Transfery grupowe / Division transfers
0

35 postów w tym temacie

Wszelkie prośby o transfer oraz dyskusja ogólna o grupach / Requests for transfers and general discussion about divisions.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja (frkyPL) o przeniesienie do Silvera bym poprosił jeśli da radę, pomimo przyzwoitego czasu kwalifikacyjnego jednak niezbyt komfortowo się czuję z rwd na sim steering.

Edytowane przez Jakub Nowak
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jestem w 100% przeciwny przenoszenia się między grupami. Po to były kwalifikacje aby osoby podobnie jeżdżące jeździły ze sobą, aby nie było dużej rozbieżności w umiejętnościach. Jaki jest sens aby osoba która zrobiła czas [przykładowo ja] 2:00:878, ścigała się z  frkyPL czas 1:56:505. Są to ponad 4 s różnicy. To po co były te kwalifikacje? Ja rozumiem gdyby to była różnica max 1 s lub można się przenieść tylko z niższej grupy do wyższej. Ale przenoszenie się z miejsca 8 w kwalifikacjach bo się nie umie jeździć na sim steering to jest parodia. Od początku był regulamin i było wiadomo w jakiej grupie jakie zasady obowiązują. Jeżeli nie chciałeś jeździć w grupie w której jest SIM Steering mogłeś wstawić słabszy czas w okolicach 2 min. 

 

Moja propozycja rozwiązania to możliwość przeniesienia tylko z niższej grupy do wyższej, jeżeli wogóle miałyby być dostępne przenoszenia, co przeczy odbywaniu się kwalifikacji, bo po co kwalifikacje skoro i tak można się przenieść.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minutes ago, MateBLN said:

Jestem w 100% przeciwny przenoszenia się między grupami. Po to były kwalifikacje aby osoby podobnie jeżdżące jeździły ze sobą, aby nie było dużej rozbieżności w umiejętnościach. Jaki jest sens aby osoba która zrobiła czas [przykładowo ja] 2:00:878, ścigała się z  frkyPL czas 1:56:505. Są to ponad 4 s różnicy. To po co były te kwalifikacje? Ja rozumiem gdyby to była różnica max 1 s lub można się przenieść tylko z niższej grupy do wyższej. Ale przenoszenie się z miejsca 8 w kwalifikacjach bo się nie umie jeździć na sim steering to jest parodia. Od początku był regulamin i było wiadomo w jakiej grupie jakie zasady obowiązują. Jeżeli nie chciałeś jeździć w grupie w której jest SIM Steering mogłeś wstawić słabszy czas w okolicach 2 min. 

 

Moja propozycja rozwiązania to możliwość przeniesienia tylko z niższej grupy do wyższej, jeżeli wogóle miałyby być dostępne przenoszenia, co przeczy odbywaniu się kwalifikacji, bo po co kwalifikacje skoro i tak można się przenieść.

Nic dodać nic ująć...

Zgadzam się w 100%

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, MateBLN napisał:

Jestem w 100% przeciwny przenoszenia się między grupami. Po to były kwalifikacje aby osoby podobnie jeżdżące jeździły ze sobą, aby nie było dużej rozbieżności w umiejętnościach. Jaki jest sens aby osoba która zrobiła czas [przykładowo ja] 2:00:878, ścigała się z  frkyPL czas 1:56:505. Są to ponad 4 s różnicy. To po co były te kwalifikacje? Ja rozumiem gdyby to była różnica max 1 s lub można się przenieść tylko z niższej grupy do wyższej. Ale przenoszenie się z miejsca 8 w kwalifikacjach bo się nie umie jeździć na sim steering to jest parodia. Od początku był regulamin i było wiadomo w jakiej grupie jakie zasady obowiązują. Jeżeli nie chciałeś jeździć w grupie w której jest SIM Steering mogłeś wstawić słabszy czas w okolicach 2 min. 

 

Moja propozycja rozwiązania to możliwość przeniesienia tylko z niższej grupy do wyższej, jeżeli wogóle miałyby być dostępne przenoszenia, co przeczy odbywaniu się kwalifikacji, bo po co kwalifikacje skoro i tak można się przenieść.

