Błagam o pomoc - Profil FM4 który próbujesz nie jest dostępny
1 1

3 posts in this topic

Bardzo proszę o pomoc jak uruchamiam Forze 4 wyskakuje mi komunikat "Profil który próbujesz wczytać nie jest już dostępny. Korzystając z interfejsu głównego konsoli Xbox, usuń go i stwórz nowy" nie wiem co mam zrobić boje się że strace to co do tej pory udało mi się ugrać Bardzo proszę o pomoc nadmienie tylko że jestem totalnym amatorem i bardzo słabe orjętuje się w xboxsie. Jezeli istnienie możliwość proszę o napisanie mi nr tel a ja zadzwonię i może uda się to naprawić tłumacząc mi przez kom.

Z tego co pamiętam miałem ten problem kiedyś. Po pierwsze dla bezpieczeństwa zgraj wszystko na pendriva (zapisy i profil z forzy). Następnie stwórz nowy profil podczas pierwszego uruchomienia forzy z wyczyszczonym dyskiem z plików forzowych. Jak stworzysz profil i będzie on działał to z pendriva zgraj pliki na dysk, głównie zapisy bo jak zgrasz plik z profilem to znów pojawi się zapewne ten problem.

Może ktoś ma inny pomysł?

Cześć!

Powinienem dostać złotą łopatę za odkop tematu, ale jest on pierwszy w google przy wpisywaniu opisu błędu który i mi wyskakuje.