Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Ostatni tydzień
  3. Odpalamy 4. sezon ligii HWC. Tym razem będzie to liga bez specjalnych wymogów co do malowań, zapisów, itp. Ścigamy się w 4 środy podczas tygodni w których nie jedziemy w lidze PMC. Standardowo tutaj liczy się przede wszystkim zabawa. Na 5. sezon HWC przygotujemy coś większego
  4. Każdy zawodnik musi korzystać z tego samego samochodu oraz z jednakowego setupu. 1994 Nissan Fairlady Z (300ZX) setup: tbc (do testów setup na profilu PMC Osa)
  5. Idąc za regulaminami pucharów historycznych z prawdziwego świata, zawodnikom będzie przysługiwać 1 dodatkowy punkt za wzięcie udziału w wyścigu w barwach nawiązujących do barw historycznych, tj. sprzed 1999r włącznie. Kierowcy będzie przysługiwać dodatkowy punkt jedynie w sytuacji gdy zgłosi swoje barwy w aktualnym wątku i zostaną one zaakceptowane przez organizatora. Całe malowanie musi się pokrywać z oryginałem. Główny sponsor musi pozostać taki sam lub logo musi być bardzo podobne. Dodatkowe loga są dozwolone jednakże nie mogę one zaburzać całości malowania lub stanowić jego głównego elementu. Do zgłoszenia swoich barw należy dołączyć minimalnie dwa zdjęcia pomalowanego samochodu, tak aby można było go zobaczyć przynajmniej od przodu, od tyłu oraz z boku. Dodatkowo w zgłoszeniu powinien znaleźć się odnośnik do zdjęć prawdziwych barw historycznych. Wszelkie zmiany w malowaniu po zaakceptowaniu barw i bez ich aktualizacji (mniejsze zmiany mogą być akceptowane przez organizatora przed wyścigiem na polach startowych) powodują, że kierowcy nie przysługuje dodatkowy punkt. SAMOCHÓD NIE MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z TYM Z RZECZYWISTOŚCI! Zgodność malowania będzie weryfikowana podczas wyścigu lub przy przeglądaniu powtórek z wyścigu. 
  6. Uzupełnienie ogólnego Regulaminu PMC: http://forzamotorsport.pl/topic/2913-regulamin-ligowy-wszystkie-eventy-online/#entry228534 1. Zalecenia dotyczące malowania: Numer startowy - na bocznych drzwiach, dowolny rozmiar, czcionka oraz kolor. Forza Motorsport Polska - przynajmniej 1 naklejka w widocznym miejscu. Dostępne na profilu Shamball www.forzamotorsport.pl - przynajmniej 1 naklejka w widocznym miejscu. Dostępne na profilu Shamball 2. Samochodód i jego regulacje: 1994 Nissan Fairlady Z (340ZX) setup: tbc 3. Terminarz: 1/2/3 Runda 10.04 - Maple Valley (short) 4/5/6 Runda 24.04 - Prague (short) 7/8/9 Runda 15.05 - Rio (national) 10/11/12 Runda 05.06 - VIR (tbc) 4. Forma wyścigu 21:00 - Wyścig 1 - +/-15min - start w kolejności klasyfikacji mistrzostw*. Zawodnicy którzy nie