Nie lubię przyznawać racji Warszawiakowi Ale w tym wypadku ma rację. Po to były kwalifikacje żeby przydzielić ludzi do grup względem swoich umiejętności. Trochę bezsensu jak ktoś z dużo lepszym czasem przenosi się do niższej grupy bo wie że w słabszej grupie prawdopodobnie wygra....

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ukrywam, że macie rację. Chcieliśmy też jakoś dać wszystkim satysfakcję z rywalizacji. Jak praktycznie wszyscy przeniesieni znajdowali się w akceptowalnym położeniu tak największy problem mieliśmy z frkyPL. Dlatego też odbyliśmy z nim rozmowę na ten temat i chcieliśmy przekonać go do pozostania w Gold. Jeździ on na kierownicy i jest problem z symulacją, niby testował i sprawdzał i średnio to szło. Zobaczymy po wynikach na pierwszych rundach.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Danteze napisał:

Nie ukrywam, że macie rację. Chcieliśmy też jakoś dać wszystkim satysfakcję z rywalizacji. Jak praktycznie wszyscy przeniesieni znajdowali się w akceptowalnym położeniu tak największy problem mieliśmy z frkyPL. Dlatego też odbyliśmy z nim rozmowę na ten temat i chcieliśmy przekonać go do pozostania w Gold. Jeździ on na kierownicy i jest problem z symulacją, niby testował i sprawdzał i średnio to szło. Zobaczymy po wynikach na pierwszych rundach.

My również posiadamy kierownice, moja obecnie jest wybrakowana dlatego z niej nie korzystam, ale od początku znałem zasady jakie są w poszczególnych grupach. Sam mogłem wstawić lepszy czas [z wykrzyknikiem bądź bez] ale wiedziałem, że nie chce być w Gold klasie, dlatego wstawiłem pośredni czas 2:00. Patrząc po wynikach pierwszych rund jeżeli frkyPL dojedzie na wysokiej pozycji osoby poniżej tracą punkty w klasyfikacji generalnej, a co za tym idzie mogą poźniej stracić możliwość na wyższą pozycje w tej klasyfikacji. Skoro ktoś wykręcił czas 8 w ogólnej klasyfikacji to oczywiste, że przykładowo jest na 37 pozycji - aras43pl z czasem 2:05:480, prawdopodobnie [ nie chce oceniać, mogły mu tylko źle pojść kwalifikacje] nie ma szans z osobą która jest o 29 pozycji wyżej...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak zaczynałem w FM4, to marzyłem, aby dostać się do pierwszej grupy, bo byłem na granicy między 1 a 2. Wolałem dojeżdżać na końcu niż łatwo wygrywać w 2 grupie, bo to motywowało aby się cały czas poprawiać :) Nie bójcie się gold grupy, będzie super zabawa :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 minut temu, Imperator360 napisał:

Jak zaczynałem w FM4, to marzyłem, aby dostać się do pierwszej grupy, bo byłem na granicy między 1 a 2. Wolałem dojeżdżać na końcu niż łatwo wygrywać w 2 grupie, bo to motywowało aby się cały czas poprawiać :) Nie bójcie się gold grupy, będzie super zabawa :)

Postaram się w kolejnej edycji :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

MateBLN, widzisz, problem jest taki, że w qualu były dozowolone dowolne ustawienia wszelkich asyst i każdy mógł być szybki w podpasowanych pod siebie ustawieniach. Sam piszesz, że wstawiłeś "pośredni" czas 2:00, a stać cię na lepszy, czyli niejako oszukałeś system, bo w rzeczywistości twoje tempo jest lepsze niż wskazywałby na to qual time. Więc powiedz mi teraz co za różnica, czy qual time dałeś 1:56 czy 2:00, skoro realnie w wyścigach i tak będziesz szybszy od innych o x sekund? Czy jeśli jako mój czas kwalifikacyjny podałbym 2:10, a w wyścigu byłym szybszy od każdego o 3 sekundy na okrążeniu to już by było sprawiedliwie? Wygrywanie nie ma dla mnie znaczenia, jeżdżę dla zabawy i z tego powodu chciałem transfer niżej, bo nie chcę się zmuszać do gry na ustawieniach, którego tego funu mi nie dają. Ostatecznie niech decydują admini mistrzostw, dostosuję się do każdej decyzji.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
23 minuty temu, Jakub Nowak napisał:

