Kamera z kokpitu
1 1

Kamera z kokpitu  

26 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

28 odpowiedzi w tym temacie

Jestem na tak. W drugim sezonie chciałem napisać taką propozycje, to większość zapytanych przeze mnie osób odmawiała, ale po wynikach ankiety widzę, że dużo osób byłoby chętny jeździć w ten sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja sie podpisuje rękoma i nogami pod jazdą z kokpitu i powiem tak ,od nie dawna zacząłem jeździć właśnie w ten sposób , czyli z kamerą z kokpitu i powiem ze może na początku wygląda to nie przyjaźnie to po pewnym czasie jest świetnie , zdecydowanie lepiej sie czuje auto bardziej intuicyjnie i naturalnie , wszelkie kontry przy utracie przyczepności robi sie bez większego problemu, do tego jazda w wyścigu nabiera kolorytu , zdecydowanie polecam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zależy jeszcze, czym będziemy jeździć trzeci sezon. Ja jestem jednak przeciwny aż tak restrykcyjnych wymuszeń. Jestem za tym, aby każdy jeździł jak chce, każdy dostosowywał takie rzeczy pod siebie, tak aby wyciągał jak najlepsze osiągi :) Jak nikt nie korzystał nigdy z kamery ze środka, to musi przejechać trochę kółek, żeby złapać rytm itd. A wolałbym nie uczyć się czegoś od nowa, a skupiać się na osiągach po prostu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zależy jeszcze, czym będziemy jeździć trzeci sezon. Ja jestem jednak przeciwny aż tak restrykcyjnych wymuszeń. Jestem za tym, aby każdy jeździł jak chce, każdy dostosowywał takie rzeczy pod siebie, tak aby wyciągał jak najlepsze osiągi :) Jak nikt nie korzystał nigdy z kamery ze środka, to musi przejechać trochę kółek, żeby złapać rytm itd. A wolałbym nie uczyć się czegoś od nowa, a skupiać się na osiągach po prostu :)

Sezon pewnie zacznie się najwcześniej za jakieś 2/3 tygodnie, także jest trochę czasu na przyzwyczajenie się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja korzystam z kamery na zderzaku, za bardzo nie chciał bym się "przesiadać" za kierownicę. Jednak jeśli większość stwierdzi, że jedziemy z kokpitu to się przyłącze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak imperator napisales, troche kolek sie pojezdzi i kazdy zalapie :) nie jest to nie wiadomo jaka roznica

Oskrobany : jak jezdzisz ze zderzaka to z keirownicy nie bedzie dla Ciebie wiekszego problemu to juz napewno, troche gorzej moze z za auta i na kokpit, ale wszystko jest do zrobienia i nie potrzeba na to tygodni :) Moim zdaniem nie ma sie czego bac i tylko troche checi i samozaparcia. Frajda jest duzo wieksza z jazdy i tak jak Mariusz napisal wyzej rowniez auto idzie lepiej wyczuc :) a to tez bardziej nam urealistyczni wyscigi o co chyba w tym wszystkim chodzi, zeby byla dobra zabawa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez się zgadzam z Bukosem. Nie jestem jakimś super driverem ale frajda jest zdecydowanie większa włącznie z kontrolą pojazdu. Możemy zrobić nawet jakiś przedsezonowy wyścig testowy aby każdy się oswoił z zobaczył jak to wszystko wyjdzie z prawdziwym wyścigu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możemy zrobić nawet jakiś przedsezonowy wyścig testowy aby każdy się oswoił z zobaczył jak to wszystko wyjdzie z prawdziwym wyścigu.

Brałem udział w niedziele w jednym takim i nie najlepiej się dla mnie skończył :ike:

tak jak imperator napisales, troche kolek sie pojezdzi i kazdy zalapie :)

