FREE TUNING BY MariuszB35 PL
0

16 odpowiedzi w tym temacie

forza12.jpg

Uploaded with ImageShack.us

AUDI S5 KLASA A600 Auto jest Zrobione z mysla o szybkich trasach jak:

SEBRING 02:04.853

SEDONA 02:13:098

ROAD AMERICA 02:06.609

ROAD ATLANTA 01:21.214

MONTEGI 01:55.633

SUNSET 01:27.609

SILVERSTONE 01:50.294

SUZUKA 02:02.707

CATALUNIA 01:48.201

Nurburing Nordschleife 07:37.084

NURBURING GP 01:57.733

Rowniez jest szybki na MUGELLO , N YORK i LE MANS wszystkie warianty toru

Czesci:

najpier nalezy dokupic sprezarke odsrodkowa w dziale konwersja silnika

Silnik i MOC ;)

Wyscigowy filtr paliwa

Wyscigowy układ paliwowy

Wyscigowy układ zapłonowy

Wydech uliczny

Wyscigowe wałki rozrządu

Uliczny wydech

Sportowe zawory

Seryjna poemnosc silnika

Wyscigowe tłoki

Sportowa sprężarka odśrodkowa

Wyscigowy intercooler

Sportowy układ smarownia i chłodzenia

Seryjne koło zamachowe

Układ jezdny

Sportowe hamulce

Wyscigowe amortyzatory

Wyscigowe amortyzatory

Wyscigowe stabilizatory-Przód i Tył

Wyscigowa redukcja ciężaru

Sportowy układ przeniesienia napędu

Wyscigowy mechanizm różnicowy

Opony

Sportowe opony

Szerokosc opon 275/35R18 Przód i Tył

Alufelgi DROPSTARS DS03

Wyscigowe spojlery FORZA

USTAWIENIA TUNINGU

Cisnienie Opon

p- 2,1

t-2,1

Geometria Kół

-0,1

-0,5

zbieżnośc

0,2

0,2

Pochylenie przed. amortyzatora 6,0 stopnia

Stabilizatory

1,00

40,00

Resorowanie

150,6

140,7

wysokosc zawieszenia

11,2

11,4

Amortyzacja

odbicie

8,9

8,2

Tłumienie

3,2

3,0

Areo

45

91

Hamulce stock

Mechanizm Roznicowy

Przod

przyspieszenie 15%

zwolnienie 0%

Tył

Przysp 65%

zwoln 60%

Moment obrotowy

45% przod

szybkosc 7.0

Prowadzenie 6.0

Przyspieszenie 7.3

start 9.1

Hamowanie 6.0

MOC 454KW

594,4 Nm moment obrotowy

1441 kg wagi

56% masy przod

silnik 4.2 litra pojenosci

przeciażenie boczne 1.157




forza2o.jpg

Uploaded with ImageShack.us

NISSAN SKYLINE GT-R33 KLASA A600

Graty jakie trzeba kupic

Po pierwsze silnik od NISSANA R390 V8TT

Zderzak i spojler regulowany FORZA

Uliczne progi Top Secret (moga byc inne)

Maska Top Secret

Wyscigowe opony

Szerokosc opon przod i tyl 275/40R17

Alusy DUB Big Chips

Sportowy uklad przeniesienia napedu

Wyscigowy mechanizm roznicowy

Wyscigowe hamulce

Wyscigowe amortyzatory

Wyscigowe stabilizatory przod i tyl

Sportowa redukcja ciezaru

Szybkosc 6.5

Prowadzenie 6.1

Przyspieszenie 7.1

Start 8.8

Hamowanie 6.2

Masa 1335 Kg

Moc 410 Kw

Moment 638.6 Nm

Przeciazenie boczne 1.233

53% przod rozlozenie masy

3.5 l poj. silnika

USTAWIENIA TUNINGU

Cisnienie opon przod i tyl 2.0

Geometria

pochylenie kol P -0.3 / T -0.5

zbieznosc P 0,2 / T 0,2

pochylenie przed. amortyzatora 7,0

Stabilizatory

P 1,10 / T 40,00

Resory sprezyny P 144,9 / T 135,7

Wysokosc zawieszenie Przod i tyl 12,8

Amortyzacja

odbicie P 9,1 / T 8,5

tlumienie Przod i Tyl 2,4

Areo

P 45 / T 91

Hamulce

Balans 50%

sila hamowania 115%

Mechanizm Roznicowy

Przod

Przys 25% Zwol 20%

TYL przys 55% zwol 60%

moment obrotowy 55%

Czas na Cataluny Gp to 01.49.2xx ale da rade pojechac nim szybciej :D

fura mysle ze bedzie dobra na tory podobne do Cataluny , napewno nie jest tak szybka jak S5 ale jezdzi sie nia naprafde przyjemnie




forza4t.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Klasa A600 Porsche 997 Rs

