycznie nie do opanowania, hamulce nie istnieją no i tendencja do podsterowności na wejściu w zakręt przeradza się momentalnie w nadsterowność. Jednym słowem NIE

Ferrari na setupie adiego to już inna bajka. Trzyma się drogi bardzo fajnie i pomimo dużej mocy i dużego docisku da rade się nim jakoś ścigać. Jednak jest ona szybsza od samochodów GT3 i to będzie rodzić problemy czego świadkami byliśmy na Eau Rouge gdzie z chyba 14 pozycji wskoczyłem na 3... Po prostu jest tak szybkie że czasami ciężko nadążyć na wszystkim co się dzieje na torze.

Viper za to jest cudowny. Łatwy w prowadzeniu. Nikt nie powie że brakuje mu mocy oraz świetnie hamuje, trzyma się drogi i jest bardzo przewidywalny nawet na symulacji. Według mnie właśnie Viperem będzie najwięcej czystej walki na torze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferrari mimo pięknego wyglądu i brzmienia, według mnie nie nadaje się do naszej ligi. A to ze względu na zbyt dużą nerwowość w prowadzeniu. Ciężko nim dokładnie wykonać dohamowanie z dużej prędkości, ciężko też trzymać linię wyścigową. Przy 20 osobach w lobby można założyć, że nie obyłoby się bez incydentów wyścigowych oraz większych kraks.

Do walki przy takich dużych prędkościach potrzebujemy czegoś bardziej stabilnego. Tak jak wyżej już pisano, Viper będzie lepszym wyborem dla naszej ligi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
0

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.