Ustawienia uniwersalne
0

29 postów w tym temacie

Zakładam kolejny temat który myśle pomoże wielu osobom. Zaznaczam na początku że nie ja opracowałem te ustawienia. Ja jestem tylko osobą która je przetłumaczyła i edytowała na potrzeby tego forum. Autorem ustawień jest Ske (gamertag PzR Ske) i to jemu należą sie podziękowania za pracę jaką włożył w opracowanie owych ustawień. Niestety bądź stety posiadam wersję anglojęzyczną i niektórych terminów poprostu nie jestem w stanie przetłumaczyć na polski. Wszystko jednak jest w takiej kolejności w jakiej możecie spodziewać sie w grze.

Sukcesywnie będę dodawał ustawienia pod każdą grupę pojazdów. Ponownie zapraszam do dodawania komentarzy jeżeli wychwyciliście jakiś błąd. Jestem tylko człowiekiem i mogę się pomylić.

------------------------------------------------------------------------------------

Ustawienia uniwersalne dla samochodów

z silnikem z przodu i napędem FWD

Opony (TIRES)

przód - (1.9bar)

tył - (2.1bar)

Przełożenia skrzyni biegów (GEARING)

Domyślne, zależy pod jaką trasę. Na końcu podam ustawienia uniwesalne wg. potrzeby.

Zbieżność (ALIGNMENT)

(CAMBER)

-przód - (-0.7)

-tył - (-0.7)

(TOE)

-przód - (+0.2)

-tył - (+0.2)

(FRONT CASTER)

-kąt - (+5.5)

Stabilizatory (ANTI-ROLL BARS)

przód - (7.00)

tył - (40.00)

Sprężyny (SPRINGS)

Sprężyny(SPRINGS)

-przód - (44.6 kgf/mm)

-tył - (53.6 kgf/mm)

Wysokość zawieszenia (RIDE HEIGHT)

- dwa klikniecia w prawo od najniższej możliwej opcji

Resorowanie, Tłumienie (DAMPING)

REBOUND STIFFNES

- przód - (7.0)

- tył - (6.0)

BUMP STIFFNES

- przód - (3.5)

- tył - (3.0)

AERO

przód - (70%)

tył - (50%)

Hamulce (BRAKING)

Rozkład siły hamowania (BRAKING FORCE)

- 48%

Ciśnienie w hamulcach (PRESSURE)

- z ABS - (115%)

- bez ABS - (85%)

Dyferencjał (DIFFERENTIAL)

przyśpieszenie (ACCELERATION) - (20%)

zwalnianie (DECELERATION) - (0%)

------------------------------------------------------------------------------------

Ustawienia uniwersalne dla samochodów

z silnikem z przodu i napędem AWD

Opony (TIRES)

przód - (1.9bar)

tył - (2.0bar)

Przełożenia skrzyni biegów (GEARING)

Domyślne, zależy pod jaką trasę.

Zbieżność (ALIGNMENT)

(CAMBER)

-przód - (-0.8)

-tył - (-0.7)

(TOE)

-przód - (+0.2)

-tył - (0.0)

(FRONT CASTER

-kąt - (+5.5)

Stabilizatory (ANTI-ROLL BARS)

przód - (7.00)

tył - (40.00)

Sprężyny (SPRINGS)

Sprężyny(SPRINGS)

-przód - (44.6 kgf/mm)

-tył - (53.6 kgf/mm)

Wysokość zawieszenia (RIDE HEIGHT)

- dwa klikniecia w prawo od najniższej możliwej opcji

Resorowanie, Tłumienie (DAMPING)

REBOUND STIFFNES

- przód - (10.0)

- tył - (8.5)

BUMP STIFFNES

- przód - (2.0)

- tył - (1.7)

AERO

przód - (60%)

tył - (50%)

Może pozostać bez zmian

Hamulce (BRAKING)

Rozkład siły hamowania (BRAKING FORCE)

- 48%

Ciśnienie w hamulcach (PRESSURE)

- z ABS - (115%)