są sklasyfikowani w mistrzostwach startują z końca stawki w kolejności alfabetycznej 21:20 - Wyścig 2 - +/-15min - start w odwróconej klasyfikacji wyników Wyścigu 1** 21:40 - Wyścig 3 - +/-15min - start w odwróconej klasyfikacji wyników Wyścigu 2** *Start do 1 wyścigu sezonu w losowej kolejności. **Osoby które nie jechały lub nie ukończyły poprzedniego wyścigu startują z końca stawki wg kolejności alfabetycznej. 5. Punktacja za każdy wyścig: 1.Miejsce - 24pkt 2.Miejsce - 21pkt 3.Miejsce - 19pkt 4.Miejsce - 17pkt 5.Miejsce - 16pkt 6.Miejsce - 15pkt 7.Miejsce - 14pkt 8.Miejsce - 13pkt 9.Miejsce - 12pkt 10.Miejsce - 11pkt 11.Miejsce - 10pkt 12.Miejsce - 9pkt 13.Miejsce - 8pkt 14.Miejsce - 7pkt 15.Miejsce - 6pkt 16.Miejsce - 5pkt 17.Miejsce - 4pkt 18.Miejsce - 3pkt 19.Miejsce - 2pkt 20.Miejsce - 1pkt 21.Miejsce - 1pkt 22.Miejsce - 1pkt 23.Miejsce - 1pkt 24.Miejsce - 1pkt osoba która zostanie rozłączona z wyścigu na przedostatnim lub ostatnim okrążeniu (lidera) utrzymuje punkty za miejsce na którym była podczas rozłączenia, osoba która nie mogła dołączyć do lobby lub została rozłączona z wyścigu wcześniej niż podaje w/w warunek otrzymuje punkty jak za ostatnie miejsce w wyścigu. do klasyfikacji zalicza się 9 najlepszych wyników punktowych 6. Klasyfikacja zespołowa Klasyfikacja zespołowa nie będzie przeprowadzana. 7. Kary Spowodowanie wypadku - od upomnienia za mniejsze przewinienia, do dyskwalifikacji z wyścigu. Decyduje organizator. Niebezpieczny powrót na tor bez spowodowania kolizji (-1pkt). Niebezpieczny powrót na tor w wyniku czego spowodowano kolizję (-3pkt). Wyprzedzanie poza torem (-1pkt) za każdy wyprzedzony samochód. Nie dotyczy, gdy w najbliższym możliwym momencie pozycja zostanie oddana bez walki. Malowanie niezgodne z regulaminem (patrz Punkt 1.) - ostrzeżenie. Jeśli malowanie nie zostanie poprawione przed kolejnym wyścigiem (-1pkt). 8. Zgłaszanie przewinień Chcąc zgłosić przewinienie podczas wyścigu należy wysłać PM do głównego organizatora zawodów - risto lub napisać o sytuacji w wątku dotyczącym konkretnego wyścigu. Termin zgłaszania incydentów mija 24h od zakończenia wyścigu. W treści zgłoszenia należy podać nr wyścigu, okrążenie oraz o jaką sytuację chodzi. 9. Asysty Automatyczne hamowanie (automatic braking) - niedozwolone Uszkodzenia (damage) - symulacja Skrzynia biegów (gearbox) - ręczna lub automatyczna (sprzęgło zabronione) ABS - dozwolony Sterowanie (steering) - normalne lub symulacja TCS, STM - dozwolone Linia wyścigowa (racing line) - dozwolona Asysta przyczepności - zabroniona Kamera (camera) - dowolna
  7. mpelak1