MateBLN, widzisz, problem jest taki, że w qualu były dozowolone dowolne ustawienia wszelkich asyst i każdy mógł być szybki w podpasowanych pod siebie ustawieniach. Sam piszesz, że wstawiłeś "pośredni" czas 2:00, a stać cię na lepszy, czyli niejako oszukałeś system, bo w rzeczywistości twoje tempo jest lepsze niż wskazywałby na to qual time. Więc powiedz mi teraz co za różnica, czy qual time dałeś 1:56 czy 2:00, skoro realnie w wyścigach i tak będziesz szybszy od innych o x sekund? Czy jeśli jako mój czas kwalifikacyjny podałbym 2:10, a w wyścigu byłym szybszy od każdego o 3 sekundy na okrążeniu to już by było sprawiedliwie? Wygrywanie nie ma dla mnie znaczenia, jeżdżę dla zabawy i z tego powodu chciałem transfer niżej, bo nie chcę się zmuszać do gry na ustawieniach, którego tego funu mi nie dają. Ostatecznie niech decydują admini mistrzostw, dostosuję się do każdej decyzji.

Uważam, że nie oszukałem systemu, ponieważ wszystkie poza 1 czasem który był poniżej 2 min były z wykrzyknikiem. Jeździłem 1 łuk na granicy błędu oraz jeżeli popełnisz błąd w ostatnim sektorze toru to czas na Twoim kolejnym okrążeniu jest z wykrzyknikiem. Z tego co się dowiedziałem czas z wykrzyknikiem automatycznie przenosi Cię na koniec listy. A jedyny czas który wykręciłem lepszy a bez wykrzyknika był na ostatnim kółku moich zmagań danego dnia i nie mogłem wykonać prawidłowego screen'a mojego wyniku. Następnego dnia nie udało mi się już osiągnąć jak dobrze pamiętam ~1:58:9 więc wstawiłem wynik 2:00.  Jeżeli nadal uważasz, że oszukałem system. Trudno, ja wiem jak było naprawdę.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
25 minut temu, Jakub Nowak napisał:

MateBLN, widzisz, problem jest taki, że w qualu były dozowolone dowolne ustawienia wszelkich asyst i każdy mógł być szybki w podpasowanych pod siebie ustawieniach. Sam piszesz, że wstawiłeś "pośredni" czas 2:00, a stać cię na lepszy, czyli niejako oszukałeś system, bo w rzeczywistości twoje tempo jest lepsze niż wskazywałby na to qual time. Więc powiedz mi teraz co za różnica, czy qual time dałeś 1:56 czy 2:00, skoro realnie w wyścigach i tak będziesz szybszy od innych o x sekund? Czy jeśli jako mój czas kwalifikacyjny podałbym 2:10, a w wyścigu byłym szybszy od każdego o 3 sekundy na okrążeniu to już by było sprawiedliwie? Wygrywanie nie ma dla mnie znaczenia, jeżdżę dla zabawy i z tego powodu chciałem transfer niżej, bo nie chcę się zmuszać do gry na ustawieniach, którego tego funu mi nie dają. Ostatecznie niech decydują admini mistrzostw, dostosuję się do każdej decyzji.

Po części się z Tobą zgodzę. Bo faktycznie można było specjalnie podać słabszy czas żeby być lepszym w słabszej grupie.  Ale kurcze raczej chodzi o to żeby jednak w kwali mieć jak najlepszy czas. Taka sytuacja że ktoś z zacnym czasem chcę iść do słabszej grupy jest nie fajna jak dla Mnie.  Pytanie też jak się te czasy przeniosą się na wyścig, bo jednak kilka jak nie kilkadziesiąt razy jechało się tor ^^ Zobaczymy co powiedzą organizatorzy :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Według mnie to część asyst powinna być już zaostrzona w kwalifikacjach... Wtedy by się to w miarę unormowało, a tak to kwalifikacje były zakłamane, i wychodzi taki kierowca (frkypl) który robi zdecydowanie lepszy czas ode mnie na normalnym sterowaniu (mój najlepszy 1:59.6) i chce się przenieść do grupy gdzie ja trafiłem jeżdżąc bez "asyst"... Według mnie tam gdzie trafił tam trafił i niech się dostosowuje do wymagań grupy, a nie bo mu "gorzej idzie na symulacji" i chce iść na łatwiznę.... to tak jak ja bym nagle powiedział, że nieeeee panieeeee nie chce być w połowie stawki (ze względu na czas), wiec proszę o przeniesienie do bronze..... tak się po prostu nie robi....