- bez ABS - (85%)

Dyferencjał (DIFFERENTIAL)

przód (FRONT)

- przyśpieszenie (ACCELERATION) - (20%)

- zwalnianie (DECELERATION) - (0%)

tył (REAR)

- przyśpieszenie (ACCELERATION) - (40%)

- zwalnianie (DECELERATION) - (40%)

Moment (TORQUE)

- (40%)

------------------------------------------------------------------------------------

Ustawienia uniwersalne dla samochodów

z silnikem z przodu i napędem RWD

Opony (TIRES)

przód - (1.9bar)

tył - (1.9bar)

Przełożenia skrzyni biegów (GEARING)

Domyślne, zależy pod jaką trasę.

Zbieżność (ALIGNMENT)

(CAMBER)

-przód - (-0.9)

-tył - (-0.8)

(TOE)

-przód - (0.0)

-tył - (-0.2)

(FRONT CASTER)

-kąt - (+5.5)

Stabilizatory (ANTI-ROLL BARS)

przód - (18.00)

tył - (12.00)

Sprężyny (SPRINGS)

Sprężyny(SPRINGS)

-przód - (80.4 kgf/mm)

-tył - (53.6 kgf/mm)

Wysokość zawieszenia (RIDE HEIGHT)

- dwa klikniecia w prawo od najniższej możliwej opcji

Resorowanie, Tłumienie (DAMPING)

REBOUND STIFFNES

- przód - (9.0)

- tył - (7.0)

BUMP STIFFNES

- przód - (3.0)

- tył - (2.5)

AERO

przód - (60%)

tył - (50%)

Może pozostać bez zmian

Hamulce (BRAKING)

Rozkład siły hamowania (BRAKING FORCE)

- 52%

Ciśnienie w hamulcach (PRESSURE)

- z ABS - (115%)

- bez ABS - (85%)

Dyferencjał (DIFFERENTIAL)

tył (REAR)

- przyśpieszenie (ACCELERATION) - (35%)

- zwalnianie (DECELERATION) - (25%)

------------------------------------------------------------------------------------

Ustawienia uniwersalne dla samochodów z silnikem

pośrodku i napędem RWD

Opony (TIRES)

przód - (1.9bar)

tył - (1.9bar)

Przełożenia skrzyni biegów (GEARING)

Domyślne, zależy pod jaką trasę.

Zbieżność (ALIGNMENT)

(CAMBER)

-przód - (-1.0)

-tył - (-0.7)

(TOE)

-przód - (0.0)

-tył - (-0.2)

(FRONT CASTER)

-kąt - (+5.5)

Stabilizatory (ANTI-ROLL BARS)

przód - (18.00)

tył - (12.00)

Sprężyny (SPRINGS)

Sprężyny(SPRINGS)

-przód - (53.7 kgf/mm)

-tył - (62.5 kgf/mm)

Wysokość zawieszenia (RIDE HEIGHT)

- dwa klikniecia w prawo od najniższej możliwej opcji

Resorowanie, Tłumienie (DAMPING)

REBOUND STIFFNES

- przód - (8.5)

- tył - (10.0)

BUMP STIFFNES

- przód - (2.5)

- tył - (3.0)

AERO

przód - (60%)

tył - (50%)

Może pozostać bez zmian

Hamulce (BRAKING)

Rozkład siły hamowania (BRAKING FORCE)

- 52%

Ciśnienie w hamulcach (PRESSURE)

- z ABS - (115%)

- bez ABS - (85%)

Dyferencjał (DIFFERENTIAL)

tył (REAR)

- przyśpieszenie (ACCELERATION) - (30%)

- zwalnianie (DECELERATION) - (40%)

------------------------------------------------------------------------------------

Ustawienia przełożeń skrzyni biegów (GEARING)

Final Drive - (4.20)

1st - (2.50)

2nd - (1.40)

3rd - (1.00)

4th - (0.80)

5th - (-.--)

6th - (-.--)

Final Drive ustawiamy według zamiłowania. Ustawienia te powinny spisywać sie dobrze na krótkich i średnich płaskich torach gdzie potrzebne będą tylko 3 biegi. Pierwszy do wystartowania, 2 i 3 będą używane w wiekszości, a ewentualnie 4 przyda sie na długich prostych.