    Problem z mapą skarbów

    Witam Zakupiłem forze ulitamte 4 i do niej większość dodatkow. Chciałem przetestować mapę jak działa. Pozbierałem kilka punktów i taliczk. Niestety psuje mi fun z gry idalne pokazanie lokacji zapomnianych aut. Chciałem prosić o pomoc jak odistalować/usunąć/pozbyć się tej mapy. Jak bo naprawde mam z tym problem . Proszę o pomoc bo ta mapa psuje mi fun. Dziękuję wszystkim kto pomoże!!!
  8. Jablonson

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    W skrócie: Kwali poszły zaskakująco dobrze, dzięki temu wpadłem do lobby 1. Start z 15 pozycji i na tej pozycji się utrzymywałem, aż do 9 okrążenia w którym VECTRA postanowiła zrobić mi psikusa :P W drugim wyścigu startowałem z ostatniej pozycji, byłem tym który centralnie wpieprzył się w Danteze na 1 okrążeniu po tym jak postawiło go w poprzek toru. Przez cały wyścig goniłem gdzieś na końcu stawki, a na koniec udało się wywalczyć 15 pozycję. Po więcej zapraszam tu: https://speed-zone.pl/forzablog-cz3-le-mans-bugatti-n2456.html
  9. risto

    18.03.2019 - Nuru GP zamiast testów

    Jest już zbyt późno, żeby zmieniać terminy wyścigów. Przed startem sezonu jeszcze byśmy mogli to zrobić bez problemu. Na testach zasadniczo mamy trenować przed kolejnymi dwoma wyścigami. Możliwe, że będą symulacje startu wyścigu (krótkie sprinty, żeby było ciasno) i poza tym trackday, żeby ewentualnie poprawcować wspólnie nad setupem.
  10. Wcześniejsza
  11. JAROBOSS

    Le Mans (Bugatti)

    Poszkodowany / Victim: JAROBOSS Sprawca / Perp: Mike Ethanol 88 Okrążenie / Lap:11 Opis incydentu / Incident description : Przed zakrętem w lewo Ethanol prowadził, ja spróbowałem go wyprzedzić po wewnętrznej oczywiście nie odbyło sie bez walki drzwi w drzwi:D Udało mi sie wygrać ta walkę ale Mike nie mógł pogodzić sie z tą myślą i wysłał mnie do piaskownicy robić babki z piasku;(
  12. grubson

    Le Mans (Bugatti)

    Poszkodowany / Victim: Grubson Sprawca / Perp: Damoto Okrążenie / Lap: 1 Opis incydentu: Damoto wpakował mi się w tył w stylu Sonego aka. nie ma miejsca to je sobie zrobię co doprowadziło do totala u mnie i Danteze. AF6B17DC-AD1D-4721-BBF2-2F3D6BAB364C.mp4
  13. osa5469

    Klasyfikacja generalna oraz zespołowa

    Le Mans Bugatti - Update
  14. osa5469

    Klasyfikacja amatorska

    Le Mans Bugatti - Update
  15. Flowerus

    Le Mans (Bugatti)

    Poszkodowany: Flowerus Sprawca: Lord Milosz Okrezazenie: 5 Opis: Gracz miloszek kolejny raz nie zwraca uwagi na pozostalych graczy, na jednej prostej 3 kontakty sprokurowane przez wczesniej wymienioną osobę, z czego ostatni konczy sie spadkiem z 1 na 4 miejsce. https://xboxdvr.com/gamer/flowerus/video/71052367 https://xboxdvr.com/gamer/flowerus/video/71052314 Dodatkowo chcialbym zglosic Milosza za akcje ktora miala miejsce na pierwszym zakrecie w lewo po starcie pierwszego wyscigu lobby 2, o akcji nie bede sie rozpisywał - material video załączony przez Shamila;)
  16. osa5469

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    Kwalifikacje sa potrzebne do ustawienia na starcie. Wedlug czasow z lobby1 i lobby2 ustawiamy 20 najszybszych kierowcow do lobby1 a reszta lobby2. Moze sie okazac, ze ktos z lobby2 wykrecil na tyle dobry czas ze zakwalifikowal sie do lobby1, dlatego miejsca na starcie moga sie roznic od wynikow kwalifikacji bo brani pod uwaga sa wszyscy
  17. Lord Milosz36

    Le Mans (Bugatti)

    Poszkodowany: Lord Milosz36 (66) Sprawca: Flowerus (00) Okrążenie 6 Opis: Zaraz po ,,szybkiej" szykanie Gracz o nicku Flowerus, Atakuje mnie, dochodzi do kontaktu przy czym tracę panowanie nad autem. Tracę 3 pozycje. Na tym odcinku widać że spokojnie miał miejsce i mógł atakować mnie od prawej bez dojścia do kontaktu, nie wspomnę już o jego delikatnych ruchach w lewo tuż przed zepchnięciem mnie . Czyli kolega dokładnie wiedział co robi. Jak widać na załączonym obrazku, hamował dopiero po kontakcie z moim autem. https://xboxdvr.com/gamer/lord-milosz36/video/71013378?fbclid=IwAR0ps5eZ9wkJ3KNS5yn1j4D6ysbmx3IkDS_dUZhPDkinxD4XkGpQQM5kG1E
  18. Shamil_87

    Le Mans (Bugatti)