Prawda, ale miałem na myśli nieco więcej kółek niż trochę :) Delikatnie mówiąc, nie przyspiesza mnie ten widok :P Fakt, czuć auto jakby lepiej, ale np. w szykanach ciężko odnaleźć ten limit ścięcia. Na widoku ze zderzaka widzę dokładnie, ze jeszcze parę milimetrów i będzie "!", a z widoku z kokpitu nie jestem wstanie dobrze trafić :) Czemu nie chcecie dać dowolnej kamery? Możecie śmigać z kokpitu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi jest wszystko jedno dlatego zagłosowałem na TAK. Lubię jeździć z kokpitu ale mimo wszystko podczas wyścigu jeździłem na kamerze z maski bo więcej widziałem ale przesiadka do wewnątrz w niczym mi nie przeszkadza i chyba nie ma za bardzo czym się przejmować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wolalbym żeby to była indywidualna sprawa każdego gracza z jakiej kamery jedzie dlatego zagłosowałem na nie POZDRO ale jeżeli trzeba bedzie jechac z kokpitu pojade z kokpitu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Impreator tak to prawda ze ze zderzaka idzie bardziej precyzycjnie jechac :) wszystkie czasowki mam na zderzaku robione :) ale to ma byc liga dajaca nam frajde z jazdy i scigania :) tutaj chyba kokpit daje najwiecej doznan z jazdy. Fakt ze juz nie bede sam raczej jechal komus na centymetry na zderzaku bo gorzej wyczuc ten moment pukniecia :) na zderzaku nie raz tak smigalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy mogę brać udział w ankiecie bo nie zapisałem się do turnieju, ale wypowiedzieć się mogę na pewno. Jestem na NIE bo czasu brak nawet na przygotowanie auta do kolejnego toru, nawet takiego który znam na pamięć, dla tego też nie mam czasu na naukę nowego stylu jazdy ,nie mam już 18 lat i nie wystarczy mi kilka okrążeń aby się przyzwyczaić, tak jak niektórzy sugerują, wręcz przeciwnie, wiem z doświadczenia. Kolejna sprawa jest taka że mówią to przeważnie osoby jeżdżące na kierownicy, a ja jeżdżę na padzie. Nie jeżdżę tez z maski ani zderzaka a mam widok z tyłu, i jak sami zauważyliście "będzie nieco trudniej się przyzwyczaić".

Następna sprawa jest taka że ja mam zajebista frajdę w forzie, jeżdżąc tak jak jeżdżę i nie potrzebuje kolejnych bodźców do gry, nie mam tez filmu na porównywanie tej gry do realiów, i robienie wszystkiego żeby było podobnie do prawdziwych wyścigów, jeśli ja miałbym decydować o dopuszczonych asystach pozwoliłbym na wszystko i zostawił wolny wybór każdemu driverowi ,bo to czy bedzie miał frajdę z gry w dużej mierze zależy od tego czy coś mu się narzuca, czy ma wolną rękę w wyborze.

Takie jest moje zdanie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ja się wypowiem .

Według mnie to nie potrzebnie ta ankieta była ,bo od ustaleń i wymuszeń w turnieju są organizatorzy a nie uczestnicy turnieju .

Organizator powinien ustalić z góry warunki na 3 sezon i tyle ,i wtedy komu pasuje to się zapisuje a komu nie to nie .

Oczywiście to tylko moje zdanie w tym temacie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ja się wypowiem .

Według mnie to nie potrzebnie  ta ankieta była ,bo od ustaleń i wymuszeń w turnieju są organizatorzy a nie uczestnicy turnieju .

Organizator powinien ustalić z góry warunki na 3 sezon i tyle ,i wtedy komu pasuje to się zapisuje a komu nie to nie .

Oczywiście to tylko moje zdanie w tym temacie .

Oczywiście tak jest najprościej napisać, nie podoba się to wypad ale chyba nie o to chodzi prawda? Liga jest stworzona dla społeczności forum i podoba mi się to, że w takich spornych sprawach organizatorzy pytają o zdanie innych żeby w miarę możliwość pogodzić swoje decyzję z opinią forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm wsumie zgadzam sie z Tomkiem, uwazam ze organizator przede wszysktim powinnien ustalic takie zasady aby jak najwiecej lduzi startowalo w lidze a nie sie zniechecalo! forum z drugiej storny jest od tego aby na nim dyskutowac i poruszac rozne kwestie. Osobiscie ja nie chce narzucac komus niczego tylko zachecic do sprobowania :) jak ktos nie chce to moim zdaniem moze jezdzic jak chce z czym chce aby to wlasnie tak jak Tomek napisal kazdemu sprawialo frajde ze scigania/grania. Ja sie obawiam tylko tej ankiety, bo jak zaglosujemy za kokpitem to co stanie sie z przeciwnikami ? szkoda jakby mieli zrezygnowac z ligi bo narzuca im sie kokpit, tak obiektywnie probuje do tego podejsc :) choc jestem za kokpitem i tak czy siak tak pewnie bede jezdzil bez wzgledu na wyniki glosowania.

ps. I tak twierdze ze spora czesc uzytkownikow forum poprostu nie chce nawet powiecic 20 minut i pojezdzic z kokpitu, sam tak kiedys mowilem, a przelaczylem i bylo ok :) byleby sprobowac.