Zwiekszająć 3 do (1.20) możemy tym samum powiekszyć 4 do (1.00) i wrzucić 5 na (0.80) a 6 na (0.70) Z tym ustawieniem wiekszość średnich i długich torów nie powinna być problemem.

------------------------------------------------------------------------------------

Dla samochodów z małym momentem ustawienia wyglądają następująco

Final Drive - (4.20)

1st - (3.00)

2nd - (1.90)

3rd - (1.30)

4th - (1.00)

5th - (0.85)

6th - (0.70)

------------------------------------------------------------------------------------

Dla samochodów z napędem AWD ustawienie pozwalające na bardzo szybki start to:

Final Drive - (4.20)

1st - (3.50)

2nd - (2.00)

3rd - (1.40)

4th - (1.00)

5th - (0.80)

6th - (0.70)

------------------------------------------------------------------------------------

Wiekszość ustawien powinna spisywać sie w miare dobrze. Pamiętajcie ze jest to tylko punkt startowy, ewentualne dostrajanie zostawiam Wam! Ustawienia przygotowane były pod samochody w klasach F do A. Klasa S może wymagać wiekszej stabilizacji i wiekszej siły doćisku tylnej ośi zwłaszcza w samochodach RWD. Nie ma tutaj także ustawien dla samochodów z silnikiem pośrodku i napedem AWD, w tym przypadku można użyć ustawień dla AWD z silnikiem z przodu. Brak ustawień dla samochodów z silnikiem z tyłu, zapraszam do uzupełnienia osoby zoorientowane w temacie. Dziękuje i pozdrawiam. TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli bedziasz miał problemy lub pytania to nie krępuj się :D Postaram sie pomóc jak będę potrafił najlepiej. Pamiętaj że ustawienia są uniwersalne. Ustawiając samochód musisz wybrać na jaki typ trasy bedziesz do stroił. Na szybkie tory z długimi prostymi i strefami mocnego hamowania włóż więcej klamotów do silnika, wzmocnij hamulce, nie martw sie o waę tak bardzo, minimalne spojlery, sztywne zawieszenie (Nurburgring wymaga trochebardziej elastycznego zawieszenia) Jeżeli wybierzesz samochód pod kręte trasy wtedy zainwestuj w spoilery, odchudzanie i opony. Nie martw sie o hamulce jak i silnik. Pozdrawiam. TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TIWAZI nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłes tymi ustawieniami ! Wielkie dzięki ! Jako punkt wyjściowy okazały sie bardzo przydatne . Zrobiłem sobie stapy na większość posiadanych autek i właściwie z wszystkich jestem zadowolony a z niektóych nawet bardzo ;)

Niestety nie mogę sobie poradzić z autami napędzanymi na cztery kapcie i z silnikiem z tyłu . NP nie moge ustawic Murchielago .

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z czym dokładnie masz problem? W AWD dużą rolę odgrywa przeniesienie napędu, zawsze powinienes ustawić nieco więcej na tył (około 60% do 40%) Murcielago ma silnik pośrodku. TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie to mam problem z sterownościa w zakrętach :P Chciałbym żeby auto było lekko nadsterowne ale nie moge trafić :P Cały czas mam zbyt duża podsterowność . Nie wiem który parametr zmieniać jako pierwszy w w walce z podsterownością .

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co powoduje podsterowność pojazu:

----podsterowność na wejściu w zakręt ? samochód nie skręca prawie wogóle.

*Przednie opony nie są wystaczająco szerokie.

*Za sztywne przednie stabilizatory ? ARB i/lub sprężyny.

*Niewystarczające resorowanie przednie - amortyzatory(BUMP STIFFNES).

*Niewystarczająca siła doćisku aerodynamicnego osi przedniej.