    Bugatti - Lobby 2 wyścig 1: Incydent #1 Poszkodowany: Shamil 87 #87 Sprawca: JAROBOSS #111 Okrążenie: 1 Opis: Na pierwszej szykanie JAROBOSS i Lord Milosz36 wracają na tor w taki sposób że z dużą siłą dochodzi do zderzeń z kolejnymi graczami a ja doznaję dużych uszkodzeń i spadam z P3 na koniec. (0:00-1:05) Incydent #2 Poszkodowany: Shamil 87 #87 Sprawca: Lord Milosz36 #66 Okrążenie: 1 Opis: Lord Milosz36 uderza w tył z dużą siłą podczas wchodzenia w ciasny zakręt powodując chaos i stratę kolejnych pozycji. (1:06-1:20)
  19. Danteze

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    Na początek kwalifikacje. Byłem podczas pierwszego szybkiego okrążenie z super czasem, ale niestety mnie rozłączyło. Na szczęście lobby 2 jeszcze nie wystartowało więc szybko połączyłem się z nimi. Wykręciłem drugi czas co dało mi miejsce w pierwszym lobby wyścigowym. Niestety podczas wyścigu gdy byłem na chyba 10 pozycji znów mnie rozłączyło, zabrakło jednego okrążenia do 80% wyścigu więc wszystko przepadło i poszła na marne :/ warto zwrócić wagę na ciekawą walkę z @Dasch. Drugi wyścig i start z ostatniego miejsca. Dobry start i szybki awans na 10-11 pozycje. Niestety znalazłem się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie, wpadł na mnie @grubson, też nie z jego winy i obaj wpadliśmy przy dużej prędkości na bandę. Samochód miałem kompletnie zniszczony, ale jakoś udało się dojechać do pitu i wrócić do walki z ostatniego miejsca po safety carze. Walka była ciężka i dwa razu spadałem na ostatnią pozycję podczas walki z innymi kierowcami. Między innymi gdy @Hejkumkejkum wypchną mnie z toru na początku prostej startowej. Mimo wszystko udało się awansować o parę pozycji mimo dużych przeciwności losu. Mam również prośbę do osób jadących w tyle stawki o przestrzeganie limitów toru. Nie sposób was dogonić jadąc przepisowo gdy tniecie zakręty.
  20. ArpeggiatorPL

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    1 wyścig bardzo fajny równy i na dobrym poziomie (miejsca 3,4,5,6 zmieściły się w 4 sekundach na końcu wyścigu) ostatecznie mi przypadło te 6 miejsce. Próbowałem gonić Jacka ale był za szybki i nie było okazji na jakikolwiek atak. 2 Wyścig standardzik u mnie czyli DISCONNECT z niewiadomych przyczyn.
  21. Adam Piecuch

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    Kwalifikacje : 3 czyste kolka, 4te najszybsze delikatnie ponad 0.5s na przedostatnim pomiarze, niestety scialem ostatni zakret dzieki ktoremu zyskalem jeszcze lepszy czas ale brudny - P7 zostalo wiec nie tak zle. Wyscig 1 : Spieprzylem start, zapomnialem sprzeglo wcisnac Osa mnie wyprzedzil po 2 sekundach staralem sie unikac kolizji i walczyc o lepsza lokate, bylem 8 przez kilka okrazen, Osie nie lezal ten tor czulem ze mnie spowalnia w dodatku chyba mial uszkodzony silnik wiec tracilem duzo. Udalo sie awansowac na P7 poniewaz Osa dostal disconnecta, szkoda ze nie udalo sie wyprzedzic na torze, byloby ciekawiej. Probowalem scigac P6 ale poprzez kilka malych bledow nie udalo sie dogonic a Grubson za mna sie zblizal. Gdy Grubson mnie juz dogonil musialem jechac defensywnie, jego setup szybszy na prostej a moj z kolei lepszy na zakretach. Na szczescie dzieki tej walce z Grubsonem Risto go dogonil i go spowolnil a ja odjechalem aczkolwiek poprzez zuzycie opon na ponad 50% coraz gorzej mi sie jechalo. Grubson mnie dogonil na ostatnich 2 kolkach i mocno naciskal, na przed ostatnim zakrecie uderzyl we mnie i oddal mi pozycje jednak ten moment Risto wykorzystal ten moment i wyprzedzil Grubsona, nie wiele zabraklo by wyprzedzic rowniez mnie Wyscig 2 : Poczatek zachowawczy, nie duzo brakowalo do utraty przyczepnosci na 1wszym zakrecie ale dalem rade Probowalem w nikogo nie uderzyc by nie uszkodzic swiatel. Bylo kilka ciekawych sytuacji, startowalem 13sty a wyscig ukonczylem na 3cim miejscu. Mialem kilka latwych awansow za sprawa bledow innych - kolizje i wypadniecie, niestety mialem tez przygode z Kuba, 2x nie spodziewal sie ze go wyprzedzam wiem ze jezdzi z kokpitu w ktorym malo widac wiec wierze ze mogl mnie nie widziec, mozna to po prostu nazwac incydentem wyscigowym w ktorym w sumie on ucierpial a ja stracilem delikatnie czasu. Mysle ze na nurburgringu wszyscy lepiej pojedziemy le mans jest specyfinczym torem, ktory wielu nie odpowiada, ja go lubie ale jadac RWD a w tym Audi ciezko mi bylo
  22. Adam Piecuch