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
49 minutes ago, Paweł Iwanicki said:

Według mnie to część asyst powinna być już zaostrzona w kwalifikacjach... Wtedy by się to w miarę unormowało, a tak to kwalifikacje były zakłamane, i wychodzi taki kierowca (frkypl) który robi zdecydowanie lepszy czas ode mnie na normalnym sterowaniu (mój najlepszy 1:59.6) i chce się przenieść do grupy gdzie ja trafiłem jeżdżąc bez "asyst"... Według mnie tam gdzie trafił tam trafił i niech się dostosowuje do wymagań grupy, a nie bo mu "gorzej idzie na symulacji" i chce iść na łatwiznę.... to tak jak ja bym nagle powiedział, że nieeeee panieeeee nie chce być w połowie stawki (ze względu na czas), wiec proszę o przeniesienie do bronze..... tak się po prostu nie robi....

Zgodzę się, że bardziej restrykcyjne podejście byłoby bardziej miarodajne. Sam jeżdżę bez żadnych asyst, jedyne ułatwienia jakich używam to normalne sterowanie i linia hamowania, więc nie jest dla mnie problemem to, czy będę w środku stawki, czy nawet będę zamykał, a fakt, że będę musiał jechać na ustawieniach, na których praktycznie nigdy nie jeżdżę. Dlatego mój, skądinąd, niezły czas kwalifikacyjny niekoniecznie predysponuje mnie do jazdy na warunkach przyjętych dla grupy Gold.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Jakub Nowak napisał:

Zgodzę się, że bardziej restrykcyjne podejście byłoby bardziej miarodajne. Sam jeżdżę bez żadnych asyst, jedyne ułatwienia jakich używam to normalne sterowanie i linia hamowania, więc nie jest dla mnie problemem to, czy będę w środku stawki, czy nawet będę zamykał, a fakt, że będę musiał jechać na ustawieniach, na których praktycznie nigdy nie jeżdżę. Dlatego mój, skądinąd, niezły czas kwalifikacyjny niekoniecznie predysponuje mnie do jazdy na warunkach przyjętych dla grupy Gold.

To nie widziałeś, że Twój czas czyli 1:56 jest w porównaniu z innymi dobry? Że z tym czasem trafisz do Gold? Przecież wstawiłeś czas 30 października. Widziałeś jakie są czasy, że nie trafisz raczej na koniec stawki z takim czasem. Po za tym podkreślę jeszcze raz od początku było wiadomo, że w klasie GOLD jest sim steering.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 minutes ago, Jakub Nowak said:

Zgodzę się, że bardziej restrykcyjne podejście byłoby bardziej miarodajne. Sam jeżdżę bez żadnych asyst, jedyne ułatwienia jakich używam to normalne sterowanie i linia hamowania, więc nie jest dla mnie problemem to, czy będę w środku stawki, czy nawet będę zamykał, a fakt, że będę musiał jechać na ustawieniach, na których praktycznie nigdy nie jeżdżę. Dlatego mój, skądinąd, niezły czas kwalifikacyjny niekoniecznie predysponuje mnie do jazdy na warunkach przyjętych dla grupy Gold.

O to też chodzi w tej grze, żeby się dostosowywać do nowych warunków....

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę że ta rozmowa jest trochę o niczym. Danteze napisał ze kwali byly by w miare uszeregowac zawodników, ale z racji różnych preferencji i tego ze nie jedziemy po nagrodę w postaci nowego auta, transfery są możliwe jezeli bedzie miejsce w danej grupie. 

Ktoś pisze ze wstawił gorszy czas bo nie chce jechać na symulacji czy bez lini, a zarzuca drugiemu ze mimo dobrego czasu będzie jechal w niższej grupie i co? Wygra z nim? ;)

Ja sam gram tylko na kierownicy, bez żadnych asyst i zrobiłem czas jaki zrobiłem z kilku względów. Głównym niech będzie że wg mnie to bmw prowadzi się slabo i szkóda mi bylo czasu na masterowanie czasu. 

