Differential - Mechanizm Roznicowy
0

5 posts in this topic

W tym temacie poruszamy temat Mechanizmu Roznicowego - Differential.

Moje wyjsciowe ustawienia po ktorych zabieram auto na test

FWD

acceleration - 86% (mniej - auto chce jechac prosto, wiecej - pozwala skrecac przy przyspieszaniu)

deacceleration - 0% (mniej - lepszy skret przy zdjeciu nogi z gazu, wiecej - lagodniejszy skret lecz zwalnia auto)

RWD

acceleration - 19% (mniej - auto chce jechac prosto - dobre dla Muscle Cars, wiecej pozwala skrecac przy wyjsciu z zakretu)

deacceleration - 35% (mniej - lepszy skret przy zdjeciu nogi z gazu podczas wejscia w zakret - moze wytracic auto z rownowagi i zaliczymy spin, wiecej - lagodniejszy skret lecz zwalnia auto - tu balansujemy z rollbars)

AWD

Przod:

Tak samo jak FWD

Tyl:

acceleration - 30-50%

deacceleration - 20-30%

Balans

70%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam przykład przy którym ustawienia dyffu sa totalnie rożne od moich wyjściowych przy tuningu hondy nsx tył napęd i silnik po środku na kręte trasy:

Accel 95%

Deaccel 15%

Jak masz te auto to warto wziąść je na Alpy przejechać sie swoim lub domyślnym ustawieniem dyffu i narzucić te co podałem, będzie można zobaczyć jaki ważny jest dyff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można tez podpiąć sie z tym pod FH3, czy jako arcade mogą występowac pewne odchylenia?

Każda gra turn10 posiada te same parametry jedyna różnica która można zauważyć to geometria kół gdzie forza5 lubiła duża(około camber -2.5) to forza6 sprawuje sie lepiej przy niskich ustawieniach(około camber -1.0), diff jest taki sam w każdej Forzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.