*Zbieżność, za dużo pozytywnego 'CAMBER' z przodu, newystarczająco negatywnego.

---podsterowność w zakręcie - samochód skręca przed zakrętem, ale w jego trakcie traci przyczepność przedniej osi.

*Za dużo przedniego 'TOE-IN'.

*Za sztywne resorowanie 'REBOUND' - za niskie zawieszenie, amortyzacja ustawiona za szywno w efekcie czego amortyzatory nie mają 'miejsca' na amortyzowanie

*Niewystarczająca siła doćisku aerodynamicznego osi przedniej.

*Niewystarczające resorowanie przednie - amortyzatory(BUMP STIFFNES).

Dodatkowo wysokość zawieszenia ma duży wpływ w obu przypadkach, jeżeli auto bedzie za niskie to amortyzatry nie będą miały "miejsca do pracy" i samochód bedzie za sztywny w wyniku czego może 'podskakiwać" w minimalnym stopniu w trakcie zakrętu co spowoduje posterowność. Taka sama zasada w drugą stronę. Za wysokie auto, za elastyczne amortyzatory, auto bedzie odbijać się od nawierzchni przy każdym hamowaniu. Musisz znaleźć tą odpowiednią wysokość. Dodatkowo wybrałeś dość trudny samochód do ustawiania, Murcielago ma na tyle momentu że nawet jak ustawisz zawieszenie idealnie to silnik i tak zdoła wytworzyć na tyle dużo momentu żeby wszystkie koła straciły przyczepność. Poćwicz na czymś słąbszym jak na przykład EVO X. Pozdrawiam. TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TIWAZI jestes wielki !!! Twoje podpowiedzi sa mi bardzo pomocne . Wielkie dzieki . A że Murcia jest ciężka to wiem :) Z Lancerem juz ćwiczyłem bo to moje ulubione autko i w grze i w realu . Ustawiłem sobie go tak że poprostu jestem zachwycony prowadzeniem . Wiadomo że szału w tym aucie z osiągami nie będzie ale na kręte trasy sprawdza sie znakomicie . Teraz własnie chciałem ustawić Murcielago z okazji zakupu z pkt MS pakietu DLC :) No nic będe sie bawił dalej może uda mi sie jakis kompromis osiągnąć . Dzięki Twoim podpowiedzia i tak kilka autek sobie już zrobiłem i jestem zadowolony . Vipera 08 ustawiłem sobie tak że aż mi sie nie chce z niego wysiadac :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tiwazi skąd bierzesz te porady?? z głowy czy z jakis poradników ktore mozna w necie znalesc jak sie troche posiedzi :) pytam z ciekawosci, bo i tak zawsze sam ustawiam swoje wozy. Wszystkie tak zeby sie neutralnie prowadzily, nie cierpie w eRkach pod lub nadsterownosci.

Dla tych co mają problemu z ustawianem wozów mam małą radę, jezeli szukacie uniwersalnego ustawienia to pracujcie nad setupami na SUZUCE. Ten tor ma wszystko: dlugie proste, szybkie łuki i ciasny nawrot. Jezli ustawicie sobie auto tak ze bedzie dobrze sie wam jezdzilo na Suzuce to gwarantuje ze tak samo bedzie na kazdym innym torze. :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak sie składa że często własnie pracuje na Suzuce , czasem na Cataluni . Osobiście nie szukam gotowych ustawień bo wiadomo że każdy ma inny styl jazdy i to co sprawdz się u jednego u drugiego już nie musi . Jednak takie wyjściowe ustawienie jak te podane przez TIWAZI sa bardzo pomocne bo potem zostaje już praktycznie tylko delikatnie podściągnąć lub popuścić jakies ustawienie pod siebie .