W grypie Silver mógłbym być na podium, ale i tak wolę jechać w gold i mieć wyzwanie walczyć o każdą pozycję , bo wiem ze będę ścigał się z najlepszymi w pl. 

Reasumując niech kazdy decyduje jakie ma cele i możliwości, ale pamietajcie ze to gra i ma sprawiać nam wszystkim przyjemność. Nie róbcie scen :)

Tiger

2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Tiger napisał:

Myślę że ta rozmowa jest trochę o niczym. Danteze napisał ze kwali byly by w miare uszeregowac zawodników, ale z racji różnych preferencji i tego ze nie jedziemy po nagrodę w postaci nowego auta, transfery są możliwe jezeli bedzie miejsce w danej grupie. 

Ktoś pisze ze wstawił gorszy czas bo nie chce jechać na symulacji czy bez lini, a zarzuca drugiemu ze mimo dobrego czasu będzie jechal w niższej grupie i co? Wygra z nim? ;)

Ja sam gram tylko na kierownicy, bez żadnych asyst i zrobiłem czas jaki zrobiłem z kilku względów. Głównym niech będzie że wg mnie to bmw prowadzi się slabo i szkóda mi bylo czasu na masterowanie czasu. 

W grypie Silver mógłbym być na podium, ale i tak wolę jechać w gold i mieć wyzwanie walczyć o każdą pozycję , bo wiem ze będę ścigał się z najlepszymi w pl. 

Reasumując niech kazdy decyduje jakie ma cele i możliwości, ale pamietajcie ze to gra i ma sprawiać nam wszystkim przyjemność. Nie róbcie scen :)

Tiger

Widze, że kompletnie nie zrozumiałeś o co mi chodzi w całej sytuacji. Po 1 od początku starałem się wykręcić jak najlepszy czas. Nie ukrywam, że  widziałem siebie najchętniej w klasie Silver, ponieważ Volvo jest autem które najbardziej mnie interesuje w całej tej stawce. Po 2 moje ustawienia to wszystko wyłączone poza ABS, nie interesują mnie jakieś linie, prędkościomierze, mapy które pomagają ponieważ widzisz trasę itp. Jedyne co mam włączone z takich "wspomagaczy" to czas oraz odległości od przeciwników. Po 3 Po ilości zdobytych przez Ciebie nagród za ligi wnioskuje, że wiesz na czym polegają kwalifikacje, dodam tylko, że na pewno nie na tym aby się przepisywać miedzy grupami do których się zakwalifikowali dani zawodnicy. "Reasumując niech kazdy decyduje jakie ma cele i możliwości" - to po co robić kwalifikacje skoro każdy może wybrać w której grupie ostatecznie będzie startował?

W razie czego napiszę to tutaj gdyby ktoś miał problem z czytaniem ze zrozumieniem. Od początku nie chodzi mi o to, że on mnie pokona bo miał lepszy czas, chodzi mi o to, że zakwalifikował się do wyższej grupy ponieważ osiągnął dany poziom który był potrzebny i nie powinien się ścigać z ludźmi którzy tego poziomu nie osiągnęli. Kwalifikacje jak sama nazwa wskazuje polegają na tym aby się zakwalifikować na daną pozycję lub do danej grupy.

Edytowane przez MateBLN
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, MateBLN napisał:

Widze, że kompletnie nie zrozumiałeś o co mi chodzi w całej sytuacji. Po 1 od początku starałem się wykręcić jak najlepszy czas. Nie ukrywam, że  widziałem siebie najchętniej w klasie Silver, ponieważ Volvo jest autem które najbardziej mnie interesuje w całej tej stawce. Po 2 moje ustawienia to wszystko wyłączone poza ABS, nie interesują mnie jakieś linie, prędkościomierze, mapy które pomagają ponieważ widzisz trasę itp. Jedyne co mam włączone z takich "wspomagaczy" to czas oraz odległości od przeciwników. Po 3 Po ilości zdobytych przez Ciebie nagród za ligi wnioskuje, że wiesz na czym polegają kwalifikacje, dodam tylko, że na pewno nie na tym aby się przepisywać miedzy grupami do których się zakwalifikowali dani zawodnicy. "Reasumując niech kazdy decyduje jakie ma cele i możliwości" - to po co robić kwalifikacje skoro każdy może wybrać w której grupie ostatecznie będzie startował?