GRATY

Sprezarka odsrodkowa

Naped AWD

ALusyGram Light 57C

Wyscigowy uklad przeniesienia napedu

wyscigowy mechanizm Roznicowy

Wyscigowa redukcja ciezaru

Uliczny intercooler

Sportowe kolo zamachowe

Spojlery Forca przod i tyl

Ustawienia TUNINGU

Cisnienie opon P 2,0 / T 2,0

Stabilizatory P 1,00 / T 36.00 i druga wersja P 7,5 / T 35,00 - jest bardziej neutralna

Areo

P 45 / T 105

Hamulce Balans 51%

Sila hamowania 125%

Mechaniz roznicowy

Przod Przysp 20% / zwol 0%

Tyl Przys 50% zwol 50%

Moment obrotowy 80% i do drugiej wersji 85%- bardziej neutralnej

Moc 358Kw

Moment 447,1 Nm

Waga 1298 KG

3.6 l pojemnosc silnika

KOMENTARZE MILE WIDZIANE :D

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrząc na te ustawienia muszę stwierdzić, że to kawał dobrej roboty Mariusz :)

[upload]

ja też zrobiłem podobny post, ale coś ludzie chyba nie chcą setupów :D nawet nie pochwalą :) oczywiście żartuje, ale byłoby raźniej jakby każdy więcej wyrażał swoje opinie na tym forum

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gut dżop bojs :) Ja wiem jak wiele czasu i energi włożyliście w te ustawienia ale sam wolę kupić to od was niż bablać się w smarze i to wszystko ustawiać na konsoli. Jestem jednak pewien że kilka osób skorzystało ale mogło zapomnieć podziękować. Tak czy siak nie będzie to Wam zapomniane :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał ja mam Twoje ustawienie do Subaru WRX STi ale nawet nie miałem czasu go przetestować,więc na bank zdam relacje po testach jakby cos :D a co do setów Maria to sądzę,że dużo osób śmiga na padach niż na kierownicy,więc możę wrzuć coś na pada :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez przesady, nie rozgraniczalbym az tak czy to setup na pada czy na kierownice, jezdziem padem od poczatku w forze i to na setupach co robili goscie ktorzy smigali padem i od tych co jezdzili na kierownicy, idzie tak samo szybko pojechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużo osób śmiga na padach niż na kierownicy' date='więc możę wrzuć coś na pada ;)

[/quote']

a moze jeszcze na klawiature +myszka ;) no bez przesady , tak jak bukos mowi mozna nimi jezdzic i na padzie i to szybko :P

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużo osób śmiga na padach niż na kierownicy' date='więc możę wrzuć coś na pada :D

[/quote']

a moze jeszcze na klawiature +myszka :P no bez przesady , tak jak bukos mowi mozna nimi jezdzic i na padzie i to szybko ;)

Dla mnie to może być i na ch*ja ;) Może w wyścigach jest inaczej niż w drifcie bo setup driftowy zrobiony na kierownice w ogóle inaczej działa na padzie,takie OT...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużo osób śmiga na padach niż na kierownicy' date='więc możę wrzuć coś na pada :D

[/quote']

a moze jeszcze na klawiature +myszka :P no bez przesady , tak jak bukos mowi mozna nimi jezdzic i na padzie i to szybko :D

Dla mnie to może być i na ch*ja ;) Może w wyścigach jest inaczej niż w drifcie bo setup driftowy zrobiony na kierownice w ogóle inaczej działa na padzie,takie OT...

na ta czesc ciala to wydaje mi sie za sam znasz dobry setup ;) tylko nie zapomnij o nawilrzaczu ;)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
0

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.