Edytowane przez AGM Bukos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy mogę brać udział w ankiecie bo nie zapisałem się do turnieju, ale wypowiedzieć się mogę na pewno. Jestem na NIE bo czasu brak nawet na przygotowanie auta do kolejnego toru, nawet takiego który znam na pamięć, dla tego też nie mam czasu na naukę nowego stylu jazdy ,nie mam już 18 lat i nie wystarczy mi kilka okrążeń aby się przyzwyczaić, tak jak niektórzy sugerują, wręcz przeciwnie, wiem z doświadczenia. Kolejna sprawa jest taka że mówią to przeważnie osoby jeżdżące na kierownicy, a ja jeżdżę na padzie. Nie jeżdżę tez z maski ani zderzaka a mam widok z tyłu, i jak sami zauważyliście "będzie nieco trudniej się przyzwyczaić".

Następna sprawa jest taka że ja mam zajebista frajdę w forzie, jeżdżąc tak jak jeżdżę i nie potrzebuje kolejnych bodźców do gry, nie mam tez filmu na porównywanie tej gry do realiów, i robienie wszystkiego żeby było podobnie do prawdziwych wyścigów, jeśli ja miałbym decydować o dopuszczonych asystach pozwoliłbym na wszystko i zostawił wolny wybór każdemu driverowi ,bo to czy bedzie miał frajdę z gry w dużej mierze zależy od tego czy coś mu się narzuca, czy ma wolną rękę w wyborze.

Takie jest moje zdanie .

Tomek bieda jest starszy od Ciebie ma mniej czasu na gre i nauke jazdy z nowego widoku(jezdził jak ty za auta) , a sie przestawił i teraz inaczej nie chce jezdzić , być może sam się tu wypowie na ten temat. Ogólnie to tylko wystarczy chcieć spróbować ,a nie przejechac jedno kółko i stwierdzić że lipa :P

Edytowane przez MariuszB35 PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś dobrze napisał -że gra ma sprawiać przyjemność z jazdy i pełny relaks i tego trzeba sie trzymać :)

Tak rzeczywiście spróbowałem kokpitu i niestety już nie wrócę do innej formy jazdy - szkoda że tak póżno doszedłem do wniosku ze kokpit sprawia mi zaj..........ą frajdę ze ścigania - gra ma całkiem nowy wymiar dla mnie w tej chwili

Tomciu gwarantuję Ci że po tygodniu jazdy (ok 1 moze 2h dziennie) - zastanowisz się nad tym co napisałem - nie mówie że bedziesz od razu jeżdził tak szybko jak z innego widoku - bo nie będziesz :) - mi akurat chodzi o przyjemność prowadzenia każdego auta - szybkość sama przyjdzie albo już przyszła :) - a mój wiek wskazuje na to że nie muszę nic i nikomu udowadniać jaki ze mnie kozak i demon szybkości

Tak więc naprawdę polecam wszystkim spróbowanie kokpitu i nie poddawanie się po paru godzinach :)

Cytat mojej małzonki " No w końcu normalnie prowadzisz auto jak facet - a nie jak jakiś geju który musi podziwiać swoje auto z góry jakie ono piekne " - coś w tym stylu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też się zgodzę z Tomkiem. Od zawsze jeździłem na kamerze z tyłu i nie widzę konieczności zmian. Jazda z kokpitu nie sprawia mi po prostu frajdy. Już bardziej byłbym za kamerą ze zderzaka albo z maski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem wcześniej - gra ma sprawiać frajdę - nikt nikomu nie narzuca z jakim widokiem ma jechać proszę żle mnie nie zrozumieć :)

No i lotto mi to kto z jakim widokiem będzie jechał w tych zawodach - moje zdanie znacie :ike:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość już się wypowiedział. Jutro zamykam ankietę. Pojedziemy na kamerze dowolnej.

no to bardzo demokratycznie to rozwiązałeś :( większość jest za kokpitem ,ale ulegasz mniejszości .... hmmm....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
1 1

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.