W razie czego napiszę to tutaj gdyby ktoś miał problem z czytaniem ze zrozumieniem. Od początku nie chodzi mi o to, że on mnie pokona bo miał lepszy czas, chodzi mi o to, że zakwalifikował się do wyższej grupy ponieważ osiągnął dany poziom który był potrzebny i nie powinien się ścigać z ludźmi którzy tego poziomu nie osiągnęli. Kwalifikacje jak sama nazwa wskazuje polegają na tym aby się zakwalifikować na daną pozycję lub do danej grupy.

Chyba wyszło nie porozumienie. Kwalifikacje miały nam pomóc przy przydzielaniu 'nowych' uczestników. Koniec końcem to organizatorzy podejmują ostatnią decyzję, co do degradacji lub przejścia do wyższej grupy.

Do każdej prośby podchodzimy indywidualnie!

Poza tym jeszcze nie przejechaliśmy pierwszego wyścigu, więc nie rozumiem dlaczego są tutaj takie dyskusje. Na razie nikt nie wygrał różnicą 40sek przed drugim miejscem. 

Takie dyskusje będą miały sens najwcześniej po minimum dwóch wyścigach!

Więc wstrzymajcie się z takim gadaniem i zainwestujcie ten czas w trening na torze :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tam rozumiem obie strony , może ustalmy jaki czas ma być minimalny na Gold-a i tyle  ja tam mogę jechać do 17 jest jeszcze chwila czasu , co zas do kierownicy i tłumaczeń to trochę bez sensu jesteś za wolny by grać w Gold to nie graj , w sumie kolega ma racje qwali to qwali pokazuje jakieś umiejetności kierowcy i klasyfikuje go do danej grupy , jak ktoś jest dobry to może grać stopami inny padem a jaszcze inny kierownica ale tłumaczenie to żadne , co do auta każdy jechał tą sama Bmką więc czasy obrazują skilla i tyle. Wiemy doskonale że najlepsze czasy robimy bez wspomagaczy  ale jeśli ktoś zrobi super time z stm i tcm to szapoba:>. Jest mega uczciwie brak ustawień aut bo nie każdy jest mechanikiem i tunerem czysty Skill obrazujący czyste umiejętności widać nie każdy sobie z tym radzi:>

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 hours ago, HixHBZ said:

Ja tam rozumiem obie strony , może ustalmy jaki czas ma być minimalny na Gold-a i tyle  ja tam mogę jechać do 17 jest jeszcze chwila czasu , co zas do kierownicy i tłumaczeń to trochę bez sensu jesteś za wolny by grać w Gold to nie graj , w sumie kolega ma racje qwali to qwali pokazuje jakieś umiejetności kierowcy i klasyfikuje go do danej grupy , jak ktoś jest dobry to może grać stopami inny padem a jaszcze inny kierownica ale tłumaczenie to żadne , co do auta każdy jechał tą sama Bmką więc czasy obrazują skilla i tyle. Wiemy doskonale że najlepsze czasy robimy bez wspomagaczy  ale jeśli ktoś zrobi super time z stm i tcm to szapoba:>. Jest mega uczciwie brak ustawień aut bo nie każdy jest mechanikiem i tunerem czysty Skill obrazujący czyste umiejętności widać nie każdy sobie z tym radzi:>

Mówią by nie karmić trola.. ale zaryzykuje :)

Tym autem na asystach zrobi się lepszy czas, mało kto potrafi na symulacji pewnej wycisnąć wszystko z tego BMW.

Co do bycia za wolnym do GOLD to jak byś nie zauważył Risto zrobił 20 czas i jest ostatnim w GOLD, Ty jesteś 21... Wiec silver.

Ostatnia sprawa, to dobrze wiesz że nie pojedziesz w tych zawodach. Nie grasz w FORZE. Rozumiem że PSN wyłączyli, stąd Twoja aktywność na tym forum ;)

 

Pozdrawiam

 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz
0

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.