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TIWAZI jestes wielki !!! Twoje podpowiedzi sa mi bardzo pomocne . Wielkie dzieki . A że Murcia jest ciężka to wiem :) Z Lancerem juz ćwiczyłem bo to moje ulubione autko i w grze i w realu . Ustawiłem sobie go tak że poprostu jestem zachwycony prowadzeniem . Wiadomo że szału w tym aucie z osiągami nie będzie ale na kręte trasy sprawdza sie znakomicie . Teraz własnie chciałem ustawić Murcielago z okazji zakupu z pkt MS pakietu DLC :) No nic będe sie bawił dalej może uda mi sie jakis kompromis osiągnąć . Dzięki Twoim podpowiedzia i tak kilka autek sobie już zrobiłem i jestem zadowolony . Vipera 08 ustawiłem sobie tak że aż mi sie nie chce z niego wysiadac :)

Miło mi że mogłem się przydać.

Tiwazi skąd bierzesz te porady?? z głowy czy z jakis poradników ktore mozna w necie znalesc jak sie troche posiedzi :) pytam z ciekawosci' date=' bo i tak zawsze sam ustawiam swoje wozy. Wszystkie tak zeby sie neutralnie prowadzily, nie cierpie w eRkach pod lub nadsterownosci.

Dla tych co mają problemu z ustawianem wozów mam małą radę, jezeli szukacie uniwersalnego ustawienia to pracujcie nad setupami na SUZUCE. Ten tor ma wszystko: dlugie proste, szybkie łuki i ciasny nawrot. Jezli ustawicie sobie auto tak ze bedzie dobrze sie wam jezdzilo na Suzuce to gwarantuje ze tak samo bedzie na kazdym innym torze. :)

[/quote']

Szukam na necie, ja coś znajdę i widzę że ma to sens to tłumaczę i wklejam to tutaj. Potwierdzam rówież że Suzuka to najlepszy tor do testów.

TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam pytanie odnośnie hamulców . Na jakim poziomie ustawiacie siłę hamowania bez ABS ? Bo mam wrażenie że 85 % sprawdza sie w słabszych autach a w tych lepszych juz nie . Ale może sie mylę .No i jak ustawiacie balans w różnych napędach .

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam pytanie odnośnie hamulców . Na jakim poziomie ustawiacie siłę hamowania bez ABS ? Bo mam wrażenie że 85 % sprawdza sie w słabszych autach a w tych lepszych juz nie . Ale może sie mylę .No i jak ustawiacie balans w różnych napędach .

Co rozumiesz pod pojęciem "sprawdza się w słabszych autach a w tych lepszych już nie" ? Masz problem z blokowaniem kół w szybszych autach to zmniejsz ciśnienie, jeżeli znowu brakuje Ci hamowania to zwiększ. Balans w samochodach z silnikiem z przodu i pośrodku dajesz na 48%, w samochodach z silnikiem z tyłu dajesz na 52%. Ale to wszystko jest zależne od Twojego stylu jazdy. Ja mam wszystkie samochody ustawione na 85% i nie ma dla mnie znaczenia czy jest to klasa F czy A.

TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam pytanie odnośnie hamulców . Na jakim poziomie ustawiacie siłę hamowania bez ABS ? Bo mam wrażenie że 85 % sprawdza sie w słabszych autach a w tych lepszych juz nie . Ale może sie mylę .No i jak ustawiacie balans w różnych napędach .

wiesz powiem ci tak... musisz znaleść pewną granicę przy której będziesz miał najkrótsze hamowanie, ale to nie tylko zależy od ciśnienia

bez abs nie dawaj ciśnienia wiecej niz 90% mozesz mniej dac w zależności jaka klasa i ile mocy, a balans ja przy każdym napędzie daje na tył, ponieważ autko wtedy szybciej przelatuje zakręty i mocniej w nie wchodzi jest troszeczke trudniej, ale za to jakie czasy można zrobić :D

__________________________________________

TIWAZI czy testowałeś te ustawienia??? :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TIWAZI czy testowałeś te ustawienia??? :)

To są ustawienia uniwersalne i można to odbierać jako podstawę do dalszego ustawiania. Wszystko zależy od tego koncowego utawienia pod dany styl jazdy. Myslę że kilka osób skorzystało z informacji zawartych tutaj i w tej chwili posiada kilka dobrych setup'ów ;)

TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A tak na marginesie to jest sens jedzić bez ABS-u ? Czy jazda bez ABS daje jakąś przewagę ? Bo napewno jedzie sie trudniej ;) . Jednak jeśli chodzi o realizm to tak naprawde wszystkie prawdziwe wyścigi używaja systemów hamowania .Nawet F1 ma hamowanie sterowane przez komputer . Po co sie meczyc bez ABS ?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A tak na marginesie to jest sens jedzić bez ABS-u ? Czy jazda bez ABS daje jakąś przewagę ? Bo napewno jedzie sie trudniej ;) . Jednak jeśli chodzi o realizm to tak naprawde wszystkie prawdziwe wyścigi używaja systemów hamowania .Nawet F1 ma hamowanie sterowane przez komputer . Po co sie meczyc bez ABS ?

System ABS ma za zadanie niedopuścić do blokowania kół przez bardzo szybkie hamowanie pulsacyjne co powoduje znaczne wydłużenie drogi hamowania. Jeżel zdecydujesz się na wyłączenie tego systemu to różnicę zauważysz bardzo szybko. Powinieneś się przyzwyczaić do hamowania bez ABS'u po kilku godzinach, po tym czasie będziesz mógł hamować później i efektywniej.

No i F1 to nie są prawdziwe wyścigi:exclamation: Tam to czy wygrasz zależy w 90% od samochodu jakim dysponujesz, pozostałe 10% rozkłada się pomiędzy team, mechaników i kierowce. Jeżeli sprawdzisz wyścigi serii GT to zobaczysz że nikt tam nie używa tego systemu.

TIWAZI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie. 90% to auto, 10 kierowca itd.

Dobry przykład to Robert Kubica w sezonie 2009. Gdyby co chwila nie miał coś z autem, to byłby w miarę wysoko, bo w sezonie 2008 potrafił być bodajże 3 na koniec sezonu, a może 4 nie pamiętam. ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

w FM2 na wiekszosci tras nie widac bylo roznicy miedzy jazda z ABS a bez... w FM3 ta roznica jest bardzo widoczna ;)

a czy ja wiem czy to taka męka? :D wystarczy w danym aucie wyczaić do jakiego momentu mozna wciskac hamulec ;) i tyle... a jak chcesz do oporu to w setupie dajesz mniejsze cisnienie w hamulcach i Ci sie nie blokuja (sam tak nie robie ;))

a propo F1... W stawce tych kierowcow nie ma slabych :D sa tylko bardziej lub mniej doswiadczeni... Button to pokazal wlasnie, od wielu lat byl zawsze z tyłu stawki raczej, tylko raz przeciez wygral wyscig w barwach Hondy... BrawnGP mialo genialny bolid (no w sumie to Honda juz go zrobila, ale to szczegol) no i co? :D mistrzowski tytul :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poradnik bardzo mi się przyda. Planuję męczyć czasówki i myślę przejechać daną trasę seryjnym samochodem kilka razy, zapisać czasy + zwracać bardzo uważnie uwagę na trzymanie auta. Zarzucić setup z pierwszego postu znów zrobić kilka okrążeń porównać, zrobić poprawki pod siebie i ćwiczyć dalej.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poradnik bardzo mi się przyda. Planuję męczyć czasówki i myślę przejechać daną trasę seryjnym samochodem kilka razy, zapisać czasy + zwracać bardzo uważnie uwagę na trzymanie auta. Zarzucić setup z pierwszego postu znów zrobić kilka okrążeń porównać, zrobić poprawki pod siebie i ćwiczyć dalej.

Raczej na tym setupie nie poszalejesz z czasówkami :), ale powodzenia :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam jestem tu nowy powiedzie mi jak mam ustawić Audi R8 5.2FSI V10 chodzi mi o cisnienie w kołach zawieszenie twardość itd.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ciśnienie 2.0 z tym, że z przodu minimalnie mniej, a zawieszenie to kup sobie sportowe, bo z tym jest dużo roboty, żeby je ustawić

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz
0

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.