Tuningi Paqita
0

13 postów w tym temacie

Na razie tylko klasa A. Wszystkio po 10k.

Jak ktoś chce jakiś samochód na życzenie to pisać na PW :)

-2011 BMW Z4 sDrive35is

-2004 Mazda RX-8 Mazda Speed (Indianapolis GP)

-1980 Lotus Esprit Turbo (Indianapolis GP)

-2008 BMW Z4 M Coupe (Road Atlanta)

-2011 BMW 1 Series M Coupe

-1997 Honda CivicR (Sebring)

-2008 BMW M3 (Hockenhein)

-1982 Lancia O37 Stradale (Road America)

-1994 Ferrari F355 Berlinetta (Indianapolis GP)

-2000 BMW Z8 (Nurburgring GP)

-2003 Sport Clio V6 (Nurburgring GP)

-2005 Ford Mustand GT

-2010 Nissan 370Z (Silverstone, Mugello, Catalunya)

-1967 Lamborghini Miura P400 (Hockenhein)

-2003 Honda S2000 (Indianapolis GP)

-2004 Mitsubishi Lancer Evo VIII MR (Ralli di Positano)

-1969 Dodge Charger R/T

-1984 Ferrari GTO

-1997 Mazda RX-7

-1996 Chevrolet Corvette Grand Sport

-2005 Honda NSX-R (Sunset Peninsula)

-2010 Aston V12 Vantage

-2006 Lotus Exige Cup 240 (Mapple Valley)

-2003 Lexus IS300

-1970 Aston V8 Vantage

-2007 Audi TT S-Line

-2006 IS350

-2005 BMW M3

-Mercedes C32

-Cadilac Coupe

-BMW M635CSI

-Mazda MX-5 GEN3

-Toyota MR2 95

-Ford Mustang 95

-Ferrari 360 CS

-Toyota Altezza

-Nissan Fairlady Z 94

-Opel Insignia VXR

-Nissan Fairlady Z 03

-BMW 2002 Turbo

-Lamborghini Countach LP5000

-Holden HSV GTS

-Infiniti G35

-Infiniti G37

-Shelby GT500 '10

-Ferrari Dino

-Lexus ISF

-Aston V8 Vantage

-Toyota Supra 98

Edytowane przez Paqito
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tyż Ja tyż ;) no chyba że juz mam :(

dziękuję za Honde S2000 i polecam ,jest kozacka (IMO) dobrze się prowadzi i jest szybka...a do tego z malowaniem od Marek PL1 prawdziwy z niej demon :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Mariusz pytanie jest wyraźnie skierowane do paqito, ale ok dowiedziałem się, że wszystkie auta są do wszystkiego :ike:

Edytowane przez AGM Rafael
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może troszkę poza tematem ale nie chciałem zakładać dla jednego pytania osobnego tematu. Możesz powiedzieć aby była lepsza przyczepność to większe czy raczej mniejsze ciśnienie w oponach powinno być? Wiem, że pewnie lamerskie pytanie ale tak zastanawiam się co lepsze.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trzeba testować. Jak za małe to opona będzie się "wyginać" a jak za duże to będzie mniejsza przyczepność. Z ciśnieniem zmienia się też temperatura. Chyba Rafael o tym pisał w którymś poście. Ja przeważnie ustawiam między 29-30 (angielskie ustawienia).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję za pomoc zarówno Tobie jak i AGM Rafael. Chwilkę pojeździłem i już mogę stwierdzić, że lepiej się trzymają furki toru no i oczywiście co za tym idzie lepsze czasy pojawiają się :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz
0

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.