Dyskusja ogólna
0

16 posts in this topic

Śmigam sobie od wczoraj ten tor z kwalifikacji i pełen szacun dla was za te czasy. Wykręciłem narazie 2:00,512 ale nawet nie uploaduje bo to wstyd :D

Mam pytanie, odnośnie wejścia w przedostatni zakręt, jedziecie tam na 3 czy 2 biegu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 A jak u was ze sprzętem na którym jeździcie, wszyscy korzystają z kierownicy czy jest ktoś na padzie ?

Osobiście śmigam na padzie co chyba jest gorszą opcją, zakres wciskania hamulca i gazu jest troche ograniczony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Kuba Piaścik napisał:

No własnie jeżeli chodzi o asysty to wszystko wyłączone ale bez ABS jestem zerem, nie potrafie wyczuć hamulca i w 50% blokuje koła. A sprzęgło na jakim masz przycisku ?

Nawet jak nie idzie to nie włączaj ABS. Przyjdzie czas że załapiesz, a potem to już jak z jazdą na rowerze :) Kwestia wyłapania wibracji i plastiku przy końcu triggera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 15 kółkach bez ABS'u pobiłem swój czas do 1:59.464. Droga hamowania jest zdecydowanie krótsza do zakrętów bez tego, ale zdarza mi się przelecieć zakręt bo za lekko próbuje hamować. 

Sprzęgła jeszcze nie próbuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6.10.2017 o 17:33, Kuba Piaścik napisał:

Śmigam sobie od wczoraj ten tor z kwalifikacji i pełen szacun dla was za te czasy. Wykręciłem narazie 2:00,512 ale nawet nie uploaduje bo to wstyd :D

Mam pytanie, odnośnie wejścia w przedostatni zakręt, jedziecie tam na 3 czy 2 biegu ?

Ja po około 30 okrąrzeniacch najlepszy czas miałem 2:08,500 :D to dopiero wstyd uploadować.

Mam głupie pytanie, ja włączyć menu pauzy z widokiem na bok samochodu (jak na przykładowym screenie)? Ja w menu pauzy zawsze mam widok z tyłu samochodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanie, w kwalifikacjach, przy próbach czasowych, cały czas pojawia mi się wykrzyknik "!" przy okienku z czasem, 

nie wiem czym to jest spowodowane, próbuje jeździć z asystami i bez, a ten wykrzyknik jest cały czas...

samochód mam fabryczny, bez tuningu... B588

trzeba coś wł/wył, czy tak jest dobrze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykrzyknik oznacza, że Twoje okrążenie jest nieczyste. Prawdopodobnie wyjechałes gdzieś za daleko na trawę co skutkuje nieczystym okrążeniem. Nastepne okrazenie po takim wyjechaniu tez czesto z góry jest nieczyste zeby nie praktykowac jakiegos scinania na prostą start meta zeby nabrac np wiekszej predkosci na wejsciu w okrazenie. Musisz trzymać się toru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.