Setupy do aut drift
0

2 posts in this topic

Witam mam prosbe do osob ktore potrafia robic auta do driftu. Chcialbym aby znalazly sie tu auta i udostepniony setup do niego (autor). Dla osob takich jak ja ktore nie znaja sie na ustawieniu a chcialby nauczyc sie i pobawic takimi autkami.Z gory dziekuje :)

Edited by bambo007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotowe ustawienia możesz znaleźć szukając nazwy "S1-Drift Cup", znajdziesz tam jedne z najlepszych moich tworów. Niektóre bardzo szybkie, niektóre łatwe do opanowania.

Najlepsze na początek do nauki będzie BMW M3 Horizon Edition '97. Największy kąt skrętu w grze pozwoli ci na popełnianie błędów dopóki nie zdobędziesz jako takiego wyczucia jazdy bokiem. Potem możesz podnieść poprzeczkę i zacząć jeździć czymś szybszym, lecz trudniejszym do opanowania.

Setup (BMW M3 HE '97):

Spoiler
  • Części
    • Konwersja
      • Silnik - 2.6L I6 - TT
      • Karoseria - Zestaw Rocket Bunny
    • Silnik
      • Wszystko na max
    • Układ prowadzenia
      • Wszystko na max
      • Zawieszenie terenowe (większy kąt skrętu)
    • Układ napędowy
      • Wszystko na max
    • Opony i felgi
      • Seryjne opony
      • Szerokość przednia - 235 (zalecana jak najmniejsza, kwestia preferencji ale jak będzie za duża to stracisz sporo z maksymalnego kątu)
      • Szerokość tylnia - MAX
      • Felgi - tutaj masz wybór, zaleca się felgi jak najlżejsze. Wbrew pozorom te 7kg robi sporą różnicę dla prowadzenia pojazdu, lecz czasami opłaca się kupić cięższe felgi aby wcisnąć te dodatkowe 10kW mocy.
      • Rozmiar felgi - Polecam domyślny
    • Docisk
      • Tylny spojler - Forza - z regulacją
  • Tuning
    • Opony
      • 1.8Bar
      • 1.5-1.6Bar
    • Ustawienie zawieszenia
      • -2.3
      • -1.5
      • 0.5
      • -0.3
      • 7.0
    • Stabilizatory
      • 17
      • 18.5
    • Resory
      • 108.4
      • 105.3
      • 15.9
      • 15.9
    • Tłumienie
      • 8.6
      • 7.9
      • 6.4
      • 6.8
    • Aero
      • Max na tył
    • Hamulce
      • 45% - tył (działa na odwrót, przesuwając suwak w stronę tyłu zwiększamy balans na przód)
      • 100% - 90%
    • Dyferencjał
      • 90%
      • 10%

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.