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    Stawka jest wyrownana w szczegolnosci ze niektorzy bardzo duzo trenuja i poprzez trening nadrabiaja sporo I chyba dobrze ze ciezko jest wygrac wyscig startujac z ostanich pozycji Icnydentow nie powinno zadnych byc ale sie zdarzaja, wieksze lub mniejsze. Po wczorajszym wyscigu postaramy sie dopracowac procedure samochodu bezpieczenstwa bo cos poszlo nie tak - przyspieszanie do 150 a pozniej 30... Bedzie lepiej Co do lobby... Tutaj sporo nie zalezy od nas. Staramy sie to ogarnac i lepiej przygotowac ludzi do nastepnych wyscigow. Nie tylko Tobie sie to nie podoba no ale coz. Wczoraj byl problem ze ludzie nie mogli sami dolaczyc a musieli czekac na zaproszenie do tego problem z komunikacja glosowa. W dodatku wczoraj w lobby 1 nie moglismy ustawic kolejnosci bo ludzie w kolko wchodzili i wychodzili resetujac pozycje startu. Postaramy sie to skrocic o co najmniej 30 min
  23. Adam Piecuch

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    Sa prowadzone dwie sesje kwalifikacyjne w tym samym czasie, nastepnie laczymy wyniki i porownujemy dlatego czasem ktos awansuje a czasem ktos spadnie . @osa5469 sie tym zajmuje wiec nie powinno byc zadnych bledow.
  24. Adam Piecuch

    18.03.2019 - Nuru GP zamiast testów

    Testy nie sa obowiazkowe, sluza by porownac setupy - chyba jest to juz gdzies opisane na tym forum. Mi to obojetne jesli chodzi o zamiane jednak abysmy zamienieli wszyscy bioracy udzial musieliby sie zgodzic co raczej nie nastapi. Z racji tego ze zdajemy sobie sprawe ze nie kazdy moze brac udzial zawsze, dlatego 3 wyscigi z najslabszym wynikiem badz nieobecnoscia nie sa brane pod uwage w klasyfikacji. Niestety mimo szczerych checi nie da sie wszystkim dogodzic
  25. surdolsky

    Race 2: Le Mans (Bugatti) (11.03)

    Hej, Tak ogólnie po ostatnich wyścigach. Jaki jest sens kwalifikacji, jeśli w wyścigu mamy inne pozycje? Ja akurat skorzystałem ale pewnie czyimś kosztem. Jeśli coś źle rozumiem, to mnie poprawcie. Nie stawiałem nigdy lobby więc może inaczej się nie da jak się coś wykrzaczy. Paweł
  26. Jablonson

    18.03.2019 - Nuru GP zamiast testów

    Jestem za, akurat 25.03 nie będę mógł wziąć udziału, więc przełożenie terminu jak najbardziej mi pasuje.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności