Drift setup - offline
0

17 postów w tym temacie

Witam.

Chciałbym dzisiaj poruszyć temat ustawień aut do driftu dla osób nie posiadających XBL :)

 

Nie będę dużo się rozpisywał. Chciałbym, aby każdy kto może wstawiał tu w wolnym czasie setupy do rożnych aut. Również można wstawiać setupy i prosić o poprawę itp. :)

 

Może zacznę:

 

BMW Z4 sDrive35i [s698]
Moc: 539kW
Moment Obrotowy: 635,4Nm
Ciężar: ~1328kg
Rozkład masy: 51%
Pojemnoć: 4.5l

CZĘCI:

KONWERSJA:
- Silnik V8 - BMW M3 E92
- Dwie turbosprężarki

SILNIK:
-Filtr Powietrza: Wycigowy
-Układ Paliwowy: Wycigowy
-Układ Zapłonowy: Wycigowy
-Układ Wydechowy: Wycigowy
-Wałki rozrzĹĄdu: Wycigowe
-Zawory: Wycigowe
-Pojemnoć: Wycigowa
-Tłoki: Wycigowe
-Dwie turbosprężarki: Uliczne (seryjne)
-Intercooler: Wycigowy
-Smarowanie i Chłodzenie: Seryjne
-Koło Zamachowe: Wycigowe

UKĹAD JEZDNY I KIEROWNICZY:
-Wszystko wycigowe

UKĹAD NAPĘDOWY:
-Wszystko wycigowe

OPONY:
-Opony:
Sportowe
-Szerokoć Opon:
przód -
max/seryjne
tył - max/seryjne

-Model felgi: Fikse srodkowe

AERODYNAMIKA:
- Lotka forzy

 

SETUP:

Opony:
2.1
1.7

Biegi:
Głowne~
3.85
1~ 2.89
2~ 1.99
3~ 1.51
4~ 1.26
5~ 1.00
6~ 0.85

Geometria Kół:
-5.0*
-0.0*

0.0*
0.0*

7.0*

Stabilizatory Poprzeczne:
28.60
40.00

Zawieszenie:
127.3
108.0

13.3
13.3

Amortyzacja:
8.2
7.0

6.3
5.2

Aerodynamika:
-
48%

Hamowanie:
60%
100%

Mechanizm Różnicowy:
100%
100%

 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Zaczynam projektować stepupy do driftu, a więc jeżeli ktoś ma jakieś uwagi proszę pisać.

 

BMW M5 z 2003r.

Moc 703 kW

Moment Obrotowy 886,1 Nm

Ciężar 1441 kg

Rozkład masy 52%

Pojemność 5,4l

 

Konwersja

 

Silnik V10-Bmw m5 e60

Dwie turbosprężarki

 

Silnik i moc

 

Wszystko wyścigowe

 

Układ jezdny i kierowniczy

 

Wszystko wyścigowe

 

Układ napędowy

 

Wszystko wyścigowe

 

Opony i felgi

 

Rodzaj felg i rozmiar według uznania

 

Opony Uliczne

 

Przód 265/35R18

Tył 295,35R18

 

Aerodynamika

 

Według uznania

 

Ustawienia tuningu

 

Opony

 

2,0

1,8

 

Biegi

 

Bez zmian

 

Geometria k

 

-1,5

0,0

-1,1

-0,4

4,5

 

Stabilizatory

 

25,70

20,60

 

Resorowanie

 

122,4

117,2

12,7

12,7

 

Amortzyacja

 

7,5

7,1

6,1

5,7

 

Aerodynamika

 

Bez zmian

 

Hamowanie

 

40%

100%

 

Mech. Rożnicowy

 

76%

64%

 

Jesli macie uwagi prosze pisac.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Raczej polecam opony sportowe przy takiej mocy. Na ulicznych to się zapewne mega ślizga. Mechanizm różnicowy to powinno być 100 na obu paskach :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Chcę wam przedstawić mój kolejny stepup

 

Nissan Skyline GT-R34 z 2002

Moc 564 kW

Moment obrotowy 869,3 Nm

Ciężar 1 198 kg

Przód 52%

Pojemność 2,8l

 

Części

 

Silnik i moc

 

Wszystko wyścigowe tylko:

- sportowy układ wydechowy

- uliczne wałki rozrządu

- sportowa modyfikacja pojemności

- seryjne tłoki

- sportowy układ chłodzenia

 

Układ jezdny i kierowniczy

 

Wszystko wyścigowe

 

Układ napędowy

 

Wszystko wyścigowe

 

Opony i felgi

 

Wzór i rozmiar felg według uznania

 

Szerokość opon

-przód 265/30R19

-tył 285/30R19

 

Aerodynamika

 

Według uznania

 

Ustawienia tuningu

 

Opony

 

Przód 2,3
Tył 2,1

 

Biegi

 

Bez zmian

 

Geometria kół

 

-3,2

-0,7

1,7

0,6

6,4

 

Stabilizatory

 

18,70

13,60

 

Resorowanie

 

88,2

70,8

16,7

16,7

 

Amortyzacja

 

6,1

4,6

4,3

3,5

 

Aerodynamika

 

Bez zmian

 

Hamowanie

 

Bez zmian

 

Mechanizm Różnicowy

 

100%
100%

 

Jeśli macie uwagi proszę pisać.

 

Mam pytanie czy można jakoś przesłać powtórki z forza na komputer bo mam Xbox Live?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Oto mój kolejny stepup

 

Nissan 240SX SE z 1994

Moc 747 kW

Moment obrotowy 1027,5 Nm

Ciężar ~1213 kg

Przód 54%

Pojemność 3,0l

 

Części

 

Konwersja

 

Silnik 16TT-Nissan GT-R 34

 

Silnik i moc

 

Wszystko wyścigowe

 

Układ jezdny i kierowniczy

 

Wszystko wyścigowe

 

Układ napędowy

 

Wszystko wyścigowe

 

Opony i felgi

 

Felgi - według uznania

Opony-Uliczne

Przód-225/45R17

Tył-235/40R17

 

Aerodynamika

 

Według uznania

 

Ustawienia tuningu

 

Opony

 

2,1

1,9

 

Biegi

 

Bez zmian

 

Geometria kół

 

-4,8

0,0

0,0

-0,6

3,9

 

Stabilizatory

 

31,00

26,10

 

Resorowanie

 

127,3

117,4

16,2

16,2

 

Amortyzacja

 

8,7

7,7

6,1

7,4

 

Aerodynamika

 

Bez zmian

 

Hamowanie

 

50%

100%

 

Mechanizm różnicowy

 

100%

100%

 

Jeśli macie uwagi proszę pisać. Jeżeli ktoś chce to mój nick na xbox live to Damex 357, ale niestety niemam gold a więc niepogram z kimś.

Jeżeli ktoś jest początkujący wystarczy zmienić silnik na 14T-Silvia S15 a reszta tak samo, wtedy auto nadaje się dla początkujących

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co widzę to robisz strasznie ślizgające się auta (driftując samemu to bez różnicy, ale już w parach się tak nie da). Osobiście bardziej polecam miększe setupy łatwiej Ci będzie :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam proponuje seta do e36 M3 :)


 


 


Dane ogólne:


BMW e36 m3  1997     S [700]


-Moc: 516 kW


-Moment obrotowy: 608 Nm


-Ciężar: 1278kg


-Rozkład masy: 51% przód


-Pojemność: 4,5l


 


Konwersja:


-Silnik v8 m3 e92


-Dolot powietrza: dwie turbosprężarki


-Układ napędowy: seria


 


Silnik i moc:


-Sportowy filtr powietrza


-Seryjny układ paliwowy


-Seryjny układ zapłonowy


-Seryjny wydech


-Wyścigowe wałki rozrządu


-Wyścigowe zawory


-Wyścigowa pojemność


-Tłoki wyścigowe


-Dwie wyścigowe turbosprężarki


-Uliczny intercooler


-Seryjny układ smarowania i chłodzenia


-Wyścigowe koło zamachowe


 


Układ jezdny i kierowniczy:


-Wyścigowe hamulce


-Wyścigowe amortyzatory


-Przednie i tylne stabilizatory wyścigowe


-Wyścigowe usztywnienie i klatka bezpieczeństwa


-Wyścigowa redukcja ciężaru


 


Układ napędowy:


-Wszystko wyścigowe


 


Opony i felgi:


-Typ opon wyścigowe


-Seryjna szerokość przednich opon


-265/30 r 18 tylne opony (szerokość)


-Felgi Fikse fm/10 rozmiar 18 cali


 


Aerodynamika i wygląd:


-Przód seria


-Tył bez spoilera


 


Ustawienia tuningu:


-Ciśnienie opon po 2.1 bara- seria


-Biegi seria: 3.30 główny


1.2.89


2.1.99


3.1.51


4.1.20


5.1.00


6.0.85


 


Geometria kół:


-Pochylenie: Przód - 5.0   Tył +1.0


-Zbieżność: Przód 0  Tył 0


-Pochylenie Przed. Amartyzatora: 7.0


 


Stabilizatory;


-Przód:24,80


-Tył: 26,00


 


Resorowanie:


-Resory: Przód 122,6      Tył: 122.3


-Wysokość zawieszenia: Przód 14.9     Tył 15.2


 


Amortyzacja:


-Odbicie: Przód 8,6     Tył8,4


-Tłumienie:   Przód 7,7    Tył 7,8


 


Aerodynamika:


- Seria


 


Hamowanie:


-Siła hamowania: 55% przód


-Ciśnienie 100%


 


Mech. różnicowy:


-Przyspieszenie: 100%


-Zwolnienie 95%


0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzę wszystkie setup'y co do nissan'ów wleciały to pod 900Nm może i dobrze auta latają ale to w parach będzie słabe do jazdy , osobiście polecam od 600 do 750 Nm, wg mnie jak jest więcej to auta za dużo spinują i są nie do uprowadzenia, ale to tylko moje zdanie :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, uzywam setupow z tego tematu i sa bardzo pomocne. Potrzebowalbym setupu do leksusa is300 z 2002 r. i imprezki wrx sti 2004r. honda s200 2003r jakby dalo rade. Z gory wielkie dzieki ; )

 

i takie pytanie jakie szerokosci opon sa najbardziej preferowane do dritfu?

Edytowane przez 00kondi00
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, uzywam setupow z tego tematu i sa bardzo pomocne. Potrzebowalbym setupu do leksusa is300 z 2002 r. i imprezki wrx sti 2004r. honda s200 2003r jakby dalo rade. Z gory wielkie dzieki ; )

 

i takie pytanie jakie szerokosci opon sa najbardziej preferowane do dri

 

 

Co do opon przednich muszą być bardziej przyczepne, ponieważ przód kieruje tor jazdy, a ciśnienie z tyłu daje się większe, opona im większe ma ciśnienie tym szybciej się grzeje i traci przyczepność. Jednak zbyt duże różnice spowodują że tył nie będzie się prowadzić. co do szerokości to zależy od mocy.

Edytowane przez KamilPdz
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz
0

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.